quote:Ik was een keer een Harry potter boek aan het lezen en toen ging te telefoon.
Nam ik de telefoon op door te zeggen: "Met Sneep"
Ik sluit me hierbij aan, en ik lag nog omgekeerd ook, met mn voeten in de kots?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:45 schreef kaasindekoelkast het volgende:
Midden in de nacht op mn bed gekotst, en daarna weer in slaap gevallen in de kots.
s' Morgens kwam ik er pas achter
Hahahaquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:26 schreef Captainblub het volgende:
Ik was een keer een Harry potter boek aan het lezen en toen ging te telefoon.
Nam ik de telefoon op door te zeggen: "Met Sneep"
Niet echt opgelet in je franse lessen, monsieur.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:40 schreef limbolandjgirl het volgende:
Een paar jaar terug had ik nog Frans op school.
Ik was heel geconcentreerd mijn woordjes en zinnen aan het leren, gaat opeens de telefoon.
Neem ik op met: 'Bonjour monsoir'.
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:36 schreef Plankton_ het volgende:
Dat was toen ik bezopen in de kroeg zat.![]()
Wilde ik eerst op de bar slaan, bleek ik te ver van de bar te zitten.
Dus ik sloeg mis en viel voorover van de kruk af.
Toen ik eenmaal weer op de kruk zat, pakte ik mijn biertje en wilde het achterover schudden.
Viel ik achterover van de kruk af.
En al dat bier viel op mij.![]()
Eens, maar nooit weer.
Fiets jij vaker IN het winkelcentrum?quote:Op zondag 7 februari 2010 17:05 schreef Kelly_MH het volgende:
Nou vorig jaar in het begin fietste ik zo het winkelcentrum in
zag ik een jongen zitten die ik ken dus ik zeg zo hoi en ga op mn smoel voor hem en al zn vrienden!
dus hij lachen en vragen van gaat het? ik zeg jawel hoor en ga gewoon de winkel in.
maar dus eind vorig jaar fiets ik weer in het winkelcentrum zwaai naar hem en ga voor de 2e keer voor
hem op mn smoel! ( enigste 2x dat ik ooit ben gevallen in het winkelcentrum )
ja ik ben de onhandigheid zelf![]()
maarja ik zit nu op de mavo... en heb sommige lessen nu samen met hem
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:49 schreef FFSletop het volgende:
Tijdens een voedselgevecht op school een lamp kapotgooien met een banaan..
Dit heb ik als puber ook eens gedaanquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:31 schreef badgansje het volgende:
Op school -tijdens de pauze- per ongeluk de jongens ipv de meiden wc inlopen
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:26 schreef DiabloSam het volgende:
Ik weet van mezelf even geen goeie blunder te verzinnen, ondanks dat ik er zat gehad heb, maar een blunder van iemand anders is vast net zo leuk.
Vorig jaar op wintersport was er een meid die zo dronken was dat ze tegen een gast waarmee ze ook op wintersport mee was dat ze hem midden in de club wilde pijpen (studentenvereniging), en hij had een frikandel uit de vriezer gepakt en die heeft ze vervolgens gepijpt zonder het door te hebben gehad. Iedereen aanwezig zag het, en lachtte de tranen uit hun ogen, ze gaat dit jaar weer mee hoorde ik
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:26 schreef DiabloSam het volgende:
Ik weet van mezelf even geen goeie blunder te verzinnen, ondanks dat ik er zat gehad heb, maar een blunder van iemand anders is vast net zo leuk.
Vorig jaar op wintersport was er een meid die zo dronken was dat ze tegen een gast waarmee ze ook op wintersport mee was dat ze hem midden in de club wilde pijpen (studentenvereniging), en hij had een frikandel uit de vriezer gepakt en die heeft ze vervolgens gepijpt zonder het door te hebben gehad. Iedereen aanwezig zag het, en lachtte de tranen uit hun ogen, ze gaat dit jaar weer mee hoorde ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |