Ik wacht ook nog. Iets wat zeker is, is dat het grafisch veel gelikter is dan de laatste Sturmovik voor de PC (iets met 1946 in de titel).quote:Op dinsdag 8 september 2009 15:12 schreef gonzo1979 het volgende:
Had hem net in mijn hand, ziet er wel aardig uit. Maja twijfel twijfel, dus hoor graag jullie ervaringen.
ja denk dat ik nog ff op een prijsdaling wachtquote:Op dinsdag 8 september 2009 15:22 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog. Iets wat zeker is, is dat het grafisch veel gelikter is dan de laatste Sturmovik voor de PC (iets met 1946 in de titel).
Eerst maar eens begonnen met de tutorial door te lopen. Grafisch is het best aardig, niet top of the bill, maar het valt zeker niet tegen. Landschappen ziet er redelijk gevarieerd uit en de vliegtuigen zien er erg mooi uit, met ook een mooi schademodel.quote:Op zaterdag 12 september 2009 14:52 schreef gonzo1979 het volgende:
Heb hem net binnen, dus ga er zo eens lekker voor zitten.
Ik heb 'm zaterdag ook gespeeld. Ik vind het een mooie game. Ik onderschrijf wat hierboven staat. Je hebt unlimited ammo bommen en raketten (in arcade mode). Ik moest even wennen aan de besturing, maar het is wel mooi om met zo'n oud toestel achter een ander toestel aan te gaan.quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:32 schreef gonzo1979 het volgende:
[..]
Eerst maar eens begonnen met de tutorial door te lopen. Grafisch is het best aardig, niet top of the bill, maar het valt zeker niet tegen. Landschappen ziet er redelijk gevarieerd uit en de vliegtuigen zien er erg mooi uit, met ook een mooi schademodel.
Het vliegen zelf is wel even wennen, niet dat het slecht is. Maar het is gewoon wat realistischer en je hebt dus de beperkingen van de vliegtuigen van toen. Sommige zullen hierdoor denk ik wel afknappen op deze game, maar ik zie er de uitdaging wel van in.
De sfeer in de game is ook erg super, de begeleidende filmpjes helpen hier zeker bij. Ook ingame is de sfeer prima, er worden mooie filters gebruikt en ook gebeurt er een hoop om je heen.
Dus ik ga snel weer verder zodat ik weer wat nieuwe vliegtuigen vrij kan gaan spelen. Spel valt me zeker niet tegen, maar denk niet dat het voor iedereen is weggelegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |