abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77597140
quote:
Ik was een keer een Harry potter boek aan het lezen en toen ging te telefoon.
Nam ik de telefoon op door te zeggen: "Met Sneep"

Ik heb er zoveel.. Meestal iets met drinken in of op mn kleren morsen. Of struikelen.
pi_77606055
Ik ben de tel kwijt...
Of heb ik grotendeels verdrongen....

Een van de ergste dingen wat ik (helaas..) nog weet is toen ik tijdelijk een plak-tand kreeg. Een gozer deed keihard een deur open tegen m'n smoel aan, ik dronken, hij ook, en zie m'n tand in slow-motion wegvliegen. Nu was dit nog niet eens het ergste... Toen ik een vriendinnetje kreeg, een aantal dagen later, wel...

Jep, hij viel er uit hoor.. in mijn mond nog wel, maar dan nog...
pi_77608252
Laatst met oud en nieuw, we zitten lekker aan het bier in de kroeg en ik heb een kruk bemachtigd, ik sta een halve seconde op (of iets meer, weet ik veel) en m'n kruk is gelijk weg, dus ik ga mooi vol onderuit. Ik zal er vast nog wel meer hebben, maar deze kwam ff snel in mij op.
pi_77648692
Ohja ook nog en x dat ik van een auto afgleed.
pi_77676696
Midden in de nacht op mn bed gekotst, en daarna weer in slaap gevallen in de kots.
s' Morgens kwam ik er pas achter
Geen eendagsvlieg, dit is het voor nou.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 19:18:07 #81
265514 leipeshitouwess
Echte shit, ouwe.
pi_77679321
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 17:45 schreef kaasindekoelkast het volgende:
Midden in de nacht op mn bed gekotst, en daarna weer in slaap gevallen in de kots.
s' Morgens kwam ik er pas achter
Ik sluit me hierbij aan, en ik lag nog omgekeerd ook, met mn voeten in de kots?
Het is ZIJ, niet HIJ. Godverredomme
pi_77681264
quote:
Op woensdag 3 februari 2010 12:26 schreef Captainblub het volgende:
Ik was een keer een Harry potter boek aan het lezen en toen ging te telefoon.
Nam ik de telefoon op door te zeggen: "Met Sneep"
Hahaha
pi_77683731
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 21:45 schreef ImTheBase het volgende:
In friendzones belanden.
Sluit ik mij bij aan...
pi_77684505
werkte 6 maanden als vakkenvuller en had avond ervoor uit gegaan.. maar na nachtje doortrekken kwam ik stomdronken op het werk, steeds even snel in het magazijn kotsen en weer doorgaan! haha
totdat bedrijfsleider na 3 uur eraan kwam en zei het lijkt mij beter als je naar huis gaat waarop ik zei oke
pi_77716964
Een paar jaar terug had ik nog Frans op school.
Ik was heel geconcentreerd mijn woordjes en zinnen aan het leren, gaat opeens de telefoon.
Neem ik op met: 'Bonjour monsoir'.
Smile Bigger!
The world needs it!
pi_77734091
Nou vorig jaar in het begin fietste ik zo het winkelcentrum in
zag ik een jongen zitten die ik ken dus ik zeg zo hoi en ga op mn smoel voor hem en al zn vrienden!
dus hij lachen en vragen van gaat het? ik zeg jawel hoor en ga gewoon de winkel in.
maar dus eind vorig jaar fiets ik weer in het winkelcentrum zwaai naar hem en ga voor de 2e keer voor
hem op mn smoel! ( enigste 2x dat ik ooit ben gevallen in het winkelcentrum )
ja ik ben de onhandigheid zelf
maarja ik zit nu op de mavo... en heb sommige lessen nu samen met hem
  zondag 7 februari 2010 @ 17:21:33 #87
290586 Totaalzinloos
Köning der Zinloosheid
pi_77734687
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 22:40 schreef limbolandjgirl het volgende:
Een paar jaar terug had ik nog Frans op school.
Ik was heel geconcentreerd mijn woordjes en zinnen aan het leren, gaat opeens de telefoon.
Neem ik op met: 'Bonjour monsoir'.
Niet echt opgelet in je franse lessen, monsieur.
Monsoir is letterlijk vertaald: mijn avond.
pi_77769700
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 15:36 schreef Plankton_ het volgende:
Dat was toen ik bezopen in de kroeg zat.
Wilde ik eerst op de bar slaan, bleek ik te ver van de bar te zitten.
Dus ik sloeg mis en viel voorover van de kruk af.
Toen ik eenmaal weer op de kruk zat, pakte ik mijn biertje en wilde het achterover schudden.
Viel ik achterover van de kruk af.
En al dat bier viel op mij.

Eens, maar nooit weer.
effe normaal he
  maandag 8 februari 2010 @ 15:32:13 #89
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_77770318
quote:
Op zondag 7 februari 2010 17:05 schreef Kelly_MH het volgende:
Nou vorig jaar in het begin fietste ik zo het winkelcentrum in
zag ik een jongen zitten die ik ken dus ik zeg zo hoi en ga op mn smoel voor hem en al zn vrienden!
dus hij lachen en vragen van gaat het? ik zeg jawel hoor en ga gewoon de winkel in.
maar dus eind vorig jaar fiets ik weer in het winkelcentrum zwaai naar hem en ga voor de 2e keer voor
hem op mn smoel! ( enigste 2x dat ik ooit ben gevallen in het winkelcentrum )
ja ik ben de onhandigheid zelf
maarja ik zit nu op de mavo... en heb sommige lessen nu samen met hem
Fiets jij vaker IN het winkelcentrum?
pi_77786750
Het was een mooie lentedag maar het had die dag ervoor geregend dus de grond was nog nat
Ik was aan het voetballen met kameraden tot ik plotseling de bal recht voor me zie komen aanrollen
Ik wou hem achter het standbeen in het doel schieten en toen..........
Trapte ik tegen mijn andere voet waardoor ik op de bek ging en vervolgens een gekneuste enkel had en doordat ik op mijn hoofd viel ook niet een stuk tand eraf

[ Bericht 0% gewijzigd door Butters1 op 08-02-2010 21:43:34 ]
pi_77789135
mijn broek volledig geschuurt hebben op school, ik moest het gat bedekken met men jas
  maandag 8 februari 2010 @ 22:49:38 #92
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_77790336
Tijdens een voedselgevecht op school een lamp kapotgooien met een banaan..
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
pi_77797804
quote:
Op maandag 8 februari 2010 22:49 schreef FFSletop het volgende:
Tijdens een voedselgevecht op school een lamp kapotgooien met een banaan..
hij splashte niet uitelkaar?
Music is my love...
  dinsdag 9 februari 2010 @ 11:21:24 #94
246952 Remsjo
Shoot Me I Am Famous
pi_77800810
Tijdens een 4 x 4 toernooi van de voetbal.

We moesten voetballen, 4 tegen 4. Het veld was behoorlijk klein en de belijning was moeilijk zichtbaar(doordat de velden dicht op elkaar lagen. Je zag nauwelijks welke lijn van welk veld was. De lijnen waren overigens van die rood-witten linten) Ik stond vrij en ik kreeg de bal. Kon ze op het doel af gaan(het doel waren 2 oranje pionnetjes) maar doordat ik de belijning van ons veld gemist had, liep ik zo door naar het veld van de buren en schoot daar in t doel

Iedereen lachte zich kapot, inclusief scheidsrechter en vaders en moeders die langs de kant stonden te kijken. Overigens heb ik die middag nog wel een sportiviteitsprijs gekregen voor sportiefste(in de zin van eerlijk) speler van het toernooi.
pi_77800981
Ik weet van mezelf even geen goeie blunder te verzinnen, ondanks dat ik er zat gehad heb, maar een blunder van iemand anders is vast net zo leuk.
Vorig jaar op wintersport was er een meid die zo dronken was dat ze tegen een gast waarmee ze ook op wintersport mee was dat ze hem midden in de club wilde pijpen (studentenvereniging), en hij had een frikandel uit de vriezer gepakt en die heeft ze vervolgens gepijpt zonder het door te hebben gehad. Iedereen aanwezig zag het, en lachtte de tranen uit hun ogen, ze gaat dit jaar weer mee hoorde ik
I know this sounds insane. But this is an insane world.
pi_77803032
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 13:31 schreef badgansje het volgende:
Op school -tijdens de pauze- per ongeluk de jongens ipv de meiden wc inlopen
Dit heb ik als puber ook eens gedaan alleen niet op school maar toen we met een stel vrienden op een terrasje zaten

En in de winter (groep 8) een tikspelletje spelen en vervolgens op een bank springen die toch iets gladder bleek te zijn en vervolgens vol op mijn muil te gaan
pi_77831244
Een van mijn beste vriendinnen had er ook 1

we waren in de herfst in het park rond half 11 ofzo we zaten bij zon speeltuintje en je kent het vast wel dat er 1 iemand schommelt er er iemand onde rligt op de grond naja zji dus en nog vriendin deden dat maar die vriendin wie op de grond lag trok haar benen eens op zodat die schommel me een andere vriendin erop keihard tegen haar knieen kwam , naja nu komt het dus ze keek zo omzich heen want het was al bes donker , trok ze haar broek half uit gaat op een bankje zitten en gaat naar haar knieeen kijken komt er net zo groepje jongens als zij haar broek net op wou trekken ^^

echt geniaal
  woensdag 10 februari 2010 @ 00:33:37 #98
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_77833044
Ik ging een keer in de douche in een kleedkamer pissen bij een feestje en er waren ook meisjes daar en toen draaide ik me om en liep ik zo rond maar ik moest mn broek nog dicht doen.. (had wel drank op)
Hoi
  woensdag 10 februari 2010 @ 00:43:55 #99
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_77833229
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 11:26 schreef DiabloSam het volgende:
Ik weet van mezelf even geen goeie blunder te verzinnen, ondanks dat ik er zat gehad heb, maar een blunder van iemand anders is vast net zo leuk.
Vorig jaar op wintersport was er een meid die zo dronken was dat ze tegen een gast waarmee ze ook op wintersport mee was dat ze hem midden in de club wilde pijpen (studentenvereniging), en hij had een frikandel uit de vriezer gepakt en die heeft ze vervolgens gepijpt zonder het door te hebben gehad. Iedereen aanwezig zag het, en lachtte de tranen uit hun ogen, ze gaat dit jaar weer mee hoorde ik
we hebben een winnaar
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
  woensdag 10 februari 2010 @ 00:46:00 #100
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_77833275
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 11:26 schreef DiabloSam het volgende:
Hoi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')