L4D wordt nog aardig gespeeld hoorquote:Op zondag 26 juli 2009 22:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Valt er mee dat er nog mensen het spelen, vrienden doen ook nooit mee :/
Gisteravond ff moeite moeten doen om deze te halen:quote:LIVE Activity for week of July 13th
Xbox 360 Top Live Titles (based on UU’s)
1 Halo 3
2 Call of Duty 4
3 Call of Duty: WaW
4 Gears of War 2
5 Battlefield 1943
6 GTA IV
7 FIFA 09
8 Left 4 Dead
9 UFC 2009 Undisputed
10 Fallout 3
quote:Op maandag 27 juli 2009 09:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb maar 2055 gamescorehttp://profile.mygamercard.net/Tahie81
Ja, maar goed, je weet dat de toverstaf van Harry groter is dan de jouwequote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:53 schreef Reintji het volgende:
Maar wel een "Harry Potter" XBL penis voor het leven! ;-)
Liever een Harry Potter XBL penis dan een Avatar XBL penisquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:53 schreef Reintji het volgende:
Maar wel een "Harry Potter" XBL penis voor het leven! ;-)
Die stukjes dat je veel lui neer moet halen zijn vet op hard, moet je nog tactisch een route uitstippelenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:07 schreef super-muffin het volgende:
ik ben nu Mirror's Edge op Hard aan het spelen. Toch een stuk pittiger, maar wel vetter én ik krijg nog een achievement aan het einde
Hoeveel activities moet je nog? ik wil je wel helpen.. stuurmaar een FR naar Muchachoooquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:36 schreef super-muffin het volgende:
inderdaad, maar wel frustrerend soms
ik hoef trouwens nog maar 4 achievments te halen bij Skate 2 en dan heb ik het spel op 100%, maar ik heb geen zin in die activities dus ik denk dat ik die maar laat voor wat ze zijn.
quote:A Cut Above
Defeat 5 enemies with the Knife.
15
quote:Stop, Drop, & Roll
Defeat 3 Majini at once by setting oil canisters on fire.
15
quote:Completed Chapter 1 - 1
Complete Chapter 1 - 1 on any difficulty setting.
15
quote:Completed Chapter 1 - 2
Complete Chapter 1 - 2 on any difficulty setting.
15
quote:Baptism by Fire
Defeat 3 Majini at once with a drum or gas tank explosion.
15
quote:A Friend in Need
Save partner 10 times when HELP is displayed.
15
quote:Get Physical
Defeat 20 enemies with physical attacks.
15
13%, in één avondje, best okay. Bovendien vind ik het nog een toffe game ook!quote:Completed Chapter 2 - 1
Complete Chapter 2 - 1 on any difficulty setting.
15
En de rest van de bijhorende achievements ^^quote:Deep and Hard
Complete the game on Hardened or Veteran difficulty
CoD4 was op Veteran vrij pittig, maar eigenlijk was vooral die laatste in dat vliegtuig op Veteran best wel, mja, 'lastig'quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:50 schreef Digixz het volgende:
CoD4
[ afbeelding ]
[..]
En de rest van de bijhorende achievements ^^
Slappy heb jij wel een normaal leven gezien je donatie voor schele manke rot katten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:41 schreef Slappy het volgende:
AQuila360 heb jij wel een normaal leven gezien je achievement lijst.
Dat is geen vraag op mijn antwoord gefrustreerde nerdquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Slappy heb jij wel een normaal leven gezien je donatie voor schele manke rot katten.
Het was een vraag op jou vraagquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:04 schreef Slappy het volgende:
[..]
Dat is geen vraag op mijn antwoord gefrustreerde nerd
Vet!quote:
Als je je profiel op nederlands hebt staan krijg je bij sommige games automatisch nederlandse audio enzo, vandaar (gok ik)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:09 schreef Muchachooo het volgende:
even tussendoor, ik vroeg me af waarom er in onze MGC "clan" zo veel britse mensen zitten?
Wow, respect. Heb je je replays bewaard?quote:
Wederom correct Lennart!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als je je profiel op nederlands hebt staan krijg je bij sommige games automatisch nederlandse audio enzo, vandaar (gok ik)
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 02:12 schreef Jimbo het volgende:
Binnenkort maar eens Avatar huren/lenen, dat is like 1000+ in minder dan 5 min.
ik ben bang dat jij mijn friendslist dan niet gaat halenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 02:12 schreef Jimbo het volgende:
Binnenkort maar eens Avatar huren/lenen, dat is like 1000+ in minder dan 5 min.
ik wil je nog best wel ff helpenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:00 schreef super-muffin het volgende:
dus dan moet ik ook maar een andere Skate partner gaan zoeken?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:04 schreef RacerDKB het volgende:
Rock Band 2:
[ afbeelding ]
Clothes to the Edge 20G
Buy over $100,000 worth of items from the Rock Shop
[ afbeelding ]
AN-I-MAL!!! 25G
Beat the Impossible Drum Challenge
[ afbeelding ]
Virtuoso 25G
Beat the Impossible Vocal Challenge
Nog 2 achievements voor de 1000/1000
quote:Get Them Out of Our Schools
Eliminate 10 Scientists and stop them from spreading their filthy lies.
10
Verkregen 12-8-2009
is toch alleen engelse versie van??quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ow het zijn 555 puntenDe game is wel leuk, maar niet fantastisch
ja engelse versie. Maar de vragen zijn echt wel makkelijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:38 schreef DaMSWer het volgende:
[..]
is toch alleen engelse versie van??
Die achievements hou je wel dus je kan wel al je saves weggooien voor die laatstequote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja engelse versie. Maar de vragen zijn echt wel makkelijkEn goed te begrijpen hoor.
Als je snel achievements wil halen is dit een goeie.
Ik moet er nog 1. En dat is mijn persoonlijke score verbeteren. alleen ik heb direct de hoogste score neergezet.
Als ik nu alles van de game verwijderd op mijn harde schijf. Ben ik dan mijn achievements kwijt? Duurde namelijk 3 uur, om 990 G te halen
ok thx... vanavond maar even aan mijn laatste achievement van de game werkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:26 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die achievements hou je wel dus je kan wel al je saves weggooien voor die laatste
Denk dat je beide wilt weten?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:38 schreef lkb9000 het volgende:
Welke game?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Denk dat je beide wilt weten?
Tales of Vesperia en Fifa 09!!
Damn, jij bent ook een echte achv hoer is het niet? Eerst Triviant en nu NFSMWquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:37 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Defeat Toru Sato "Bull"
Defeated Toru Sato and took the 2nd spot on the Blacklist 15.
200 [ afbeelding ] Verkregen 14-8-2009
Ben nu met de laatste bezig
quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ben aan Alone in the Dark begonnen. Maar wat een kutspelDus heb hem vrij snel uitgezet.
[ afbeelding ]
The Blind Man
Finish the 'Wake Up' sequence without blinking.
10 [ afbeelding ] Verkregen 16-8-2009
eerst komt er nog een tweede DLC packquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:26 schreef VTB het volgende:
Eindelijk nog net voordat deel 2 uitkomt.
Left4Dead
What Are You Trying to Prove?
en
Nothing Special
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vind je die games ook allemaal leuk om te spelen?
Ik vond die film heel tofquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:45 schreef charmed_angel het volgende:
Zaterdag gekregen. Zondag 23-08 gehaaldVandaag spel terugbrengen
[ afbeelding ]
Mijn moeder dacht dat ik het spel wel leuk zou vindenJa was wel leuk, maar zo makkelijk en saai.
![]()
Vermeld wel even bij je Achievement om welke game het gaat. Dat is gemakkelijker voor iedereen.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:02 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Vermeld wel even bij je Achievement om welke game het gaat. Dat is gemakkelijker voor iedereen.
Dat hoor ik vanmiddag of ik kan terugbrengen. Het is bij de musicstore.quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vond die film heel tofIs het spel dan ook leuk?
Als je hem niet kunt terugbrengen wil ik hem wel kopen
ik quote toch niet jouw plaatjequote:Op maandag 24 augustus 2009 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Night At the Museum staat er tochGewoon alle achievements, 37 stuks, 1000 G
Owquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:51 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ik quote toch niet jouw plaatje
hehe, me2, en het is maandag he, altijd kutquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OwSorry nog niet helemaal wakker
Ben echt aan vakantie toe
Hoeveel GS heb je nu totaal young padawanquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:06 schreef Lupadi het volgende:
jeej mun eerste bericht op fok forum
gister ff spyro gespeeld best vermakelijk nog :] en redelijk makkelijke achievements
[ afbeelding ]
20.375quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoeveel GS heb je nu totaal young padawan
ja dat heb ik ook, alleen in die tijd heb ik ook games verkocht helaas.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:27 schreef Lupadi het volgende:
(hij klopt niet helemaal moet ff kijken welke game ik der ff in moet doen zodat die achievements kan laden)
Ik heb hem kunne ruilen, ik heb Tombraider Underworld gekocht nu.quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:57 schreef AQuila360 het volgende:
Als je hem niet kunt terugbrengen wil ik hem wel kopen
Trouwens, Spank, kan jij als redactie games geen gratis games krijgen ofzo?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:21 schreef SpankmasterC het volgende:
Echt balen, gisteren hebben wat HuGo's heel de nacht PES09 zitten spelen op mn xbox, heb ik nog steeds geen G's erbij!falers
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:02 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Trouwens, Spank, kan jij als redactie games geen gratis games krijgen ofzo?
heb ik al gedaan, en je hebt heel veel spellen ook bijna niet gespeeldquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]check maar mn gespeelde lijst 360-games, veel ervan zijn reviewgames
Hey gast wel spel is maar vijf euries bij MM? Wil een paar nieuwe spellen erbij hebben.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ja tuurlijk anders koop ik ze niet
Deze was overigens maar 5 euro bij MM.
Maar Astrix is zeker wel een leuk spel
Dit zijn spellen die ik tussendoor speel als niemand online is met Gears of War![]()
Shadow Complexquote:
Liever, vrouw, meid, meisje, woman, girl etcquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:50 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Hey gast wel spel is maar vijf euries bij MM? Wil een paar nieuwe spellen erbij hebben.
Wat een game inderdaadquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 04:39 schreef kr4t0s het volgende:
Frecking hell vuile Hans! Krijg Hans niet af in Wolfenstein op Uber difficulty.
http://profile.mygamercard.net/RDMS17 al mijn nieuwere games staan onder aan
[..]
Shadow Complexben ik nu aan het spelen
had voor 10 euro ps Banjo kazooie en Dark sector gehaaldquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Liever, vrouw, meid, meisje, woman, girl etc
Asterix and the olympic games was 5 euro bij MM. En Bejing, en nog 8 andere spellen, weet alleen niet meer welke
Bij MM????quote:Op zondag 30 augustus 2009 03:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
had voor 10 euro ps Banjo kazooie en Dark sector gehaald
Mediamarkt rotterdam ja. het is dat ik niet nogmeer wou uitgeven maar ze hadden wel grappige games voor 5- 10 euro (Max 20e voor een game) en hij lag tot over de rand vol.quote:
Je mag voor 10 eu ook mijn Banjo overnemenquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
Shit, als ikd at eerder geweten hadGa vannacht op vakantie
Geen tijd meer om heen en weer te rijden naar R'dam
Eindelijkquote:You're the Best Around!
Complete the Single Player game.
25
Verkregen 30-8-2009
als je hem nog even vasthoud tot 12 sept?quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je mag voor 10 eu ook mijn Banjo overnemen
Prima. Ik plak er een post it op!quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als je hem nog even vasthoud tot 12 sept?
dan ben ik weer terug
quote:Blade in the Crowd
Like a Blade in the Crowd, your target never knew his death laid wait within his very shadow.
30
quote:The Blood of the Merchant King
You've slain Abul Nuqoud, Merchant King of Damascus.
25
quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:09 schreef AQuila360 het volgende:
Overlord 2
[ afbeelding ]
Seal Slayer 20
You have killed 100 baby seals!!
Wel grappig dan kom je bij zo'n ijsschots die vol met zeehondjes ligt en dan knuppelen je minions ze allemaal neerquote:
Klinkt als een goede gamequote:Op dinsdag 1 september 2009 16:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wel grappig dan kom je bij zo'n ijsschots die vol met zeehondjes ligt en dan knuppelen je minions ze allemaal neer
Ik zou het graag doen maar Alone in The Dark lijkt me helemaal nietsquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:20 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ruilen tegen alone in the dark als je klaar bent?
Is ook geen flikker aanquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zou het graag doen maar Alone in The Dark lijkt me helemaal niets
Jeez dan ben je écht net te laat, sorryquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:47 schreef Fsmxi het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog iemand om de campaign volledig in coop mee te spelen, ook voor de insanerun. Heb alleen geen headset, daar ben ik een poosje terug per ongeluk opgestapt
Zou ik graag doen heb ik meteen ook die achievementquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:47 schreef Fsmxi het volgende:
Ik zoek eigenlijk nog iemand om de campaign volledig in coop mee te spelen, ook voor de insanerun. Heb alleen geen headset, daar ben ik een poosje terug per ongeluk opgestapt
No way...quote:Op donderdag 3 september 2009 10:35 schreef Scarface2004 het volgende:
Seriously 2.0
Killed 100,000 enemies
Nu alleen nog level 50 halen tijdens het dubbel XP weekend en dan heb ik er weer 2 bij.
Dan is het bye-bye voor Gears 2, rank 100 haal ik toch nooit
ik wel, ben nu Rank 74quote:Op donderdag 3 september 2009 11:32 schreef Muchachooo het volgende:
Heb jij dan alleen maar GoW gedaan sinds de release?
Wouterquote:
juistquote:Op donderdag 3 september 2009 16:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wouter![]()
Deze man heeft zelfs een GoW dekbek en lunchtrommeltje
Ja dat had ik dus ookquote:Op donderdag 3 september 2009 17:44 schreef lkb9000 het volgende:
Ik ben blij dat ik die 19G achievement nooit heb gehaald, anders had ik ook 50uur moeten spelen, ik zou niet kunnen leven met zo'n niet afgerond getal
Netjesquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:05 schreef SkyChat het volgende:
Shadow Complex
[ afbeelding ]
Completionist
Complete the game with 100% of the items
Veels te veel MP achievements in die gamequote:Op zondag 6 september 2009 12:59 schreef SoldMayor het volgende:
Voor de laatste BF Bad Company gespeeld want nu heb ik er geen zin meer in.![]()
Heb 550/1000 met BF Bad Company en vind het genoeg. Nu wachten op Deel II.
Af en toe Insane en dan een tandje lager maar Insane is nu wel erg easy geworden met die helm dus blijf ik daarop spelenquote:Op zondag 6 september 2009 13:02 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Netjes
Ik ben nu eerst al het goud aan het halen om daarna een 100% run te doen met de golden inertial element
Welke moeilijkheidsgraad speel je?
quote:Op zondag 6 september 2009 13:21 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Veels te veel MP achievements in die game![]()
[..]
Af en toe Insane en dan een tandje lager maar Insane is nu wel erg easy geworden met die helm dus blijf ik daarop spelen
Level 50 duurt nog wel even
Ik vergeleek even onze Shadow Complex achievements, jij hebt de 100% achievement maar niet de Finish All Proving Grounds achievement, heb je die nog niet gespeeld? Die zijn echt awesomequote:Op zondag 6 september 2009 13:21 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Veels te veel MP achievements in die game![]()
[..]
Af en toe Insane en dan een tandje lager maar Insane is nu wel erg easy geworden met die helm dus blijf ik daarop spelen
Level 50 duurt nog wel even
Ik bleef haken op dat level waar je die speed run moet doen en waarbij je maar 1 kan springen dus beland ik altijd weer op die lasers in dat gat, toen ben ik maar even gestoptquote:Op zondag 6 september 2009 13:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik vergeleek even onze Shadow Complex achievements, jij hebt de 100% achievement maar niet de Finish All Proving Grounds achievement, heb je die nog niet gespeeld? Die zijn echt awesomeHelemaal de allerlaatste
Ik dacht al, al die vraagtekens zijn ineens wegquote:Op zondag 6 september 2009 13:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb hem eerst op casual en hardcore uitgespeeld, daarna op insane, en nu weer bezig met hardcore (omdat je op insane de vraagtekens voor de items niet zien, die ik nu allemaal wel wil hebben)
Kan je beter even hier vragen denk ikquote:Op zondag 6 september 2009 17:19 schreef zwartautotje het volgende:
Even een vraag kan je met call of duty world at war, zombie verrukt spelen met 3 personen, en dan niet online maar gewoon op splitscreen? Zo ja hoe kan je dit instellen? Missie zijn gehaald .
Haha ik zit op 850 met die game kwa puntenquote:Op zondag 6 september 2009 12:59 schreef SoldMayor het volgende:
Voor de laatste BF Bad Company gespeeld want nu heb ik er geen zin meer in.![]()
[ afbeelding ]
Capitalist pigs, very nice 25G
Complete 'Crash and Grab' on hard
[ afbeelding ]
Colonel 25G
(Online) Reach Rank 20
[ afbeelding ]
Drive By 25G
(Online) 100 kills using vehicle
Heb 550/1000 met BF Bad Company en vind het genoeg. Nu wachten op Deel II.
Ik vind het best wel leuk dat er veel MP achievements zijn. Dat motieveert mij wat extra om het te spelen.quote:Op zondag 6 september 2009 17:33 schreef Slappy het volgende:
[..]
Haha ik zit op 850 met die game kwa puntenBen zo verslaafd aan dat spel
Wel vreselijk veel mp achievements
Doen! Toffe gamequote:Op zondag 6 september 2009 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wolverine ja! Die wil ik ook nog 'ns als ie budget is ofzo.
Is ie dat niet al dan?quote:Op zondag 6 september 2009 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wolverine ja! Die wil ik ook nog 'ns als ie budget is ofzo.
Nee, als ik op Budgetgaming kijk is 44 euro het goedkoopst. Met budget bedoel ik 15, max 20, euroquote:Op zondag 6 september 2009 23:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Is ie dat niet al dan?.
Hij is best leuk, maar wel erg makkelijk en kort. En de bonus-games slaan nergens op.
ik op 900G, en nu al een tijd niet meer gespeeld.. nadat ik level 25 was geworden had ik geen zin meer...quote:Op zondag 6 september 2009 17:33 schreef Slappy het volgende:
[..]
Haha ik zit op 850 met die game kwa puntenBen zo verslaafd aan dat spel
Wel vreselijk veel mp achievements
Lachenquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:54 schreef SoldMayor het volgende:
Mensen !!
Als je makkelijk 50G punten wilt halen en je hebt Brothers in Arms: Hell's Highway dan moet je op 17sep. even online de game spelen.![]()
[ afbeelding ]
Remember September '44 50G
While connected to Xbox LIVE, play the game on September 17th.
Jaa idd.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lachen![]()
Dit soort grappige of aparte Achievements vind ik ook leuker om hier te melden dan dat iemand gewoon een game op hard heeft uitgespeeld
Ja opzich wel,quote:
Verkoop je hem?quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:46 schreef AQuila360 het volgende:
Game is wel aardig ja.
Dat is jammer!quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:58 schreef AQuila360 het volgende:
Al gedaan!
damn als je dat vergeet, moet je een jaar wachtenquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:54 schreef SoldMayor het volgende:
Mensen !!
Als je makkelijk 50G punten wilt halen en je hebt Brothers in Arms: Hell's Highway dan moet je op 17sep. even online de game spelen.![]()
[ afbeelding ]
Remember September '44 50G
While connected to Xbox LIVE, play the game on September 17th.
Bourne Conspiracyquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:04 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Dat is jammer!
Wat heb je nu te koop staan?
Jah, en dat was juist het vern**keratief van vorig jaar!quote:Op woensdag 9 september 2009 11:51 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
damn als je dat vergeet, moet je een jaar wachten
[offtopic]quote:
haha, wat een quote zeg..quote:RickoKun Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op donderdag 10 september 2009 17:12 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Completionist
Complete the game with 100% of the items
20
Shadow Complex
quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 13:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Minimalist
Complete the game with less than 13% of items
10
Nu alleen nog de lvl50 achievement, ik ben lvl46 nu
Ik had perongeluk 1 goud teveel opgepakt, waardoor ik op 13% kwam, ik was bang dat ze met 'less than 13%' ook echt 'LESS than 13%' bedoelden, maar 13% is blijkbaar ook goed voor de achievement
Wat een game zeg
En hoe is het spel zelf?quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:15 schreef gonzo1979 het volgende:
Net aan IL2 Sturmovik: Birds of Prey begonnen
[ afbeelding ]
First step
Conduct a flight manoeuvre during the first mission of the tutorial. 5G
[ afbeelding ]
Fresh forces
Complete Primary Training. 5G
[ afbeelding ]
Born to be ace
Destroy 5 aircraft in one mission. 5G
[ afbeelding ]
Good partner
Defend your leader in the "Baptism by fire" mission. 10G
[Xbox 360] IL2-Sturmovik: Birds of preyquote:Op zaterdag 12 september 2009 20:21 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En hoe is het spel zelf?
Ik heb de demo gespeeld maar was niet echt onder de indruk.
Als ik jou was zou ik me tijd niet daar aan verspillen. Ik heb ook wat potjes online gedaan in Far Cry 2 maja..quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:47 schreef Slappy het volgende:
Ik ben nu bezig met Far cry 2 achievements maar wat is die online modus baggerVreselijk veel lag en ineens heb je geen wapen meer in je hand kan je doodleuk rondlopen zonder wapen
Ja soms wel,,quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:09 schreef Slappy het volgende:
Heb jij daar ook zo veel laatst van lag daar ?
haha lol,quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:13 schreef cypher21 het volgende:
Netjes, DiRT 2 is ook wel gaaf.
Ik heb wat minder vrije tijd (2 kids)
ben nu lvl 24, ga vanavond als de kids op bed liggen maar X-Games America halen. Hoef iig nog 3 rally races om "follow his footsteps" cheevo te unlocken.
Wil vanavond ook ff teamracen om de mooiste achievement in het spel te unlocken("2 girls one cup" ehh, "2 cups 1 girl")
Lol ik heb ook precies zoveel met die game,online geen zin in online modusquote:Op zaterdag 12 september 2009 00:04 schreef SoldMayor het volgende:
Abandon All Hope
Completed Chapter Ten: "Tooth and Nail"
150G
Situation FUBAR
Completed Chapter Nine: "Hell's Highway"
50G
Weather the Storm
Completed Chapter Eight : "Black Friday"
45G
Anti-Tank
Destroyed an enemy tank
10G
Through the Looking Glass
Completed Chapter Seven : "The Rabbit Hole"
40G
Hellfire
Completed Chapter Six : "Baptism of Fire"
35G
Assault!
Ordered your squad to Assault the enemy 5 times
10G
The Four F's
Used your squad to Suppress and Flank the enemy 10 times
10G
Recon Bronze
Found six Recon Points
15G
Calling in the Cavalry
Completed Chapter Five : "Operation Garden"
30G
Action Camera Hero
Triggered 25 Action Camera moments
40G
Dig In!
Killed 25 enemies while using cover
45G
The Kloosterdreef Incident
Completed Chapter Four : "Written in Stone"
25G
Objective SNAFU
Completed Chapter Three : "The Five Oh Sink"
20G
Action Camera Veteran
Triggered 10 Action Camera moments
20G
Action Camera Blast
Triggered an Action Camera moment with explosives
10G
Squad Kills
Helped your squad earn 20 kills
10G
Bunker Buster
Destroyed a sandbag emplacement with a bazooka team
10G
Touchdown
Completed Chapter Two : "Operation Market"
15G
First Recon
Found a Recon Point
10G
Enemy Arms
Captured and fired a German MG42
10G
Kilroy was here!
Found a Kilroy
10G
Basic Training
Ordered your squad to fall-in, move and attack
10G
A Lethal Portent
Completed Chapter One : "Lost"
10G
Action Camera Sniper
Triggered an Action Camera moment with fire arms
10G
Suppressive Fire
Suppressed an enemy
10G
Vergeet donderdag dan niet even Brothers in Arms online te spelen want dan krijg je 50Gquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:08 schreef Slappy het volgende:
[..]
Lol ik heb ook precies zoveel met die game,online geen zin in online modus![]()
Ikquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:09 schreef Slappy het volgende:
Ik zit nu met cod world at war op 670 wie wil met mij co op achievements doen?
Heb je ook een verdeling op basis van voor en na het avondetenquote:Op woensdag 16 september 2009 08:24 schreef charmed_angel het volgende:
Zoeven een update van mijn achievements.
Voor mijn vakantie naar Tenerife:
Tomb Raider Underworld
[ afbeelding ]
Prologue
Prologue successfully completed 25 G Verkregen 24-8-2009
[ afbeelding ]
Treasure Collector Found 10 Treasures 30 G Verkregen 24-8-2009
En na mijn vakantie:
Guitar Hero 5
[ afbeelding ]
Hoeveel games heb jij 1000/1000 of 200/200?quote:Op woensdag 16 september 2009 10:31 schreef Reintji het volgende:
Battlefield 1943
[ afbeelding ]
Best Squad 20
Be in the best squad on all three maps
Nu nog die 100 games en dan 200/200
Alleen Carcassonne en UNO 200/200quote:Op woensdag 16 september 2009 10:33 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hoeveel games heb jij 1000/1000 of 200/200?
Welke moet jij dan nog?quote:
Ik wil binnenkort wel even een potje worms doenquote:Op woensdag 16 september 2009 10:56 schreef Reintji het volgende:
[..]
Alleen Carcassonne en UNO 200/200![]()
Verder Halo3 (1330/1750, veel van die nieuwe MP punten, niet de 'oude' 1000) en GTA-4 (1095/1250). Ook mis ik bijvoorbeeld bij Worms, Dash of destruction, Golf tee it up en BF:1943 nog één achievement. Allemaal online punten (hint). CoD4 staat nog steeds op de nominatie voor 1000/1000. Wanneer ik eindelijk uit die verrekte bunker ben gaat me dat lukken.
Liberty City Minute, Teamplayer, Join The Midnight Club, Fly The Co-op, Taking It For The Team, Top Of The Food Chain, Top The Midnight Club, Wanted, Auf Wiedersehen Petrovic.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Welke moet jij dan nog?Ik heb 1135 van de 1250G, wil best graag 1250G maar dat verrekte multiplayeren zint me niet
Moet met z'n vieren. Aq is ook wel te porren denk ik.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:21 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik wil binnenkort wel even een potje worms doen
Vast wel jaquote:Op woensdag 16 september 2009 11:36 schreef Reintji het volgende:
[..]
Liberty City Minute, Teamplayer, Join The Midnight Club, Fly The Co-op, Taking It For The Team, Top Of The Food Chain, Top The Midnight Club, Wanted, Auf Wiedersehen Petrovic.
[..]
Moet met z'n vieren. Aq is ook wel te porren denk ik.
Hm, ik moet ongeveer hetzelfde, alleen de 1e 2 heb ik alquote:Op woensdag 16 september 2009 11:36 schreef Reintji het volgende:
[..]
Liberty City Minute, Teamplayer, Join The Midnight Club, Fly The Co-op, Taking It For The Team, Top Of The Food Chain, Top The Midnight Club, Wanted, Auf Wiedersehen Petrovic.
Ik heb gta uitgeleendquote:Op woensdag 16 september 2009 11:50 schreef Reintji het volgende:
Zo even naar de ikea en dan GTA er maar weer eens in. Alleen die Liberty City minute is me echt teveel werk.
Hoe lang heb je er wel niet over gedaan om het spel uit te spelen?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:50 schreef Reintji het volgende:
Zo even naar de ikea en dan GTA er maar weer eens in. Alleen die Liberty City minute is me echt teveel werk.
Al het kloten en zij-missies heb ik gewoon tussendoor gedaan, en toen zat ik op de 40uur ofzo. Later nog een keer helemaal overnieuw begonnen, weer incl kloten (wel wat minder), en toen zat ik op 26 ofzoquote:Op woensdag 16 september 2009 11:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoe lang heb je er wel niet over gedaan om het spel uit te spelen?
Ik heb rustig aan gedaan (wel zo veel mogelijk taxi's genomen) en deed het in 16 uur ofzo. Daarná nog 80 uur beziggeweest met zij-missies en kloten, daar niet van
Daar heb ik toen ik voor de derde keer het verhaal ging uitspelen rekening mee gehouden.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:50 schreef Reintji het volgende:
Die heb ik uitgezet na de missie met die strontwagen. Ben geen 12 meerquote:Op woensdag 16 september 2009 12:06 schreef AQuila360 het volgende:
GTA was beter dat is een feit!
Maar het was te realistich gemaakt waardoor een hoop fun verdwenen was. Saint's Row was gewoon nog die over de top shit met tanks en heli's
Die missie was gaar iddquote:Op woensdag 16 september 2009 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die heb ik uitgezet na de missie met die strontwagen. Ben geen 12 meer
Ik ook exact na die missiequote:Op woensdag 16 september 2009 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die heb ik uitgezet na de missie met die strontwagen. Ben geen 12 meer
Ik vond de besturing van GTA juist slechtquote:Op woensdag 16 september 2009 12:08 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ook exact na die missie![]()
En saints row 2 bestuurde gewoon kut vond ik
True het was even wennen maar daarna rijdt het echt geweldig! SR2 had gewoon bakstenen op de wegquote:Op woensdag 16 september 2009 12:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vond de besturing van GTA juist slechtDe wagens in elk geval maar dat heeft ook weer te maken met het realisme denk ik.
quote:Op woensdag 16 september 2009 12:16 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
True het was even wennen maar daarna rijdt het echt geweldig! SR2 had gewoon bakstenen op de weg
Ik had het wel, maar op een compleet andere manier, alleen die sfeer al met het lekkere rijden, dat was genoeg voor mijquote:Op woensdag 16 september 2009 12:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Maarja toch, ik weet nog wel hoe vet ik Gta 3 en Vice city vond en dat had ik bij 4 niet meer helaas
Die lijkt me best tofquote:Op woensdag 16 september 2009 17:22 schreef AQuila360 het volgende:
Matt Hazard: Eat lead
De vaagste game ooit! Ben je in een cowboy omgeving aan het schieten stap je een deur door sta je in een russische atoomsiloEn volgens mij krijg je later van die Wolfenstein 2d vijanden en zo'n rpg baas
Jaa,,,, ik moet er nog maar van genieten dat ik nog niet full-time hoef te werken,.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:36 schreef cypher21 het volgende:
LOL,
Ik werk 40 uur, daarnaast heb ik 2 kids, dus heb alleen tijd als de kids slapen (na 20.00)
In de weekenden heb ik meestal wel wat te doen, dus ook geen tijd
Morgen gaat de wekker weer om 6:30
Tijd om naar bed te gaan dusch
Wil je die kutgame straks ruilen tegen 1 van deze kutgames?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:22 schreef AQuila360 het volgende:
Matt Hazard: Eat lead
De vaagste game ooit! Ben je in een cowboy omgeving aan het schieten stap je een deur door sta je in een russische atoomsiloEn volgens mij krijg je later van die Wolfenstein 2d vijanden en zo'n rpg baas
Hells Highwayquote:Op donderdag 17 september 2009 10:35 schreef lkb9000 het volgende:
Vandaag is het toch de dag voor die achievement van Bad Company ofzo?
Dat mensen het niet vergeten
quote:
Opzich wel leuk om te gokken...quote:Op donderdag 17 september 2009 14:20 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dat kon ik er ook nog niet uithalen.
Brr bij how it's made kan ik mij altijd zo ergeren aan de muziek.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:24 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Opzich wel leuk om te gokken...
ik gok Wheelman!
Net als 'How It's Made' op discovery, als je daar halverwege inkomt kan je ook gokken wat ze aan het maken zijn
Ik kan altijd zo lachen om die absurd slechte woordgrappenquote:Op donderdag 17 september 2009 14:32 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Brr bij how it's made kan ik mij altijd zo ergeren aan de muziek.
Wheelman jaquote:Op donderdag 17 september 2009 14:24 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Opzich wel leuk om te gokken...
ik gok Wheelman!
Net als 'How It's Made' op discovery, als je daar halverwege inkomt kan je ook gokken wat ze aan het maken zijn
Dat kan toch niet samen? Om die achievements te halen moet je in Ranked spelen, en daar kan je geloof ik niet vrienden uitnodigen en dus alleen met willekeurige mensen spelen.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:55 schreef Etimm het volgende:
Ik mis ook nog de online achievements van GTA IV mocht iemand ze willen doen, ik hou me aanbevolen!
EwoutV6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |