Ben ik ook benieuwd naarquote:
Toen ik in China was heb ik er niet naar gekeken, want toen keek ik nog niet om naar All Stars.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:56 schreef wesley_k het volgende:
Niet zover ik weet. Heb een paar bij de America Today gehaald en het andere paar heeft iemand voor me meegenomen uit China
China? Hebben ze daar origineel spul dan?quote:Op maandag 20 juli 2009 20:56 schreef wesley_k het volgende:
Niet zover ik weet. Heb een paar bij de America Today gehaald en het andere paar heeft iemand voor me meegenomen uit China
Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
China? Hebben ze daar origineel spul dan?
http://dp.dealperfect.com/products.dp/category.224(en nee, dat zijn geen originelen
)
haha, die had ik ook een jaar of 2 geleden... Na 1 regen bui en ze zijn gelijk heel wat doffer =')quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:06 schreef xSann het volgende:
Mijn allstars zijn na 10 maanden trouwe dienst ook wel beetje toe aan vervanging alleen heb nog geen goede vervanger gevonden hier plaatje (geen eigenfoto batterijen van dig cam waren op ><)
[ afbeelding ]
Mja das waar maar dan nog zijn ze mooi <3quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:15 schreef Keenan het volgende:
[..]
haha, die had ik ook een jaar of 2 geleden... Na 1 regen bui en ze zijn gelijk heel wat doffer =')
Wat dacht je vanquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:06 schreef xSann het volgende:
Mijn allstars zijn na 10 maanden trouwe dienst ook wel beetje toe aan vervanging alleen heb nog geen goede vervanger gevonden hier plaatje (geen eigenfoto batterijen van dig cam waren op ><)
[ afbeelding ]
Leukquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:06 schreef xSann het volgende:
[ afbeelding ]
Vind het to girly =) en hou niet van rood + wit comboquote:
Gewoon meer lieveheersbeestjes.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:03 schreef Keenan het volgende:
[..]
volgens mij is die zonder stippen heel saai.
Alsof ze alleen gedragen worden als ze in zijn.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:04 schreef julian6 het volgende:
Wanneer zijn deze schoenen weer uit? Kan ik weer gewoon op straat lopen zonder me te ergeren aan die oerlelijke creaties
Ze worden al gedragen sinds 1759 ofzo.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:04 schreef julian6 het volgende:
Wanneer zijn deze schoenen weer uit? Kan ik weer gewoon op straat lopen zonder me te ergeren aan die oerlelijke creaties
Hallo, het zijn geen Birckenstocks ofzoquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:04 schreef julian6 het volgende:
Ja hoor, schoenen zijn gekocht in een shoppingmall in Shanghai. Volgens mij worden tegenwoordig alle All Stars in Azië geproduceerd. Het laatste paar dat ik in Nederland heb gekocht bij de America Today zijn ook 'Made in China'quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
China? Hebben ze daar origineel spul dan?
De mijne komen ook allemaal uit Vietnam geloof ik...quote:Op zondag 26 juli 2009 16:56 schreef wesley_k het volgende:
[..]
Ja hoor, schoenen zijn gekocht in een shoppingmall in Shanghai. Volgens mij worden tegenwoordig alle All Stars in Azië geproduceerd. Het laatste paar dat ik in Nederland heb gekocht bij de America Today zijn ook 'Made in China'
En deze móet ik gewoon even quoten.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:04 schreef julian6 het volgende:
Ik heb twee paar die beide "Made in Vietnam" zijn. Maar Chinezen maken normaal echt alles na, en soms ook echt goed.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:56 schreef wesley_k het volgende:
[..]
Ja hoor, schoenen zijn gekocht in een shoppingmall in Shanghai. Volgens mij worden tegenwoordig alle All Stars in Azië geproduceerd. Het laatste paar dat ik in Nederland heb gekocht bij de America Today zijn ook 'Made in China'
Ik wist wel dat er iemand zou happenquote:Op zondag 26 juli 2009 17:04 schreef Omniej het volgende:
[..]
De mijne komen ook allemaal uit Vietnam geloof ik...
[..]
En deze móet ik gewoon even quoten.Wat een aartsdomme reactie zeg.
Nog niet bekend hoe ie er uit gaat zien.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Jeuj, er komen Le Le-sneakers.
http://www.bright.nl/le-le-krijgt-eigen-converse-schoen
Ik ben echt zo benieuwd.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog niet bekend hoe ie er uit gaat zien.Zal wel een bonte verschijning gaan worden.
Die zijn like, heel gaaf.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:27 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
aah!![]()
dat driehoekje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:51 schreef Slappy het volgende:
HALLO wie weet een goeie Ebay All stars handelaar.Graag uit Amerika ivm met Dollar koers zodat ik er meerderen kan bestellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |