quote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zie je, je bent wel heel vriendelijk!
quote:
Hmm, niet eens bij na gedacht eigenlijkquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:25 schreef IrishBastard het volgende:
Dat kan toch ook zonderGewoon op het rekje?
Ja dat begin is zo mooiquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Briljantvooral dat begin, Kanye dacht echt van hij gaat nu mij noemen
en dan and Kanye West
Ik dacht altijd dat John Mayer donker was![]()
Komt wss door John Legend
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:11 schreef Sander het volgende:
Mijn nieuwe wasmachine heeft een briljant muziekje als-ie klaar is met wassen![]()
![]()
dude!!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:11 schreef Sander het volgende:
Mijn nieuwe wasmachine heeft een briljant muziekje als-ie klaar is met wassen![]()
![]()
Aangesloten door de wasmachinemenerenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dude!!
maar je hebt'm al gekocht en aangesloten! Hulde![]()
je zegt het iig wel eerlijkquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:17 schreef Sander het volgende:
[..]
Aangesloten door de wasmachinemeneren.
quote:
wat? o.... haha... jawelquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:46 schreef Sander het volgende:
[..]
Vind je mijn wasmachine niet briljant?
Ik heb liever iemand die voor me kookt! Dan doe ik de vaat wel dat vind ik minder erg.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga donderdag gewoon de beste aankoop doeneen vaatwasser
echt? kokenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand die voor me kookt! Dan doe ik de vaat wel dat vind ik minder erg.
Iemand diequote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:51 schreef Californium het volgende:
[..]
echt? kokensoms ben ik totaaaaaal niet-creatief en dan is het gebakken aardappels met groente
maar soms dan vind ik het heerlijk om lekker creatief bezig te zijn
Heb ik alquote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand die voor me kookt! Dan doe ik de vaat wel dat vind ik minder erg.
Kerk nu heb ik honger.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:56 schreef swarmahoer het volgende:
ik zoek ook nog wel iemand om te koken
Jij bent chagrijnigquote:
quote:
Als hij weet wat Google is was hij er binnen 0,12 seconden al achter.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:11 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik dacht laat em nog ff puzzelen wat jvt is
neequote:
My Google beats yoursquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als hij weet wat Google is was hij er binnen 0,12 seconden al achter.
quote:Resultaten 1 - 10 van circa 368.000 voor jvt (0,10 seconden)
Chagrijn.quote:
quote:
Ik hoorde dat je best lief kan lachen, dus kom op.quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je best lief kan lachen, dus kom op.
Hé die hebben wij ookquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:11 schreef Sander het volgende:
![]()
Dan laat je hem maken, of je koopt een nieuwe.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:03 schreef Mikkie het volgende:
Ook frustrerend: de voeding van m'n externe HD is al twee maanden kapot.
Garantiequote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:03 schreef Mikkie het volgende:
Ook frustrerend: de voeding van m'n externe HD is al twee maanden kapot.
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:56 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik moet meegaan met het compliment van Houniet tho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
ook zo lullig jullie te laten lopen hequote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
En toen kregen we de auto weer mee naar hier
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Toen heb ik je voor het laatst lief zien lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhm gister waren er 2 op tv.. waarin Blair ineens met Carter Baizen gaat (en uiteindelijk toch weer met Nate)quote:
quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:47 schreef Sander het volgende:
[..]
Toen heb ik je voor het laatst lief zien lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |