De juiste term is kuthoer.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar... ik WIL helemaal geen nieuwe vijanden maken!![]()
Dus dring me dat niet op, kutsnol!
trut .quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:46 schreef Soury het volgende:
Dit is er al eentje !! [ afbeelding ]
Luchtbuksen zijn toegestaan![]()
Ik morgen waarschijnlijk een heeeeeeeeeeeel lang weekendquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:50 schreef Copycat het volgende:
TerugVindPomme.
Ik moet zo mijn weekend in.
Is de kogel nu volledig door de kerk?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:50 schreef Soury het volgende:
Ik morgen waarschijnlijk een heeeeeeeeeeeel lang weekend
Das leuk !!! op appels schieten, en oude wekkers en plastic cowboys en indiaantjesquote:
Ja denk van wel eindelijk. Kreeg een uitnodiging per mail van de baas en het onderwerp was Start voorfase .Om 09:00 morgen ochtend hoe verzint ie het. Dan slaap ik nogquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is de kogel nu volledig door de kerk?
En zwerfkatten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Das leuk !!! op appels schieten, en oude wekkers en plastic cowboys en indiaantjes
Dat ga ik morgen horen.. En zo kut vind ik het niet hoor. Wel lastig maar beter nu dan over 2 jaar. Krijg nu nog een berg poen meequote:Op woensdag 29 juli 2009 16:56 schreef beequeen het volgende:
TerugVindkoffersPakken.
Oeps Muis, ben je nu echt overtallig?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet niet of het forum zó snel al opgeheven wordt. Maar wat mij betreft wel.
Kan ik op zwart, lekker meerellen en de gluiperige misselijke klootzakken waar ik nog een appeltje mee te schillen heb eens even de waarheid zeggen, keer op keer.
Nah, geen fijne dag dus, gedoe met uitkering regelen en zo ook.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen horen.. En zo kut vind ik het niet hoor. Wel lastig maar beter nu dan over 2 jaar. Krijg nu nog een berg poen mee
Plus heb ik eindelijk zekerheid. De geruchten gingen al dat het helemaal niet doorging. Dus ik kon niks regelen of solliciteren. Hopelijk vanaf morgen wel
Oh ik ben er wel hoor om 09:00 maar met nat haar en een bed blik in mijn ogen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat om de kabouters.
[ Bericht 0% gewijzigd door Peter6000 op 29-07-2009 17:22:56 (Hinderlijke fout in de spoiler (woord vergeten)) ]
quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:10 schreef Peter6000 het volgende:
Dit kunstwerk is ivm de huidige situatie opgedragen aan Soury.
In de spoiler staat wat achtergrondinformatie, maar ik raad u af dit te lezen, zodat het kunstwerk haar multi-interpretabele karakter voor u kan behouden.Ik zou de titel van dit meesterwerk veranderen inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
''appeltjes van oranje''
quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:10 schreef Peter6000 het volgende:
Dit kunstwerk is ivm de huidige situatie opgedragen aan Soury.
In de spoiler staat wat achtergrondinformatie, maar ik raad u af dit te lezen, zodat het kunstwerk haar multi-interpretabele karakter voor u kan behouden.En het allitereert ook mooi met kakkerlakken. Die overleven dat ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
''appeltjes van oranje', die ene, da's Coos, die zit in Spanje'quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou de titel van dit meesterwerk veranderen in
''appeltjes van oranje''
quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
''appeltjes van oranje', die ene, da's Coos, die zit in Spanje'
Dat heb ik al in mijn hoofd. Moet het alleen nog regelen. Maar de belasting krijgt geen centquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, geen fijne dag dus, gedoe met uitkering regelen en zo ook.
Tip: doe wat goeds met die berg poen zodat je niet de helft aan de belasting hoeft te betalen!
Nah, dat wordt dus lijfrentes regelen en pensioengaten opvullenquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heb ik al in mijn hoofd. Moet het alleen nog regelen. Maar de belasting krijgt geen cent![]()
Het gaat me wel een boel kosten maar dat staat niet in vergelijking van wat ik mee krijg. M.a.w. twee jaar salaris
quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heb ik al in mijn hoofd. Moet het alleen nog regelen. Maar de belasting krijgt geen cent![]()
Het gaat me wel een boel kosten maar dat staat niet in vergelijking van wat ik mee krijg. M.a.w. twee jaar salaris
quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:18 schreef Gert het volgende:
[..]
En het allitereert ook mooi met kakkerlakken. Die overleven dat ook!
quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je was nog verdomd snel dan, voor jouw doen![]()
Rot meid !! Door jou had ik ongewild de lapo .. Ik mag hopen dat deze net zo langzaam gaat als de vorige 2/3quote:
Hallo, je bent nóg niet werkeloos hè, geen reden om nu al chagrijnig te gaan doenquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Rot meid !! Door jou had ik ongewild de lapo .. Ik mag hopen dat deze net zo langzaam gaat als de vorige 2/3NEE DUS
De champagne gaat open morgenquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hallo, je bent nóg niet werkeloos hè, geen reden om nu al chagrijnig te gaan doen
Wie weet komt ie toch met (een of ander lullig?) baantje. . .quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen horen.. En zo kut vind ik het niet hoor. Wel lastig maar beter nu dan over 2 jaar. Krijg nu nog een berg poen mee
Plus heb ik eindelijk zekerheid. De geruchten gingen al dat het helemaal niet doorging. Dus ik kon niks regelen of solliciteren. Hopelijk vanaf morgen wel
Oh ik ben er wel hoor om 09:00 maar met nat haar en een bed blik in mijn ogen![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Rot meid !! Door jou had ik ongewild de lapo .. Ik mag hopen dat deze net zo langzaam gaat als de vorige 2/3NEE DUS
donequote:Op woensdag 29 juli 2009 17:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sow, dat gifje had ook wel wat kleiner gemogen Fann
ik zie de rotte appel nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:33 schreef FANN het volgende:
Mijn bijdrage aan dit kunstzinnig topic.
Allemaal weer gezellie samen![]()
[ afbeelding ]
Dat zijn de wandelgang gesprekken. Ik hoop het niet echt niet. Als het wel zo zou zijn moet ik blijven. Hoe gek het ook klinktquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Straks zeggen ze dat ze toch nog budget hebben gevonden om jou te behouden
Maak je borst maar nat.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zijn de wandelgang gesprekken. Ik hoop het niet echt niet. Als het wel zo zou zijn moet ik blijven. Hoe gek het ook klinkt
Hoe gek het ook klinkt, je bent uiteindelijk toch beter af als je mag blijvenquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zijn de wandelgang gesprekken. Ik hoop het niet echt niet. Als het wel zo zou zijn moet ik blijven. Hoe gek het ook klinkt
Jaja, die had ik wel verwacht, alleen niet uit jouw mondquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan moet je het welhaast zelf zijn![]()
nou kan me voorstellen dat je niet écht met veel plezier naar je werk gaat na al dat gedoe...quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe gek het ook klinkt, je bent uiteindelijk toch beter af als je mag blijven
't Was zo'n aardig intikkertje, maar ik neem het weer terugquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jaja, die had ik wel verwacht, alleen niet uit jouw mond
Zie OPquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan moet je het welhaast zelf zijn![]()
Nee, maar dan ga je gewoon solliciteren hè. Beter vanuit een baan dan vanuit een uitkeringquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:42 schreef FANN het volgende:
[..]
nou kan me voorstellen dat je niet écht met veel plezier naar je werk gaat na al dat gedoe...
Ik wacht wel tot je klaar bent met je triootje met Muis en NMNS.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:13 schreef FANN het volgende:
[..]
sorry ik had telefoon.....
jah.... jij mag wel bijten.....zachies....... dat dan weer wel...
van wie had je het wel verwacht?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jaja, die had ik wel verwacht, alleen niet uit jouw mond
Joh, Fann is niet rot, die is enkel overrijp, 't is tijd voor d'r om te neukenquote:
die wonen me gelijk uit.... blijft niks meer van me overquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot je klaar bent met je triootje met Muis en NMNS.
Ik loop al twee maanden te lantefanteren. Maar ja ze hadden me nog even nodig in de vakantie periode. Heb zelfs overuren lantefanteren gedraaid..quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:42 schreef FANN het volgende:
[..]
nou kan me voorstellen dat je niet écht met veel plezier naar je werk gaat na al dat gedoe...
quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, Fann is niet rot, die is enkel overrijp, 't is tijd voor d'r om te neuken
Edit: Remlof, kom d'r maar in![]()
Vooral die muis, die staat garant voor een defecte voeringquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:45 schreef FANN het volgende:
[..]
die wonen me gelijk uit.... blijft niks meer van me over![]()
Beesten zijn het
mooi zoquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik loop al twee maanden te lantefanteren. Maar ja ze hadden me nog even nodig in de vakantie periode. Heb zelfs overuren lantefanteren gedraaid..
Ik krijg zin in een appeltje. ff schillen...quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:33 schreef FANN het volgende:
Mijn bijdrage aan dit kunstzinnig topic.
Allemaal weer gezellie samen![]()
[ afbeelding ]
Heb ik al gedaan (zonder reslutaat) maar als de boel word ingetrokken blijf ik braafquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, maar dan ga je gewoon solliciteren hè. Beter vanuit een baan dan vanuit een uitkering
quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:57 schreef FANN het volgende:
Voor degene in een shuilhoek achter glas
Voor degene met de dichtbeslagen ramen
Voor degene die dacht dat-ie alleen was
Moet nu weten, we zijn allemaal samen
Voor degene met 't dichtgeslagen boek
Voor degene met de snelvergeten namen
Voor degene die 't vruchteloze zoeken
refr.:
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder
Niet zonder ons
Voor degene met de slapeloze nacht
Voor degene die 't geluk niet kan beamen
Voor degene die niets doet, die alleen maar wacht
Voor degene met z'n mateloze trots
In z'n risicoloze hoge toren
Op z'n risicoloze hoge rots
Moet nu weten, zo zijn we niet geboren
refr.
Voor degene met 't open gezicht
Voor degene met 't naakte lichaam
Voor degene in 't witte licht
Voor degene die weet, we komen samen
refr.
Niet zonder ons (15x)
COOS Genietquote:@coos:
Sjémig wat zit hondjes hier lekker.
Gert ik zal straks wel even de Fok meet voor volgend jaar regelen.
Maar ik heb het dus weer enorm naar mijn zin hier in Spanje en morgen zit er alweer een week op.
Zullen jullie je netjes gedragen allemaal?
Dat we het maar ff wetenquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw spuit 11
Hoi Coos! Ja dat ging even mis he? Dat bellen?
Bedankt voor je smsje
Hoi Lies, ja dat ging fout maar wanneer ben je vrij dan bel ik 's avonds wel effe een keer.quote:
Trouwens bovenstaand bericht was ik ook (Coos)quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:20 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hoi Lies, ja dat ging fout maar wanneer ben je vrij dan bel ik 's avonds wel effe een keer.
Maar vanavond ga ik vroeg naar bed want het was vannacht half zes met bijbehorende flessen wijn.
Ik las iets van een kater ja! Je hebt het naar je zin! Hein ook?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:20 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hoi Lies, ja dat ging fout maar wanneer ben je vrij dan bel ik 's avonds wel effe een keer.
Maar vanavond ga ik vroeg naar bed want het was vannacht half zes met bijbehorende flessen wijn.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik krijg zin in een appeltje. ff schillen...
edit: Ik heb de rotte appel gevonden Marrije.![]()
Je staat in de opquote:
dat ga ik niet belovenquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:08 schreef hondjes het volgende:
[..]
@coos:
Zullen jullie je netjes gedragen allemaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat je het naar je zin hebt Coossie!
Volgende week zaterdagavond. Zetten we 'm op de speaker.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:20 schreef hondjes het volgende:
[..]
Maar niet dat jij er 1 was, maar Katrien welquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
De juiste term is kuthoer.Tenminste dat begreep ik van Deisyy.
Katrien van Donald? Is dat een kuthoer?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar niet dat jij er 1 was, maar Katrien wel![]()
Gelukkig viel ik al snel door de mand en kwamen ze erachter dat ik de echte Katrien niet ben.
Ik ben dus geen kuthoer
En ik maar denken dat blauwen echt alle topics lazenquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Katrien van Donald? Is dat een kuthoer?
Sjonge zeg, er is veel veranderd sinds de tijd dat ik de Donald Duck las.
En Kwik, Kwek en Kwak? Wat is daar van geworden? Hooligans? Schandknaapjes?
Het ging om zure appels. Zie opquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:42 schreef Deisyy het volgende:
Wat is er eigenlijk met rotte appels, wie is de rotte appel en waarom?
Ik ga niet teruglezen
Echt niet!quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik maar denken dat blauwen echt alle topics lazen![]()
In FANN?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, Fann is niet rot, die is enkel overrijp, 't is tijd voor d'r om te neuken
Edit: Remlof, kom d'r maar in![]()
Katrien heeft ook een dagtaakquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt niet!![]()
Daar heb je meer dan een dagtaak aan.
Maar: je hebt gelijk!
[ afbeelding ]
Tis relatief he ??quote:
Feli.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar niet dat jij er 1 was, maar Katrien wel![]()
Gelukkig viel ik al snel door de mand en kwamen ze erachter dat ik de echte Katrien niet ben.
Ik ben dus geen kuthoer
quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Feli.Maar je heet dus niet echt Katrien?
Ach wat een mooitje..quote:
FLU forum? Toch een eigen forum dus, ik ga daar ook maar even lezen, heb last van een loopneus. . .quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:28 schreef Talitha het volgende:
Even tussendoor...
Ik ben aan het meelezen in dat FLU-forum en nu voel ik me opeens een stuk minder lekker.![]()
Tis niet een forum om vrolijk van te worden.
Geen hekel, in tegendeel, maar geen zin in remlofannetjesquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tenzij je er een hekel aan hebt....., waarom niet!
quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
FLU forum? Toch een eigen forum dus, ik ga daar ook maar even lezen, heb last van een loopneus. . .
Oh Juud, wat een schatje!
Dat woord is weer zo lief op een of andere manierquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen hekel, in tegendeel, maar geen zin in remlofannetjes
Kies maar een kleurtjequote:Op woensdag 29 juli 2009 20:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien iets voor liesje als naam voor haar nieuwe katje?quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat woord is weer zo lief op een of andere manier
Als 2e naam misschien, omdat ik het z'on tof idee vindquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:07 schreef Peter6000 het volgende:
Haar nieuwe katje gaat Spinvis heten.
Spin (een kat spint)
Vis (een kat houdt van vis)
Gewoon 10 keer achter elkaar hardop zeggen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
Maar Balou en Spinvis, ja ik weet het niet P, het is het denk ik nét niet
Het werkt wel!quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Gewoon 10 keer achter elkaar hardop zeggen.
Uiteindelijk klinkt het heel natuurlijk.
Nah dat is de eerste naam waarvan ik niet meteen denk: nee dat is het niet!quote:
En, je hele huis leeggezopen en -gevreten?quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:20 schreef hondjes het volgende:
bQ een hele fijne vakantie en ontzettend mooi weer, zal wel lukken..
veel plezier in France..de bourgogne..en flink aan de wijn nippen..
Hoe groot is iequote:Op woensdag 29 juli 2009 21:20 schreef hondjes het volgende:
bQ een hele fijne vakantie en ontzettend mooi weer, zal wel lukken..
veel plezier in France..de bourgogne..en flink aan de wijn nippen..
Stond er ook!quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:22 schreef liesje1979 het volgende:
Huh? Word ik gek ofzo, ik zou zweren dat daar net Bumba stond?
Awwquote:
Diego en Dora!quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
AwwMoet ik het even editen?
Ja zolang ik maar niet de hele dag dat liedje hoor!
Maar erger is: rugzak, rugzak!
Of: Waar gaan we naartoe? Kijk op de kaart
Daar ben je toch te slim voor. Gaat lukkenquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en dat ga ik uit elkaar houden denk je?
Ze lijken ook nog erg op elkaar he?quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar ben je toch te slim voor. Gaat lukken
Langer mag ookquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:36 schreef beequeen het volgende:
Sheba!
Gepakt en gezakt duik ik mijn mand in. Tot over een dag of 10.
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen. A bientot.quote:
Lijkt me knap beroerd slapen!quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:36 schreef beequeen het volgende:
Sheba!
Gepakt en gezakt duik ik mijn mand in.
Pff iig geen nsb knop voor 10 dagenquote:Op woensdag 29 juli 2009 21:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen. A bientot.
Thnx dames.![]()
Jij ook een fijne vakantiequote:Op woensdag 29 juli 2009 21:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja van mij ook, met mooi weer en lekkere flesjes wijn en Franse kaasjes.
Gaat Disana ook op vakantie?quote:
Wens mij ook eens een goeie vakantie? Wie weet zit ik morgen dan ook in Frankrijk.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat Disana ook op vakantie?
Of probeer je kudde-gedrag uit te lokken?
Fijne vakantiequote:Op woensdag 29 juli 2009 22:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wens mij ook eens een goeie vakantie? Wie weet zit ik morgen dan ook in Frankrijk.
Ik denk dat de wens de vader van de gedachte is.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gaat Disana ook op vakantie?
Of probeer je kudde-gedrag uit te lokken?
Jij ook alvast een fijne vakantie dan.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijne vakantie![]()
Ik zit overmorgen wel in Frankrijk, Parijs
Die muis is gewoon op oorlogspadquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat de wens de vader van de gedachte is.
Dat zou grappig zijn, dan doen we zwaaien met onze baguettesquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij ook alvast een fijne vakantie dan.![]()
En wie weet komen we elkaar nog tegen.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Tis een beleefde Muisquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jah, dat was ze, ze wenste iedereen een heel fijne vakantie![]()
Dat kun je wel aan haar over latenquote:Op woensdag 29 juli 2009 23:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Tis een beleefde Muispolitiek correct, precies zoals het hoort enzo...
quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat kun je wel aan haar over laten![]()
Deze knul gaat slapen![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom niet?
omdat ik geen negert ben hé, zeg het maar gewoon
![]()
da's discriminatie op kleur......... rooie rakkert![]()
krijgen we een witlofje![]()
[ afbeelding ]
Zal ik dan meteen maar even een foto van mijn vakantiehuisje plaatsen?quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:29 schreef FANN het volgende:
er gaan trouwens best veel mensen op vakantie ineens......![]()
Wie van de Fokkers? De Jokvakantie!
Dat was gewoon een drukker bij mijn vorige werk!!quote:GLANERBRUG/DEVENTER - Na ruim 18 jaar lijkt de oplossing van de lustmoord op Semiha Metin (8) uit Deventer dichtbij. Geert de B. (48) uit Glanerbrug werd gisteren, na een match tussen DNA dat op het meisje was veiliggesteld en De B.'s profiel, als moordverdachte bestempeld.
Hij was in de jaren negentig de overbuurman van het Turkse gezin aan de Koningin Julianastraat in Deventer.
Geert de B. blijkt eerder als verdachte in beeld te zijn geweest, onder meer vanwege het bezit van kinderporno.
De zaak kwam aan het rollen nadat de ouders van een peuter aan de Stanleystraat in Glanerbrug, naaste buren van De B., zich bij de politie meldden. Op hun verzoek onderzocht een arts het meisje. Hij kreeg een ernstig vermoeden van seksueel misbruik.
De verdachte zit sinds 19 juni vast, op verdenking van ontucht en voor het maken, hebben en verspreiden van kinderporno. Daarvoor is zijn DNA afgenomen. Dat matchte met lichaamsmateriaal in de Deventer lustmoord.
De B. kwam pal na de moord op Semiha Metin als verdachte in beeld. Tot woede van haar moeder Aysun Metin werd hij bij gebrek aan bewijs vrijgelaten. Volgens haar had hij ook toen kinderporno thuis, zei ze afgelopen maart tegen een Turkse journalist. "Die verdenking was onvoldoende", stelt Tineke Zwart van het Openbaar Ministerie in Zwolle.
In 2004 lichtte een landelijk team een aantal kindermoorden door. Dat leverde geen aanwijzingen naar De B. op, stelt het OM. Volgens betrokkenen woont hij al meerdere jaren in Glanerbrug.
Hij kwam eind 2006 in beeld vanwege het bezit van kinderporno, maar die zaak is geseponeerd. Destijds is zijn DNA niet afgenomen. Zwart: "Dat konden we niet doen op basis van wat er toen aan verdenkingen tegen hem was."
Letselschadespecialist Yme Drost uit Hengelo, die de ouders bijstaat van het ernstig misbruikte meisje in Glanerbrug, vraagt de Almelose hoofdofficier van justitie Ben Hendriks om nadere opheldering. "Het Openbaar Ministerie meldt dat hij in 2006 in beeld was voor het bezit van kinderporno. Dat is strafbaar. Hoe kan het dat deze man daarvoor niet is vervolgd? Dat willen mijn cliënten wel weten." Namens de ouders wil Drost schade op de verdachte verhalen.
Moord was eerder na twintig jaar verjaard; daarna konden verdachten er niet meer voor worden vervolgd. Die verjaring is in 2002 geschrapt, maar geldt niet met terugwerkende kracht.
Kan ik me goed voorstellen. Je weet gewoon niet waar mensen toe in staat zijn. Zelfs niet als je ze redelijk denkt te kennen.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:48 schreef CarOnline het volgende:
Kreeg net een mailtje van mn vriendin, tevens collega, hele bedrijf in alle staten, logisch ook.
Ben er misselijk van
Hij is er bij de reorganisatie van vorig jaar ook uitgebonjourd, net als ik, maar dan nog.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:53 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen. Je weet gewoon niet waar mensen toe in staat zijn. Zelfs niet als je ze redelijk denkt te kennen.
sjesus....quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:46 schreef CarOnline het volgende:
OMGWTFBBQ!!!![]()
![]()
![]()
[..]
Dat was gewoon een drukker bij mijn vorige werk!!
Die gast ken ik gewoon! Ik zag het net toevallig op SBS6 en daar hadden ze een foto met een balkje, toen dacht ik: Hmmm het lijkt wel of ik hem ken.
Maar ik heb gewoon letterlijk jaren met hem gewerkt!!!
KLOOTZAK!
Dat is het hem juist, de grootste goorlappen blijken achteraf ''een aardige vriendelijke'' buurmanquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:02 schreef CarOnline het volgende:
Ja echt, KOTS!
Kan er met mn kop niet bij, slome Geert!!!
Die nog een brazilliaans vrouwtje over liet komen omdat ie geen vriendinnetje kreeg
En je dan beseffen dat zo'n man in jouw buurt woonde waar je kinderen speelden. Ik heb familie in Glanerbrug wonen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is het hem juist, de grootste goorlappen blijken achteraf ''een aardige vriendelijke'' buurman
te zijn.
Of ''bescheiden en verlegen'' .....
hmm ik geloof dat de je de zinsopbouw van de eerste regel moet omkeren maar komt op hetzelfde neer.....
zelfs in de gevangenis hebben ze een hekel aan kinder/vrouwen verkrachters,quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:14 schreef Gert het volgende:
Je zou haast hopen dat ie nog wél ooit een keer vrij komt, zodat hij te grazen kan worden genomen.
Nou.. die moet ogen in z'n rug hebben de rest van z'n verrotte leven. En ik denk dat er ook wel bewakers tussen zitten die een keer een oogje dichtknijpen als wat mede-gedetineerden "een praatje" willen maken met dit stuk vuil.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
zelfs in de gevangenis hebben ze een hekel aan kinder/vrouwen verkrachters,
in Amerika gebeuren daar wel vaak ''ongelukjes'' mee..., maar in Nederland worden ze
waarschijnlijk apart gehouden als ze het te moeilijk krijgen, of er wordt zelf extra zorg
tegen aangegooid.....
quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou.. die moet ogen in z'n rug hebben de rest van z'n verrotte leven. En ik denk dat er ook wel bewakers tussen zitten die een keer een oogje dichtknijpen als wat mede-gedetineerden "een praatje" willen maken met dit stuk vuil.
Ik hoop het ook, ik hoop het echt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou.. die moet ogen in z'n rug hebben de rest van z'n verrotte leven. En ik denk dat er ook wel bewakers tussen zitten die een keer een oogje dichtknijpen als wat mede-gedetineerden "een praatje" willen maken met dit stuk vuil.
Nou... zo iemand zou ik denk ik wel kunnen vermoorden ja.quote:
Maar dan ben je daar wel een Heltquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou... zo iemand zou ik denk ik wel kunnen vermoorden ja.
In blinde woede tot pulp slaan.
Maar ja: dan ga je zelf de bak in.
Nah.. dan maar liever toetsenbordheld, in de vrije wereld.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:33 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Maar dan ben je daar wel een Helt
Da's België.. maar vervroegde vrijlating zou prima zijn hoor, als ze ook even aankondigen waar en wanneer.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:23 schreef FANN het volgende:
[..]
deze leeft ook nog..... en krijgt extra bescherming..
http://www.volkskrant.nl/(...)ervroegde_vrijlating
Nou, dat ben je al dus dat komt goet uit!quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah.. dan maar liever toetsenbordheld, in de vrije wereld.
Als het je eigen kind betreft, heb je dat er misschien wel voor over.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou... zo iemand zou ik denk ik wel kunnen vermoorden ja.
In blinde woede tot pulp slaan.
Maar ja: dan ga je zelf de bak in.
Dan is je leven toch al kapot ja.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Als het je eigen kind betreft, heb je dat er misschien wel voor over.
En terecht dat er altijd een reactie van het OM komt bij eigen rechter spelen. Dit is een democratie weet je, waarin we ieders vrijheid en veiligheid garanderen. Als bewezen is dat iemand over de schreef is gegaan gaat ie de gevangenis in.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Als het je eigen kind betreft, heb je dat er misschien wel voor over.
Je mag in nederland ook geen eigen rechter spelen, maar jah...
http://www.nieuwsbank.nl/inp/1999/11/1117E108.htm
Ik denk niet dat iemand hier betwist dat het spelen van eigen rechter niet thuishoort in een rechtstaat hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:44 schreef remlof het volgende:
[..]
En terecht dat er altijd een reactie van het OM komt bij eigen rechter spelen. Dit is een democratie weet je, waarin we ieders vrijheid en veiligheid garanderen. Als bewezen is dat iemand over de schreef is gegaan gaat ie de gevangenis in.
Wat wou je dan, steniging door een woedende menigte van mensen waarvan "men zegt" dat die een kind hebben misbruikt of iemand hebben verkracht?
Nee tuurlijk niet, maar als JIJ nou uitgewoond wordt door iemand, zou je hem dan nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:44 schreef remlof het volgende:
[..]
En terecht dat er altijd een reactie van het OM komt bij eigen rechter spelen. Dit is een democratie weet je, waarin we ieders vrijheid en veiligheid garanderen. Als bewezen is dat iemand over de schreef is gegaan gaat ie de gevangenis in.
Wat wou je dan, steniging door een woedende menigte van mensen waarvan "men zegt" dat die een kind hebben misbruikt of iemand hebben verkracht?
Ja en verkrachters hebben een moeilijke jeugd gehad enzo......quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vraag me af he? Pedofilie is toch een ziekte? Hersenafwijking ofzo?
Kunnen die mensen zich uberhaubt wel schudig voelen over wat ze hebben gedaan?
Ik ben wel benieuwd hoe groot de terugval is na opsluiting, en hoeveel er na behandeling op het rechte pad blijven. Niet veel gok ik
Ik denk eerder dat ik iets schokkends zeg. Maar ik kan er niets aan doen, als ik zoiets lees dan vind ik het in de eerste plaats ook misselijkmakend. Maar dan ga ik mij dus dat soort dingen afvragen, als is het een ziekte enzvquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja en verkrachters hebben een moeilijke jeugd gehad enzo......
Nah, als het mij gebeurd sla ik hem zijn hersens in als ik de kans krijg en daarna zie ik het wel.....
Nee, ik weet best wat je bedoeld, maar als iemand jou of je kind verkracht/vermoordquote:Op donderdag 30 juli 2009 01:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ik iets schokkends zeg. Maar ik kan er niets aan doen, als ik zoiets lees dan vind ik het in de eerste plaats ook misselijkmakend. Maar dan ga ik mij dus dat soort dingen afvragen, als is het een ziekte enzvIk kan het niet helpen ik probeer altijd het beste in mensen te zien of te zoeken, zo ben ik, anders trek ik het allemaal niet zo.
En ja als je slachtoffer bent of iemand die je dierbaar is, dan is het natuurlijk een ander verhaal.
Naja weet ik veel.
Alsof jij op een meet wil komenquote:Op donderdag 30 juli 2009 01:05 schreef FANN het volgende:
Ik mag zeker niet meer op de meet komen vrijdag..
het blijft zo stil...
Tuurlijk wel, je rijdt maar gewoon nog met mij mee hoor!quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:05 schreef FANN het volgende:
Ik mag zeker niet meer op de meet komen vrijdag..
het blijft zo stil...
Ik beuk ze allemaal inelkaar als ze aan je zittenquote:Op donderdag 30 juli 2009 01:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je rijdt maar gewoon nog met mij mee hoor!
Nou ik heb er verder niets mee hoor, ik ben niet 'geraakt' ofzo, ik ging alleen uit mn plaat om de situatie.quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:10 schreef FANN het volgende:Oké effe serieus, Caro veel sterkte..
![]()
blijkbaar is het nu even niet het moment voor dit soort discussies..
Ah, dat vind ik liefquote:Op donderdag 30 juli 2009 01:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik beuk ze allemaal inelkaar als ze aan je zitten
Yep.... snap ik...quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:15 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou ik heb er verder niets mee hoor, ik ben niet 'geraakt' ofzo, ik ging alleen uit mn plaat om de situatie.
Die schoft.
En dat je dan zo iemand kent. Ver van je bed is ineens wel heel dichtbij!
Ik ga met jou mee...... die kerels zijn ineens verzwundenquote:Op donderdag 30 juli 2009 01:18 schreef CarOnline het volgende:
Nou, ik duik de bedstee in.
Nite nite!
Ga toch gewoon in je bed liggen joh.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:20 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen
Ik werd hondsberoerd wakker op de bank, dus ik ga maar eens mijn nest in
@hondjes, ik weet het niet
Ik zie hem gewoon.
Dat zeg ik, Gijs.quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als 2e naam misschien, omdat ik het z'on tof idee vind
Maar Balou en Spinvis, ja ik weet het niet P, het is het denk ik nét niet
Fijne vakantie BQ!quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:36 schreef beequeen het volgende:
Sheba!
Gepakt en gezakt duik ik mijn mand in. Tot over een dag of 10.
Thnx hondjes. Geniet van je kleinkind.![]()
Heavy shit.quote:Op woensdag 29 juli 2009 23:46 schreef CarOnline het volgende:
OMGWTFBBQ!!!![]()
![]()
![]()
[..]
Dat was gewoon een drukker bij mijn vorige werk!!
Die gast ken ik gewoon! Ik zag het net toevallig op SBS6 en daar hadden ze een foto met een balkje, toen dacht ik: Hmmm het lijkt wel of ik hem ken.
Maar ik heb gewoon letterlijk jaren met hem gewerkt!!!
KLOOTZAK!
en daar heeft ie het dus niet alleen bij gelaten de ploert, dat Turkse meisje heeft ie ook nog eens vermoordquote:Op donderdag 30 juli 2009 00:19 schreef FANN het volgende:
[..]
zelfs in de gevangenis hebben ze een hekel aan kinder/vrouwen verkrachters,
Je ging zo lekker. Ik dacht: laat ik haar niet storen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:54 schreef Marrije het volgende:
Zit ik nou in mn uppie dit topic vol te baggeren? Waar is iedereen?
Op vakantie
Ik zie de avatars gewoon dus ligt aan jouw computer Hondjes.
Ja, waarom doe je dat, laat ook eens wat ruimte voor anderenquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:54 schreef Marrije het volgende:
Zit ik nou in mn uppie dit topic vol te baggeren? Waar is iedereen?
Jaja, ik geef anderen geen ruimte om er tussen te komen. Ze zijn hier assertief genoeg, me dunkt.quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, waarom doe je dat, laat ook eens wat ruimte voor anderen
Al die duizenden die hier niet posten zijn niet echt assertief genoeg hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jaja, ik geef anderen geen ruimte om er tussen te komen. Ze zijn hier assertief genoeg, me dunkt.
Dan moet je je volgens mij hier even meldenquote:Op donderdag 30 juli 2009 09:59 schreef Marrije het volgende:
Ah jij bent er nog![]()
Ik heb naast mn loopneus nu ook last van mn keel en ben aan de strepsils. Vandaag maar niet de deur uit.
Er zijn massa's mensen geestesziek Marrije. Ik ben blij dat ik tot nu toe nog geen kortsluiting heb gehad. (open deur, ik weet het, tik 'm d'r maar inquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:07 schreef Marrije het volgende:
Ik lees net ff het nieuws, je zult maar hoog zwanger zijn en bestolen worden van je baby
Ik heb me gisteren al gemeldquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan moet je je volgens mij hier even melden![]()
Meld je hier als je de mexicaanse griep hebt
Dat griepgedoe is net als de kredietcrisis. Ik merk er maar weinig van om me heen.
Hoe ziek kun je zijn he (nee, ik kop niks in, zou niet durven).quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zijn massa's mensen geestesziek Marrije. Ik ben blij dat ik tot nu toe nog geen kortsluiting heb gehad. (open deur, ik weet het, tik 'm d'r maar in)
Afstand van hoofden is zodanig dat ze ieder een tepel kunnen nemen. Dat gaat natuurlijk wel een probleem opleveren, wiens hoofd zal als eerste aangeven dat de maag vol isquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:08 schreef Marrije het volgende:
En nu ik toch bezig ben met een nieuws update, er is een meisje met 2 hoofdjes geboren
Samen delen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb me gisteren al gemeldAlvast, voor de zekerheid. Voor de je weet maar nooit.
Ik wil wel even bij je langskomen *kuch* *hatsjoe*
Geen probleem want dan kan dat andere hoofd alleen doordrinken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Afstand van hoofden is zodanig dat ze ieder een tepel kunnen nemen. Dat gaat natuurlijk wel een probleem opleveren, wiens hoofd zal als eerste aangeven dat de maag vol is
:
Een ervaren lurker dus.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
En dat was je 200ste postje sinds je registratie in 2003.
Ja, het lijkt mij een verhaal te worden met dodelijke afloopquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen probleem want dan kan dat andere hoofd alleen doordrinken.
Al met al vind ik het zielig.
Ik ben ook een lurker vandaag, heb de pest erin, diaree, buikpijn en ik moet veel doen.quote:
Gisteren had iemand een mededeling voor de vergadering begon. De collega van haar man heeft de mexicaanse griep en zij is dus mogelijk ook besmettelijk. Dat we maar even gewaarschuwd waren.quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan moet je je volgens mij hier even melden![]()
Meld je hier als je de mexicaanse griep hebt
Dat griepgedoe is net als de kredietcrisis. Ik merk er maar weinig van om me heen.
Oepsss! Dan komt dus wel erg dichtbijquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Gisteren had iemand een mededeling voor de vergadering begon. De collega van haar man heeft de mexicaanse griep en zij is dus mogelijk ook besmettelijk. Dat we maar even gewaarschuwd waren.
Tja, je kunt er eigenlijk niks mee hè, zo'n waarschuwing. Ga je trouwens 5 september naar de meet?quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Gisteren had iemand een mededeling voor de vergadering begon. De collega van haar man heeft de mexicaanse griep en zij is dus mogelijk ook besmettelijk. Dat we maar even gewaarschuwd waren.
quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:21 schreef Talitha het volgende:![]()
![]()
![]()
Morguh FANN. Nog niet helemaal wakker?
Die Heatwave is trouwens een man (of vrouw?) van weinig woorden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:24 schreef FANN het volgende:
[..]
nee ik pak nog wel effe een bak koffie
alleen maar een ietsje pietsje te vroeg, dus veel wel meequote:Op donderdag 30 juli 2009 11:26 schreef FANN het volgende:
[..]
jah...... logisch ookik was veels te vroeg
Had ik niet gezien, maar Deisyy, veel plezier!!quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:00 schreef hondjes het volgende:
Deissy, veel plezier in Parijs, met dochter,
Ja dat gaat Mozes voor mij regelen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:29 schreef Deisyy het volgende:
Jaaa, morgenochtend zit om half 8 in de Thalys en sta ik om half 11 op Gare du Nord met mijn dochter![]()
Gefeliciteerd Dementor![]()
Kan het rij-examen nu aangevraagd worden?
Ik begrijp dat je denkt dat als ik een topic open dat ie snel vol is maar uuuhhhquote:Op donderdag 30 juli 2009 11:19 schreef FANN het volgende:
ik heb een nieuw topic geopendik dacht dat deze dicht was maarr ik was nog niet ingelogd
![]()
Ik heb bij "Bumba" niet de associatie met een dikke oeWinston die je kringspier verbouwt, maar met een vrolijk clowntje. Da's best een verschil hè.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:00 schreef Peter6000 het volgende:
Bij Bumba moet ik denken aan Bubba: dat is een hele grote dikke neger die gevangenen in hun.....
quote:Ik ben naar kantoor![]()
Ach zo heeft iedereen zijn of haar eigen referentiekader.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb bij "Bumba" niet de associatie met een dikke oeWinston die je kringspier verbouwt, maar met een vrolijk clowntje. Da's best een verschil hè.
[..]
Dag!
[ afbeelding ]
Nee, lévensgevaarlijk!quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tja, je kunt er eigenlijk niks mee hè, zo'n waarschuwing. Ga je trouwens 5 september naar de meet?![]()
Ben jij ook weer wakkerquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je denkt dat als ik een topic open dat ie snel vol is maar uuuhhh
[ afbeelding ]
Om 6 uur alquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben jij ook weer wakker![]()
jah..... sorry heur......
Done !!!quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:35 schreef FANN het volgende:
[..]
o jah........ je werk? en?
eh...... als je het kwijt wilt hier
quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:32 schreef Dementor het volgende:
Wie van de sc gaat wel naar die meet toe?
Beter !quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Done !!!Ik ben weg over 6 weken. Maar ik ga er alleen nog heen om
en
met de mannen
Hij moet toch eerst nog getest?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:36 schreef FANN het volgende:
een veel interessantere vraag vind ik
Vaccinatie - Ga jij de prik halen? Deel II
Jammer, maar 't is niet andersquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:36 schreef Soury het volgende:
[..]
en
met de mannen
Ik vind het veel weg hebben van een hype, die taco flu.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:36 schreef FANN het volgende:
En daarna?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:36 schreef Soury het volgende:
[..]
en
met de mannen
Hoezo? Heb je plannen om de SC te saboteren?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:32 schreef Dementor het volgende:
maar na de test zullen de gevolgen wel gekend zijn.quote:
Ben ik voorlopig niet van plan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:36 schreef FANN het volgende:
Bongquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:32 schreef Dementor het volgende:
Vermoedelijk wel iets dodelijker, maar goed, dat is goed voor de doorstroming en voor het werkloosheidspercentage in deze barre tijden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het veel weg hebben van een hype, die taco flu.
Snap ook niet dat mensen er zo opgewonden over lopen te doen.
Het is gewoon een griep, niet erger of dodelijker dan andere griep-virussen.
Ik ga de prik ook niet halen, maar tis wel effe lastig als je op vakantie gaat en je wordt inquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het veel weg hebben van een hype, die taco flu.
Snap ook niet dat mensen er zo opgewonden over lopen te doen.
Het is gewoon een griep, niet erger of dodelijker dan andere griep-virussen.
Maar omdat het theoretisch eventueel zou kunnen dat het scenario verslechtert, krijgen mensen er rooie oortjes van. Oe, misschien een ramp, spannend!
Dan weet je tenminste waar je aan toe bent en kun je eindelijk plannen gaan maken.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:36 schreef Soury het volgende:
[..]
en
met de mannen
Ik ook niet, ga ook niet naar die "kijk mij eens een toffe user zijn meet" en wil ook niet werkloos worden. Ben gewoon weer eens dwarsquote:
Ik ga alléén naar de meet als ik Gert op zijn neus mag timmmerenquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ook niet, ga ook niet naar die "kijk mij eens een toffe user zijn meet" en wil ook niet werkloos worden. Ben gewoon weer eens dwars![]()
Ik heb nog wel een kitspuit voor je, kun je dat bekkie mee volspuiten met siliconenshit, wordt 't toch nog lekker rustig in 020quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ga de prik ook niet halen, maar tis wel effe lastig als je op vakantie gaat en je wordt in
Quarantaine geplaatst.......
moet je wel effe iemand regelen die je postbus leeg haalt enzo....
klinkt wel weer erotisch dat volspuiten enzoquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een kitspuit voor je, kun je dat bekkie mee volspuiten met siliconenshit, wordt 't toch nog lekker rustig in 020
En zo hoort het ook.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ook niet, ga ook niet naar die "kijk mij eens een toffe user zijn meet" en wil ook niet werkloos worden. Ben gewoon weer eens dwars![]()
Ben bang dat je er toch gewoon doorheen blijft lullen, al gebruik je een doos vol met 24 tubesquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:49 schreef FANN het volgende:
[..]
klinkt wel weer erotisch dat volspuiten enzo
Klopt !!! Wat ik ga doen weet ik niet. Bedoel ik weet wel dat ik een bv ga oprichten zodat die blauwen van mijn geld afblijven, en me inschrijven bij het UWV .. En rondkijken ik weet nu eindelijk dat ik weg ga. Dat is een raar gevoel maar iig zekerheid. Echt de hele tent zal me een worst zijn maar ik heb super gave collega's die ik ook al 20 jaar kenquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:44 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste waar je aan toe bent en kun je eindelijk plannen gaan maken.![]()
Verandering kan heel goed zijn. Maar dat wist je zelf volgens mij ook al.
die is gisteren zo van me geschrokken dat ik hem niet meer teruggezien hebquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Enne erotiek? Daarvoor moet je bij Remlof
En ik heb sollicitaties lopen voor o.a functioneel beheerder, aan de ene kant nemen ze dus mensen aan en aan de andere kant kieperen ze er weer mensen uit.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt !!! Wat ik ga doen weet ik niet. Bedoel ik weet wel dat ik een bv ga oprichten zodat die blauwen van mijn geld afblijven, en me inschrijven bij het UWV .. En rondkijken ik weet nu eindelijk dat ik weg ga. Dat is een raar gevoel maar iig zekerheid. Echt de hele tent zal me een worst zijn maar ik heb super gave collega's die ik ook al 20 jaar ken
Of uhquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:55 schreef FANN het volgende:
[..]
die is gisteren zo van me geschrokken dat ik hem niet meer teruggezien heb
Ik las vanmorgen dat hij eindelijk de trein naar A'dam te pakken had, volgens mij is hij onderweg naar je. Toch lief!quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:55 schreef FANN het volgende:
[..]
die is gisteren zo van me geschrokken dat ik hem niet meer teruggezien heb
Ik neem aan dat je een goede adviseur in armen genomen hebt?quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt !!! Wat ik ga doen weet ik niet. Bedoel ik weet wel dat ik een bv ga oprichten zodat die blauwen van mijn geld afblijven, en me inschrijven bij het UWV .. En rondkijken ik weet nu eindelijk dat ik weg ga. Dat is een raar gevoel maar iig zekerheid. Echt de hele tent zal me een worst zijn maar ik heb super gave collega's die ik ook al 20 jaar ken
quote:De stamrecht BV (ook wel: stamrechtvennootschap) is een van de beste mogelijkheden om uw gouden handdruk fiscaal vriendelijk aan te wenden.
Puur financieel geldt dat een stamrecht bv pas voordeliger is dan een verzekering bij een ontslagvergoeding van ca. ¤ 50.000,-. De kosten van de oprichting van uw stamrecht bv + de jaarlijkse kosten zijn dan minder dan de kosten bij een gouden handdruk verzekering.
Ik was technish applicatie engineer. Klinkt prachtig (en slaat nergens op technish ben ik echt nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
En ik heb sollicitaties lopen voor o.a functioneel beheerder, aan de ene kant nemen ze dus mensen aan en aan de andere kant kieperen ze er weer mensen uit.
Ik zie op monsterboard nog zat werk staan voor ervaren/midcareer muizen dus het zal vast wel goed komen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was technish applicatie engineer. Klinkt prachtig (en slaat nergens op technish ben ik echt nietmaar mijn kennis is zodanig dat ik er geen ruk meer aan heb ergens anders. Ik ga ook iets in een compleet andere richting zoeken. Als ik maar niet met 20 vrouwen om me heen zit
En inderdaad ze moeten mijn plekje invullen anders hebben ze een probleem. Maar dat is niet de mijne
Stamrecht iid !!!quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je een goede adviseur in armen genomen hebt?
[..]
Ik zou mijn collega's ook het meest gaan missen. Die zie je vaak meer uren per week dan je familie en vrienden. Maar je hebt nog 6 weken om goed afscheid te nemen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:54 schreef Soury het volgende:
[..]
vergeet je niet dat ik je dinnetje ben...quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Stamrecht iid !!!Ik moet het nog regelen omdat ik nu pas zekerheid heb.. Dat gaat um worden .
![]()
Gaat wat kosten maar verdubbel die 50 maar en meer
Dat is wel een TOP oprotpremiequote:Op donderdag 30 juli 2009 14:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Stamrecht iid !!!Ik moet het nog regelen omdat ik nu pas zekerheid heb.. Dat gaat um worden .
![]()
Gaat wat kosten maar verdubbel die 50 maar en meer
Daar zie ik zoooooooooo vreselijk tegen op. Terwijl ik dit typquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zou mijn collega's ook het meest gaan missen. Die zie je vaak meer uren per week dan je familie en vrienden. Maar je hebt nog 6 weken om goed afscheid te nemen.![]()
Komt goed, gewoon lekker aan iets nieuws beginnen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was technish applicatie engineer. Klinkt prachtig (en slaat nergens op technish ben ik echt nietmaar mijn kennis is zodanig dat ik er geen ruk meer aan heb ergens anders. Ik ga ook iets in een compleet andere richting zoeken. Als ik maar niet met 20 vrouwen om me heen zit
En inderdaad ze moeten mijn plekje invullen anders hebben ze een probleem. Maar dat is niet de mijne
Tja ... ik verdien ook ver boven het gemiddelde. Het was ook een rijk bedrijf, maar das ook overquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is wel een TOP oprotpremie![]()
En nee, ik wil niet neuken
Ik mot ze ook nietquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:10 schreef hondjes het volgende:
[..]
Komt goed, gewoon lekker aan iets nieuws beginnen.![]()
Die prikken die hoef ik niet, gaan ze maar eerst uittesten .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |