Ahh, top.. Vorig jaar was ik niet op LL. En in 2005 stond de Charlie nog bij de Grolsch-tent.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
geen prbleem toch, de Charlie staat achter de Alpha. En ze beginnen daar pas als het optreden op de Alpha afgelopen is.
Wat dat betreft is het ideaal van Florence + the machine -> Bloc Party lekker op de Alpha heuvel volgen -> The Maccabees
hebben ze speciaal voor jou aangepastquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 17:24 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Ahh, top.. Vorig jaar was ik niet op LL. En in 2005 stond de Charlie nog bij de Grolsch-tent.
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 20:15 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Basement Jaxx staat dit jaar in de Grolsch..
Wat rubbereend zegtquote:Op vrijdag 31 juli 2009 23:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar is het geluid vaak het kutst van heel Lowlands
Das meestal zo dat ze een grote naam programmeren in de Bravo als er in de Alpha in Danceact optreed.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:30 schreef WeezerButler het volgende:
sowieso ruk dat 2manyDJs al zo vroeg om 21.15 starten, daarna Tiga en Joost van Bellen, Crookers.
Elke programmeur met een beetje gevoel voor opbouw zou dat zo neerzetten ;
JvBellen - Tiga - 2manyDJs - Crookers
Crookers kunnen nog wel over in de power/vibe van 2manyDJs mee (of zelfs er overheen) Tiga krijgt het moeilijk.
En ik ook, blijf van mn vrienden alleen over in de Bravo. De rest gaat naar the Prodigy.
Rond dezelfde tijd spelen dus GrizzlyBear/Kasabian/ the prodigy / 2ManyDJS
Tiga kan daar wel in mee hoor, draaide een paar jaar geleden ook fantastisch in een uitpuilende Bravoquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:30 schreef WeezerButler het volgende:
sowieso ruk dat 2manyDJs al zo vroeg om 21.15 starten, daarna Tiga en Joost van Bellen, Crookers.
Crookers kunnen nog wel over in de power/vibe van 2manyDJs mee (of zelfs er overheen) Tiga krijgt het moeilijk.
De Staat doet eind v/h jaar weer een rondje Nederlandquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:14 schreef kciR het volgende:
Mijn grootste dilemma is nog steeds De Staat of Squarepusher.. ik twijfel echt waar ik heen zal gaan.
Ik snap niet dat mensen dat een dilemma vinden. Ik heb De Staat al 2 of 3 keer gezien en echt niet omdat ik ze nou zo graag wil zien. Ze komen zo vaak gratis.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:14 schreef kciR het volgende:
Mijn grootste dilemma is nog steeds De Staat of Squarepusher.. ik twijfel echt waar ik heen zal gaan.
er staan op die tijd altijd grote namen in de Bravo op die tijd. Dus weinig nieuws.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:30 schreef WeezerButler het volgende:
En ik ook, blijf van mn vrienden alleen over in de Bravo. De rest gaat naar the Prodigy.
Rond dezelfde tijd spelen dus GrizzlyBear/Kasabian/ the prodigy / 2ManyDJS
Zei ik ook alquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er staan op die tijd altijd grote namen in de Bravo op die tijd. Dus weinig nieuws.
Zal wel...quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er staan op die tijd altijd grote namen in de Bravo op die tijd. Dus weinig nieuws.
Dat tweede is niet echt een dilemma toch. Kees speelt 4,5 uur, Boys Noize en Darkraver bijna 2 uur beiden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:08 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ik heb alleen Health / Crystal Antlers en Kees van Hondt / Boys Noize / The Darkraver als overlappingen waar ik nog niet uit ben. Ik zal wel achter de rest aanlopen ofzo. Bijna
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |