abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 31 augustus 2009 @ 16:21:38 #1
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_72312647
Het 'vetste' dog fight spel ever komt eindelijk naar de X360. Iemand al ervaring met het spel? Demo gespeeld oid? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen, zelf geen internet op mijn 360 op dit moment dus heb de demo niet kunnen spelen.

Hieronder de trailer:

Goedkoopste aanbieder in NL die ik tot nu toe kon vinden was www.xboxhome.nl (¤49,- incl. verzendkosten).
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_72313225
Ik heb de demo een tijdje geleden gespeeld maar ik vind het niet echt bijzonder. De graphics zijn matig en de besturing vind ik niet heel erg fijn. Het vliegen voelt ook een beetje apart aan. Het is natuurlijk maar een demo maar ik zal de full game zeker niet gaan halen.
pi_72315980
Besturing was lastig inderdaad. Ace Combat ligt tegenwoordig voor 30E in de winkels. Ook veel vliegplezier
pi_72551650
Had hem net in mijn hand, ziet er wel aardig uit. Maja twijfel twijfel, dus hoor graag jullie ervaringen.
<a href="http://www.vacantphotography.nl" rel="nofollow" target="_blank">Vacant Photography</a>
  Redactie Frontpage dinsdag 8 september 2009 @ 15:22:27 #5
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_72551921
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 15:12 schreef gonzo1979 het volgende:
Had hem net in mijn hand, ziet er wel aardig uit. Maja twijfel twijfel, dus hoor graag jullie ervaringen.
Ik wacht ook nog. Iets wat zeker is, is dat het grafisch veel gelikter is dan de laatste Sturmovik voor de PC (iets met 1946 in de titel).
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_72552190
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 15:22 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Ik wacht ook nog. Iets wat zeker is, is dat het grafisch veel gelikter is dan de laatste Sturmovik voor de PC (iets met 1946 in de titel).
ja denk dat ik nog ff op een prijsdaling wacht
<a href="http://www.vacantphotography.nl" rel="nofollow" target="_blank">Vacant Photography</a>
  Moderator woensdag 9 september 2009 @ 09:50:23 #7
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_72574751
ik reageer net in het centrale xbox topic dat ik twijfel over deze game en dan zie k dat er een topic voor is. Wat voelt er 'raar' aan 't vliegen?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_72578135
Hem toch maar bestel op gameoffer, had nog een kortingscoupon. Dus voor 38 euro is het wel het proberen waard.
  Redactie Frontpage woensdag 9 september 2009 @ 12:20:43 #9
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_72578404
Ik ben benieuwd gonzo, laat me ff weten hoe hij is
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_72673210
Heb hem net binnen, dus ga er zo eens lekker voor zitten.
pi_72682334
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 14:52 schreef gonzo1979 het volgende:
Heb hem net binnen, dus ga er zo eens lekker voor zitten.
Eerst maar eens begonnen met de tutorial door te lopen. Grafisch is het best aardig, niet top of the bill, maar het valt zeker niet tegen. Landschappen ziet er redelijk gevarieerd uit en de vliegtuigen zien er erg mooi uit, met ook een mooi schademodel.
Het vliegen zelf is wel even wennen, niet dat het slecht is. Maar het is gewoon wat realistischer en je hebt dus de beperkingen van de vliegtuigen van toen. Sommige zullen hierdoor denk ik wel afknappen op deze game, maar ik zie er de uitdaging wel van in.
De sfeer in de game is ook erg super, de begeleidende filmpjes helpen hier zeker bij. Ook ingame is de sfeer prima, er worden mooie filters gebruikt en ook gebeurt er een hoop om je heen.

Dus ik ga snel weer verder zodat ik weer wat nieuwe vliegtuigen vrij kan gaan spelen. Spel valt me zeker niet tegen, maar denk niet dat het voor iedereen is weggelegd.
pi_72687888
Net even een paar potjes online Strike gespeeld, geen lag gehad en een paar leuke dogfights gehad.
  Redactie Frontpage maandag 14 september 2009 @ 08:17:55 #13
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_72721701
Nice, ik koop hem echter pas als ie wat goedkoper is

Racers vind ik vet als sim, maar flightsims zijn toch iets minder mijn pakkie an, dan is arcade voor mij wat leuker
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Moderator maandag 14 september 2009 @ 10:38:14 #14
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_72723809
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 20:32 schreef gonzo1979 het volgende:

[..]

Eerst maar eens begonnen met de tutorial door te lopen. Grafisch is het best aardig, niet top of the bill, maar het valt zeker niet tegen. Landschappen ziet er redelijk gevarieerd uit en de vliegtuigen zien er erg mooi uit, met ook een mooi schademodel.
Het vliegen zelf is wel even wennen, niet dat het slecht is. Maar het is gewoon wat realistischer en je hebt dus de beperkingen van de vliegtuigen van toen. Sommige zullen hierdoor denk ik wel afknappen op deze game, maar ik zie er de uitdaging wel van in.
De sfeer in de game is ook erg super, de begeleidende filmpjes helpen hier zeker bij. Ook ingame is de sfeer prima, er worden mooie filters gebruikt en ook gebeurt er een hoop om je heen.

Dus ik ga snel weer verder zodat ik weer wat nieuwe vliegtuigen vrij kan gaan spelen. Spel valt me zeker niet tegen, maar denk niet dat het voor iedereen is weggelegd.
Ik heb 'm zaterdag ook gespeeld. Ik vind het een mooie game. Ik onderschrijf wat hierboven staat. Je hebt unlimited ammo bommen en raketten (in arcade mode). Ik moest even wennen aan de besturing, maar het is wel mooi om met zo'n oud toestel achter een ander toestel aan te gaan.

Ik heb ook wat schepen gebombardeerd, en dat werkt ook mooi. Geluidseffecten zijn OK. Stemmen zijn wat herhalend. Die duitsers schreeuwen nogal vaak hetzelfde, dat viel me op en vond ik wat jammer. Heb nog geen nieuwe vliegtuigen vrij gespeeld volgens mij, of ik heb 't niet door gehad.

Het spel is opgedeeld in een aantal 'happenings' en binnen die happenings zitten weer een aantal missies. Het een en ander wordt begeleid door mooie authentieke beelden uit W.O. II tussen de missies door.

Mij bevalt de game wel.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')