Is dat toevallig niet naar america?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:46 schreef Gitaarmat het volgende:
WTF hier staat 4,95 verzendkosten!
Wat zijn de verzendkosten van die allstars van 44 euro?quote:Op woensdag 16 september 2009 09:33 schreef Lips het volgende:
Nu via www.vente-exclusive.com Allstars voor ¤ 44,- Wel alleen maar de effen.
Even een kopie van mijn topic in V&A, ik verkoop mijn mono zwarte All Stars:
[TK] Hoge Chuck Taylor All Star - Mono zwart maat 37 zgan
5 euroquote:Op woensdag 16 september 2009 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat zijn de verzendkosten van die allstars van 44 euro?Kan het nergens terugvinden.
Prijs is nog te overzien, maar hoezo heb ik daar weinig aan?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:23 schreef CherryLips het volgende:
Ja, Notting Hill, 35 pondMaar daar heb je waarschijnlijk weinig aan.
(Ik zocht die van Pink Floyd en kwam alleen maar The Who tegen)
Nou ja, ik ging er voor het gemak vanuit dat je niet dagelijks in Notting Hill komtquote:Op woensdag 16 september 2009 17:24 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Prijs is nog te overzien, maar hoezo heb ik daar weinig aan?
Die van PF zijn ook heel tof!
quote:Op woensdag 16 september 2009 18:03 schreef Duizendpootje het volgende:
Ik heb ook een all star tik!
Pas nog paarse gekocht bij America Today voor 29.95
Vente-exclusive duurt wel lang voordat je het in huis hebt hé.. Reken maar op 3 weken (heb er al veel geld uitgegevenquote:Op woensdag 16 september 2009 17:17 schreef Lips het volgende:
5 euro bij ophalen bij een Kiala punt, verzenden naar je thuisadres is 7 euro
Ik heb nieuwe zwarte besteld (omdat die andere dus echt te klein zijn) en donkergrijs
Dat las ik ja! Maar dat heb ik er wel voor overquote:Op woensdag 16 september 2009 18:23 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Vente-exclusive duurt wel lang voordat je het in huis hebt hé.. Reken maar op 3 weken (heb er al veel geld uitgegeven). Ik heb zwarte besteld
Zeker alleen voor vrouwen bedoeldquote:Op donderdag 17 september 2009 02:58 schreef MADVILLAIN het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()