Deze herken ikquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:37 schreef MiniMiss het volgende:
Iemand zat voor mij in de klas en daarnaast was een plaats vrij
dat mens riep naar achter ( mij aankijkend ) "kom hier zitten!"
Dus ik daar zitten
bleek dus dat ze het tegen zo'n wijf achter mij had...![]()
kijk dan niet zo scheel
wtfquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 20:00 schreef Zeroku het volgende:
Op mijn zadel gaan zitten en toen scheurde mijn broek. Hele weg m'n broek aan elkaar moeten houden
Niet eskimo'squote:Op zondag 9 augustus 2009 18:05 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Er was een putdeksel open en daar reed jij in waardoor je door de rioleringsstelsel fietste onder de stad door die uitliep in een meer. Het einde van de buis zat helaas onder het oppervlak waardoor je vast zat onder het ijs en toen werd je gered door Eskimo's?
Zo iets toch?
Ik ook min of meerquote:Op zondag 9 augustus 2009 18:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Deze herken ik![]()
Zwaaide zo'n meisje en ik zat bijna helemaal voor aan en zij helemaal achteraan en (ik dacht) dat zij mij aankeek en zwaaide, dus ik zwaaide terug... zwaaide ze dus net na die laatste persoon die nog achter me zat![]()
Heb gewoon gezegd dat ik dacht dat ze naar mij zwaaide omdat ik zo onwijs populair ben
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:36 schreef Plankton_ het volgende:
Dat was toen ik bezopen in de kroeg zat.![]()
Wilde ik eerst op de bar slaan, bleek ik te ver van de bar te zitten.
Dus ik sloeg mis en viel voorover van de kruk af.
Toen ik eenmaal weer op de kruk zat, pakte ik mijn biertje en wilde het achterover schudden.
Viel ik achterover van de kruk af.
En al dat bier viel op mij.![]()
Eens, maar nooit weer.
Exact hetzelfde gehad, maar kan 3e werkdag geweest zijn toendertijd. :pquote:Op maandag 17 augustus 2009 08:23 schreef Ezechielk het volgende:
Toen ik op mijn 16e aan mijn 2e werkdag als vakkenvuller zou beginnen, gelijk een half uur te laat komen. Doordeweeks begonnen ze elke dag om half 7, zaterdag om 6 uur, maar was mijn nooit verteld. Kon er niet veel aan doen, maar alsnog niet leuk op je 2e werkdag
Misschien dat je t niet begrepen heb maar je moet jouw blunders vertellen, niet andermans blundersquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:55 schreef LoveMonkeys het volgende:
Laast in de pauze was zon meisje bij zon cola automaat
ik stond er zo naast want ik had net een blikje gehaald
Vraagt dat meisje of je er ook briefgeld in kan doen o.0
Ik zo nee alleen munt geld
Gaat ze een 5 euro briefje iets van 4 keer opvouwen en door dat munt vakje drukken -.-
Vraagt ze aan mij of z emijn haar speltje mag lenen drukt ze hem veder en daarna ook nog met der fietsleutel
Toen kwam ze er ongveer achter dat het niet kon zei zo oh ben best wel dom he ?
Ik probeerde ja te zeggen mislukte poging want ik lag naast de machine in de slapplelach op de grond halve aula keek me aan
een week later ofzo was ze weer bij de cola automaat wij steeds 5 euro meisje naar haar schreeuwen
Dit keer ging het weer mis maar anders ze deed het muntgeld erin en drukt eop zon coca cola knop
maar stond op dat balkje sold out maar zij iets van 20 keer op dat knopje drukken 10 minuten lang
ik zeg zo druk is op die ernaast lukte wel ^^ zij zo hehe eindelijk
Ze zit in de 4de en doet tl ? echt zo slim meisje xd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |