Ik zou ook lachen hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:54 schreef nicknicknickname het volgende:
tijdens kaartcontrole in de trein erachter komen dat je trein naar Den Haag gaat ipv Amsterdam![]()
En leuk dat de mensen naast me het vonden
Als het met de metro zo lang reizen is, is het dan niet efficiënter om te gaan fietsen?quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Normaal ga ik altijd met de metro naar school. Echter was m'n moeder een keer ziek, dus toen kon ik haar auto meenemen. Ik dus helemaal blij (metro is een uur reizen, auto 10 minuten). Echter was ik aan het einde van een dag vol leuke colleges vergeten dat ik met de auto was en liep ik gewoon al pratend met m'n mede-studenten mee naar de metro. Ergens halverwege voelde ik de autosleutel in m'n zak
Nou ja, het is in totaal een uurtje, daar zit dan ook nog een stuk bus bij. Ik heb het 1 keer gefietst omdat ik m'n OV was vergeten en dan duurt het net zo lang.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:31 schreef Superlam het volgende:
[..]
Als het met de metro zo lang reizen is, is het dan niet efficiënter om te gaan fietsen?
Kan je dus beter wel doen, stuk gezonder en qua tijd scheelt het niks.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:35 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou ja, het is in totaal een uurtje, daar zit dan ook nog een stuk bus bij. Ik heb het 1 keer gefietst omdat ik m'n OV was vergeten en dan duurt het net zo lang.
Meestal fiets ik naar het station ipv de bus, dan is het een half uur fietsen en een kwartier metroquote:Op zaterdag 27 februari 2010 19:37 schreef Superlam het volgende:
[..]
Kan je dus beter wel doen, stuk gezonder en qua tijd scheelt het niks.
quote:Op zondag 28 februari 2010 00:09 schreef DeStentor het volgende:
Ik dacht dat ik mijn vriendin aan het neuken was maar het bleek mijn broertje te zijn. Het voelde al iets strakker aan
10 yo's. cant live with ehm.....quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:00 schreef LoveMonkeys het volgende:
ook weer zon blunder van mij
ik was op een jongen en dat wisten ene paar meisjes uit mijn klas dus die vroegen na de pauze op e trap wie vind je leuk ik dus blabla lars ja hij is zo leuk omg heel gesprek wil bijna naar binnen gaan kijk ik achter me blijk hij de heletij dal achter me te lopen schaam schaam
maja we hebben nu wel ^^ morgen valentijn <3
Poging grappig zijn: mislukt :/quote:Op zaterdag 27 februari 2010 15:31 schreef BalkenendeV het volgende:
Ik kwam een keer op een soort van een grote website. FOK!.nl genaamd. Nu ben ik geregistreerd gebruiker.![]()
haha, leukquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:26 schreef Captainblub het volgende:
Ik was een keer een Harry potter boek aan het lezen en toen ging te telefoon.
Nam ik de telefoon op door te zeggen: "Met Sneep"
te posten nadat je zelfquote:
post?quote:Op zondag 28 februari 2010 00:09 schreef DeStentor het volgende:
Ik dacht dat ik mijn vriendin aan het neuken was maar het bleek mijn broertje te zijn. Het voelde al iets strakker aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |