quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zie je, je bent wel heel vriendelijk!
quote:
Hmm, niet eens bij na gedacht eigenlijkquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:25 schreef IrishBastard het volgende:
Dat kan toch ook zonderGewoon op het rekje?
Ja dat begin is zo mooiquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Briljantvooral dat begin, Kanye dacht echt van hij gaat nu mij noemen
en dan and Kanye West
Ik dacht altijd dat John Mayer donker was![]()
Komt wss door John Legend
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:11 schreef Sander het volgende:
Mijn nieuwe wasmachine heeft een briljant muziekje als-ie klaar is met wassen![]()
![]()
dude!!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:11 schreef Sander het volgende:
Mijn nieuwe wasmachine heeft een briljant muziekje als-ie klaar is met wassen![]()
![]()
Aangesloten door de wasmachinemenerenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dude!!
maar je hebt'm al gekocht en aangesloten! Hulde![]()
je zegt het iig wel eerlijkquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:17 schreef Sander het volgende:
[..]
Aangesloten door de wasmachinemeneren.
quote:
wat? o.... haha... jawelquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:46 schreef Sander het volgende:
[..]
Vind je mijn wasmachine niet briljant?
Ik heb liever iemand die voor me kookt! Dan doe ik de vaat wel dat vind ik minder erg.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga donderdag gewoon de beste aankoop doeneen vaatwasser
echt? kokenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand die voor me kookt! Dan doe ik de vaat wel dat vind ik minder erg.
Iemand diequote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:51 schreef Californium het volgende:
[..]
echt? kokensoms ben ik totaaaaaal niet-creatief en dan is het gebakken aardappels met groente
maar soms dan vind ik het heerlijk om lekker creatief bezig te zijn
Heb ik alquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand die voor me kookt! Dan doe ik de vaat wel dat vind ik minder erg.
Kerk nu heb ik honger.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:56 schreef swarmahoer het volgende:
ik zoek ook nog wel iemand om te koken
Jij bent chagrijnigquote:
quote:
Als hij weet wat Google is was hij er binnen 0,12 seconden al achter.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:11 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik dacht laat em nog ff puzzelen wat jvt is
neequote:
My Google beats yoursquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als hij weet wat Google is was hij er binnen 0,12 seconden al achter.
quote:Resultaten 1 - 10 van circa 368.000 voor jvt (0,10 seconden)
Chagrijn.quote:
quote:
Ik hoorde dat je best lief kan lachen, dus kom op.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je best lief kan lachen, dus kom op.
Hé die hebben wij ookquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:11 schreef Sander het volgende:
![]()
Dan laat je hem maken, of je koopt een nieuwe.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:03 schreef Mikkie het volgende:
Ook frustrerend: de voeding van m'n externe HD is al twee maanden kapot.
Garantiequote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:03 schreef Mikkie het volgende:
Ook frustrerend: de voeding van m'n externe HD is al twee maanden kapot.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:56 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik moet meegaan met het compliment van Houniet tho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
ook zo lullig jullie te laten lopen hequote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
En toen kregen we de auto weer mee naar hier
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Toen heb ik je voor het laatst lief zien lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhm gister waren er 2 op tv.. waarin Blair ineens met Carter Baizen gaat (en uiteindelijk toch weer met Nate)quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:47 schreef Sander het volgende:
[..]
Toen heb ik je voor het laatst lief zien lachen
het is lekker weer!quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:09 schreef Californium het volgende:
Helft vergeten uit de winkel.... maar weer terug
wel irritantquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is lekker weer!dus geen straf
Wat ga je doen? En een betaalbaar huisje hoop ik? Waar ga je wonen ergens... Nijmegen staat niet bekend om goedkoop zijnquote:Op woensdag 29 juli 2009 18:44 schreef ScarFace- het volgende:
Na de vakantie in Nijmegen een opleiding volgenhuisje gevonden redelijk in centrum
Juist wel een straf om dan te moeten lerenquote:Op woensdag 29 juli 2009 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is lekker weer!dus geen straf
gefeliquote:Op woensdag 29 juli 2009 22:52 schreef LastRequest het volgende:
Hey ik ben toegelaten tot de pre-master
En SLP das naar zeg![]()
Ik ben blij dat ik daar geen last van heb haha..
.quote:Op woensdag 29 juli 2009 22:52 schreef LastRequest het volgende:
Hey ik ben toegelaten tot de pre-master
Alleen Camelot was wel muf :|quote:
Beetje uitgestorven. Waren maar naar het koningsplein verhuisd.quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:12 schreef swarmahoer het volgende:
hoe bedoel je? wij hebben dr prima gegeten opzich
O bij van Buren was het daar niet enorm druk?quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:18 schreef swarmahoer het volgende:
ah ok![]()
wij zijn nog naar van buren gegaan en daarna naar tio en toen nét voor die onweersbui zat ik in de auto
quote:
En ook als het dak kraakt en de ramen klappenquote:Op donderdag 30 juli 2009 01:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]als je aan het zwemmen bent of onder een boom staat wel ja
In wat voor huis woon jij?quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:24 schreef SLP_ het volgende:
[..]
En ook als het dak kraakt en de ramen klappen
Dis toch niet de eerste keer dat het onweert?quote:
viel mee, halve terras vol ofzo, niet druk, niet rustigquote:Op donderdag 30 juli 2009 01:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O bij van Buren was het daar niet enorm druk?
En de reis helemaal gepland nu?quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
viel mee, halve terras vol ofzo, niet druk, niet rustig
Luiers van de buren? Zijn het oudjes dan of hebben ze kleine kindjes?quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:43 schreef SLP_ het volgende:
Net gebeld door de overbuurvrouw: ja ik hoorde glas vallen enz en jullie kliko en de kliko van de buren liggen over straat. Dus ik naar buiten, dikke zooi voor ons huis. Kon ik weer lekker opruimen, inclusief alle luiers van de buren die op straat lagenHopen dat ze niet nog een keer omvallen
Ze hebben een baby en een klein kindquote:Op donderdag 30 juli 2009 01:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Luiers van de buren? Zijn het oudjes dan of hebben ze kleine kindjes?
Zou ik ook als excuus gebruiken als ik luiers droegquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:47 schreef swarmahoer het volgende:
mamma zei dat de stoelen ook tegen de schutting aan lagen
Je moet niet overal iets achter zoekenquote:Op donderdag 30 juli 2009 01:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zou ik ook als excuus gebruiken als ik luiers droeg
Daar geloof ik niets van!quote:Op donderdag 30 juli 2009 01:48 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Je moet niet overal iets achter zoekenSoms is het echt zo, als het lijkt
Onweer is hier stilquote:
Heb ik gedaan met mijn soeperpowers!quote:
Ooh goed zoquote:Op donderdag 30 juli 2009 01:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb ik gedaan met mijn soeperpowers!
Sorry, zijn even op! Ik moet weer op krachten komen! Ik kan die soeperpowers maar 1x in de zoveel tijd gebruiken anders wordt Jezus mijn broertje jaloers!quote:Op donderdag 30 juli 2009 02:00 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ooh goed zoDus ik kan op jouw soeperpowers rekenen als het de volgende keer weer onweert?
Jezusquote:Op donderdag 30 juli 2009 02:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sorry, zijn even op! Ik moet weer op krachten komen! Ik kan die soeperpowers maar 1x in de zoveel tijd gebruiken anders wordt Jezus mijn broertje jaloers!
Met zijn kruis!quote:
Zonde he.. ik heb heel veel huisgenoten en de meeste zijn hartstikke leuk.. maar wij doen ook nooit wat.. we zijn in de 2 jaar dat we samenwonen 1x wezen bowlenquote:Op donderdag 30 juli 2009 02:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
En weer een avond volgemaakt met huisgenoten
Wat vind ik dat jammer dat ik die op mijn oude kamer nooit zo gehad heb
Ah joh ze verwachten echt niet dat jij wakker blijft!quote:Op donderdag 30 juli 2009 03:05 schreef SLP_ het volgende:
Hmm, slapen of nog 2 uurtjes wachten tot mn ouders thuis zijn? Begin beetje moe te worden maar is ook zo lullig als ik morgen opsta: hoi, zijn jullie alweer terug?
Njaa blijf wel wakker t lukt toch niet om te slapenquote:Op donderdag 30 juli 2009 03:14 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ah joh ze verwachten echt niet dat jij wakker blijft!
Lekker gaan slapen
Desnoods sms je dat je had willen wakker blijven maar nu toch gaat slapen, en of ze je even wakker maken als ze er zijn om gedag te zeggen
En lig je al te slapen?quote:Op donderdag 30 juli 2009 03:41 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Njaa blijf wel wakker t lukt toch niet om te slapen
Ik welquote:
Of anders wat ukkepuk? Rijd je tegen me been aan met je driewielerke?quote:
Nee anders gaan er klappen vallenquote:Op donderdag 30 juli 2009 04:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Of anders wat ukkepuk? Rijd je tegen me been aan met je driewielerke?
quote:Op donderdag 30 juli 2009 04:27 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Nee anders gaan er klappen vallenAan jouw kant
Ach ga toch fietsenquote:Op donderdag 30 juli 2009 04:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das wel een mooie! Ik wist dat je het in je had! Voortaan onder de gordel mikken dat komt harder aan!
[ afbeelding ]
Om deze tijd?quote:
Nee!quote:
quote:
Thnx, wakker blijfze! Slaap jij ooit wel eens?quote:
Ja tuurlijk! Wanneer de morgenzon langzaam de donkere nacht doorbreekt leg ik mijn hoofd op het kussen en zodra de klok 12 uur slaat [of soms nog iets later] ontwaak ik uit mijn slaapquote:Op donderdag 30 juli 2009 04:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Thnx, wakker blijfze! Slaap jij ooit wel eens?
Poëtisch zeg!quote:Op donderdag 30 juli 2009 04:41 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Wanneer de morgenzon langzaam de donkere nacht doorbreekt leg ik mijn hoofd op het kussen en zodra de klok 12 uur slaat [of soms nog iets later] ontwaak ik uit mijn slaap
Thanks! Ik moest er ff over nadenken maar toen opeens typten mijn vingers deze mooie zin! Wat een creativiteit zit er in mij zeg!quote:
Herkenbaar. Met de meeste kan ik het prima vinden, met sommigen wat minder, maar hier wordt ook nooit iets gedaan. En eigenlijk vind ik het wel primaquote:Op donderdag 30 juli 2009 03:08 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Zonde he.. ik heb heel veel huisgenoten en de meeste zijn hartstikke leuk.. maar wij doen ook nooit wat.. we zijn in de 2 jaar dat we samenwonen 1x wezen bowlen
Wonen op een campingquote:Op donderdag 30 juli 2009 10:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja het is gewoon grappig, want vooral in de niet vakanties is het hier ook wat minder, dan beperkt het tot elkaar in de keuken tegenkomen en wat te kletsen, en contact met wat specifieke mensen, maar nu hebben we onderhand al 3 dagen kort achter elkaar met de zelfde mensen gezeten en het blijft gewoon tof en je raakt ook gewoon niet uitgepraatKrijg er echt zo;n campinggevoel bij
haha... jah dat is idd dan leukerquote:Op donderdag 30 juli 2009 03:08 schreef LastRequest het volgende:
Thanks Cali SLP en swarma
En Cali ik ga denk ik wel die verkorte intro doen, maar ik organiseer ook veel in de introductieweek en dat vind ik leuker dus dat gaat voor
Hier nog geen onweer gezien.. Beter waait er vannacht niks kapot![]()
Wel een aparte avond gehad.. en moet er half 9 weer uit dus ga maar naar bed
opeth op de zwarte cross????????????????????/quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:56 schreef Coiler het volgende:
Pfff... Net naar huis gestuurd op het werk omdat er geen fuck meer te doen was
Da's de 2e keer deze week dat ik m'n halve dag verneuk. De eerste was afgelopen zondag, toen ik met de trein naar Lichtenvoorde ging om Opeth te zien op de zwarte cross. Kom ik daar... is het OPEENS uitverkocht
Tja, ik weet ook niet meer hoe ik daar achter was gekomen. En nu lees ik net dat ze ook nog supervette nummers speelden.quote:Op donderdag 30 juli 2009 13:37 schreef Californium het volgende:
[..]
opeth op de zwarte cross????????????????????/
waarom wist ik dat niet![]()
![]()
![]()
idd! ik ook! alleen eerst even verslag afmakenquote:Op donderdag 30 juli 2009 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
idem.. ben wel ff toe aan een weekje flink stappen
kan ik er daarna weer een jaar tegenaan
gedeelte introductie en gedeelte resultaten... dan de conclusie / discussie maar dat valt mee... en dan afmaken... abstract, bijlagen enz....als ik er 3 dagen keihard aan werk is het zo afquote:
ik weet hetquote:
Sssst we waren allemaal Cali aan het steunen door dr niet af te leidenquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:51 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Sssst we waren allemaal Cali aan het steunen door dr niet af te leiden
Nou is het net of je al de hele dag zit te f5'en tot we weer postenquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 21:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nou is het net of je al de hele dag zit te f5'en tot we weer posten
quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:03 schreef LastRequest het volgende:
Geeft niet hoor meis
Ben je wel wat opgeschoten?
Prima! Een nieuwe meet en jij betaalt?quote:
Wie zegt dat jij uitgenodigd bent?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Prima! Een nieuwe meet en jij betaalt?
oehoe je wil een romantische date met swarma?quote:
wie wil dat nu nietquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:28 schreef Californium het volgende:
[..]
oehoe je wil een romantische date met swarma?
ik?quote:
jij hebt hosti ook alquote:
quote:
heeel duidelijkquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:40 schreef swarmahoer het volgende:
i rest my case
heb je al n jostiband voor de bruiloft ingehuurdquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:44 schreef motorbloempje het volgende:
zowlaptopje is weer hélemaal schoon en opgeruimd, en dat is fijn!
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:44 schreef swarmahoer het volgende:
net zij je nog dat JIJ niet met mij wilde uit etennu draai je t om, dat is gemeen
Ze schreeuwt iig al tijden niet meer. Al weet ik niet of die schoenenzaak waar ze nu bij zit blij met haar isquote:Op vrijdag 31 juli 2009 00:59 schreef motorbloempje het volgende:
we hebben het tamboerijnvrouwtje al ingehuurd
Kut is dat hé.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:09 schreef Mikkie het volgende:
Boooh... half acht de wekker om je auto naar die klotegarage te brengen... Dat zijn geen grappen op je vrije dag.
Nogal. En vervolgens zit je de hele dag thuis te wachten, nergens zin in want gaar, en eind van de dag mag je terug en bovenop die verrotte ochtend mag je dan ook nog eens honderden euro's aftikkenquote:
nou... woensdag nog welquote:Op vrijdag 31 juli 2009 07:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze schreeuwt iig al tijden niet meer. Al weet ik niet of die schoenenzaak waar ze nu bij zit blij met haar is
Sjees, heeft ze haar stembanden weer gevonden. De vissen bij Gamba gaan er van zwemmenquote:
ze stond toen bij de Afacquote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sjees, heeft ze haar stembanden weer gevonden. De vissen bij Gamba gaan er van zwemmen
In de buurt van La Roche paar kilometer onder Spa. Prachtige omgeving.quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
ga op Palazzo di Plato wonen als je gaat studerenglasvezel
La Rochequote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In de buurt van La Roche paar kilometer onder Spa. Prachtige omgeving.
Dat ken ik wel ja daarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In de buurt van La Roche paar kilometer onder Spa. Prachtige omgeving.
Ja naja ik ben nu toch al te laat, want het wordt nu toch pas maandag in behandeling genomen. (voor 17.00 las ik net) dus ja dan kan ik net zo goed even een mailtje afwachten en het printscreen gebeuren anders maandag doen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 15:59 schreef Mikkie het volgende:
Gewoon doen alsof je niet beter weet en een printscreentje sturen. Want bonnen van de bank kennen we hier helemaal niet...?
is het de cheap-ass-blanes ofzo?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:25 schreef Sander het volgende:
Daar heb ik ook nog gezeten. Half Nederland gaat daar naar de Ardennen
Gewoon vrij nemenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:16 schreef Houniet het volgende:
Oh leuk, Houniet gaat twee weken werken en dan kan het opeens mooi weer worden![]()
.
Als dat kon, had ik het gedaan.quote:
Dan naai ik mijn collega's, zo zit ik niet in elkaarquote:Op vrijdag 31 juli 2009 18:17 schreef Pheno het volgende:
Roepen dat je de mexicaanse griep hebt, dan maar
Dan geef je ze ook de griep.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan naai ik mijn collega's, zo zit ik niet in elkaar.
Dat zou alleen leuk zijn voor de omstanders in mijn geval.quote:
Idem als een jaar geleden, maar na een second opinion ben ik gestopt met die molen die ziekenhuis heet.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:58 schreef Houniet het volgende:
Hoe is het trouwens met je gezondheid PH?
Hmm.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 19:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Idem als een jaar geleden, maar na een second opinion ben ik gestopt met die molen die ziekenhuis heet.
Als je weet hoe je ingewanden er uit zien bij een live opname met "verborgen" camera heb je er wel genoeg van hoor. Niets roesje, gewoon door die darmen poerenquote:
Vanaf eind 2009 wordt Wijchen ook aangesloten op glasvezel [eindelijk!].quote:Op vrijdag 31 juli 2009 16:07 schreef motorbloempje het volgende:
ga op Palazzo di Plato wonen als je gaat studerenglasvezel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |