Dat is niet triest, dat heet gewoon vooruitdenken en prioriteiten stellen. Niet zo raar hoor.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:36 schreef Meddo het volgende:
Wtf, hoe triest ben je als je helemaal gaat uitstippelen wat je wel en niet wilt zien
ik ben heeeeeeeeeeeeeeeel triest.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:36 schreef Meddo het volgende:
Wtf, hoe triest ben je als je helemaal gaat uitstippelen wat je wel en niet wilt zien
inderdaad, ik heb nu al een lijst van iets van 20 dingen die ik eigenlijk wel wil zienquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:00 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat is niet triest, dat heet gewoon vooruitdenken en prioriteiten stellen. Niet zo raar hoor.
Dat doe ik ook hoor, al komt er toch niks van terrecht.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:36 schreef Meddo het volgende:
Werd een paar uur geleden een mailtje over gestuurd, mobiele app is vanaf begin augustus beschikbaar.quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:35 schreef Tourniquet het volgende:
Is dat blokkenschema nog steeds niet gelekt? (behalve de vrijdag dan). Of die mobiele app zoals een paar jaar geleden.
er wordt vrij weingi gelektquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:35 schreef Tourniquet het volgende:
Is dat blokkenschema nog steeds niet gelekt? (behalve de vrijdag dan). Of die mobiele app zoals een paar jaar geleden.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 06:30 schreef Evil_Koekje het volgende:
En toen viel de stroom uit. Geen foto's voor jullie. :p
En voor diegene die die twee tenten geen fuck interesseert scheelt het ook. Nu kom ik twee keer per dag in die buurt, als ik het terrein op loop en als ik er af loop.quote:Op donderdag 30 juli 2009 07:28 schreef RedGuy het volgende:
Een groot voordeel: X-Ray staat dit jaar op de plek van de Lima, dus lopen van de Bravo naar de X-ray is echt binnen 2 minuten gebeurd.
Ja idd. Je mag idd flink lijnen gaan trekken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 08:50 schreef pinquit het volgende:
nou, ik wil een goed blokkenschema. het staat stom in die krant.
Vanmiddag op lowlands.nlquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:50 schreef pinquit het volgende:
nou, ik wil een goed blokkenschema. het staat stom in die krant.
Supermakkelijk, hoef ik alleen maar naar het andere veld voor de India en pannekoeken. Rest van de dag kan ik aan de andere kant van de hemelpoort blijven.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:37 schreef ranja het volgende:
Dat wordt zaterdag veel rondhangen bij India en evt. Lima.
Oh shit ik zie net dat Lima verplaatst is. Niet handig.
Ja, dat moet het hoogtepunt van de dag dan maar worden bij gebrek aan anderequote:Op donderdag 30 juli 2009 09:52 schreef lienelien het volgende:
zaterdag 17u10 in de Grolsch: Nog niet bekend..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |