Ik vond dat je bij deze meer smaak had:quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ok, bovenstaande moeten even wachten.Ik heb gevonden wat ik al een hele tijd wilde hebben, maar niet kon vinden.
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Die zwart/witte (of grijze, whatever) met het ruitje isquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik was vanmiddag ff in de stad. Kom ik langs ProSport, ik dacht ff binnenwippen. Zie ik dezeen denk meteen: kut, ik heb eigenlijk geen geld
Dus ik sta zo een hele tijd met die schoen in m'n handen en besloot toch maar ff m'n rekening te checken.
![]()
[ afbeelding ]
Het zou opzich wel kunnen, maar ik moet er toch nog ff over nadenken.
Vind hem ook wel lollig jaquote:Op woensdag 29 juli 2009 00:15 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik vond dat je bij deze meer smaak had:
[..]
Die zwart/witte (of grijze, whatever) met het ruitje is
Achja smaken verschillen he.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:15 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik vond dat je bij deze meer smaak had:
[..]
Die zwart/witte (of grijze, whatever) met het ruitje is
Ik vind van wel.quote:Op woensdag 29 juli 2009 02:30 schreef Tamashii het volgende:
Please, allstars zijn echt niet leuk meer.
Ik vind van wel, begin ze net te dragenquote:Op woensdag 29 juli 2009 02:30 schreef Tamashii het volgende:
Please, allstars zijn echt niet leuk meer.
Bij de Converse shop in Zwolle heb ik ze een poos geleden gezien. In het echt zijn ze nog gaver als op een plaatje!quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind die van Pink Floyd eigenlijk best gaaf, maar heb ze nog nergens in de winkel gezien.
Kak, daar kom ik dus nooitquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Bij de Converse shop in Zwolle heb ik ze een poos geleden gezien. In het echt zijn ze nog gaver als op een plaatje!
Ja.quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kak, daar kom ik dus nooit.
Misschien een stomme vraag, maar zijn All-Stars unisex?
Hoe weinig draag je ze dan? Ik doe er een half jaartje-jaar max meequote:Op woensdag 29 juli 2009 13:09 schreef MissSpooky het volgende:
De mijne zijn nodig aan vervanging toeBijna de hele zijkant (een kant per schoen tho) is nu los en ook bijna door de zool heen.
Toch mooi twee jaartjes (of langer?) op gelopen.
Hoe kun je nou zo snel je schoenen verslijten?quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:19 schreef fs180 het volgende:
[..]
Hoe weinig draag je ze dan? Ik doe er een half jaartje-jaar max mee
quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:19 schreef fs180 het volgende:
[..]
Dat is wel erg weinig.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:19 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja, alleen al qua kleurstelling zou ik ze zomers niet aantrekken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik was vergeten een linkje erbij te zetten.
Zijn dit en dit winterschoenen?
Ik vind deze echt iets voor de winter. Sweatshirt, van dat zachte aaibare spul.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb al schoenen voor de winter alleen zoek nog een paar van dat soort schoenen voor erbij, ik vind ze ook een winters kleurtje hebben.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja, alleen al qua kleurstelling zou ik ze zomers niet aantrekken.
Die bruine zijn wel mooi, zeg.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Die lijken me juist niet echt prettig, met het gure winterweer...quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind deze echt iets voor de winter. Sweatshirt, van dat zachte aaibare spul.![]()
Tjah, vrouwen doen natuurlijk altijd langer met schoenen maar een ex had bijvoorbeeld een berg allstars en die gooide ze pas weg als ze niet meer pasten, dus die had ze al jaren.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:35 schreef Omniej het volgende:
[..]
Hoe kun je nou zo snel je schoenen verslijten?
Mijn oudste en meestgebruikte paar heb ik nu anderhalf jaar ofzo, en alleen aan de binnenkant is één laagje versleten.
kan ik beamen met mijn nikes die naar helemaal zijn "uitgedroogd"quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:53 schreef fs180 het volgende:
suide en winter = no go! Wel warm en stevig, maar wordt erg snel lelijk.
http://sneakerstore.nl/producten.php?fabrikant=Conversequote:Op donderdag 30 juli 2009 10:55 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Kut zooi ze zijn nu al allemaal uitverkocht..![]()
Weet iemand nog zo'n winkel als pro-sport?
Daar staan niet echt leuke bij imo. Ik zoek die schoenen die ze 2 dagen geleden bij pro-sport nog hadden. Bruin met zo'n witte rand en een zwarte ster.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:26 schreef Markit het volgende:
[..]
http://sneakerstore.nl/producten.php?fabrikant=Converse
gewoon zorgen dat je kan afwisselen. Met 14 paar draag je dus maar een dag in de twee weken de schoenenquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:19 schreef fs180 het volgende:
[..]
Vrouwenlogicaquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:02 schreef a.r.i.e.s. het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat je kan afwisselen. Met 14 paar draag je dus maar een dag in de twee weken de schoenen
Dagje naar het bos, worden ze vanzelf vies.quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:33 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik wil nieuwe maar ik schaam me altijd als ik op hele schone All Stars loop
Wat?!quote:Op donderdag 30 juli 2009 20:33 schreef shinydiscoball het volgende:
Mwoah, 't heeft allebei wel wat.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:07 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Wat?!Waarom? Superschone All Stars zijn het mooist.
Ik vind ze mooier als de zool al wat dunner en het wit niet zo wit meer is.quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:07 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Foto helpt meestal wel, ik ken de meeste schoenen als ze op the internets staan, maar niet qua naam.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:39 schreef nelis91 het volgende:
Weet iemand waar je de Converse One Star Pro Low kunt kopen in Groningen?
Of weet iemand een goede onlineshop waar je ze kunt kopen?
Ik kan ze gewoonweg alleen op marktplaats vinden?
U vraagt, wij draaien. Heb link gepost. Het lelijke is alleen dat ik ze maandag nog zag in Trier, en ze toen heb laten staan.:(quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:41 schreef Ludwig. het volgende:
[..]
Foto helpt meestal wel, ik ken de meeste schoenen als ze op the internets staan, maar niet qua naam.
Maar het zijn hogequote:Op donderdag 30 juli 2009 23:14 schreef Noortje. het volgende:
http://www.pro-sport.nl/Shop/Product.aspx?catalog=ProSport&productid=281523#Ik ben verliefd.
nietes!quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:07 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Daar denk ik nieteens aan.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:29 schreef numero_uno het volgende:
[..]
ik heb gisteren weer nieuwe gekocht en meteen overal doorheen gebaggerd![]()
Had andere uitgekozen en die hebben ze ook al niet.quote:Op woensdag 29 juli 2009 10:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ok anticlimax / dooie mus enzo. Krijg net een mail dat ze ze niet kunnen leveren.Zet ze dan ook niet op de site.
![]()
![]()
in maastricht hebben ze deze!quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:15 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik minstens een jaar geen all stars meer koop, tenzij ik deze tegenkom:
[ afbeelding ]
Als je een hoge variant tegenkomt in die kleur (én met die groene lijn), laat het dan ook even weten.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 12:15 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik minstens een jaar geen all stars meer koop, tenzij ik deze tegenkom:
[ afbeelding ]
Op internet zijn ze volop te vinden hoor, alleen wel in hele maten. Aangezien ik een halve maat heb is het heel moeilijk, maar als je een hele maat hebt zijn ze van heel veel sites te bestellen. UK maten heb ik het dan over.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:14 schreef Omniej het volgende:
[..]
Als je een hoge variant tegenkomt in die kleur (én met die groene lijn), laat het dan ook even weten.
Paar witte + stift.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Weet je het zeker? De lage mét groene rand?
Nou ja, met kleding/schoenen via internet bestellen heb ik niet echt wat...quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 16:39 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Op internet zijn ze volop te vinden hoor, alleen wel in hele maten. Aangezien ik een halve maat heb is het heel moeilijk, maar als je een hele maat hebt zijn ze van heel veel sites te bestellen. UK maten heb ik het dan over.
Als je je maat weet is dat toch niet zo'n probleem? Zolang je niet uit China besteld.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:29 schreef Omniej het volgende:
[..]
Nou ja, met kleding/schoenen via internet bestellen heb ik niet echt wat...
Geen idee waarom eigenlijk, maar heb gewoon liever een winkel.
had ik ook met diequote:Op maandag 3 augustus 2009 02:15 schreef conobram het volgende:
Ik heb deze nu 2 maandjes en het logo begint nu al los te laten![]()
[ afbeelding ]
Even naaienquote:Op maandag 3 augustus 2009 02:15 schreef conobram het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, iemand een linkje waar ik die kan bestellen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:15 schreef conobram het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.pro-sport.nl/Shop/Product.aspx?catalog=ProSport&productid=181500quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:31 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Oeh, iemand een linkje waar ik die kan bestellen?
Met één ster moet ik gelijk aan One Stars denken...quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Damn ik wil mega graag schoenen van Converse hebben maar ik weet niet hoe ze heten. Het zijn wat sportievere modelen als de classics. Meer weet ik niet te omschrijven.
-edit- met een ster in het midden en een wat minder hogere witte rand aan de voorkant
Ik heb een paar zwarte met krijtstreep, bedoel je zoiets?quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:35 schreef Gitaarmat het volgende:
Waarom vind ik nergens all stars met gewoon alleen streepjes.
Mee terug gaan! Je hebt altijd zes maanden garantie. In mijn vier-maanden-oude Chucks zijn ook gaten gesleten aan de zijkanten, daar ga ik ook mee terug. Zo snel mag dat gewoon niet gebeuren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:57 schreef clumsy_clown het volgende:
De bovenkant ziet er nog prima uit, maar er is een gat in de zool gesleten. En ze zijn niet ouder dan 6 maanden
.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:37 schreef Raantje het volgende:
Gisteren m'n allereerste paar All Stars gekocht, ben blij!!
[ afbeelding ]
bij de Pro-sport.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:23 schreef Jacobuspower het volgende:
iemand een idee waar ik de who all star met de engelse vlag erop kan kopen, (internet of winkel)
Die zijn übertof.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:37 schreef Raantje het volgende:
Gisteren m'n allereerste paar All Stars gekocht, ben blij!!
[ afbeelding ]
hartelijk bedankt dan ga ik daar morgen ofzo maar even langsquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:37 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
bij de Pro-sport.![]()
Alleen niet bij die webwinkel...
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:16 schreef Electric_Wizard het volgende:
Nieuwe chucks:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WTFquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:16 schreef Electric_Wizard het volgende:
Nieuwe chucks:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee maar ik was gewoon verbaasd.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:22 schreef Electric_Wizard het volgende:
Is er iets mis mee?
vind ik eigenlijk nog een schamele oplossing, alleen een tegoedbon voor de helft :S heb je toch niet hard genoeg gezeikt!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:43 schreef lunapuella het volgende:
Gisteren terug gegaan naar de winkel, ik had in maart nieuwe Chucks gekocht, maar na vier maanden liet de lijm aan de zijkanten los en kwamen er flinke gaten in te zitten. Meneer in de winkel vond wel dat ik er te lang mee rondgelopen had en eerder had moeten komen, maar ja, ik had maar 1 paar donkere schoenen en die heb ik nodig voor mijn werk, dus er moest eerst vervanging gezocht worden. Uiteindelijk toch een tegoedbon meegekregen, dus mijn volgende paar heb ik voor de helft van de prijs. Ben benieuwd naar de najaarscollectie!
Nou ja, ik had er al bijna een half jaar op gelopen, en ik vind het ook niet nodig dat ik dat helemaal gratis heb gedaan. Bovendien had die man wel gelijk dat ik te lang heb gewacht met terugkomen. Als ik meteen terug was gekomen bij het eerste gaatje waren ze waarschijnlijk nog goed te maken geweest. Zelf had ik ook al zo'n oplossing in mijn hoofd. Maar goed, ik heb zelf ook meer dan twee jaar in een schoenenzaak gewerkt, dus ik kan de andere kant misschien wat beter begrijpen dan anderen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:49 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
vind ik eigenlijk nog een schamele oplossing, alleen een tegoedbon voor de helft :S heb je toch niet hard genoeg gezeikt!
vroeger had ik een keer een paar Nikes dat na 4 maanden stuk was, echt total - loss zegmaar. Mijn pa (ik was toen 12) heeft net zo lang gezeikt tot we een nieuw paar mochten meenemen, en wel een ander soort uiteraard
tja nouja ik zou het er niet mee eens zijn, die dingen horen niet zo snel stuk te gaan voor het geld wat ze kosten. Vraag me af hoelang de reparatie stand gehouden zou hebben, beetje plaksel ertussen doen ze dan alleen maar volgens mijquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:57 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Nou ja, ik had er al bijna een half jaar op gelopen, en ik vind het ook niet nodig dat ik dat helemaal gratis heb gedaan. Bovendien had die man wel gelijk dat ik te lang heb gewacht met terugkomen. Als ik meteen terug was gekomen bij het eerste gaatje waren ze waarschijnlijk nog goed te maken geweest. Zelf had ik ook al zo'n oplossing in mijn hoofd. Maar goed, ik heb zelf ook meer dan twee jaar in een schoenenzaak gewerkt, dus ik kan de andere kant misschien wat beter begrijpen dan anderen.
wha ze zijn binnen! de foto doet de schoenen geen eer aan, ze zijn fluo roze in het echt! ben zeer blij verrastquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:02 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
ik heb eum.. 5 paar.
oranje,
beige,
hoge met een bloem met glitter,
bruine met bont,
regenboog achtig gestreept
ik hou gewoon van die dingen. als ik ze ergens goedkoop zie moet ik ze altijd meenemen
zijn heerlijk!
EDIT: nieuw paar aangeschaft op pro-sport.nl voor maar 26 euro.
[ link | afbeelding ]
ze hadden ook nog twee andere soorten met een drukke print. Tipje voor jullie?
Holyquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:16 schreef Electric_Wizard het volgende:
Nieuwe chucks:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
CTS High ofzoiets toch?quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:20 schreef Electric_Wizard het volgende:
Nee hoor grapje, die dingen bestaan niet eens... jullie allemaal voor de gek gehouden, hihi!
Deze wil ik wel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is enorm duur..quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:16 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik wil graag die ozzy's van converse.com gewoon zijn maar 41,94 dollar! Dus maar ¤30!
Hebben mensen ervaring met hiermee bestellen ik vind ze namelijk uitzonderlijk goedkoop.
Is dat toevallig niet naar america?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:46 schreef Gitaarmat het volgende:
WTF hier staat 4,95 verzendkosten!
Wat zijn de verzendkosten van die allstars van 44 euro?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:33 schreef Lips het volgende:
Nu via www.vente-exclusive.com Allstars voor ¤ 44,- Wel alleen maar de effen.
Even een kopie van mijn topic in V&A, ik verkoop mijn mono zwarte All Stars:
[TK] Hoge Chuck Taylor All Star - Mono zwart maat 37 zgan
5 euroquote:Op woensdag 16 september 2009 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat zijn de verzendkosten van die allstars van 44 euro?Kan het nergens terugvinden.
Prijs is nog te overzien, maar hoezo heb ik daar weinig aan?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:23 schreef CherryLips het volgende:
Ja, Notting Hill, 35 pondMaar daar heb je waarschijnlijk weinig aan.
(Ik zocht die van Pink Floyd en kwam alleen maar The Who tegen)
Nou ja, ik ging er voor het gemak vanuit dat je niet dagelijks in Notting Hill komtquote:Op woensdag 16 september 2009 17:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Prijs is nog te overzien, maar hoezo heb ik daar weinig aan?
Die van PF zijn ook heel tof!
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:03 schreef Duizendpootje het volgende:
Ik heb ook een all star tik!
Pas nog paarse gekocht bij America Today voor 29.95
Vente-exclusive duurt wel lang voordat je het in huis hebt hé.. Reken maar op 3 weken (heb er al veel geld uitgegevenquote:Op woensdag 16 september 2009 17:17 schreef Lips het volgende:
5 euro bij ophalen bij een Kiala punt, verzenden naar je thuisadres is 7 euro
Ik heb nieuwe zwarte besteld (omdat die andere dus echt te klein zijn) en donkergrijs
Dat las ik ja! Maar dat heb ik er wel voor overquote:Op woensdag 16 september 2009 18:23 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Vente-exclusive duurt wel lang voordat je het in huis hebt hé.. Reken maar op 3 weken (heb er al veel geld uitgegeven). Ik heb zwarte besteld
Zeker alleen voor vrouwen bedoeldquote:Op donderdag 17 september 2009 02:58 schreef MADVILLAIN het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was in Arnhem!quote:
die rits is juist mooiquote:Op donderdag 17 september 2009 08:39 schreef Crientj het volgende:
Zonde van die rits aan de achterkant.. Zo mooi.
ze zijn nog niet uit maar ik denk rond de 100equote:Op donderdag 17 september 2009 08:52 schreef Slappy het volgende:
[..]
Zeker alleen voor vrouwen bedoeldDiscriminatie dit
![]()
![]()
En hoe duur
Site kende ik nog niet! Thanks, maar ik zoek eigenlijk de lage.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:13 schreef Lips het volgende:
Gewone grijze via Vente Exclusive (of bedoel je andere??)
Ik ook, en ze zijn nog steeds goed. Wel zijn de witte stukken een stuk zwarter geworden, maar dat hoort erbij.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:14 schreef Slappy het volgende:
Ik heb nog steeds mijn All stars al meer dan 1 jaar oud en veel gebruikt zijn nog steeds in goeie kwaliteit
20?quote:Op maandag 21 september 2009 18:18 schreef Marissaatje het volgende:
[ afbeelding ]
Voor ¤20,- in de uitverkoop, kon ze niet laten staan.
Hmmm da's niet meteen om de hoek.quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 19:49 schreef Debsterr het volgende:
Gespot bij de Invito:
[ afbeelding ]
OH MIJN GOD. Zijn ze duur? Hebbennn. :$quote:Op maandag 21 september 2009 19:49 schreef Debsterr het volgende:
Gespot bij de Invito:
[ afbeelding ]
Ik heb er niet echt op gelet eigenlijk.. ik hou niet van gympen met hakken.quote:Op maandag 21 september 2009 20:03 schreef Crientj het volgende:
[..]
OH MIJN GOD. Zijn ze duur? Hebbennn. :$
Wtf. Toppunt van lelijkheid dit.quote:Op maandag 21 september 2009 19:49 schreef Debsterr het volgende:
Gespot bij de Invito:
[ afbeelding ]
Whut? Gympen met hakken?quote:Op maandag 21 september 2009 19:49 schreef Debsterr het volgende:
Gespot bij de Invito:
[ afbeelding ]
Ik had pas m'n nieuwe aan en ik zag een hoop zand langs de weg en ben ik express daar doorheen gaan sloffenquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:33 schreef shinydiscoball het volgende:
Haal dan leather jackets.... die gouden rits op de achterkant is fugly imo.quote:Op donderdag 17 september 2009 02:58 schreef MADVILLAIN het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
leuk, maar waar?quote:Op dinsdag 22 september 2009 07:06 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Haal dan leather jackets.... die gouden rits op de achterkant is fugly imo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vind die leather jacket chucks niet mooi die leather is dofquote:Op dinsdag 22 september 2009 07:06 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Haal dan leather jackets.... die gouden rits op de achterkant is fugly imo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat vind ik juist een pluspuntquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:19 schreef MADVILLAIN het volgende:
[..]
vind die leather jacket chucks niet mooi die leather is dof
Mijn leren glommen ook, nu niet meer.quote:Op dinsdag 22 september 2009 17:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat vind ik juist een pluspuntVan dat glimmende leer vind ik maar niks
quote:Op zondag 27 september 2009 19:15 schreef MilanILF het volgende:
http://www.bagginsshoes.com/pic-pages/111172.html
Iemand die ergens gezien? Online of niet.
Weet iemand trouwens ook ene goede UK online shop met veel verschillende Converse?
Ja naja, maar de dollarkoers staat wel primaquote:Op zondag 27 september 2009 19:30 schreef MilanILF het volgende:
Ja, voorlopig houd ik het maar op die site idd.
Heb er al eens eerder besteld, uit Canada, had ze in 5 dagenThe Doors zwarte.
Maarja, tis zo kut met die douane soms. Toen ik laatst een paar Nike Dunks had gekocht bleek ik 30 of 35 euro te moeten betalen, was m'n eerste keer dat ik moest betalen... Sindsdien niet echt meer iets buiten de EU gekocht. Vandaar dat ik ook een chille UK shop zoek
Ja, dat is waar. Maargoed, die schoenen hebben niet echt een googelbare naam, dus of je ze makkelijk ergens anders vind? Ik zat al ff op Amazon te kijken, maar daar kon ik ze zo snel niet vinden...quote:Op zondag 27 september 2009 20:56 schreef MilanILF het volgende:
Verzendkosten komen er ook nog bij, hč. Weet niet precies hoeveel...
Maarja, ik denk dat ik dat maar gewoon doe.
quote:Op zondag 27 september 2009 19:58 schreef Stoeprand het volgende:
Zit er aan te denken om ook een paar te kopen, maar ik had gehoord dat ze slecht voor je knieën waren?
Ze hebben een beetje een platte zool zeg maar, ik heb met m'n platvoeten extra zooltjes erin, maar ik heb geen last van m'n knieën erdoor.quote:Op zondag 27 september 2009 19:58 schreef Stoeprand het volgende:
Zit er aan te denken om ook een paar te kopen, maar ik had gehoord dat ze slecht voor je knieën waren?
De hoge gewoon niet helemaal tot 't bovenste gaatje dichtknopen?quote:Op zondag 27 september 2009 23:30 schreef CherryLips het volgende:
Wel had ik afgelopen week enorme last van m'n linkerenkel, toen waren de hoge All-Stars niet zo'n succes aangezien ze wel een beetje strak om de enkel kunnen zitten.
Oja, dat is ook een ideequote:Op maandag 28 september 2009 00:15 schreef Omniej het volgende:
[..]
De hoge gewoon niet helemaal tot 't bovenste gaatje dichtknopen?
Ik heb altijd één gaatje vrij in ieder geval...
Hij staat als high-top op Amazonquote:Op zondag 27 september 2009 19:15 schreef MilanILF het volgende:
http://www.bagginsshoes.com/pic-pages/111172.html
Iemand die ergens gezien? Online of niet.
Weet iemand trouwens ook ene goede UK online shop met veel verschillende Converse?
loopt vanzelf uitquote:Op dinsdag 29 september 2009 19:31 schreef electronique het volgende:
is er een manier om mn allstars uit te rekken of iets dergelijks?
ik heb een paar lage maar eigenlijk een halve maat te klein gekocht
als ik ze zo draag zijn ze wel goed maar na een paar uur krijg ik pijn aan mn voeten
ik had eerst veel toffere , wacht ik zoek een plaatjequote:Op dinsdag 29 september 2009 20:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar wit gaat ook wel erg snel hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |