die rits is juist mooiquote:Op donderdag 17 september 2009 08:39 schreef Crientj het volgende:
Zonde van die rits aan de achterkant.. Zo mooi.
ze zijn nog niet uit maar ik denk rond de 100equote:Op donderdag 17 september 2009 08:52 schreef Slappy het volgende:
[..]
Zeker alleen voor vrouwen bedoeldDiscriminatie dit
![]()
![]()
En hoe duur
Site kende ik nog niet! Thanks, maar ik zoek eigenlijk de lage.quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:13 schreef Lips het volgende:
Gewone grijze via Vente Exclusive (of bedoel je andere??)
Ik ook, en ze zijn nog steeds goed. Wel zijn de witte stukken een stuk zwarter geworden, maar dat hoort erbij.quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:14 schreef Slappy het volgende:
Ik heb nog steeds mijn All stars al meer dan 1 jaar oud en veel gebruikt zijn nog steeds in goeie kwaliteit
20?quote:Op maandag 21 september 2009 18:18 schreef Marissaatje het volgende:
[ afbeelding ]
Voor ¤20,- in de uitverkoop, kon ze niet laten staan.
Hmmm da's niet meteen om de hoek.quote:
quote:Op maandag 21 september 2009 19:49 schreef Debsterr het volgende:
Gespot bij de Invito:
[ afbeelding ]
OH MIJN GOD. Zijn ze duur? Hebbennn. :$quote:Op maandag 21 september 2009 19:49 schreef Debsterr het volgende:
Gespot bij de Invito:
[ afbeelding ]
Ik heb er niet echt op gelet eigenlijk.. ik hou niet van gympen met hakken.quote:Op maandag 21 september 2009 20:03 schreef Crientj het volgende:
[..]
OH MIJN GOD. Zijn ze duur? Hebbennn. :$
Wtf. Toppunt van lelijkheid dit.quote:Op maandag 21 september 2009 19:49 schreef Debsterr het volgende:
Gespot bij de Invito:
[ afbeelding ]
Whut? Gympen met hakken?quote:Op maandag 21 september 2009 19:49 schreef Debsterr het volgende:
Gespot bij de Invito:
[ afbeelding ]
Ik had pas m'n nieuwe aan en ik zag een hoop zand langs de weg en ben ik express daar doorheen gaan sloffenquote:Op donderdag 30 juli 2009 20:33 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik wil nieuwe maar ik schaam me altijd als ik op hele schone All Stars loop
Haal dan leather jackets.... die gouden rits op de achterkant is fugly imo.quote:Op donderdag 17 september 2009 02:58 schreef MADVILLAIN het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()