dankquote:
Ziet er zo op het 1e oog niet verkeerd uit!quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:49 schreef Tourniquet het volgende:
Ingescande versie van (het programmadeel van) de krant: http://picasaweb.google.nl/mclerce/LL09#
(credits: mclerce van het Graz-forum)
Ik zie geen Keesquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:29 schreef MB88 het volgende:
Op http://www.lolwands.nl/timetable hebben ze een blokkenschema-ish iets gemaakt.
Dat is leeg bij mij, het stopt bij 'Ziggi & The Renaissance Band'.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan kijk je verkeerd. 0:00 Zondag in de India.
Ik haal het uit de krantquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:47 schreef Ruud het volgende:
[..]
Dat is leeg bij mij, het stopt bij 'Ziggi & The Renaissance Band'.
Sowieso werkt dat schema niet helemaal lekker (Firefox).
Jammer trouwens dat Kees niet gewoon in de Lima staat.
quote:
Ging prima in Lima.quote:En Kees verdient een grotere tent. Denk zelfs dat hij de Grolsch wel vol speelt.
Waar speelt Argh?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:53 schreef Pink_Floyd het volgende:
Argh, Prodigy, 2 Many DJ's én Grizzly Bear...
Ik zeg dat ik Kees niet zie op die site, jij zegt dat ik niet goed kijk en dat je Kees in de krant ziet staan. Maar goed, laat maar.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja wat? Doe even normaal met die kut-smilie.
Zal nog eens wat info delen...
Mando Diao is een Paradiso grote zaal-act hoorquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:03 schreef kciR het volgende:
Zou Mando Diao in de Grolsch staan? Ik denk zelf dat Mando Diao daar iets te klein voor is.. (Maakt mij niet zoveel uit, hoef ze toch niet te zien)
Het is een mooi plekje voor een Paradiso-grote zaal act, Beirut en Patrick Watson staan ook rond die tijd op vrijdag en zondag.
Eenvoudige keuze! Dat wordt Grace Jones!quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:18 schreef couleurs het volgende:
Arctic Monkeys, Grace Jones en Peaches tegelijkertijd
Tja daar baalde ik ook wel van. Daar komt ook nog eens bij dat peaches in de bravo staat, vind ik een vreselijke tent (te warm en vaak te vol) had haar liever in de grolsch gezien maar ja ik ga voor peaches die dag.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:18 schreef couleurs het volgende:
Arctic Monkeys, Grace Jones en Peaches tegelijkertijd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |