Als er geen meet is, dan kom ik sowieso nietquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is ook geen meet.
Maar het gaat wel door.
Ben je dan debiel of niet als je daar gaat wandelen?quote:Iran bevestigt arrestatie Amerikanen
Uitgegeven: 1 augustus 2009 15:35
Laatst gewijzigd: 1 augustus 2009 15:42
TEHERAN - Iran bevestigde zaterdag de arrestatie van drie Amerikaanse toeristen. Dat meldde de Arabischtalige Iraanse staatszender al-Alam.
Š ANP
Het drietal was volgens Koerdische bronnen per ongeluk vanuit Noord-Irak de grens met Iran overgestoken waarna ze werden gearresteerd. De grens in deze regio is niet goed aangegeven.
Het zou gaan om een man en twee vrouwen. Ze wandelden in de buurt van Halabja toen ze per ongeluk de grens moeten zijn overgestoken.
Het bergachtige gebied is populair bij wandelaars. De drie Amerikanen hadden geen tolk of gids bij zich.
Militairen
Een vierde Amerikaan was ziek achtergebleven en stond telefonisch met de drie in contact, toen ze door Iraanse militairen waren omsingeld, meldde CNN.
Volgens een veiligheidsfunctionaris in Iraaks Koerdistan heeft de politie de Amerikanen gewaarschuwd niet de bergen in te gaan, omdat Iran zo dichtbij was.
De drie negeerden de waarschuwing en belden hun zieke vriend met de boodschap dat zij in Iran waren aangehouden.
Ze hebben straks wel een uniek reisverhaalquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben je dan debiel of niet als je daar gaat wandelen?
870 km filequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:29 schreef Pheno het volgende:
Of ik wil graag in de file staan, zoals pauperend Nederland vandaag weer mooi heeft bewezen
Dat wel, alleen de meeste file zal op de route du soleil hebben gestaanquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
870 km file
IN HEEL FRANKRIJK
Donderopman. Als er hier 2 centimeter sneeuw valt gaan we daar al overheen. God god wat een drama weer allemaal
Met bijbehorende foto'squote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hebben straks wel een uniek reisverhaal
"Wij zijn Amerikaanse toeristen, ons doen ze niets.". Echt, dat verstand van die luiquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met bijbehorende foto's
en zo werden we opgehangen...........
quote:138 Teletekst za 01 aug
Kort nieuws buitenland
` In de stad Gojra in Midden-Pakistan
zijn zes christenen levend verbrand in
hun huizen.Moslims staken 40 huizen en
twee kerken in brand na het gerucht dat
christenen een koran zouden hebben
ontheiligd.Dat gerucht was volgens de
Pakistaanse autoriteiten verspreid door
extremistische moslims.De doden zijn
vier vrouwen,een kind en een man.
Dan stoken wij die bbq wel op.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:05 schreef OA het volgende:
[..]
Ik wil ook wel komen, maar ik vind sushi niet lekkr...
Ah, zo'n buitenlandse vishatert.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan stoken wij die bbq wel op.
Gevogelte.
Probeer dat in een land waar het iemand wat boeit. Ik heb ook weleens een bijbel in een oud papier container gemikt omdat De Slegte hem niet wilde hebben.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:22 schreef Pheno het volgende:
Zal ik maar een gerucht het land in gooien dat Limburgers ook korans ontheiligen?
Ik zie er morgen één. Hij heeft dan nog geluk dat ik geen Moslim ben, want anders dan, dan... kreeg hij geen koffiequote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:22 schreef Pheno het volgende:
Zal ik maar een gerucht het land in gooien dat Limburgers ook korans ontheiligen?
Je krijgt Geert W. op bezoek?quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 18:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie er morgen één. Hij heeft dan nog geluk dat ik geen Moslim ben, want anders dan, dan... kreeg hij geen koffie.
Het is iig een gezonde jongen met een gezonde interesse in borstenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, wat weer een drama.
Niemand heeft het over het leeftijdsverschil van 2 jaar tussen "klasgenoten". OF hij is hoogbegaafd, OF, en waarschijnlijker, zij is een dom kalf. Maar nee, er wordt in borsten geknepen. Borsten?Of huidplooien waarvan The Book of Rules voorschrijft dat het "borsten" heten? Nou, er is inderdaad een onvergeeflijk misdrijf begaan
Dat wordt dan gewoon tandoori etenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:04 schreef marcb1974 het volgende:
Shit, kip tandoori zonder kip gaat het niet worden
Precies.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:06 schreef Pheno het volgende:
Het is iig een gezonde jongen met een gezonde interesse in borsten
Kneep hij in je borsten? Aangifte doen, dan komt zijn moeder hem op het politiebureau ophalenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:10 schreef Ladylike het volgende:
Even een hoi vanaf het werk
En nu plaagt GF me
het was uitlokkingquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kneep hij in je borsten? Aangifte doen, dan komt zijn moeder hem op het politiebureau ophalen.
"als jij iets kan vinden om in te knijpen, dan ga je gang maar"?quote:
Zorg je wel dat je luier goed zitquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
schijt mov schijt mac schijt canon schijt alles
Huilie. Als je er niet mee om kan gaan blijf je maar lekker bij je windows gemeuk.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
Mac
Die dingen zijn nog erger dan de gemiddelde hamburger van de gelijknamige vreetketen
Het decrypten. En de juiste licenties. MS gaat apple echt niet betalen om mov te kunnen afspelen. Jankerds daar in Redmond.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik word onderhand doodziek van het het maar niet schijnt te willen lukken om eens een einde te maken aan die wildgroei van drieduizend verschillende videoformaten die allemaal min of meer compatibel zijn met bepaalde software. Maar vaker niet. Wat is daar nou ZO MOEILIJK aan?
Dat is juist waar Fles op doelt, die wildgroei van programmas en codecs om die zooi af te spelen. Er is niet echt one player to rule them all.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:23 schreef DaMart het volgende:
Gewoon Quicktime installeren en je kunt .mov ook afspelen!
BSplayer ook niet? Die speelt ook vrij veel af volgens mij.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is juist waar Fles op doelt, die wildgroei van programmas en codecs om die zooi af te spelen. Er is niet echt one player to rule them all.
Ik heb het ooit gebruikt, ik vond het wat krakkemikkerig geprogged qua layout en zoquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
BSplayer ook niet? Die speelt ook vrij veel af volgens mij.
Afaik kan MPC (Media Player Classic) ook .mov afspelen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 21:25 schreef Pheno het volgende:
Al is VLC dus wel aardig, het heeft ook MOV support volgens mijEn het is niet zo onnoemelijk groot en systeemverneukend.
Op http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=5840 een 9.1, 8.8 volgens imdb ( http://www.imdb.com/title/tt0064116/ ).quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanavond Once upon a Time in the West op TVIs dat wat?
Ik kijk wel hoe ver ik komquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Op http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=5840 een 9.1, 8.8 volgens imdb ( http://www.imdb.com/title/tt0064116/ ).
Ik denk het dus wel
quote:Top 100 van donderdag 30 juli 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
38. 085 Pien85
47. 078 goldfinger1963
80. 059 Ladylike
quote:Top 100 van vrijdag 31 juli 2009
001. 207 Pheno
039. 083 Ladylike
069. 063 goldfinger1963
075. 060 Pien85
085. 056 Muck
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"als jij iets kan vinden om in te knijpen, dan ga je gang maar"?
quote:
midden in de nachtquote:
Tot 10 m duiken is wel heel zieligquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
een cam van 300+ euro die tot 10 m waterdicht is
en een onderwaterhuis van 220 euro?Waarvoor dat dan?
Ga neuken. Rond dat tijdstip mag je dat rustig ochtendseks noemen.quote:
Ik sta er niet inquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 01-08-2009
![]()
01. 098 Pheno
02. 038 Muck
03. 037 goldfinger1963
04. 036 Dr_Flash
05. 026 DaMart
06. 021 Nijns
07. 019 OA
08. 015 Pien85
09. 013 Papierversnipperaar
10. 009 KapiteinGasthof
11. 009 Sjowhan
12. 007 marcb1974
13. 006 MPG
14. 004 dndiek
15. 003 Lenny_Leonard
16. 002 Ladylike
17. 002 indahnesia.com
18. 001 Gamefan24
Reeks-statistieken!
Lamlendige dag idd. Maar goed, veel beter dan slapende had ik de ochtend toch niet kunnen doorbrengenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |