Dat was links ook helemaal niet, dat was rechts.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:01 schreef RemcoDelft het volgende:
Ik heb ook nooit begrepen waarom "links" zo graag miljioenen mensen extra in dit land wil... Anders dan dat die lui uiteindelijk links gaan stemmen, waardoor "links" meer macht krijgt.
Kijk sitting elfling...hier zijn vooral links meneren en mevrouwen aan het woord, het is hun forum zeg maar.quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:51 schreef sitting_elfling het volgende:
Volgens mij is het in dit topic iederen versus Bendk
Uhm, men zet vraagtekens bij het onderzoek omdat het nogal eenzijdig is (wat leveren ze op, wat kosten autochtonen, wat leveren die op?). Dit is roepen om het roepen. Laat de Telegraaf eens met echte cijfers komen i.p.v. een "Wilders"sfeer te creëren door maar eenzijdige informatie te geven. En nee, ik ben niet links of rechts, ik gebruik mijn boerenverstand. En elke persoon met hersenen snapt dat deze cijfers schreeuwen om vergelijkingsmateriaal. Anders kun je nog niets concluderen. Maar je haat jegens Nederland (zo kom je over bij mij) zal je denken wat vertroebelenquote:Op maandag 3 augustus 2009 07:33 schreef bendk het volgende:
[..]
Kijk sitting elfling...hier zijn vooral links meneren en mevrouwen aan het woord, het is hun forum zeg maar.
Het karakteristieke wordt dan het groepsgedrag....allen tegen één. Dat kan ook niet anders, het is een soort sub-cultuur, de leider bepaald namelijk hoe je moet denken en wat je moet zeggen.
Dat levert het volgende op: ze zeggen allemaal hetzelfde, ze spannen samen tegen iemand, ze schrijven niets meer als er iets nieuws komt en dat allemaal levert dus geen unieke persoonlijke bijdrage.
Ze worden geil als iemand anders uit de groep keihard een linkse direkte uitdeelt.
Je ziet hier dan ook dat de hardste schreeuwers geen eigen topic openen, das linke soep, wat denken de anderen er wel niet van.
Een soort wolvengroep die een schaap opjaagt en deze instinctief doodt...en nu ?
Zo...ik ga vandaag jagen...hup de vrije natuur in
Har en godt dag...
quote:Op maandag 3 augustus 2009 07:33 schreef bendk het volgende:
[..]
Kijk sitting elfling...hier zijn vooral links meneren en mevrouwen aan het woord, het is hun forum zeg maar.
Het karakteristieke wordt dan het groepsgedrag....allen tegen één. Dat kan ook niet anders, het is een soort sub-cultuur, de leider bepaald namelijk hoe je moet denken en wat je moet zeggen.
Dat levert het volgende op: ze zeggen allemaal hetzelfde, ze spannen samen tegen iemand, ze schrijven niets meer als er iets nieuws komt en dat allemaal levert dus geen unieke persoonlijke bijdrage.
Ze worden geil als iemand anders uit de groep keihard een linkse direkte uitdeelt.
Je ziet hier dan ook dat de hardste schreeuwers geen eigen topic openen, das linke soep, wat denken de anderen er wel niet van.
Een soort wolvengroep die een schaap opjaagt en deze instinctief doodt...en nu ?
Zo...ik ga vandaag jagen...hup de vrije natuur in
Har en godt dag...
Ja, maar het merendeel daarvan is VVD'er en dat is een partij van "linkschmenschen".quote:Op maandag 3 augustus 2009 07:51 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Fok is toch echt een vrij rechts georienteerd forum.
Het merendeel is nog te jong om te stemmen, getuige de idiote denkbeelden....quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ja, maar het merendeel daarvan is VVD'er en dat is een partij van "linkschmenschen".
Geestelijk, wellicht. Het erge is, dat de meesten volgens hun paspoort wel oud genoeg zijn om te stemmen. Vandaar die fraaie uitslag van de Europese verkiezingen, waarbij het merendeel van de stemmen op de PVV voor GW was, hoewel die duidelijk aangaf, niet verkiesbaar te zijn.quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het merendeel is nog te jong om te stemmen, getuige de idiote denkbeelden....
Ach, op een dode Pim stemmen was ook redelijk briljant natuurlijk.quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Geestelijk, wellicht. Het erge is, dat de meesten volgens hun paspoort wel oud genoeg zijn om te stemmen. Vandaar die fraaie uitslag van de Europese verkiezingen, waarbij het merendeel van de stemmen op de PVV voor GW was, hoewel die duidelijk aangaf, niet verkiesbaar te zijn.
Ieder nageslacht van alle niet-Europeanen waarvan hun voorouders in de slavernij zijn gemept dienen minstens ¤ 100.000 netto schadevergoeding te krijgen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:06 schreef bendk het volgende:
Immigratie heeft ons land de afgelopen veertig jaar meer dan 200 miljard euro gekost. Dit jaar was er 12,7 miljard euro mee gemoeid. En dat bedrag wordt nog veel hoger.
Ik ben op tijd weg in ieder geval, ga me een beetje werken voor bodemloze putten van linkse hobby meneren en mevrouwen alsmede honderdduizenden achter de geraniums zittende zich rot vervelende mensen met hulpgedrag...
Je zult er toch nog leven wonen.
http://www.telegraaf.nl/b(...)jarden__.html?p=31,1
ben, ben jijzelf geen allochtoon? Zomaar in een vreemd gaan wonen waar jij heul nie vandaan komt! Weet je wel wat dat kost!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:06 schreef bendk het volgende:
Ik ben op tijd weg in ieder geval, ga me een beetje werken voor bodemloze putten van linkse hobby meneren en mevrouwen alsmede honderdduizenden achter de geraniums zittende zich rot vervelende mensen met hulpgedrag...
http://www.telegraaf.nl/b(...)jarden__.html?p=31,1
Er wordt in Nederland heel wat afgemigreerd hoor. Als je naar de migratiecijfers kijkt dan kan het best kloppen *click*.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:32 schreef Shaman het volgende:
Wacht even.. 220 miljard gedeeld door 43 duizend (cijfer CPB) dan zouden we ruim 5 miljoen immigranten te verwerken moeten hebben gekregen de afgelopen veertig jaar.
Dat zijn er 128 duizend per jaar ervan uitgaande dat de immigratie stabiel zou zijn geweest. Als ik uit zou gaan van een geleidelijke stijgen (zoals het in de praktijk eerder zal zijn) zouden er afgelopen jaar minstens het dubbele aantal immigranten Nederland binnen gekomen zijn.
Ergens denk ik dat die 220 miljard niet helemaal kan kloppen...
Volgens de gegevens die jij aanhaalt 142.737 (Westers + niet Westers) in 2008. Verder laten de cijfers zoals ik al voorspelde een stijgende lijn zien. In 2005 waren het er nog 50.000 minder. Dan kom je nooit aan ruim vijf miljoen in veetig jaar tijd.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:40 schreef Picchia het volgende:
[..]
Er wordt in Nederland heel wat afgemigreerd hoor. Als je naar de migratiecijfers kijkt dan kan het best kloppen *click*.
1.8 miljoen niet westers en van de tweede en derde generatie allochtonen bestaan geen cijfers. Als je cijfers op deze manier gaat 'doorrekenen' is het stemmingmakerij, met journalistiek heeft dat niks meer te maken.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:08 schreef Picchia het volgende:
Ze rekenen iedereen mee, ze vermelden namelijk dat er 3 miljoen migrants zijn in Nederland. Dat aantal is evenveel als het aantal eerste en tweede generatie allochtonen uit alle groepen. In die zin hoeft ook inderdaad niet alles voort te komen uit migratie zelf. Misschien klopt het nieuwsbericht/Elsevier artikel gewoon niet.
Gezien de wisselende cijfers in mijn link is er helemaal geen sprake van een stijgende lijn. Maar in het onderzoek wordt wel vermeld dat in de laatste periode, tot wanneer het onderzoek afloopt in 2003, er gemiddeld 125.000 migranten binnenkwamen in de laatste vijf jaren.
Je lijkt Klopkoek wel. Ook al beweert hij dan dat iedereen hier rechts is...quote:Op maandag 3 augustus 2009 07:33 schreef bendk het volgende:
quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:18 schreef Shaman het volgende:
[..]
1.8 miljoen niet westers en van de tweede en derde generatie allochtonen bestaan geen cijfers. Als je cijfers op deze manier gaat 'doorrekenen' is het stemmingmakerij, met journalistiek heeft dat niks meer te maken.
Jammer dat het zo weinig mensen opvalt...
Anders lees je het even lekker zelf door voordat je wilde beweringen gaat roepen, zoals dat het om niet-bestaande cijfers gaat.quote:For reasons of convenience, we use the word ‘immigrant'. However, it should be noted here that the definition includes both first and second generations.
Ik zie al waar het misverstand ligt. Ik zat er ook even naast. Bij die 43.000 euro gaat het om een bepaalde leeftijdsgroep van personen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 14:32 schreef Shaman het volgende:
Wacht even.. 220 miljard gedeeld door 43 duizend (cijfer CPB) dan zouden we ruim 5 miljoen immigranten te verwerken moeten hebben gekregen de afgelopen veertig jaar.
Dat zijn er 128 duizend per jaar ervan uitgaande dat de immigratie stabiel zou zijn geweest. Als ik uit zou gaan van een geleidelijke stijgen (zoals het in de praktijk eerder zal zijn) zouden er afgelopen jaar minstens het dubbele aantal immigranten Nederland binnen gekomen zijn.
Ergens denk ik dat die 220 miljard niet helemaal kan kloppen...
Makkelijk, zo snel iemand afschrijven...quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:22 schreef Picchia het volgende:
[..]
[..]
Anders lees je het even lekker zelf door voordat je wilde beweringen gaat roepen, zoals dat het om niet-bestaande cijfers gaat.![]()
Hier nog meer niet-bestaande cijfers. Ik ga geen aandacht meer aan jou besteden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |