In het blokkenschema idd een gaatje, maar in de Programmakrant staat er dan:quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:46 schreef kciR het volgende:
Ik zie trouwens ook nog een gaatje op vrijdagavond in de X-Ray van 0.30-2.00, dan zullen ze toch ook nog wel een act neerplanten?
En als het op is is er altijd nog wel wat te regelenquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:27 schreef RedGuy het volgende:
Dat wordt weer flink wat drugs inslaan als ik elke nacht wil overleven.
Ik sla The Maccabees over, zie ze paar maanden later in het voorprogramma van Editors. Als je een redelijke plek bij Arctic Monkeys wil hebben, zou ik er tijdens Bloc Party al staan...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:14 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Prima zo.. Al wordt Bloc Party - The Maccabees - Arctic Monkeys wel erg krap op zondagavond..
boeie. gewoon los gaan. slapen doen we niet, dus alles is laatquote:
Wordt misschien wel een ambient sessie :-(quote:Op vrijdag 31 juli 2009 04:59 schreef MOD het volgende:
Squarepusher om kwart voor 2 's middags?!
Ik zie The Maccabees liever dan de Arctic Monkeys..quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:20 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik sla The Maccabees over, zie ze paar maanden later in het voorprogramma van Editors. Als je een redelijke plek bij Arctic Monkeys wil hebben, zou ik er tijdens Bloc Party al staan...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |