Ben jij de vlaai, of de vulling?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:04 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben er vandaag voor het eerst van mijn leven eentje
bij appelkruimel-, kersen- of abrikozenvlaai kun je het wel meebakken, bij aardbeienvlaai niet, dan worden ze smotsig en vies
en al geen pannenkoeken...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:05 schreef OA het volgende:
[..]
Ik wil ook wel komen, maar ik vind sushi niet lekkr...
Alles, behalve pannenkoeken, pizza, sushi en gekookte peentjes.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:06 schreef Muck het volgende:
[..]
en al geen pannenkoeken...
wat lust je wel?!
Jullie waren de enige twee, de rest heeft het genegeerd. En nee, ik meldde het niet om 3 uur 's nachtsquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en LL en ik hebben ook ja gezegd
Ah, pien en ik zijn safe.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:07 schreef OA het volgende:
gekookte peentjes.
ohquote:
Leg uit!quote:
wie eet er nou gekookte wortelsquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:07 schreef OA het volgende:
[..]
Alles, behalve pannenkoeken, pizza, sushi en gekookte peentjes.
dat is zo lekker hequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:08 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even de geitenkaas mummificeren met bacon
echt wel en dan bakken met een honing sausquote:
Like duhquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
echt wel en dan bakken met een honing saus
bij geroosterd vleesquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb tzatziki gekocht. Waar is dat lekker bij?
Of kan je dat ook gewoon solo leeglepelen?
je eet geen kaas?!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:16 schreef OA het volgende:
O ja, nog zoiets: kaas, in alle types en leeftijden
Peen (Pheno, Pien). Het lijkt er op, we worden niet gekooktquote:
quote:
zou pinguin lekker zijn?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Peen (Pheno, Pien). Het lijkt er op, we worden niet gekookt
Oh dan zal ik eens kijken wat er aan vlees te roosteren is. En op welk roosterquote:
knapperig en ruikt geweldigquote:
Jaja...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Peen (Pheno, Pien). Het lijkt er op, we worden niet gekookt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |