quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:58 schreef Onorgineel het volgende:
Ik rochelde een keer uit mn raam, stond mn pa beneden in de tuin
Haha, da's vervelendquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:46 schreef blckbb het volgende:
Tijdens mijn werk naar een collega (als sarcastisch verzoek om alsjeblieft even hier te komen) roepen: ''JIJ DAAR, HIER KOMEN, NU''
Ik zag niet dat 't mijn teamleider was
oh hahaha dat is ook wel bekend bij mij jaquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:08 schreef Bee. het volgende:
[..]
Haha, da's vervelend![]()
Hm.. ik weet niet wat mijn grootste blunder is. Maar die keer dat ik over m'n eigen tas struikelde midden op het schoolplein was niet zo fijn.
lotgenoot.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:28 schreef LoveMonkeys het volgende:
Haha. pencile dat heb ik ook gehad loop ook in het centrum maar sinds ben ik er achter gekomen dat ze allemaal een brievenbus hebben
omgquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:16 schreef Joy_Division het volgende:
Een aantal jaar geleden, in een videozaak hoi gezegd tegen een Frans Bauer bord.
Faalert.quote:
Dit... van mijn 13e tot 17e constantquote:
Wat is daar een blunder aan?quote:Op zondag 2 augustus 2009 04:59 schreef Chain_Reaction het volgende:
Direct na een afterparty om 12:00 aantreden op het 60 jarig-huwelijks feest van mijn opa en oma
hehe afdraaiers for lifequote:
Ongedouched, stinkend naar alcohol en hasj en nog wat aan het spacen is het niet echt chill om in een feestzaal te zitten vol familie en bejaarden.. Helaas ook een paar keer moeten kotsen die middag..quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 04:59 schreef Chain_Reaction het volgende:
Direct na een afterparty om 12:00 aantreden op het 60 jarig-huwelijks feest van mijn opa en oma
quote:Op zondag 2 augustus 2009 05:57 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Ongedouched, stinkend naar alcohol en hasj en nog wat aan het spacen is het niet echt chill om in een feestzaal te zitten vol familie en bejaarden.. Helaas ook een paar keer moeten kotsen die middag..
Verder wel gewoon aan het bier gegaan en al met al pakte het nog redelijk uit..![]()
Er was een putdeksel open en daar reed jij in waardoor je door de rioleringsstelsel fietste onder de stad door die uitliep in een meer. Het einde van de buis zat helaas onder het oppervlak waardoor je vast zat onder het ijs en toen werd je gered door Eskimo's?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:40 schreef MiniMiss het volgende:
Nog eentje
Niet gemerkt dat 't gesneeuwd had natuurlijk ( die witte troep zie je zķ over het hoofd..)
Dus lekker de bocht om gescheurd met mn volle foldertas achter op
Nah de rest valt te raden
Deze herken ikquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:37 schreef MiniMiss het volgende:
Iemand zat voor mij in de klas en daarnaast was een plaats vrij
dat mens riep naar achter ( mij aankijkend ) "kom hier zitten!"
Dus ik daar zitten
bleek dus dat ze het tegen zo'n wijf achter mij had...![]()
kijk dan niet zo scheel
wtfquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:00 schreef Zeroku het volgende:
Op mijn zadel gaan zitten en toen scheurde mijn broek. Hele weg m'n broek aan elkaar moeten houden
Niet eskimo'squote:Op zondag 9 augustus 2009 18:05 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Er was een putdeksel open en daar reed jij in waardoor je door de rioleringsstelsel fietste onder de stad door die uitliep in een meer. Het einde van de buis zat helaas onder het oppervlak waardoor je vast zat onder het ijs en toen werd je gered door Eskimo's?
Zo iets toch?
Ik ook min of meerquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Deze herken ik![]()
Zwaaide zo'n meisje en ik zat bijna helemaal voor aan en zij helemaal achteraan en (ik dacht) dat zij mij aankeek en zwaaide, dus ik zwaaide terug... zwaaide ze dus net na die laatste persoon die nog achter me zat![]()
Heb gewoon gezegd dat ik dacht dat ze naar mij zwaaide omdat ik zo onwijs populair ben
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:36 schreef Plankton_ het volgende:
Dat was toen ik bezopen in de kroeg zat.![]()
Wilde ik eerst op de bar slaan, bleek ik te ver van de bar te zitten.
Dus ik sloeg mis en viel voorover van de kruk af.
Toen ik eenmaal weer op de kruk zat, pakte ik mijn biertje en wilde het achterover schudden.
Viel ik achterover van de kruk af.
En al dat bier viel op mij.![]()
Eens, maar nooit weer.
Exact hetzelfde gehad, maar kan 3e werkdag geweest zijn toendertijd. :pquote:Op maandag 17 augustus 2009 08:23 schreef Ezechielk het volgende:
Toen ik op mijn 16e aan mijn 2e werkdag als vakkenvuller zou beginnen, gelijk een half uur te laat komen. Doordeweeks begonnen ze elke dag om half 7, zaterdag om 6 uur, maar was mijn nooit verteld. Kon er niet veel aan doen, maar alsnog niet leuk op je 2e werkdag
Misschien dat je t niet begrepen heb maar je moet jouw blunders vertellen, niet andermans blundersquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:55 schreef LoveMonkeys het volgende:
Laast in de pauze was zon meisje bij zon cola automaat
ik stond er zo naast want ik had net een blikje gehaald
Vraagt dat meisje of je er ook briefgeld in kan doen o.0
Ik zo nee alleen munt geld
Gaat ze een 5 euro briefje iets van 4 keer opvouwen en door dat munt vakje drukken -.-
Vraagt ze aan mij of z emijn haar speltje mag lenen drukt ze hem veder en daarna ook nog met der fietsleutel
Toen kwam ze er ongveer achter dat het niet kon zei zo oh ben best wel dom he ?
Ik probeerde ja te zeggen mislukte poging want ik lag naast de machine in de slapplelach op de grond halve aula keek me aan
een week later ofzo was ze weer bij de cola automaat wij steeds 5 euro meisje naar haar schreeuwen
Dit keer ging het weer mis maar anders ze deed het muntgeld erin en drukt eop zon coca cola knop
maar stond op dat balkje sold out maar zij iets van 20 keer op dat knopje drukken 10 minuten lang
ik zeg zo druk is op die ernaast lukte wel ^^ zij zo hehe eindelijk
Ze zit in de 4de en doet tl ? echt zo slim meisje xd
quote:Ik was een keer een Harry potter boek aan het lezen en toen ging te telefoon.
Nam ik de telefoon op door te zeggen: "Met Sneep"
Ik sluit me hierbij aan, en ik lag nog omgekeerd ook, met mn voeten in de kots?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:45 schreef kaasindekoelkast het volgende:
Midden in de nacht op mn bed gekotst, en daarna weer in slaap gevallen in de kots.
s' Morgens kwam ik er pas achter
Hahahaquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:26 schreef Captainblub het volgende:
Ik was een keer een Harry potter boek aan het lezen en toen ging te telefoon.
Niet echt opgelet in je franse lessen, monsieur.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:40 schreef limbolandjgirl het volgende:
Een paar jaar terug had ik nog Frans op school.
Ik was heel geconcentreerd mijn woordjes en zinnen aan het leren, gaat opeens de telefoon.
Neem ik op met: 'Bonjour monsoir'.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:36 schreef Plankton_ het volgende:
Dat was toen ik bezopen in de kroeg zat.![]()
Wilde ik eerst op de bar slaan, bleek ik te ver van de bar te zitten.
Dus ik sloeg mis en viel voorover van de kruk af.
Toen ik eenmaal weer op de kruk zat, pakte ik mijn biertje en wilde het achterover schudden.
Viel ik achterover van de kruk af.
En al dat bier viel op mij.![]()
Eens, maar nooit weer.
Fiets jij vaker IN het winkelcentrum?quote:Op zondag 7 februari 2010 17:05 schreef Kelly_MH het volgende:
Nou vorig jaar in het begin fietste ik zo het winkelcentrum in
zag ik een jongen zitten die ik ken dus ik zeg zo hoi en ga op mn smoel voor hem en al zn vrienden!
dus hij lachen en vragen van gaat het? ik zeg jawel hoor en ga gewoon de winkel in.
maar dus eind vorig jaar fiets ik weer in het winkelcentrum zwaai naar hem en ga voor de 2e keer voor
hem op mn smoel! ( enigste 2x dat ik ooit ben gevallen in het winkelcentrum )
ja ik ben de onhandigheid zelf![]()
maarja ik zit nu op de mavo... en heb sommige lessen nu samen met hem
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:49 schreef FFSletop het volgende:
Tijdens een voedselgevecht op school een lamp kapotgooien met een banaan..
Dit heb ik als puber ook eens gedaanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:31 schreef badgansje het volgende:
Op school -tijdens de pauze- per ongeluk de jongens ipv de meiden wc inlopen
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:26 schreef DiabloSam het volgende:
Ik weet van mezelf even geen goeie blunder te verzinnen, ondanks dat ik er zat gehad heb, maar een blunder van iemand anders is vast net zo leuk.
Vorig jaar op wintersport was er een meid die zo dronken was dat ze tegen een gast waarmee ze ook op wintersport mee was dat ze hem midden in de club wilde pijpen (studentenvereniging), en hij had een frikandel uit de vriezer gepakt en die heeft ze vervolgens gepijpt zonder het door te hebben gehad. Iedereen aanwezig zag het, en lachtte de tranen uit hun ogen, ze gaat dit jaar weer mee hoorde ik
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:26 schreef DiabloSam het volgende:
Ik weet van mezelf even geen goeie blunder te verzinnen, ondanks dat ik er zat gehad heb, maar een blunder van iemand anders is vast net zo leuk.
Vorig jaar op wintersport was er een meid die zo dronken was dat ze tegen een gast waarmee ze ook op wintersport mee was dat ze hem midden in de club wilde pijpen (studentenvereniging), en hij had een frikandel uit de vriezer gepakt en die heeft ze vervolgens gepijpt zonder het door te hebben gehad. Iedereen aanwezig zag het, en lachtte de tranen uit hun ogen, ze gaat dit jaar weer mee hoorde ik
Ik zou ook lachen hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:54 schreef nicknicknickname het volgende:
tijdens kaartcontrole in de trein erachter komen dat je trein naar Den Haag gaat ipv Amsterdam![]()
En leuk dat de mensen naast me het vonden
Als het met de metro zo lang reizen is, is het dan niet efficiënter om te gaan fietsen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Normaal ga ik altijd met de metro naar school. Echter was m'n moeder een keer ziek, dus toen kon ik haar auto meenemen. Ik dus helemaal blij (metro is een uur reizen, auto 10 minuten). Echter was ik aan het einde van een dag vol leuke colleges vergeten dat ik met de auto was en liep ik gewoon al pratend met m'n mede-studenten mee naar de metro. Ergens halverwege voelde ik de autosleutel in m'n zak
Nou ja, het is in totaal een uurtje, daar zit dan ook nog een stuk bus bij. Ik heb het 1 keer gefietst omdat ik m'n OV was vergeten en dan duurt het net zo lang.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:31 schreef Superlam het volgende:
[..]
Als het met de metro zo lang reizen is, is het dan niet efficiënter om te gaan fietsen?
Kan je dus beter wel doen, stuk gezonder en qua tijd scheelt het niks.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou ja, het is in totaal een uurtje, daar zit dan ook nog een stuk bus bij. Ik heb het 1 keer gefietst omdat ik m'n OV was vergeten en dan duurt het net zo lang.
Meestal fiets ik naar het station ipv de bus, dan is het een half uur fietsen en een kwartier metroquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:37 schreef Superlam het volgende:
[..]
Kan je dus beter wel doen, stuk gezonder en qua tijd scheelt het niks.
quote:Op zondag 28 februari 2010 00:09 schreef DeStentor het volgende:
Ik dacht dat ik mijn vriendin aan het neuken was maar het bleek mijn broertje te zijn. Het voelde al iets strakker aan
10 yo's. cant live with ehm.....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:00 schreef LoveMonkeys het volgende:
ook weer zon blunder van mij
ik was op een jongen en dat wisten ene paar meisjes uit mijn klas dus die vroegen na de pauze op e trap wie vind je leuk ik dus blabla lars ja hij is zo leuk omg heel gesprek wil bijna naar binnen gaan kijk ik achter me blijk hij de heletij dal achter me te lopen schaam schaam
maja we hebben nu wel ^^ morgen valentijn <3
Poging grappig zijn: mislukt :/quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:31 schreef BalkenendeV het volgende:
Ik kwam een keer op een soort van een grote website. FOK!.nl genaamd. Nu ben ik geregistreerd gebruiker.![]()
haha, leukquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:26 schreef Captainblub het volgende:
Ik was een keer een Harry potter boek aan het lezen en toen ging te telefoon.
te posten nadat je zelfquote:
post?quote:Op zondag 28 februari 2010 00:09 schreef DeStentor het volgende:
Ik dacht dat ik mijn vriendin aan het neuken was maar het bleek mijn broertje te zijn. Het voelde al iets strakker aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |