Dat is niet triest, dat heet gewoon vooruitdenken en prioriteiten stellen. Niet zo raar hoor.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:36 schreef Meddo het volgende:
Wtf, hoe triest ben je als je helemaal gaat uitstippelen wat je wel en niet wilt zien
ik ben heeeeeeeeeeeeeeeel triest.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:36 schreef Meddo het volgende:
Wtf, hoe triest ben je als je helemaal gaat uitstippelen wat je wel en niet wilt zien
inderdaad, ik heb nu al een lijst van iets van 20 dingen die ik eigenlijk wel wil zienquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is niet triest, dat heet gewoon vooruitdenken en prioriteiten stellen. Niet zo raar hoor.
Dat doe ik ook hoor, al komt er toch niks van terrecht.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:36 schreef Meddo het volgende:
Werd een paar uur geleden een mailtje over gestuurd, mobiele app is vanaf begin augustus beschikbaar.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:35 schreef Tourniquet het volgende:
Is dat blokkenschema nog steeds niet gelekt? (behalve de vrijdag dan). Of die mobiele app zoals een paar jaar geleden.
er wordt vrij weingi gelektquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:35 schreef Tourniquet het volgende:
Is dat blokkenschema nog steeds niet gelekt? (behalve de vrijdag dan). Of die mobiele app zoals een paar jaar geleden.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 06:30 schreef Evil_Koekje het volgende:
En toen viel de stroom uit. Geen foto's voor jullie. :p
En voor diegene die die twee tenten geen fuck interesseert scheelt het ook. Nu kom ik twee keer per dag in die buurt, als ik het terrein op loop en als ik er af loop.quote:Op donderdag 30 juli 2009 07:28 schreef RedGuy het volgende:
Een groot voordeel: X-Ray staat dit jaar op de plek van de Lima, dus lopen van de Bravo naar de X-ray is echt binnen 2 minuten gebeurd.
Ja idd. Je mag idd flink lijnen gaan trekken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:50 schreef pinquit het volgende:
nou, ik wil een goed blokkenschema. het staat stom in die krant.
Vanmiddag op lowlands.nlquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:50 schreef pinquit het volgende:
nou, ik wil een goed blokkenschema. het staat stom in die krant.
Supermakkelijk, hoef ik alleen maar naar het andere veld voor de India en pannekoeken. Rest van de dag kan ik aan de andere kant van de hemelpoort blijven.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:37 schreef ranja het volgende:
Dat wordt zaterdag veel rondhangen bij India en evt. Lima.
Oh shit ik zie net dat Lima verplaatst is. Niet handig.
Ja, dat moet het hoogtepunt van de dag dan maar worden bij gebrek aan anderequote:Op donderdag 30 juli 2009 09:52 schreef lienelien het volgende:
zaterdag 17u10 in de Grolsch: Nog niet bekend..
dankquote:
Ziet er zo op het 1e oog niet verkeerd uit!quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:49 schreef Tourniquet het volgende:
Ingescande versie van (het programmadeel van) de krant: http://picasaweb.google.nl/mclerce/LL09#
(credits: mclerce van het Graz-forum)
Ik zie geen Keesquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:29 schreef MB88 het volgende:
Op http://www.lolwands.nl/timetable hebben ze een blokkenschema-ish iets gemaakt.
Dat is leeg bij mij, het stopt bij 'Ziggi & The Renaissance Band'.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan kijk je verkeerd. 0:00 Zondag in de India.
Ik haal het uit de krantquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:47 schreef Ruud het volgende:
[..]
Dat is leeg bij mij, het stopt bij 'Ziggi & The Renaissance Band'.
Sowieso werkt dat schema niet helemaal lekker (Firefox).
Jammer trouwens dat Kees niet gewoon in de Lima staat.
quote:
Ging prima in Lima.quote:En Kees verdient een grotere tent. Denk zelfs dat hij de Grolsch wel vol speelt.
Waar speelt Argh?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:53 schreef Pink_Floyd het volgende:
Argh, Prodigy, 2 Many DJ's én Grizzly Bear...
Ik zeg dat ik Kees niet zie op die site, jij zegt dat ik niet goed kijk en dat je Kees in de krant ziet staan. Maar goed, laat maar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja wat? Doe even normaal met die kut-smilie.
Zal nog eens wat info delen...
Mando Diao is een Paradiso grote zaal-act hoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:03 schreef kciR het volgende:
Zou Mando Diao in de Grolsch staan? Ik denk zelf dat Mando Diao daar iets te klein voor is.. (Maakt mij niet zoveel uit, hoef ze toch niet te zien)
Het is een mooi plekje voor een Paradiso-grote zaal act, Beirut en Patrick Watson staan ook rond die tijd op vrijdag en zondag.
Eenvoudige keuze! Dat wordt Grace Jones!quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:18 schreef couleurs het volgende:
Arctic Monkeys, Grace Jones en Peaches tegelijkertijd
Tja daar baalde ik ook wel van. Daar komt ook nog eens bij dat peaches in de bravo staat, vind ik een vreselijke tent (te warm en vaak te vol) had haar liever in de grolsch gezien maar ja ik ga voor peaches die dag.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:18 schreef couleurs het volgende:
Arctic Monkeys, Grace Jones en Peaches tegelijkertijd
Vanaf 19:45 tot het eind ben ik daar niet weg te slaan...quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:32 schreef ondeugend het volgende:
Zaterdag helemaal geen saaie dag. De Bravo wordt hartstikke leuk volgens mij.
Van oudsher is de Bravo wel de plek voor dance/techno/electro. Vond het vorig jaar ook apart dat Joost van Bellen daar stond.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:41 schreef ondeugend het volgende:
Veel dance/ techno nu in de Bravo in plaats van de India valt me op. Jammer wel, Inidia is altijd wel lekker intiem.
Bravo is de jaren dat ik geweest ben (6 jaar) altijd de dancetent geweest.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:41 schreef ondeugend het volgende:
Veel dance/ techno nu in de Bravo in plaats van de India valt me op. Jammer wel, Inidia is altijd wel lekker intiem.
dank u beide!quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:49 schreef Tourniquet het volgende:
Ingescande versie van (het programmadeel van) de krant: http://picasaweb.google.nl/mclerce/LL09#
(credits: mclerce van het Graz-forum)
Het is maar waar je van houdt natuurlijkquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:32 schreef ondeugend het volgende:
Zaterdag helemaal geen saaie dag. De Bravo wordt hartstikke leuk volgens mij.
Ja komt vaak niets van terecht, maar de voorpret is leuk natuurlijk.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:14 schreef RedGuy het volgende:
Als ik nu heen zou gaan en ik zou volledig nuchter zijn zou ik verrassend veel in de Grolsch en Alpha te zien zijn, maar het meest in de Bravo en veel te weinig in de India of de X-ray.
Maar waarschijnlijk ben ik helemaal van de kaart en zie ik van de 29 (!!!) acts die ik wil zien er maar, als ik mazzel heb, maar 5.
Inderdaad jammer van Grace Jones, maar ik ren van Bloc Party naar The Maccabees en dan weer terug naar de Alpha voor AM.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:20 schreef RedGuy het volgende:
Ik baal er wel van dat The Maccabees precies tussen Bloc Party en Arctic Monkeys valt, zodat ik daar waarschijnlijk blijf hangen, terwijl ik heel graag Grace Jones wil zien. Ondanks dat ik amper wat van haar ken.
dat is dan juist de dag om bij de onbekende dingen te gaan kijkenquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:18 schreef user_friendly het volgende:
Zaterdag is voor mij ook de minste dag. Er staat dan niets wat ik zou willen zien. Misschien een half dagje walibi erbij doen die dag.
gelukkig dat kijkt wat makkelijker na de overlap.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:07 schreef Tourniquet het volgende:
JAAAAA mensen, hij staat er:
http://www.lowlands.nl/blokkenschema.php
In het blokkenschema idd een gaatje, maar in de Programmakrant staat er dan:quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:46 schreef kciR het volgende:
Ik zie trouwens ook nog een gaatje op vrijdagavond in de X-Ray van 0.30-2.00, dan zullen ze toch ook nog wel een act neerplanten?
En als het op is is er altijd nog wel wat te regelenquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:27 schreef RedGuy het volgende:
Dat wordt weer flink wat drugs inslaan als ik elke nacht wil overleven.
Ik sla The Maccabees over, zie ze paar maanden later in het voorprogramma van Editors. Als je een redelijke plek bij Arctic Monkeys wil hebben, zou ik er tijdens Bloc Party al staan...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:14 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Prima zo.. Al wordt Bloc Party - The Maccabees - Arctic Monkeys wel erg krap op zondagavond..
boeie. gewoon los gaan. slapen doen we niet, dus alles is laatquote:
Wordt misschien wel een ambient sessie :-(quote:Op vrijdag 31 juli 2009 04:59 schreef MOD het volgende:
Squarepusher om kwart voor 2 's middags?!
Ik zie The Maccabees liever dan de Arctic Monkeys..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:20 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik sla The Maccabees over, zie ze paar maanden later in het voorprogramma van Editors. Als je een redelijke plek bij Arctic Monkeys wil hebben, zou ik er tijdens Bloc Party al staan...
Ik ook. Het was super tof in de Paradiso. En de Monkeys vind ik gewoon kut natuurlijkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:46 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Ik zie The Maccabees liever dan de Arctic Monkeys..
Wow... Smaken verschillen, laten we maar zeggenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 11:46 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Ik zie The Maccabees liever dan de Arctic Monkeys..
Oh, in dat geval zie ik het probleem ook nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:37 schreef frame-saw het volgende:
Charlie - Alpha, ik zie het probleem niet? Tenzij je vooraan wilt staan, maar dat is sowieso al een probleem op zich. Gillende meisjes (inclusief ik). Maar ik ga lekker ergens achteraan staan en halverwege naar Kap Bambino (mits ik daar zin in heb).
Ja ik weet niet. Ik vond Kap Bambino echt héél vet op Dour en het scheelt natuurlijk in wat voor gemoedstoestand ik ben.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:46 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Oh, in dat geval zie ik het probleem ook niet. Maar dan moet je wel genoegen nemen met een plekje buiten de tent. En de gillende meisjes zijn er na dit album wel af... Wacht, halverwege de show verlaten? Heb je de setlist gezien, joh
!
geen prbleem toch, de Charlie staat achter de Alpha. En ze beginnen daar pas als het optreden op de Alpha afgelopen is.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:14 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Prima zo.. Al wordt Bloc Party - The Maccabees - Arctic Monkeys wel erg krap op zondagavond..
haha same here!quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:42 schreef RedGuy het volgende:
Ik ben alles behalve een emo kid maar ik ga zeer zeker naar Enter Shikari.
Gewoon ff lekker rossen. (Eerst daarvoor nog naar Aux Raus dus dat wordt wat..)
Basement Jaxx staat dit jaar in de Grolsch.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:50 schreef Aisumasen het volgende:
Bedenk me net dat dit het eerste jaar is waar ik geen enkele onmogelijke keuze hoef te maken. Vooral de afgelopen 2 jaar baalde ik. Toen waren er complete middagen waar ik niets écht hoefde te zien, en dan stonden er op één avond mijn enige 'must-sees' tegenover elkaar
.
Dit jaar is de vrijdagavond lastig, 2manydj's tegenover The Prodigy en Grizzly Bear, maar die eerste 2 al vaak zat gezien, en Grizzly Bear zie ik nog wel een keer in een zaaltje. En zaterdagavond Basement Jaxx tegenover Jack Penate is jammer, maar ik kies sowieso voor Jack Penate. Ben 2 jaar terug gillend weggerend bij Basement Jaxx. Ik ben vast niet de enige die klaagt over het geluid in de Bravo...
daar is het geluid vaak het kutst van heel Lowlandsquote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:15 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Basement Jaxx staat dit jaar in de Grolsch..
mee eens, aan de zijkant van de tent alleen zoemende bassen, aan de achterkant een echo. Was met de oude Golf ook al zo. Alleen helemaal vooraan is het goed. Het geluid vind ik overigens overal te hard vergeleken met andere festivals. Op Werchter hoefde ik geen oordoppen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar is het geluid vaak het kutst van heel Lowlands
quote:
Niemand die me kan helpen??quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 03:15 schreef kesselman het volgende:
Ik zou graag het blokkenschema van iedere dag los apart willen hebben zodat ik het zelf kan bewerken.
Kan iemand me dat regelen misschien?
Ik weet dat ik het kan uitprinten via lowlands.nl , maar ik wil ze graag los in een paint file hebben ofzo.
wie helpt me?
Ahh, top.. Vorig jaar was ik niet op LL. En in 2005 stond de Charlie nog bij de Grolsch-tent.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen prbleem toch, de Charlie staat achter de Alpha. En ze beginnen daar pas als het optreden op de Alpha afgelopen is.
Wat dat betreft is het ideaal van Florence + the machine -> Bloc Party lekker op de Alpha heuvel volgen -> The Maccabees
hebben ze speciaal voor jou aangepastquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:24 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Ahh, top.. Vorig jaar was ik niet op LL. En in 2005 stond de Charlie nog bij de Grolsch-tent.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:15 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Basement Jaxx staat dit jaar in de Grolsch..
Wat rubbereend zegtquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar is het geluid vaak het kutst van heel Lowlands
Das meestal zo dat ze een grote naam programmeren in de Bravo als er in de Alpha in Danceact optreed.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:30 schreef WeezerButler het volgende:
sowieso ruk dat 2manyDJs al zo vroeg om 21.15 starten, daarna Tiga en Joost van Bellen, Crookers.
Elke programmeur met een beetje gevoel voor opbouw zou dat zo neerzetten ;
JvBellen - Tiga - 2manyDJs - Crookers
Crookers kunnen nog wel over in de power/vibe van 2manyDJs mee (of zelfs er overheen) Tiga krijgt het moeilijk.
En ik ook, blijf van mn vrienden alleen over in de Bravo. De rest gaat naar the Prodigy.
Rond dezelfde tijd spelen dus GrizzlyBear/Kasabian/ the prodigy / 2ManyDJS
Tiga kan daar wel in mee hoor, draaide een paar jaar geleden ook fantastisch in een uitpuilende Bravoquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:30 schreef WeezerButler het volgende:
sowieso ruk dat 2manyDJs al zo vroeg om 21.15 starten, daarna Tiga en Joost van Bellen, Crookers.
Crookers kunnen nog wel over in de power/vibe van 2manyDJs mee (of zelfs er overheen) Tiga krijgt het moeilijk.
De Staat doet eind v/h jaar weer een rondje Nederlandquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:14 schreef kciR het volgende:
Mijn grootste dilemma is nog steeds De Staat of Squarepusher.. ik twijfel echt waar ik heen zal gaan.
Ik snap niet dat mensen dat een dilemma vinden. Ik heb De Staat al 2 of 3 keer gezien en echt niet omdat ik ze nou zo graag wil zien. Ze komen zo vaak gratis.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:14 schreef kciR het volgende:
Mijn grootste dilemma is nog steeds De Staat of Squarepusher.. ik twijfel echt waar ik heen zal gaan.
er staan op die tijd altijd grote namen in de Bravo op die tijd. Dus weinig nieuws.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:30 schreef WeezerButler het volgende:
En ik ook, blijf van mn vrienden alleen over in de Bravo. De rest gaat naar the Prodigy.
Rond dezelfde tijd spelen dus GrizzlyBear/Kasabian/ the prodigy / 2ManyDJS
Zei ik ook alquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er staan op die tijd altijd grote namen in de Bravo op die tijd. Dus weinig nieuws.
Zal wel...quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er staan op die tijd altijd grote namen in de Bravo op die tijd. Dus weinig nieuws.
Dat tweede is niet echt een dilemma toch. Kees speelt 4,5 uur, Boys Noize en Darkraver bijna 2 uur beiden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:08 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ik heb alleen Health / Crystal Antlers en Kees van Hondt / Boys Noize / The Darkraver als overlappingen waar ik nog niet uit ben. Ik zal wel achter de rest aanlopen ofzo. Bijna
Eet je nog? No way dat je dat gaat halen allemaalquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:42 schreef frame-saw het volgende:
Ga maar naar Health, tenzij je er in oktober heen gaat. Nouja, ik ga sowieso naar Health, want het wordt sowieso fantastischEn Rolo Tomassi móet je gewoon een keer gezien hebben
![]()
Mijn schema:
Bas Haring -> Micachu -> Stukje Tallest Man On Earth -> Bon Iver/Passion Pit (Bon Iver in Grolsch? als het geluid slecht is maar naar Passion Pit) -> Beirut/Klaxons -> Dizzee Rascal -> Kasabian -> Grizzly Bear-> Tiga -> Crookers (mits energie)
Stukje Fakkelbrigade -> Patrick Wolf -> HEALTH -> Tim Exile -> Maxïmo Park -> Wilco -> Kyteman? -> Jack Peñate -> Fever Ray -> 90s Now
Squarepusher -> Enter Shikari -> Vampire Weekend (+ Hopen voor The Subs) -> Gang Gang Dance/Rolo Tomassi/Patrick Watson -> Eagles of Death Metal/The Whitest Boy Alive -> Calexico/Florence -> Tommy Sparks -> The Maccabees -> Arctic Monkeys -> Kap Bambino (dat wordt echt KEIHARD rennen) en daarna Kees en Boys Noize en overal een beetje rondkijken![]()
Zaterdag is wel heel rustig zie ik nu
Op zondag kan ik inderdaad van kwart voor 2 tot 11 uur niet eten. Maar wat is nu belangrijker?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:45 schreef Haunter het volgende:
[..]
Eet je nog? No way dat je dat gaat halen allemaal
Ja maar voor boys noize en darkraver heb je huoratron en benga. Ik vind zondagnacht echt pittig. Vooral omdat ik om 6 uur 's ochtends al weer moet boeken, dus ik moet rond 5 uur al weer gaan inpakkenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:40 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Dat tweede is niet echt een dilemma toch. Kees speelt 4,5 uur, Boys Noize en Darkraver bijna 2 uur beiden.
Ik ontdek trouwens steeds meer leuke dingen die ik toch wel wil zien maar totaal niet in mijn schema passenEn ik vind dat Passion Pit en Klaxons om moeten draaien want ik wil naar Bon Iver én Passion Pit en dan sta ik me weer te vervelen bij Beirut
Of ik ga gewoon naar Klaxons in mijn eentje. Hm.
Meeeh, ik heb er wel zin in
Jack Penate en Fever Ray ga ik waarschijnlijk ook wel even checken. Ik ben er nu toch.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:42 schreef frame-saw het volgende:
Ga maar naar Health, tenzij je er in oktober heen gaat. Nouja, ik ga sowieso naar Health, want het wordt sowieso fantastischEn Rolo Tomassi móet je gewoon een keer gezien hebben
![]()
Mijn schema:
Bas Haring -> Micachu -> Stukje Tallest Man On Earth -> Bon Iver/Passion Pit (Bon Iver in Grolsch? als het geluid slecht is maar naar Passion Pit) -> Beirut/Klaxons -> Dizzee Rascal -> Kasabian -> Grizzly Bear-> Tiga -> Crookers (mits energie)
Stukje Fakkelbrigade -> Patrick Wolf -> HEALTH -> Tim Exile -> Maxïmo Park -> Wilco -> Kyteman? -> Jack Peñate -> Fever Ray -> 90s Now
Squarepusher -> Enter Shikari -> Vampire Weekend (+ Hopen voor The Subs) -> Gang Gang Dance/Rolo Tomassi/Patrick Watson -> Eagles of Death Metal/The Whitest Boy Alive -> Calexico/Florence -> Tommy Sparks -> The Maccabees -> Arctic Monkeys -> Kap Bambino (dat wordt echt KEIHARD rennen) en daarna Kees en Boys Noize en overal een beetje rondkijken![]()
Dit is ook ongeveer mijn planning, maar ik ga niet rennen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:42 schreef frame-saw het volgende:
![]()
Mijn schema:
Wat zal jij een kut leven hebben dat je je daar al druk om maakt.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:25 schreef kesselman het volgende:
Ik heb een heel vreemde klacht over t blokkenschema!!!
Waarom staan die tenten op het blokkenschema in die volgorde??
Alpha bovenaan snap ik wel,maar dan.. de rest???
staan ze in volgorde van groot naar klein? NEE,bravo is groter dan india
In volgorde van belangrijk naar onbelangrijjk NEE,dat is voor iedereen verschillend
Volgens mij is er geen logica in te vinden.
DUS!!!
Ik had zo gedacht,als ze de tenten nou in volgorde van t terrein zetten.
Dat is veel gemakkelijker met plannen.
Dus de volgorde zou moeten zijn:
je begint met de grootste en belangrijkste tent:
Alpha als je daar vertrekt ,loop je als 1e langs de
Charlie van daar kom je uit bij de
Echo
Mike
Lima
Grolsch
Juliet
Magneetbar
India
Bravo
X-ray
Dus volgend jaar het blokkenschema graag in deze volgorde!!!
Idd, echt ongehoordquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:41 schreef Ascaroth het volgende:
Wat een VREEMDE klacht!!!!
Assie je daar al druk over maakt kan je maar beter thuis blijven.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:10 schreef kesselman het volgende:
ik had het woord klacht niet moeten gebruiken!![]()
Maar ik blijf de volgorde van de tenten in t blokkenschema vreemd vinden.
Ben ik nou echt de enige die daar zo over denkt??
Je gaat toch niet helemaal achter op het terrein beginnen.............................quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:25 schreef kesselman het volgende:
Ik had zo gedacht,als ze de tenten nou in volgorde van t terrein zetten.
Dat is veel gemakkelijker met plannen.
Dus de volgorde zou moeten zijn:
je begint met de grootste en belangrijkste tent:
Alpha als je daar vertrekt ,loop je als 1e langs de
Charlie van daar kom je uit bij de
Echo
Mike
Lima
Grolsch
Juliet
Magneetbar
India
Bravo
X-ray
Je kunt de volgorde ook omdraaien,maar de alpha bovenaan zetten is wel zo logisch!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:19 schreef Luni het volgende:
[..]
Je gaat toch niet helemaal achter op het terrein beginnen.............................
Op alfabet dat zou pas logisch zijn.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 16:25 schreef kesselman het volgende:
Ik heb een heel vreemde klacht over t blokkenschema!!!
Waarom staan die tenten op het blokkenschema in die volgorde??
Alpha bovenaan snap ik wel,maar dan.. de rest???
staan ze in volgorde van groot naar klein? NEE,bravo is groter dan india
In volgorde van belangrijk naar onbelangrijjk NEE,dat is voor iedereen verschillend
Volgens mij is er geen logica in te vinden.
In 1999 was er een kilo-tent waar Quake werd gespeeld.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 17:42 schreef Angel-A het volgende:
K? Kilo? is er ooit een tent geweest die zo heet?
Dat waren ook echt de 2 dingen die ik per sé wilde zien, de rest van de dingen zijn wel tof maar heb ik al gezien/ga ik sowieso nog eens zien.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:54 schreef ScottTracy het volgende:
Er zijn nog nooit zo weinig acts geweest die ik per se wilde zien, maar nog krijgen ze het voor elkaar om er twee tegenover elkaar te programmeren: Arctic Monkeys en Kap Bambino.
Wordt het voorste vak in de Alpha niet na elk optreden leeg geveegd?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:35 schreef Vatta het volgende:
Ik vind niet zo fijn dat The Maccabees tussen Bloc Party en Arctic Monkeys instaan.
Als je een beetje een leuk plekje bij AM wil hebben zul je na BP moeten blijven staan.
Er zullen nog wel een paar andere mensen staan denk ik.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:49 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
In m'n eentje naar peaches of de monkeys.
nee dat gebeurd volgens mij alleen op roskilde!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wordt het voorste vak in de Alpha niet na elk optreden leeg geveegd?
Destinequote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:48 schreef Spec87 het volgende:
beirut vs klaxons
kasabian vs the prodigy vs 2 many dj's (dit is wel zwaar balen)
lily allen vs ghinzu
jack penate vs basement jaxx
destine vs "suprise act"
the subs vs vampire weekend / snoop dogg
little boots vs the whitest boy alive
bloc party vs thursday
Maar vorig jaar was erger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |