abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71788339
Ga maar naar Health, tenzij je er in oktober heen gaat. Nouja, ik ga sowieso naar Health, want het wordt sowieso fantastisch En Rolo Tomassi móet je gewoon een keer gezien hebben

Mijn schema:
Bas Haring -> Micachu -> Stukje Tallest Man On Earth -> Bon Iver/Passion Pit (Bon Iver in Grolsch? als het geluid slecht is maar naar Passion Pit) -> Beirut/Klaxons -> Dizzee Rascal -> Kasabian -> Grizzly Bear-> Tiga -> Crookers (mits energie)

Stukje Fakkelbrigade -> Patrick Wolf -> HEALTH -> Tim Exile -> Maxïmo Park -> Wilco -> Kyteman? -> Jack Peñate -> Fever Ray -> 90s Now

Squarepusher -> Enter Shikari -> Vampire Weekend (+ Hopen voor The Subs) -> Gang Gang Dance/Rolo Tomassi/Patrick Watson -> Eagles of Death Metal/The Whitest Boy Alive -> Calexico/Florence -> Tommy Sparks -> The Maccabees -> Arctic Monkeys -> Kap Bambino (dat wordt echt KEIHARD rennen) en daarna Kees en Boys Noize en overal een beetje rondkijken

Zaterdag is wel heel rustig zie ik nu
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:45:12 #177
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_71788419
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:42 schreef frame-saw het volgende:
Ga maar naar Health, tenzij je er in oktober heen gaat. Nouja, ik ga sowieso naar Health, want het wordt sowieso fantastisch En Rolo Tomassi móet je gewoon een keer gezien hebben

Mijn schema:
Bas Haring -> Micachu -> Stukje Tallest Man On Earth -> Bon Iver/Passion Pit (Bon Iver in Grolsch? als het geluid slecht is maar naar Passion Pit) -> Beirut/Klaxons -> Dizzee Rascal -> Kasabian -> Grizzly Bear-> Tiga -> Crookers (mits energie)

Stukje Fakkelbrigade -> Patrick Wolf -> HEALTH -> Tim Exile -> Maxïmo Park -> Wilco -> Kyteman? -> Jack Peñate -> Fever Ray -> 90s Now

Squarepusher -> Enter Shikari -> Vampire Weekend (+ Hopen voor The Subs) -> Gang Gang Dance/Rolo Tomassi/Patrick Watson -> Eagles of Death Metal/The Whitest Boy Alive -> Calexico/Florence -> Tommy Sparks -> The Maccabees -> Arctic Monkeys -> Kap Bambino (dat wordt echt KEIHARD rennen) en daarna Kees en Boys Noize en overal een beetje rondkijken

Eet je nog? No way dat je dat gaat halen allemaal
pi_71788843
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:45 schreef Haunter het volgende:

[..]

Eet je nog? No way dat je dat gaat halen allemaal
Op zondag kan ik inderdaad van kwart voor 2 tot 11 uur niet eten. Maar wat is nu belangrijker?

Eigenlijk vind ik het nog best wel meevallen hoor, en als ik ergens heen ga betekent het niet dat ik niet met een patatje in mijn hand er naar kan kijken Alleen zondag heb ik het dus best wel 'druk', de rest van de dagen genoeg tijd om te chillen
pi_71788965
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:40 schreef frame-saw het volgende:

[..]

Dat tweede is niet echt een dilemma toch. Kees speelt 4,5 uur, Boys Noize en Darkraver bijna 2 uur beiden.

Ik ontdek trouwens steeds meer leuke dingen die ik toch wel wil zien maar totaal niet in mijn schema passen En ik vind dat Passion Pit en Klaxons om moeten draaien want ik wil naar Bon Iver én Passion Pit en dan sta ik me weer te vervelen bij Beirut Of ik ga gewoon naar Klaxons in mijn eentje. Hm.
Meeeh, ik heb er wel zin in
Ja maar voor boys noize en darkraver heb je huoratron en benga. Ik vind zondagnacht echt pittig. Vooral omdat ik om 6 uur 's ochtends al weer moet boeken, dus ik moet rond 5 uur al weer gaan inpakken
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_71789048
quote:

Mijn schema:

Jack Penate en Fever Ray ga ik waarschijnlijk ook wel even checken. Ik ben er nu toch.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_71792101
Uit weet uit ervaring dat acts half/half zien niet werkt . Ben daar al jaren geleden mee gestopt, want vooral uit de Alpha is het bij een headliner onmogelijk weg te komen. En behalve dat is het gewoon zonde, want je ziet dan van beide acts net niets.
pi_71793443
Ik doe het alleen bij Arctic Monkeys/Kap Bambino denk ik. Het scheelt eraan waar ik zin in heb
pi_71793645
Vorig jaar had ik wel redelijk mazzel. Toen heb ik een tijdje staan kijken bij Sigur Ros en ben ik daarna in het voorste vak terecht gekomen van Editors. Dit jaar zal dat wel niet lukken met Jones/AM, maar goed.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:27:57 #184
207860 Mistaken
Dé grappenmaker v/d bingoclub.
pi_71797613
Ja, ik kan naar HEALTH gaan, maar die kan ik ook in oktober zien met Fuck Buttons.
En ik weet niet wanneer ik Crystal Antlers weer kan zien. Dus!

donderdag 13 augustus 2009 @ 15:08:13 #185
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_71849614
Probleemgevallen:

vrijdag:

faith no more vs selah sue

the prodigy vs 2 many djs
Waarom doen ze 2 many DJ's en Prodigy tegelijk.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 17:38:32 #186
177242 Irien
Innit though
pi_71853651
jammer dat Grace Jones en Arctic Monkeys deels overlappen. Ik snap wel dat ze denken dat die heel ander publiek trekken, maar ik wil ze allebei zien! Dan maar halverwege Grace weg...
Between the click of the light and the start of the dream
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 11:51:04 #187
258884 Thys
perfect sound forever
pi_71871856
quote:

Mijn schema:

Dit is ook ongeveer mijn planning, maar ik ga niet rennen!
http://www.last.fm/user/THYSTHYSTHYS
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 13:01:05 #188
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_71873703
Ik heb geen planning, wil alleen AM en the prodigy zien!
Ben er om te chillen niet om te stressen als ik wat mis.
pi_71879537
Ik heb een heel vreemde klacht over t blokkenschema!!!

Waarom staan die tenten op het blokkenschema in die volgorde??
Alpha bovenaan snap ik wel,maar dan.. de rest???

staan ze in volgorde van groot naar klein? NEE,bravo is groter dan india
In volgorde van belangrijk naar onbelangrijjk NEE,dat is voor iedereen verschillend

Volgens mij is er geen logica in te vinden.

DUS!!!

Ik had zo gedacht,als ze de tenten nou in volgorde van t terrein zetten.
Dat is veel gemakkelijker met plannen.
Dus de volgorde zou moeten zijn:

je begint met de grootste en belangrijkste tent:
Alpha als je daar vertrekt ,loop je als 1e langs de
Charlie van daar kom je uit bij de
Echo
Mike
Lima
Grolsch
Juliet
Magneetbar
India
Bravo
X-ray

Dus volgend jaar het blokkenschema graag in deze volgorde!!!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:41:09 #190
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_71879942
Wat een VREEMDE klacht!!!!
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:53:02 #191
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_71880221
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:25 schreef kesselman het volgende:

In volgorde van belangrijk naar onbelangrijjk NEE,dat is voor iedereen verschillend

DUS!!!

Echo
Mike
Lima
Grolsch
Juliet
Magneetbar
India
Bravo
X-ray

Dus volgend jaar het blokkenschema graag in deze volgorde!!!
Wat zal jij een kut leven hebben dat je je daar al druk om maakt. .
The Most Incredible, Baby
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:57:25 #192
30785 Syndicate
Pure euphoria!
pi_71880335
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:41 schreef Ascaroth het volgende:
Wat een VREEMDE klacht!!!!
Idd, echt ongehoord
Henry darling! Mary told me the police are looking for you. What have you done?
If you must know, ACID!
Op donderdag 10 maart 2011 00:44 schreef -Will- het volgende:
*-Will- wil later wel een house met een garage in de jungle
pi_71880663
ik had het woord klacht niet moeten gebruiken!

Maar ik blijf de volgorde van de tenten in t blokkenschema vreemd vinden.
Ben ik nou echt de enige die daar zo over denkt??
pi_71880780
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 17:10 schreef kesselman het volgende:
ik had het woord klacht niet moeten gebruiken!

Maar ik blijf de volgorde van de tenten in t blokkenschema vreemd vinden.
Ben ik nou echt de enige die daar zo over denkt??
Assie je daar al druk over maakt kan je maar beter thuis blijven.
pi_71880818
quote:

Echo
Mike
Lima
Grolsch
Juliet
Magneetbar
India
Bravo
X-ray

Je gaat toch niet helemaal achter op het terrein beginnen.............................
pi_71881139
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 17:19 schreef Luni het volgende:

[..]

Je gaat toch niet helemaal achter op het terrein beginnen.............................
Je kunt de volgorde ook omdraaien,maar de alpha bovenaan zetten is wel zo logisch!!

Op deze manier zie je wel in 1 opslag welke bands spelen waar je ook binnen een paar minuten kan komen.
pi_71881253
quote:

Op alfabet dat zou pas logisch zijn.

Alpha
Bravo
Charlie
(Delta - bestaat niet meer, werd later Dommelsch maar bestaat ook niet meer)
Echo
Foxtrot (ook niet meer toch?)
Grolsch (vroeger golf)
Higher Ground
India
Juliette
K? Kilo? is er ooit een tent geweest die zo heet?
Lima
Mike/magneetbar

x-ray
pi_71884752
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 17:42 schreef Angel-A het volgende:
K? Kilo? is er ooit een tent geweest die zo heet?
In 1999 was er een kilo-tent waar Quake werd gespeeld.

Helaas alleen foto's van binnen op http://www.captainvideo.nl/work/location/quake_arena.html

[ Bericht 21% gewijzigd door zebaz op 14-08-2009 20:35:29 ]
pi_71927319
Er zijn nog nooit zo weinig acts geweest die ik per se wilde zien, maar nog krijgen ze het voor elkaar om er twee tegenover elkaar te programmeren: Arctic Monkeys en Kap Bambino.
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_71929242
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:54 schreef ScottTracy het volgende:
Er zijn nog nooit zo weinig acts geweest die ik per se wilde zien, maar nog krijgen ze het voor elkaar om er twee tegenover elkaar te programmeren: Arctic Monkeys en Kap Bambino.
Dat waren ook echt de 2 dingen die ik per sé wilde zien, de rest van de dingen zijn wel tof maar heb ik al gezien/ga ik sowieso nog eens zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')