quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
OA was aan het kwartetten volgens mij.
quote:
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
OA was aan het kwartetten volgens mij.
quote:
quote:
Gasthofkapiteinquote:
Hoihoiquote:
Da's een groot zakkie rijst!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:44 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik ben weer even voorzien
[ afbeelding ]
ja, inmiddels welquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:36 schreef Pheno het volgende:
Zou muck er al achter zijn dat ze gewoon weer gemucked heeft na waarschuwing?
Ik vrees dat het nog op komt ookquote:
En nog premium ook! Met een samurai! Dat moet wel echt zijn!quote:
Ja, en dan janken dat je niet voor ons komt koken "want er is geen animo"quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:44 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik ben weer even voorzien
[ afbeelding ]
Er is iig wel rijst.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en dan janken dat je niet voor ons komt koken "want er is geen animo"
Het doet wat het moet doen. En of ik nu een zak van 15 euro of een zak van 28 euro haal (wat dan een ander merk is): boeienquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
En nog premium ook! Met een samurai! Dat moet wel echt zijn!
Ik ga morgen sushi maken, dus ik kom nietquote:
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het doet wat het moet doen. En of ik nu een zak van 15 euro of een zak van 28 euro haal (wat dan een ander merk is): boeienIk ken deze rijst, weet hoe ik het moet koken om gewenste plakkorrels te krijgen. Dus zeker met 10 kilo ga ik niet opeens wisselen, staat zo cru
okeequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga morgen sushi maken, dus ik kom niet
Voor rijst-only sushi is geen animo, daar heb je wel een punt.quote:
Ik heb het gevraagd, er waren twee reacties. Dat is bar weinig, dat snap je.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor rijst-only sushi is geen animo, daar heb je wel een punt.
ik heb volgens mij wel ja gezegdquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het gevraagd, er waren twee reacties. Dat is bar weinig, dat snap je.
en LL en ik hebben ook ja gezegdquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb volgens mij wel ja gezegd
en fles dan ook dus?
nah, MPG en Damart erbij, dan kom je al een eind toch?
je zet een kwarktaart toch ook niet in de ovenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Nooit bij stilgestaan dat bij een vlaai de vulling niet meegebakken is
ligt eraan wat voor vlaai het isquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
ik ben er vandaag voor het eerst van mijn leven eentjequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
dat dusquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ligt eraan wat voor vlaai het is
Ik wil ook wel komen, maar ik vind sushi niet lekkr...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb volgens mij wel ja gezegd
en fles dan ook dus?
nah, MPG en Damart erbij, dan kom je al een eind toch?
Ben jij de vlaai, of de vulling?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:04 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben er vandaag voor het eerst van mijn leven eentje
bij appelkruimel-, kersen- of abrikozenvlaai kun je het wel meebakken, bij aardbeienvlaai niet, dan worden ze smotsig en vies
en al geen pannenkoeken...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:05 schreef OA het volgende:
[..]
Ik wil ook wel komen, maar ik vind sushi niet lekkr...
Alles, behalve pannenkoeken, pizza, sushi en gekookte peentjes.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:06 schreef Muck het volgende:
[..]
en al geen pannenkoeken...
wat lust je wel?!
Jullie waren de enige twee, de rest heeft het genegeerd. En nee, ik meldde het niet om 3 uur 's nachtsquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en LL en ik hebben ook ja gezegd
Ah, pien en ik zijn safe.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:07 schreef OA het volgende:
gekookte peentjes.
ohquote:
Leg uit!quote:
wie eet er nou gekookte wortelsquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:07 schreef OA het volgende:
[..]
Alles, behalve pannenkoeken, pizza, sushi en gekookte peentjes.
dat is zo lekker hequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:08 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even de geitenkaas mummificeren met bacon
echt wel en dan bakken met een honing sausquote:
Like duhquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt wel en dan bakken met een honing saus
bij geroosterd vleesquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb tzatziki gekocht. Waar is dat lekker bij?
Of kan je dat ook gewoon solo leeglepelen?
je eet geen kaas?!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:16 schreef OA het volgende:
O ja, nog zoiets: kaas, in alle types en leeftijden
Peen (Pheno, Pien). Het lijkt er op, we worden niet gekooktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |