De juiste term is kuthoer.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar... ik WIL helemaal geen nieuwe vijanden maken!![]()
Dus dring me dat niet op, kutsnol!
trut .quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:46 schreef Soury het volgende:
Dit is er al eentje !! [ afbeelding ]
Luchtbuksen zijn toegestaan![]()
Ik morgen waarschijnlijk een heeeeeeeeeeeel lang weekendquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:50 schreef Copycat het volgende:
TerugVindPomme.
Ik moet zo mijn weekend in.
Is de kogel nu volledig door de kerk?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:50 schreef Soury het volgende:
Ik morgen waarschijnlijk een heeeeeeeeeeeel lang weekend
Das leuk !!! op appels schieten, en oude wekkers en plastic cowboys en indiaantjesquote:
Ja denk van wel eindelijk. Kreeg een uitnodiging per mail van de baas en het onderwerp was Start voorfase .Om 09:00 morgen ochtend hoe verzint ie het. Dan slaap ik nogquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is de kogel nu volledig door de kerk?
En zwerfkatten.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Das leuk !!! op appels schieten, en oude wekkers en plastic cowboys en indiaantjes
Dat ga ik morgen horen.. En zo kut vind ik het niet hoor. Wel lastig maar beter nu dan over 2 jaar. Krijg nu nog een berg poen meequote:Op woensdag 29 juli 2009 16:56 schreef beequeen het volgende:
TerugVindkoffersPakken.
Oeps Muis, ben je nu echt overtallig?
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Weet niet of het forum zó snel al opgeheven wordt. Maar wat mij betreft wel.
Kan ik op zwart, lekker meerellen en de gluiperige misselijke klootzakken waar ik nog een appeltje mee te schillen heb eens even de waarheid zeggen, keer op keer.
Nah, geen fijne dag dus, gedoe met uitkering regelen en zo ook.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen horen.. En zo kut vind ik het niet hoor. Wel lastig maar beter nu dan over 2 jaar. Krijg nu nog een berg poen mee
Plus heb ik eindelijk zekerheid. De geruchten gingen al dat het helemaal niet doorging. Dus ik kon niks regelen of solliciteren. Hopelijk vanaf morgen wel
Oh ik ben er wel hoor om 09:00 maar met nat haar en een bed blik in mijn ogen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat om de kabouters.
[ Bericht 0% gewijzigd door Peter6000 op 29-07-2009 17:22:56 (Hinderlijke fout in de spoiler (woord vergeten)) ]
quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:10 schreef Peter6000 het volgende:
Dit kunstwerk is ivm de huidige situatie opgedragen aan Soury.
In de spoiler staat wat achtergrondinformatie, maar ik raad u af dit te lezen, zodat het kunstwerk haar multi-interpretabele karakter voor u kan behouden.Ik zou de titel van dit meesterwerk veranderen inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
''appeltjes van oranje''
quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:10 schreef Peter6000 het volgende:
Dit kunstwerk is ivm de huidige situatie opgedragen aan Soury.
In de spoiler staat wat achtergrondinformatie, maar ik raad u af dit te lezen, zodat het kunstwerk haar multi-interpretabele karakter voor u kan behouden.En het allitereert ook mooi met kakkerlakken. Die overleven dat ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
''appeltjes van oranje', die ene, da's Coos, die zit in Spanje'quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou de titel van dit meesterwerk veranderen in
''appeltjes van oranje''
quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
''appeltjes van oranje', die ene, da's Coos, die zit in Spanje'
Dat heb ik al in mijn hoofd. Moet het alleen nog regelen. Maar de belasting krijgt geen centquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah, geen fijne dag dus, gedoe met uitkering regelen en zo ook.
Tip: doe wat goeds met die berg poen zodat je niet de helft aan de belasting hoeft te betalen!
Nah, dat wordt dus lijfrentes regelen en pensioengaten opvullenquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heb ik al in mijn hoofd. Moet het alleen nog regelen. Maar de belasting krijgt geen cent![]()
Het gaat me wel een boel kosten maar dat staat niet in vergelijking van wat ik mee krijg. M.a.w. twee jaar salaris
quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heb ik al in mijn hoofd. Moet het alleen nog regelen. Maar de belasting krijgt geen cent![]()
Het gaat me wel een boel kosten maar dat staat niet in vergelijking van wat ik mee krijg. M.a.w. twee jaar salaris
quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:18 schreef Gert het volgende:
[..]
En het allitereert ook mooi met kakkerlakken. Die overleven dat ook!
quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je was nog verdomd snel dan, voor jouw doen![]()
Rot meid !! Door jou had ik ongewild de lapo .. Ik mag hopen dat deze net zo langzaam gaat als de vorige 2/3quote:
Hallo, je bent nóg niet werkeloos hè, geen reden om nu al chagrijnig te gaan doenquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Rot meid !! Door jou had ik ongewild de lapo .. Ik mag hopen dat deze net zo langzaam gaat als de vorige 2/3NEE DUS
De champagne gaat open morgenquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hallo, je bent nóg niet werkeloos hè, geen reden om nu al chagrijnig te gaan doen
Wie weet komt ie toch met (een of ander lullig?) baantje. . .quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ga ik morgen horen.. En zo kut vind ik het niet hoor. Wel lastig maar beter nu dan over 2 jaar. Krijg nu nog een berg poen mee
Plus heb ik eindelijk zekerheid. De geruchten gingen al dat het helemaal niet doorging. Dus ik kon niks regelen of solliciteren. Hopelijk vanaf morgen wel
Oh ik ben er wel hoor om 09:00 maar met nat haar en een bed blik in mijn ogen![]()
quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Rot meid !! Door jou had ik ongewild de lapo .. Ik mag hopen dat deze net zo langzaam gaat als de vorige 2/3NEE DUS
donequote:Op woensdag 29 juli 2009 17:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sow, dat gifje had ook wel wat kleiner gemogen Fann
ik zie de rotte appel nietquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:33 schreef FANN het volgende:
Mijn bijdrage aan dit kunstzinnig topic.
Allemaal weer gezellie samen![]()
[ afbeelding ]
Dat zijn de wandelgang gesprekken. Ik hoop het niet echt niet. Als het wel zo zou zijn moet ik blijven. Hoe gek het ook klinktquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Straks zeggen ze dat ze toch nog budget hebben gevonden om jou te behouden
Maak je borst maar nat.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zijn de wandelgang gesprekken. Ik hoop het niet echt niet. Als het wel zo zou zijn moet ik blijven. Hoe gek het ook klinkt
Hoe gek het ook klinkt, je bent uiteindelijk toch beter af als je mag blijvenquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zijn de wandelgang gesprekken. Ik hoop het niet echt niet. Als het wel zo zou zijn moet ik blijven. Hoe gek het ook klinkt
Jaja, die had ik wel verwacht, alleen niet uit jouw mondquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan moet je het welhaast zelf zijn![]()
nou kan me voorstellen dat je niet écht met veel plezier naar je werk gaat na al dat gedoe...quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe gek het ook klinkt, je bent uiteindelijk toch beter af als je mag blijven
't Was zo'n aardig intikkertje, maar ik neem het weer terugquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jaja, die had ik wel verwacht, alleen niet uit jouw mond
Zie OPquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan moet je het welhaast zelf zijn![]()
Nee, maar dan ga je gewoon solliciteren hè. Beter vanuit een baan dan vanuit een uitkeringquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:42 schreef FANN het volgende:
[..]
nou kan me voorstellen dat je niet écht met veel plezier naar je werk gaat na al dat gedoe...
Ik wacht wel tot je klaar bent met je triootje met Muis en NMNS.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:13 schreef FANN het volgende:
[..]
sorry ik had telefoon.....
jah.... jij mag wel bijten.....zachies....... dat dan weer wel...
van wie had je het wel verwacht?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jaja, die had ik wel verwacht, alleen niet uit jouw mond
Joh, Fann is niet rot, die is enkel overrijp, 't is tijd voor d'r om te neukenquote:
die wonen me gelijk uit.... blijft niks meer van me overquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot je klaar bent met je triootje met Muis en NMNS.
Ik loop al twee maanden te lantefanteren. Maar ja ze hadden me nog even nodig in de vakantie periode. Heb zelfs overuren lantefanteren gedraaid..quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:42 schreef FANN het volgende:
[..]
nou kan me voorstellen dat je niet écht met veel plezier naar je werk gaat na al dat gedoe...
quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, Fann is niet rot, die is enkel overrijp, 't is tijd voor d'r om te neuken
Edit: Remlof, kom d'r maar in![]()
Vooral die muis, die staat garant voor een defecte voeringquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:45 schreef FANN het volgende:
[..]
die wonen me gelijk uit.... blijft niks meer van me over![]()
Beesten zijn het
mooi zoquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik loop al twee maanden te lantefanteren. Maar ja ze hadden me nog even nodig in de vakantie periode. Heb zelfs overuren lantefanteren gedraaid..
Ik krijg zin in een appeltje. ff schillen...quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:33 schreef FANN het volgende:
Mijn bijdrage aan dit kunstzinnig topic.
Allemaal weer gezellie samen![]()
[ afbeelding ]
Heb ik al gedaan (zonder reslutaat) maar als de boel word ingetrokken blijf ik braafquote:Op woensdag 29 juli 2009 17:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, maar dan ga je gewoon solliciteren hè. Beter vanuit een baan dan vanuit een uitkering
quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:57 schreef FANN het volgende:
Voor degene in een shuilhoek achter glas
Voor degene met de dichtbeslagen ramen
Voor degene die dacht dat-ie alleen was
Moet nu weten, we zijn allemaal samen
Voor degene met 't dichtgeslagen boek
Voor degene met de snelvergeten namen
Voor degene die 't vruchteloze zoeken
refr.:
Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder
Niet zonder ons
Voor degene met de slapeloze nacht
Voor degene die 't geluk niet kan beamen
Voor degene die niets doet, die alleen maar wacht
Voor degene met z'n mateloze trots
In z'n risicoloze hoge toren
Op z'n risicoloze hoge rots
Moet nu weten, zo zijn we niet geboren
refr.
Voor degene met 't open gezicht
Voor degene met 't naakte lichaam
Voor degene in 't witte licht
Voor degene die weet, we komen samen
refr.
Niet zonder ons (15x)
COOS Genietquote:@coos:
Sjémig wat zit hondjes hier lekker.
Gert ik zal straks wel even de Fok meet voor volgend jaar regelen.
Maar ik heb het dus weer enorm naar mijn zin hier in Spanje en morgen zit er alweer een week op.
Zullen jullie je netjes gedragen allemaal?
Dat we het maar ff wetenquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw spuit 11
Hoi Coos! Ja dat ging even mis he? Dat bellen?
Bedankt voor je smsje
Hoi Lies, ja dat ging fout maar wanneer ben je vrij dan bel ik 's avonds wel effe een keer.quote:
Trouwens bovenstaand bericht was ik ook (Coos)quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:20 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hoi Lies, ja dat ging fout maar wanneer ben je vrij dan bel ik 's avonds wel effe een keer.
Maar vanavond ga ik vroeg naar bed want het was vannacht half zes met bijbehorende flessen wijn.
Ik las iets van een kater ja! Je hebt het naar je zin! Hein ook?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:20 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hoi Lies, ja dat ging fout maar wanneer ben je vrij dan bel ik 's avonds wel effe een keer.
Maar vanavond ga ik vroeg naar bed want het was vannacht half zes met bijbehorende flessen wijn.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik krijg zin in een appeltje. ff schillen...
edit: Ik heb de rotte appel gevonden Marrije.![]()
Je staat in de opquote:
dat ga ik niet belovenquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:08 schreef hondjes het volgende:
[..]
@coos:
Zullen jullie je netjes gedragen allemaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat je het naar je zin hebt Coossie!
Volgende week zaterdagavond. Zetten we 'm op de speaker.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:20 schreef hondjes het volgende:
[..]
Maar niet dat jij er 1 was, maar Katrien welquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:49 schreef Talitha het volgende:
[..]
De juiste term is kuthoer.Tenminste dat begreep ik van Deisyy.
Katrien van Donald? Is dat een kuthoer?quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar niet dat jij er 1 was, maar Katrien wel![]()
Gelukkig viel ik al snel door de mand en kwamen ze erachter dat ik de echte Katrien niet ben.
Ik ben dus geen kuthoer
En ik maar denken dat blauwen echt alle topics lazenquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Katrien van Donald? Is dat een kuthoer?
Sjonge zeg, er is veel veranderd sinds de tijd dat ik de Donald Duck las.
En Kwik, Kwek en Kwak? Wat is daar van geworden? Hooligans? Schandknaapjes?
Het ging om zure appels. Zie opquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:42 schreef Deisyy het volgende:
Wat is er eigenlijk met rotte appels, wie is de rotte appel en waarom?
Ik ga niet teruglezen
Echt niet!quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En ik maar denken dat blauwen echt alle topics lazen![]()
In FANN?quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, Fann is niet rot, die is enkel overrijp, 't is tijd voor d'r om te neuken
Edit: Remlof, kom d'r maar in![]()
Katrien heeft ook een dagtaakquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Echt niet!![]()
Daar heb je meer dan een dagtaak aan.
Maar: je hebt gelijk!
[ afbeelding ]
Tis relatief he ??quote:
Feli.quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar niet dat jij er 1 was, maar Katrien wel![]()
Gelukkig viel ik al snel door de mand en kwamen ze erachter dat ik de echte Katrien niet ben.
Ik ben dus geen kuthoer
quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Feli.Maar je heet dus niet echt Katrien?
Ach wat een mooitje..quote:
FLU forum? Toch een eigen forum dus, ik ga daar ook maar even lezen, heb last van een loopneus. . .quote:Op woensdag 29 juli 2009 19:28 schreef Talitha het volgende:
Even tussendoor...
Ik ben aan het meelezen in dat FLU-forum en nu voel ik me opeens een stuk minder lekker.![]()
Tis niet een forum om vrolijk van te worden.
Geen hekel, in tegendeel, maar geen zin in remlofannetjesquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tenzij je er een hekel aan hebt....., waarom niet!
quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
FLU forum? Toch een eigen forum dus, ik ga daar ook maar even lezen, heb last van een loopneus. . .
Oh Juud, wat een schatje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |