Dat is wel erg weinig.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:19 schreef fs180 het volgende:
[..]
Hoe weinig draag je ze dan? Ik doe er een half jaartje-jaar max mee
Ik denk het wel ja, alleen al qua kleurstelling zou ik ze zomers niet aantrekken.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik was vergeten een linkje erbij te zetten.
Zijn dit en dit winterschoenen?
Ik vind deze echt iets voor de winter. Sweatshirt, van dat zachte aaibare spul.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik heb al schoenen voor de winter alleen zoek nog een paar van dat soort schoenen voor erbij, ik vind ze ook een winters kleurtje hebben.quote:Op woensdag 29 juli 2009 20:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja, alleen al qua kleurstelling zou ik ze zomers niet aantrekken.
Die bruine zijn wel mooi, zeg.quote:Op woensdag 29 juli 2009 17:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Die lijken me juist niet echt prettig, met het gure winterweer...quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind deze echt iets voor de winter. Sweatshirt, van dat zachte aaibare spul.![]()
Tjah, vrouwen doen natuurlijk altijd langer met schoenen maar een ex had bijvoorbeeld een berg allstars en die gooide ze pas weg als ze niet meer pasten, dus die had ze al jaren.quote:Op woensdag 29 juli 2009 15:35 schreef Omniej het volgende:
[..]
Hoe kun je nou zo snel je schoenen verslijten?
Mijn oudste en meestgebruikte paar heb ik nu anderhalf jaar ofzo, en alleen aan de binnenkant is één laagje versleten.
kan ik beamen met mijn nikes die naar helemaal zijn "uitgedroogd"quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:53 schreef fs180 het volgende:
suide en winter = no go! Wel warm en stevig, maar wordt erg snel lelijk.
http://sneakerstore.nl/producten.php?fabrikant=Conversequote:Op donderdag 30 juli 2009 10:55 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Kut zooi ze zijn nu al allemaal uitverkocht..![]()
Weet iemand nog zo'n winkel als pro-sport?
Daar staan niet echt leuke bij imo. Ik zoek die schoenen die ze 2 dagen geleden bij pro-sport nog hadden. Bruin met zo'n witte rand en een zwarte ster.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:26 schreef Markit het volgende:
[..]
http://sneakerstore.nl/producten.php?fabrikant=Converse
gewoon zorgen dat je kan afwisselen. Met 14 paar draag je dus maar een dag in de twee weken de schoenenquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:19 schreef fs180 het volgende:
[..]
Hoe weinig draag je ze dan? Ik doe er een half jaartje-jaar max mee
Vrouwenlogicaquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:02 schreef a.r.i.e.s. het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat je kan afwisselen. Met 14 paar draag je dus maar een dag in de twee weken de schoenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |