Netjesquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:05 schreef SkyChat het volgende:
Shadow Complex
[ afbeelding ]
Completionist
Complete the game with 100% of the items
Veels te veel MP achievements in die gamequote:Op zondag 6 september 2009 12:59 schreef SoldMayor het volgende:
Voor de laatste BF Bad Company gespeeld want nu heb ik er geen zin meer in.![]()
Heb 550/1000 met BF Bad Company en vind het genoeg. Nu wachten op Deel II.
Af en toe Insane en dan een tandje lager maar Insane is nu wel erg easy geworden met die helm dus blijf ik daarop spelenquote:Op zondag 6 september 2009 13:02 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Netjes
Ik ben nu eerst al het goud aan het halen om daarna een 100% run te doen met de golden inertial element
Welke moeilijkheidsgraad speel je?
quote:Op zondag 6 september 2009 13:21 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Veels te veel MP achievements in die game![]()
[..]
Af en toe Insane en dan een tandje lager maar Insane is nu wel erg easy geworden met die helm dus blijf ik daarop spelen
Level 50 duurt nog wel even
Ik vergeleek even onze Shadow Complex achievements, jij hebt de 100% achievement maar niet de Finish All Proving Grounds achievement, heb je die nog niet gespeeld? Die zijn echt awesomequote:Op zondag 6 september 2009 13:21 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Veels te veel MP achievements in die game![]()
[..]
Af en toe Insane en dan een tandje lager maar Insane is nu wel erg easy geworden met die helm dus blijf ik daarop spelen
Level 50 duurt nog wel even
Ik bleef haken op dat level waar je die speed run moet doen en waarbij je maar 1 kan springen dus beland ik altijd weer op die lasers in dat gat, toen ben ik maar even gestoptquote:Op zondag 6 september 2009 13:42 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik vergeleek even onze Shadow Complex achievements, jij hebt de 100% achievement maar niet de Finish All Proving Grounds achievement, heb je die nog niet gespeeld? Die zijn echt awesomeHelemaal de allerlaatste
Ik dacht al, al die vraagtekens zijn ineens wegquote:Op zondag 6 september 2009 13:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb hem eerst op casual en hardcore uitgespeeld, daarna op insane, en nu weer bezig met hardcore (omdat je op insane de vraagtekens voor de items niet zien, die ik nu allemaal wel wil hebben)
Kan je beter even hier vragen denk ikquote:Op zondag 6 september 2009 17:19 schreef zwartautotje het volgende:
Even een vraag kan je met call of duty world at war, zombie verrukt spelen met 3 personen, en dan niet online maar gewoon op splitscreen? Zo ja hoe kan je dit instellen? Missie zijn gehaald .
Haha ik zit op 850 met die game kwa puntenquote:Op zondag 6 september 2009 12:59 schreef SoldMayor het volgende:
Voor de laatste BF Bad Company gespeeld want nu heb ik er geen zin meer in.![]()
[ afbeelding ]
Capitalist pigs, very nice 25G
Complete 'Crash and Grab' on hard
[ afbeelding ]
Colonel 25G
(Online) Reach Rank 20
[ afbeelding ]
Drive By 25G
(Online) 100 kills using vehicle
Heb 550/1000 met BF Bad Company en vind het genoeg. Nu wachten op Deel II.
Ik vind het best wel leuk dat er veel MP achievements zijn. Dat motieveert mij wat extra om het te spelen.quote:Op zondag 6 september 2009 17:33 schreef Slappy het volgende:
[..]
Haha ik zit op 850 met die game kwa puntenBen zo verslaafd aan dat spel
Wel vreselijk veel mp achievements
Doen! Toffe gamequote:Op zondag 6 september 2009 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wolverine ja! Die wil ik ook nog 'ns als ie budget is ofzo.
Is ie dat niet al dan?quote:Op zondag 6 september 2009 23:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wolverine ja! Die wil ik ook nog 'ns als ie budget is ofzo.
Nee, als ik op Budgetgaming kijk is 44 euro het goedkoopst. Met budget bedoel ik 15, max 20, euroquote:Op zondag 6 september 2009 23:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Is ie dat niet al dan?.
Hij is best leuk, maar wel erg makkelijk en kort. En de bonus-games slaan nergens op.
ik op 900G, en nu al een tijd niet meer gespeeld.. nadat ik level 25 was geworden had ik geen zin meer...quote:Op zondag 6 september 2009 17:33 schreef Slappy het volgende:
[..]
Haha ik zit op 850 met die game kwa puntenBen zo verslaafd aan dat spel
Wel vreselijk veel mp achievements
Lachenquote:Op dinsdag 8 september 2009 21:54 schreef SoldMayor het volgende:
Mensen !!
Als je makkelijk 50G punten wilt halen en je hebt Brothers in Arms: Hell's Highway dan moet je op 17sep. even online de game spelen.![]()
[ afbeelding ]
Remember September '44 50G
While connected to Xbox LIVE, play the game on September 17th.
Jaa idd.quote:Op dinsdag 8 september 2009 21:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lachen![]()
Dit soort grappige of aparte Achievements vind ik ook leuker om hier te melden dan dat iemand gewoon een game op hard heeft uitgespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |