quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
OA was aan het kwartetten volgens mij.
quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
OA was aan het kwartetten volgens mij.
quote:
quote:
Gasthofkapiteinquote:
Hoihoiquote:
Da's een groot zakkie rijst!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:44 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik ben weer even voorzien
[ afbeelding ]
ja, inmiddels welquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:36 schreef Pheno het volgende:
Zou muck er al achter zijn dat ze gewoon weer gemucked heeft na waarschuwing?
Ik vrees dat het nog op komt ookquote:
En nog premium ook! Met een samurai! Dat moet wel echt zijn!quote:
Ja, en dan janken dat je niet voor ons komt koken "want er is geen animo"quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:44 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik ben weer even voorzien
[ afbeelding ]
Er is iig wel rijst.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en dan janken dat je niet voor ons komt koken "want er is geen animo"
Het doet wat het moet doen. En of ik nu een zak van 15 euro of een zak van 28 euro haal (wat dan een ander merk is): boeienquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En nog premium ook! Met een samurai! Dat moet wel echt zijn!
Ik ga morgen sushi maken, dus ik kom nietquote:
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het doet wat het moet doen. En of ik nu een zak van 15 euro of een zak van 28 euro haal (wat dan een ander merk is): boeienIk ken deze rijst, weet hoe ik het moet koken om gewenste plakkorrels te krijgen. Dus zeker met 10 kilo ga ik niet opeens wisselen, staat zo cru
okeequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga morgen sushi maken, dus ik kom niet
Voor rijst-only sushi is geen animo, daar heb je wel een punt.quote:
Ik heb het gevraagd, er waren twee reacties. Dat is bar weinig, dat snap je.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor rijst-only sushi is geen animo, daar heb je wel een punt.
ik heb volgens mij wel ja gezegdquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd, er waren twee reacties. Dat is bar weinig, dat snap je.
en LL en ik hebben ook ja gezegdquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb volgens mij wel ja gezegd
en fles dan ook dus?
nah, MPG en Damart erbij, dan kom je al een eind toch?
je zet een kwarktaart toch ook niet in de ovenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nooit bij stilgestaan dat bij een vlaai de vulling niet meegebakken is
ligt eraan wat voor vlaai het isquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
ik ben er vandaag voor het eerst van mijn leven eentjequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
dat dusquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ligt eraan wat voor vlaai het is
Ik wil ook wel komen, maar ik vind sushi niet lekkr...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb volgens mij wel ja gezegd
en fles dan ook dus?
nah, MPG en Damart erbij, dan kom je al een eind toch?
Ben jij de vlaai, of de vulling?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:04 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben er vandaag voor het eerst van mijn leven eentje
bij appelkruimel-, kersen- of abrikozenvlaai kun je het wel meebakken, bij aardbeienvlaai niet, dan worden ze smotsig en vies
en al geen pannenkoeken...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:05 schreef OA het volgende:
[..]
Ik wil ook wel komen, maar ik vind sushi niet lekkr...
Alles, behalve pannenkoeken, pizza, sushi en gekookte peentjes.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:06 schreef Muck het volgende:
[..]
en al geen pannenkoeken...
wat lust je wel?!
Jullie waren de enige twee, de rest heeft het genegeerd. En nee, ik meldde het niet om 3 uur 's nachtsquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en LL en ik hebben ook ja gezegd
Ah, pien en ik zijn safe.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:07 schreef OA het volgende:
gekookte peentjes.
ohquote:
Leg uit!quote:
wie eet er nou gekookte wortelsquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:07 schreef OA het volgende:
[..]
Alles, behalve pannenkoeken, pizza, sushi en gekookte peentjes.
dat is zo lekker hequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:08 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even de geitenkaas mummificeren met bacon
echt wel en dan bakken met een honing sausquote:
Like duhquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt wel en dan bakken met een honing saus
bij geroosterd vleesquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb tzatziki gekocht. Waar is dat lekker bij?
Of kan je dat ook gewoon solo leeglepelen?
je eet geen kaas?!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:16 schreef OA het volgende:
O ja, nog zoiets: kaas, in alle types en leeftijden
Peen (Pheno, Pien). Het lijkt er op, we worden niet gekooktquote:
quote:
zou pinguin lekker zijn?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Peen (Pheno, Pien). Het lijkt er op, we worden niet gekookt
Oh dan zal ik eens kijken wat er aan vlees te roosteren is. En op welk roosterquote:
knapperig en ruikt geweldigquote:
Jaja...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Peen (Pheno, Pien). Het lijkt er op, we worden niet gekookt
Ik vind het zelf altijd lekker bij een komkommersalade. Weglepelen kan wel, maar iets fris erbij is wel zo lekker. En komkommer an sich is saai, dus prima combiquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb tzatziki gekocht. Waar is dat lekker bij?
Of kan je dat ook gewoon solo leeglepelen?
ik heb een soort tosti-ijzer, maar dan met grillplaten erinquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dan zal ik eens kijken wat er aan vlees te roosteren is. En op welk rooster
Das maar goed ook, anders had ik zeker alsnog naar de bakker kunnen rennen voor iets lekkers?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:18 schreef Muck het volgende:
[..]
knapperig en ruikt geweldig
ik ben nog helemaal verbaasd dat het de eerste keer gelukt is
Geen idee, walvis en levende inktvis iig wel.quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:18 schreef OA het volgende:
[..]
Das maar goed ook, anders had ik zeker alsnog naar de bakker kunnen rennen voor iets lekkers?
ik vind dode inktvis al niet lekkerquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, walvis en levende inktvis iig wel.
Dat smaakt, net als alles wat onbekend is, naar kipquote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga morgen sushi maken, dus ik kom niet
Inktvis!quote:
Ik hou niet van vis, dus ook niet van sushiquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jullie waren de enige twee, de rest heeft het genegeerd. En nee, ik meldde het niet om 3 uur 's nachts
Ik eet niet graag om 9 uur.quote:
Niet dat gepaneerde rubber van de AHquote:
Ik heb het ooit gekocht, mijn god wat was dat ergquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet dat gepaneerde rubber van de AH
Niet van vis houden...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hou niet van vis, dus ook niet van sushi.
Maar als je een alternatief gerecht kunt aanbieden, wil ik best komen hoor.
Nee, het moet wel allemaal vers zijnquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet dat gepaneerde rubber van de AH
Dat had gekund, ware het niet dat ik het glad vergeten ben.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan was je eerder begonnen, want je had dit gisteren al kunnen zien aankomen.
TIjd voor extra geheugen dusquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat had gekund, ware het niet dat ik het glad vergeten ben.
Het is ook geen meetquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:26 schreef Pheno het volgende:
Plus dat een meet altijd niet doorgaat, dus je gaat er eigenlijk vanuit dat het alsnog niet doorgaat
Dan zijn het best wel veel km voor J. de Lul.
Mja, eigenlijk voor een nieuwe laptop. De accu is iig nu weer 100%, dus ik zal het wel op standby hebben gehad.quote:
Als er geen meet is, dan kom ik sowieso nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is ook geen meet.
Maar het gaat wel door.
Ben je dan debiel of niet als je daar gaat wandelen?quote:Iran bevestigt arrestatie Amerikanen
Uitgegeven: 1 augustus 2009 15:35
Laatst gewijzigd: 1 augustus 2009 15:42
TEHERAN - Iran bevestigde zaterdag de arrestatie van drie Amerikaanse toeristen. Dat meldde de Arabischtalige Iraanse staatszender al-Alam.
© ANP
Het drietal was volgens Koerdische bronnen per ongeluk vanuit Noord-Irak de grens met Iran overgestoken waarna ze werden gearresteerd. De grens in deze regio is niet goed aangegeven.
Het zou gaan om een man en twee vrouwen. Ze wandelden in de buurt van Halabja toen ze per ongeluk de grens moeten zijn overgestoken.
Het bergachtige gebied is populair bij wandelaars. De drie Amerikanen hadden geen tolk of gids bij zich.
Militairen
Een vierde Amerikaan was ziek achtergebleven en stond telefonisch met de drie in contact, toen ze door Iraanse militairen waren omsingeld, meldde CNN.
Volgens een veiligheidsfunctionaris in Iraaks Koerdistan heeft de politie de Amerikanen gewaarschuwd niet de bergen in te gaan, omdat Iran zo dichtbij was.
De drie negeerden de waarschuwing en belden hun zieke vriend met de boodschap dat zij in Iran waren aangehouden.
Ze hebben straks wel een uniek reisverhaalquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben je dan debiel of niet als je daar gaat wandelen?
870 km filequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:29 schreef Pheno het volgende:
Of ik wil graag in de file staan, zoals pauperend Nederland vandaag weer mooi heeft bewezen
Dat wel, alleen de meeste file zal op de route du soleil hebben gestaanquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
870 km file
IN HEEL FRANKRIJK
Donderopman. Als er hier 2 centimeter sneeuw valt gaan we daar al overheen. God god wat een drama weer allemaal
Met bijbehorende foto'squote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hebben straks wel een uniek reisverhaal
"Wij zijn Amerikaanse toeristen, ons doen ze niets.". Echt, dat verstand van die luiquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met bijbehorende foto's
en zo werden we opgehangen...........
quote:138 Teletekst za 01 aug
Kort nieuws buitenland
` In de stad Gojra in Midden-Pakistan
zijn zes christenen levend verbrand in
hun huizen.Moslims staken 40 huizen en
twee kerken in brand na het gerucht dat
christenen een koran zouden hebben
ontheiligd.Dat gerucht was volgens de
Pakistaanse autoriteiten verspreid door
extremistische moslims.De doden zijn
vier vrouwen,een kind en een man.
Dan stoken wij die bbq wel op.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:05 schreef OA het volgende:
[..]
Ik wil ook wel komen, maar ik vind sushi niet lekkr...
Ah, zo'n buitenlandse vishatert.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan stoken wij die bbq wel op.
Gevogelte.
Probeer dat in een land waar het iemand wat boeit. Ik heb ook weleens een bijbel in een oud papier container gemikt omdat De Slegte hem niet wilde hebben.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:22 schreef Pheno het volgende:
Zal ik maar een gerucht het land in gooien dat Limburgers ook korans ontheiligen?
Ik zie er morgen één. Hij heeft dan nog geluk dat ik geen Moslim ben, want anders dan, dan... kreeg hij geen koffiequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:22 schreef Pheno het volgende:
Zal ik maar een gerucht het land in gooien dat Limburgers ook korans ontheiligen?
Je krijgt Geert W. op bezoek?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie er morgen één. Hij heeft dan nog geluk dat ik geen Moslim ben, want anders dan, dan... kreeg hij geen koffie.
Het is iig een gezonde jongen met een gezonde interesse in borstenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, wat weer een drama.
Niemand heeft het over het leeftijdsverschil van 2 jaar tussen "klasgenoten". OF hij is hoogbegaafd, OF, en waarschijnlijker, zij is een dom kalf. Maar nee, er wordt in borsten geknepen. Borsten?Of huidplooien waarvan The Book of Rules voorschrijft dat het "borsten" heten? Nou, er is inderdaad een onvergeeflijk misdrijf begaan
Dat wordt dan gewoon tandoori etenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
Shit, kip tandoori zonder kip gaat het niet worden
Precies.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:06 schreef Pheno het volgende:
Het is iig een gezonde jongen met een gezonde interesse in borsten
Kneep hij in je borsten? Aangifte doen, dan komt zijn moeder hem op het politiebureau ophalenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:10 schreef Ladylike het volgende:
Even een hoi vanaf het werk
En nu plaagt GF me
het was uitlokkingquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kneep hij in je borsten? Aangifte doen, dan komt zijn moeder hem op het politiebureau ophalen.
"als jij iets kan vinden om in te knijpen, dan ga je gang maar"?quote:
Zorg je wel dat je luier goed zitquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
schijt mov schijt mac schijt canon schijt alles
Huilie. Als je er niet mee om kan gaan blijf je maar lekker bij je windows gemeuk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
Mac
Die dingen zijn nog erger dan de gemiddelde hamburger van de gelijknamige vreetketen
Het decrypten. En de juiste licenties. MS gaat apple echt niet betalen om mov te kunnen afspelen. Jankerds daar in Redmond.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik word onderhand doodziek van het het maar niet schijnt te willen lukken om eens een einde te maken aan die wildgroei van drieduizend verschillende videoformaten die allemaal min of meer compatibel zijn met bepaalde software. Maar vaker niet. Wat is daar nou ZO MOEILIJK aan?
Dat is juist waar Fles op doelt, die wildgroei van programmas en codecs om die zooi af te spelen. Er is niet echt one player to rule them all.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:23 schreef DaMart het volgende:
Gewoon Quicktime installeren en je kunt .mov ook afspelen!
BSplayer ook niet? Die speelt ook vrij veel af volgens mij.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is juist waar Fles op doelt, die wildgroei van programmas en codecs om die zooi af te spelen. Er is niet echt one player to rule them all.
Ik heb het ooit gebruikt, ik vond het wat krakkemikkerig geprogged qua layout en zoquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
BSplayer ook niet? Die speelt ook vrij veel af volgens mij.
Afaik kan MPC (Media Player Classic) ook .mov afspelen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:25 schreef Pheno het volgende:
Al is VLC dus wel aardig, het heeft ook MOV support volgens mijEn het is niet zo onnoemelijk groot en systeemverneukend.
Op http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=5840 een 9.1, 8.8 volgens imdb ( http://www.imdb.com/title/tt0064116/ ).quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanavond Once upon a Time in the West op TVIs dat wat?
Ik kijk wel hoe ver ik komquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Op http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=5840 een 9.1, 8.8 volgens imdb ( http://www.imdb.com/title/tt0064116/ ).
Ik denk het dus wel
quote:Top 100 van donderdag 30 juli 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
38. 085 Pien85
47. 078 goldfinger1963
80. 059 Ladylike
quote:Top 100 van vrijdag 31 juli 2009
001. 207 Pheno
039. 083 Ladylike
069. 063 goldfinger1963
075. 060 Pien85
085. 056 Muck
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"als jij iets kan vinden om in te knijpen, dan ga je gang maar"?
quote:
midden in de nachtquote:
Tot 10 m duiken is wel heel zieligquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
een cam van 300+ euro die tot 10 m waterdicht is
en een onderwaterhuis van 220 euro?Waarvoor dat dan?
Ga neuken. Rond dat tijdstip mag je dat rustig ochtendseks noemen.quote:
Ik sta er niet inquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 01-08-2009
![]()
01. 098 Pheno
02. 038 Muck
03. 037 goldfinger1963
04. 036 Dr_Flash
05. 026 DaMart
06. 021 Nijns
07. 019 OA
08. 015 Pien85
09. 013 Papierversnipperaar
10. 009 KapiteinGasthof
11. 009 Sjowhan
12. 007 marcb1974
13. 006 MPG
14. 004 dndiek
15. 003 Lenny_Leonard
16. 002 Ladylike
17. 002 indahnesia.com
18. 001 Gamefan24
Reeks-statistieken!
Lamlendige dag idd. Maar goed, veel beter dan slapende had ik de ochtend toch niet kunnen doorbrengenquote:
denk het ook wel vooral het buitenbadquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zit er aan te denken om zodalek even een uurtje naar het zwembad te gaan of zoZal wel lekker rustig zijn nu
Nou laat zien danquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
LL d'r auto ziet er goed uit![]()
kan goed begrijpen dat ze hem heeft gekocht
in eindhoven zijn zowel het binnen- als het buitenbad openquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:18 schreef Dr_Flash het volgende:
in de zomer is het alleen maar een buitenbad
moet je bij LL zijnquote:
Hier is er maar 1 bad. In de winter staat daar een opblaaskap overheen, en nu dus nietquote:Op zondag 2 augustus 2009 14:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in eindhoven zijn zowel het binnen- als het buitenbad open
quote:
Daar is LL toch voorquote:Op zondag 2 augustus 2009 16:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ben nou allemaal karweitjes aan het doen lampen maken oude buitenverlichting verwijderen en dat soort dingen
als we open zijn doe ik eigenlijk weinig meer dan LL plagen
quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben nou allemaal karweitjes aan het doen lampen maken oude buitenverlichting verwijderen en dat soort dingen iedere 2 minuten de KSC aan het checken.
quote:
quote:
quote:
hier schijnt de zonquote:Op zondag 2 augustus 2009 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is vervelend herfstig kloteweer. Bah.
Sushi met bier erinquote:Op zondag 2 augustus 2009 19:18 schreef Pheno het volgende:
Sushi gemaakt met een nieuw experimentje erbij
Hoaxquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:04 schreef DaMart het volgende:
Een historisch moment. MPG, Muck, OA, OAdin en ik groeten jullie vanaf de allereerste KSC-meet die door is gegaan!
Oh, nu is het opeens wel een KSC meetquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:04 schreef DaMart het volgende:
Een historisch moment. MPG, Muck, OA, OAdin en ik groeten jullie vanaf de allereerste KSC-meet die door is gegaan!
Het was idd geen publieke meet.quote:
VVVquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:51 schreef dndiek het volgende:
Waarom is het voetbalseizoen al begonnen......... ???
Als we het vooraf zo genoemd hadden, was niemand gekomenquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, nu is het opeens wel een KSC meet
Nou, lekker historisch iddquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:04 schreef DaMart het volgende:
Ben jij de sheriff?quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als we het vooraf zo genoemd hadden, was niemand gekomen.
Volgende keer wat centraler doen, zodat ik geen reistijd van 4 uur hebquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als we het vooraf zo genoemd hadden, was niemand gekomen.
Het was de hamster in de bibliotheek met de kandelaar!quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 21:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toch is hij meerdere keren in de KSC aangekondigd en besproken.
[..]
Nee, de rechter.
in belgiequote:Op zondag 2 augustus 2009 22:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgende keer wat centraler doen, zodat ik geen reistijd van 4 uur heb
Zoals gezegd, voor zo'n minimeet ga ik geen halve dag opofferen in een auto, op mijn vrije dag.
Ik zit al genoeg in de auto, ik ben al aan het uitzoeken wat de volgende wordt
Ik sta in een uur in Belgie, zeker met die nieuwe verbindingssnelweg. Richting Randstadquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in belgie![]()
vraag maar aan nijns
bij eindhoven is het ook een rampquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sta in een uur in Belgie, zeker met die nieuwe verbindingssnelweg. Richting Randstadis tegenwoordig een grote bouwput, zeker daar rondom Utrecht is het genieten geblazen. Je voelt je net in een kermis: bochtje naar links, bochtje naar rechts.
En deze maand gaat de ramp ook in Nijmegen beginnen, ze gaan de brug aanpakken, een viaduct slopen en een nieuw kruispunt aanleggen. Ik ben blij dat ik daar niet heen hoef, dat wordt echt fileleed in het kwadraat
Ik sta ook in een uur in België, in het havengebied van Antwerpenquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sta in een uur in Belgie, zeker met die nieuwe verbindingssnelweg. Richting Randstadis tegenwoordig een grote bouwput, zeker daar rondom Utrecht is het genieten geblazen. Je voelt je net in een kermis: bochtje naar links, bochtje naar rechts.
En deze maand gaat de ramp ook in Nijmegen beginnen, ze gaan de brug aanpakken, een viaduct slopen en een nieuw kruispunt aanleggen. Ik ben blij dat ik daar niet heen hoef, dat wordt echt fileleed in het kwadraat
wij zitten niet in antwerpenquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:10 schreef OA het volgende:
[..]
Ik sta ook in een uur in België, in het havengebied van Antwerpen![]()
Ik hoorde MPG en Muck al over de werkzaamheden bij Utrecht![]()
Zowaar had ik vanuit Vlaardingen nergens oponthoud!
Ik las gisteren pas wat berichtjes erover, toen had ik al geregeld dat ik sushi zou gaan brouwen. En voor zo weinig man heb ik het er gewoonweg niet voor over om zo'n eind te rijden.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:10 schreef OA het volgende:
[..]
Ik sta ook in een uur in België, in het havengebied van Antwerpen![]()
Ik hoorde MPG en Muck al over de werkzaamheden bij Utrecht![]()
Zowaar had ik vanuit Vlaardingen nergens oponthoud!
Nee, maar toch ben ik met een uur in België. Het is zelfs maar 50 minutenquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wij zitten niet in antwerpen
Je moét natuurlijk niet komenquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik las gisteren pas wat berichtjes erover, toen had ik al geregeld dat ik sushi zou gaan brouwen. En voor zo weinig man heb ik het er gewoonweg niet voor over om zo'n eind te rijden.
Ik ben al blij dat ik dit weekend eens rust heb gehad, dat had ik even nodig
Ik heb zelfs de vloer volledig geschrobd. Ik had schoonmaakwoede, dus maar meteen gebruik van gemaakt. Voordat het over is
Ziet er lekker uitquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:28 schreef Pheno het volgende:
Mijn fotos dan maar:
Wat nigirisushi, met tijgergarnaal in een pijnlijke split:
[ afbeelding ]
Om daarna een experimentje te proberen:
[ afbeelding ]
En dit gaat binnen nu en slapen op:
[ afbeelding ]
belgiequote:Op zondag 2 augustus 2009 23:14 schreef OA het volgende:
[..]
Je moét natuurlijk niet komenMaar het zou leuk zijn als er de volgende keer wat meer zijn. Een meer centrale plaats lijkt me dan wel handig.
quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:28 schreef Pheno het volgende:
Mijn fotos dan maar:
Wat nigirisushi, met tijgergarnaal in een pijnlijke split:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit gaat binnen nu en slapen op:
[ afbeelding ]
Ik in Belgiequote:Op maandag 3 augustus 2009 01:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb sushi leren eten in japan![]()
een sushibar in japan is als een friettent in nederland
bestaat die ook nog?quote:Op maandag 3 augustus 2009 07:06 schreef Pheno het volgende:
OMG, ik zap, zie dat Shakira weer een clip heeft. Dat mens danst of ze moet poepen
Schijnbaar. Ik ben al ergens anders blijven hangen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op maandag 3 augustus 2009 07:51 schreef Pheno het volgende:
Kwartiet.Ziet er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
marcb zal wel iets te klagen hebben, iets met text-only en spoilers.....quote:
/care. Moet ie maar een computer aanschaffen die meer dan textonly aankanquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
marcb zal wel iets te klagen hebben, iets met text-only en spoilers.....
Wat is dat voor groen spul eigenlijk?quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:28 schreef Pheno het volgende:
Mijn fotos dan maar:
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij een mac wel tof zou vindenquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:04 schreef OA het volgende:
[..]
/care. Moet ie maar een computer aanschaffen die meer dan textonly aankan
Spinazievocht.quote:
macb1974?quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een mac wel tof zou vinden
Het ziet er chemisch uitquote:
Dan snap ik wel dat hij er problemen mee heeft, oud beestjequote:
Nee, dat is het oranje. Kleurstof en zo. Gewoon bij de toko te halen. Ik had ook nog wat saffraan liggen, maar wil dat een andere keer gebruiken, voor wat meer rijst, saffraan is zonde om voor 50 gram te gebruikenquote:
Ik dacht dat dat zalm wasquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat is het oranje. Kleurstof en zo. Gewoon bij de toko te halen. Ik had ook nog wat saffraan liggen, maar wil dat een andere keer gebruiken, voor wat meer rijst, saffraan is zonde om voor 50 gram te gebruiken
nee, ik had geen zalm gehaald, plus dat ik die niet tot poeder maalquote:
De lucht is toch nog goedgekomen, zie ik!quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:14 schreef OA het volgende:
Even wat foto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Aalscholvers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 02-08-2009
![]()
01. 030 goldfinger1963
02. 017 Dr_Flash
03. 015 Pheno
04. 011 marcb1974
05. 008 OA
06. 006 DaMart
07. 003 dndiek
08. 002 Sjowhan
Reeks-statistieken!
Alles los vind ik wel lekker, maar als sushi niet.quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, ik had geen zalm gehaald, plus dat ik die niet tot poeder maal
Ik had alleen avacado, surimi en tonijn. En garnalen
Die moeten verboden wordenquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:16 schreef MPG het volgende:
tvp
Ja, maar lang niet op alle foto's. Zal vanavond eens een mislukte laten zienquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
De lucht is toch nog goedgekomen, zie ik!,
quote:Die onderste is ook mooi.
Het ligt er ook aan waar en hoe en met watquote:Op maandag 3 augustus 2009 08:15 schreef OA het volgende:
[..]
Alles los vind ik wel lekker, maar als sushi niet.
Maar goed, het is al jaren geleden dat ik het heb gegeten. Misschien moet ik het nogmaals eten.
En dan ook nog eens 5 posts voor het einde...quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die moeten verboden wordenBookmark dan gewoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |