Nee maar ik was gewoon verbaasd.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:22 schreef Electric_Wizard het volgende:
Is er iets mis mee?
vind ik eigenlijk nog een schamele oplossing, alleen een tegoedbon voor de helft :S heb je toch niet hard genoeg gezeikt!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:43 schreef lunapuella het volgende:
Gisteren terug gegaan naar de winkel, ik had in maart nieuwe Chucks gekocht, maar na vier maanden liet de lijm aan de zijkanten los en kwamen er flinke gaten in te zitten. Meneer in de winkel vond wel dat ik er te lang mee rondgelopen had en eerder had moeten komen, maar ja, ik had maar 1 paar donkere schoenen en die heb ik nodig voor mijn werk, dus er moest eerst vervanging gezocht worden. Uiteindelijk toch een tegoedbon meegekregen, dus mijn volgende paar heb ik voor de helft van de prijs. Ben benieuwd naar de najaarscollectie!
Nou ja, ik had er al bijna een half jaar op gelopen, en ik vind het ook niet nodig dat ik dat helemaal gratis heb gedaan. Bovendien had die man wel gelijk dat ik te lang heb gewacht met terugkomen. Als ik meteen terug was gekomen bij het eerste gaatje waren ze waarschijnlijk nog goed te maken geweest. Zelf had ik ook al zo'n oplossing in mijn hoofd. Maar goed, ik heb zelf ook meer dan twee jaar in een schoenenzaak gewerkt, dus ik kan de andere kant misschien wat beter begrijpen dan anderen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:49 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
vind ik eigenlijk nog een schamele oplossing, alleen een tegoedbon voor de helft :S heb je toch niet hard genoeg gezeikt!
vroeger had ik een keer een paar Nikes dat na 4 maanden stuk was, echt total - loss zegmaar. Mijn pa (ik was toen 12) heeft net zo lang gezeikt tot we een nieuw paar mochten meenemen, en wel een ander soort uiteraard
tja nouja ik zou het er niet mee eens zijn, die dingen horen niet zo snel stuk te gaan voor het geld wat ze kosten. Vraag me af hoelang de reparatie stand gehouden zou hebben, beetje plaksel ertussen doen ze dan alleen maar volgens mijquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 10:57 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Nou ja, ik had er al bijna een half jaar op gelopen, en ik vind het ook niet nodig dat ik dat helemaal gratis heb gedaan. Bovendien had die man wel gelijk dat ik te lang heb gewacht met terugkomen. Als ik meteen terug was gekomen bij het eerste gaatje waren ze waarschijnlijk nog goed te maken geweest. Zelf had ik ook al zo'n oplossing in mijn hoofd. Maar goed, ik heb zelf ook meer dan twee jaar in een schoenenzaak gewerkt, dus ik kan de andere kant misschien wat beter begrijpen dan anderen.
wha ze zijn binnen! de foto doet de schoenen geen eer aan, ze zijn fluo roze in het echt! ben zeer blij verrastquote:Op donderdag 13 augustus 2009 22:02 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
ik heb eum.. 5 paar.
oranje,
beige,
hoge met een bloem met glitter,
bruine met bont,
regenboog achtig gestreept
ik hou gewoon van die dingen. als ik ze ergens goedkoop zie moet ik ze altijd meenemen
zijn heerlijk!
EDIT: nieuw paar aangeschaft op pro-sport.nl voor maar 26 euro.
[ link | afbeelding ]
ze hadden ook nog twee andere soorten met een drukke print. Tipje voor jullie?
Holyquote:Op donderdag 13 augustus 2009 20:16 schreef Electric_Wizard het volgende:
Nieuwe chucks:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
CTS High ofzoiets toch?quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:20 schreef Electric_Wizard het volgende:
Nee hoor grapje, die dingen bestaan niet eens... jullie allemaal voor de gek gehouden, hihi!
Deze wil ik wel:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is enorm duur..quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:16 schreef Gitaarmat het volgende:
Ik wil graag die ozzy's van converse.com gewoon zijn maar 41,94 dollar! Dus maar €30!
Hebben mensen ervaring met hiermee bestellen ik vind ze namelijk uitzonderlijk goedkoop.
Is dat toevallig niet naar america?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:46 schreef Gitaarmat het volgende:
WTF hier staat 4,95 verzendkosten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |