had ik ook met diequote:Op maandag 3 augustus 2009 02:15 schreef conobram het volgende:
Ik heb deze nu 2 maandjes en het logo begint nu al los te laten![]()
[ afbeelding ]
Even naaienquote:Op maandag 3 augustus 2009 02:15 schreef conobram het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, iemand een linkje waar ik die kan bestellen?quote:Op maandag 3 augustus 2009 02:15 schreef conobram het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.pro-sport.nl/Shop/Product.aspx?catalog=ProSport&productid=181500quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:31 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Oeh, iemand een linkje waar ik die kan bestellen?
Met één ster moet ik gelijk aan One Stars denken...quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Damn ik wil mega graag schoenen van Converse hebben maar ik weet niet hoe ze heten. Het zijn wat sportievere modelen als de classics. Meer weet ik niet te omschrijven.
-edit- met een ster in het midden en een wat minder hogere witte rand aan de voorkant
Ik heb een paar zwarte met krijtstreep, bedoel je zoiets?quote:Op zondag 2 augustus 2009 12:35 schreef Gitaarmat het volgende:
Waarom vind ik nergens all stars met gewoon alleen streepjes.
Mee terug gaan! Je hebt altijd zes maanden garantie. In mijn vier-maanden-oude Chucks zijn ook gaten gesleten aan de zijkanten, daar ga ik ook mee terug. Zo snel mag dat gewoon niet gebeuren.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:57 schreef clumsy_clown het volgende:
De bovenkant ziet er nog prima uit, maar er is een gat in de zool gesleten. En ze zijn niet ouder dan 6 maanden
.
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:37 schreef Raantje het volgende:
Gisteren m'n allereerste paar All Stars gekocht, ben blij!!
[ afbeelding ]
bij de Pro-sport.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:23 schreef Jacobuspower het volgende:
iemand een idee waar ik de who all star met de engelse vlag erop kan kopen, (internet of winkel)
Die zijn übertof.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:37 schreef Raantje het volgende:
Gisteren m'n allereerste paar All Stars gekocht, ben blij!!
[ afbeelding ]
hartelijk bedankt dan ga ik daar morgen ofzo maar even langsquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:37 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
bij de Pro-sport.![]()
Alleen niet bij die webwinkel...
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:16 schreef Electric_Wizard het volgende:
Nieuwe chucks:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WTFquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:16 schreef Electric_Wizard het volgende:
Nieuwe chucks:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |