quote:Get Them Out of Our Schools
Eliminate 10 Scientists and stop them from spreading their filthy lies.
10
Verkregen 12-8-2009
is toch alleen engelse versie van??quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ow het zijn 555 puntenDe game is wel leuk, maar niet fantastisch
ja engelse versie. Maar de vragen zijn echt wel makkelijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:38 schreef DaMSWer het volgende:
[..]
is toch alleen engelse versie van??
Die achievements hou je wel dus je kan wel al je saves weggooien voor die laatstequote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja engelse versie. Maar de vragen zijn echt wel makkelijkEn goed te begrijpen hoor.
Als je snel achievements wil halen is dit een goeie.
Ik moet er nog 1. En dat is mijn persoonlijke score verbeteren. alleen ik heb direct de hoogste score neergezet.
Als ik nu alles van de game verwijderd op mijn harde schijf. Ben ik dan mijn achievements kwijt? Duurde namelijk 3 uur, om 990 G te halen
ok thx... vanavond maar even aan mijn laatste achievement van de game werkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:26 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die achievements hou je wel dus je kan wel al je saves weggooien voor die laatste
Denk dat je beide wilt weten?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:38 schreef lkb9000 het volgende:
Welke game?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Denk dat je beide wilt weten?
Tales of Vesperia en Fifa 09!!
Damn, jij bent ook een echte achv hoer is het niet? Eerst Triviant en nu NFSMWquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:37 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Defeat Toru Sato "Bull"
Defeated Toru Sato and took the 2nd spot on the Blacklist 15.
200 [ afbeelding ] Verkregen 14-8-2009
Ben nu met de laatste bezig
quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ben aan Alone in the Dark begonnen. Maar wat een kutspelDus heb hem vrij snel uitgezet.
[ afbeelding ]
The Blind Man
Finish the 'Wake Up' sequence without blinking.
10 [ afbeelding ] Verkregen 16-8-2009
eerst komt er nog een tweede DLC packquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:26 schreef VTB het volgende:
Eindelijk nog net voordat deel 2 uitkomt.
Left4Dead
What Are You Trying to Prove?
en
Nothing Special
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vind je die games ook allemaal leuk om te spelen?
Ik vond die film heel tofquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:45 schreef charmed_angel het volgende:
Zaterdag gekregen. Zondag 23-08 gehaaldVandaag spel terugbrengen
[ afbeelding ]
Mijn moeder dacht dat ik het spel wel leuk zou vindenJa was wel leuk, maar zo makkelijk en saai.
![]()
Vermeld wel even bij je Achievement om welke game het gaat. Dat is gemakkelijker voor iedereen.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:02 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Vermeld wel even bij je Achievement om welke game het gaat. Dat is gemakkelijker voor iedereen.
Dat hoor ik vanmiddag of ik kan terugbrengen. Het is bij de musicstore.quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vond die film heel tofIs het spel dan ook leuk?
Als je hem niet kunt terugbrengen wil ik hem wel kopen
ik quote toch niet jouw plaatjequote:Op maandag 24 augustus 2009 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Night At the Museum staat er tochGewoon alle achievements, 37 stuks, 1000 G
Owquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:51 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
ik quote toch niet jouw plaatje
hehe, me2, en het is maandag he, altijd kutquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OwSorry nog niet helemaal wakker
Ben echt aan vakantie toe
Hoeveel GS heb je nu totaal young padawanquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:06 schreef Lupadi het volgende:
jeej mun eerste bericht op fok forum
gister ff spyro gespeeld best vermakelijk nog :] en redelijk makkelijke achievements
[ afbeelding ]
20.375quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 16:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hoeveel GS heb je nu totaal young padawan
ja dat heb ik ook, alleen in die tijd heb ik ook games verkocht helaas.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 22:27 schreef Lupadi het volgende:
(hij klopt niet helemaal moet ff kijken welke game ik der ff in moet doen zodat die achievements kan laden)
Ik heb hem kunne ruilen, ik heb Tombraider Underworld gekocht nu.quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:57 schreef AQuila360 het volgende:
Als je hem niet kunt terugbrengen wil ik hem wel kopen
Trouwens, Spank, kan jij als redactie games geen gratis games krijgen ofzo?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:21 schreef SpankmasterC het volgende:
Echt balen, gisteren hebben wat HuGo's heel de nacht PES09 zitten spelen op mn xbox, heb ik nog steeds geen G's erbij!falers
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:02 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Trouwens, Spank, kan jij als redactie games geen gratis games krijgen ofzo?
heb ik al gedaan, en je hebt heel veel spellen ook bijna niet gespeeldquote:Op donderdag 27 augustus 2009 00:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]check maar mn gespeelde lijst 360-games, veel ervan zijn reviewgames
Hey gast wel spel is maar vijf euries bij MM? Wil een paar nieuwe spellen erbij hebben.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Ja tuurlijk anders koop ik ze niet
Deze was overigens maar 5 euro bij MM.
Maar Astrix is zeker wel een leuk spel
Dit zijn spellen die ik tussendoor speel als niemand online is met Gears of War![]()
Shadow Complexquote:
Liever, vrouw, meid, meisje, woman, girl etcquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:50 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Hey gast wel spel is maar vijf euries bij MM? Wil een paar nieuwe spellen erbij hebben.
Wat een game inderdaadquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 04:39 schreef kr4t0s het volgende:
Frecking hell vuile Hans! Krijg Hans niet af in Wolfenstein op Uber difficulty.
http://profile.mygamercard.net/RDMS17 al mijn nieuwere games staan onder aan
[..]
Shadow Complexben ik nu aan het spelen
had voor 10 euro ps Banjo kazooie en Dark sector gehaaldquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Liever, vrouw, meid, meisje, woman, girl etc
Asterix and the olympic games was 5 euro bij MM. En Bejing, en nog 8 andere spellen, weet alleen niet meer welke
Bij MM????quote:Op zondag 30 augustus 2009 03:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
had voor 10 euro ps Banjo kazooie en Dark sector gehaald
Mediamarkt rotterdam ja. het is dat ik niet nogmeer wou uitgeven maar ze hadden wel grappige games voor 5- 10 euro (Max 20e voor een game) en hij lag tot over de rand vol.quote:
Je mag voor 10 eu ook mijn Banjo overnemenquote:Op zondag 30 augustus 2009 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
Shit, als ikd at eerder geweten hadGa vannacht op vakantie
Geen tijd meer om heen en weer te rijden naar R'dam
Eindelijkquote:You're the Best Around!
Complete the Single Player game.
25
Verkregen 30-8-2009
als je hem nog even vasthoud tot 12 sept?quote:Op zondag 30 augustus 2009 14:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je mag voor 10 eu ook mijn Banjo overnemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |