quote:Op woensdag 29 juli 2009 12:58 schreef Onorgineel het volgende:
Ik rochelde een keer uit mn raam, stond mn pa beneden in de tuin
Haha, da's vervelendquote:Op woensdag 29 juli 2009 19:46 schreef blckbb het volgende:
Tijdens mijn werk naar een collega (als sarcastisch verzoek om alsjeblieft even hier te komen) roepen: ''JIJ DAAR, HIER KOMEN, NU''
Ik zag niet dat 't mijn teamleider was
oh hahaha dat is ook wel bekend bij mij jaquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:08 schreef Bee. het volgende:
[..]
Haha, da's vervelend![]()
Hm.. ik weet niet wat mijn grootste blunder is. Maar die keer dat ik over m'n eigen tas struikelde midden op het schoolplein was niet zo fijn.
lotgenoot.quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:28 schreef LoveMonkeys het volgende:
Haha. pencile dat heb ik ook gehad loop ook in het centrum maar sinds ben ik er achter gekomen dat ze allemaal een brievenbus hebben
omgquote:Op woensdag 29 juli 2009 12:16 schreef Joy_Division het volgende:
Een aantal jaar geleden, in een videozaak hoi gezegd tegen een Frans Bauer bord.
Faalert.quote:
Dit... van mijn 13e tot 17e constantquote:
Wat is daar een blunder aan?quote:Op zondag 2 augustus 2009 04:59 schreef Chain_Reaction het volgende:
Direct na een afterparty om 12:00 aantreden op het 60 jarig-huwelijks feest van mijn opa en oma
hehe afdraaiers for lifequote:
Ongedouched, stinkend naar alcohol en hasj en nog wat aan het spacen is het niet echt chill om in een feestzaal te zitten vol familie en bejaarden.. Helaas ook een paar keer moeten kotsen die middag..quote:
quote:Op zondag 2 augustus 2009 04:59 schreef Chain_Reaction het volgende:
Direct na een afterparty om 12:00 aantreden op het 60 jarig-huwelijks feest van mijn opa en oma
quote:Op zondag 2 augustus 2009 05:57 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Ongedouched, stinkend naar alcohol en hasj en nog wat aan het spacen is het niet echt chill om in een feestzaal te zitten vol familie en bejaarden.. Helaas ook een paar keer moeten kotsen die middag..
Verder wel gewoon aan het bier gegaan en al met al pakte het nog redelijk uit..![]()
Er was een putdeksel open en daar reed jij in waardoor je door de rioleringsstelsel fietste onder de stad door die uitliep in een meer. Het einde van de buis zat helaas onder het oppervlak waardoor je vast zat onder het ijs en toen werd je gered door Eskimo's?quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:40 schreef MiniMiss het volgende:
Nog eentje
Niet gemerkt dat 't gesneeuwd had natuurlijk ( die witte troep zie je zó over het hoofd..)
Dus lekker de bocht om gescheurd met mn volle foldertas achter op
Nah de rest valt te raden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |