Jaa,,,, ik moet er nog maar van genieten dat ik nog niet full-time hoef te werken,.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:36 schreef cypher21 het volgende:
LOL,
Ik werk 40 uur, daarnaast heb ik 2 kids, dus heb alleen tijd als de kids slapen (na 20.00)
In de weekenden heb ik meestal wel wat te doen, dus ook geen tijd
Morgen gaat de wekker weer om 6:30
Tijd om naar bed te gaan dusch
Wil je die kutgame straks ruilen tegen 1 van deze kutgames?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:22 schreef AQuila360 het volgende:
Matt Hazard: Eat lead
De vaagste game ooit! Ben je in een cowboy omgeving aan het schieten stap je een deur door sta je in een russische atoomsiloEn volgens mij krijg je later van die Wolfenstein 2d vijanden en zo'n rpg baas
Hells Highwayquote:Op donderdag 17 september 2009 10:35 schreef lkb9000 het volgende:
Vandaag is het toch de dag voor die achievement van Bad Company ofzo?
Dat mensen het niet vergeten
quote:
Opzich wel leuk om te gokken...quote:Op donderdag 17 september 2009 14:20 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dat kon ik er ook nog niet uithalen.
Brr bij how it's made kan ik mij altijd zo ergeren aan de muziek.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:24 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Opzich wel leuk om te gokken...
ik gok Wheelman!
Net als 'How It's Made' op discovery, als je daar halverwege inkomt kan je ook gokken wat ze aan het maken zijn
Ik kan altijd zo lachen om die absurd slechte woordgrappenquote:Op donderdag 17 september 2009 14:32 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Brr bij how it's made kan ik mij altijd zo ergeren aan de muziek.
Wheelman jaquote:Op donderdag 17 september 2009 14:24 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Opzich wel leuk om te gokken...
ik gok Wheelman!
Net als 'How It's Made' op discovery, als je daar halverwege inkomt kan je ook gokken wat ze aan het maken zijn
Dat kan toch niet samen? Om die achievements te halen moet je in Ranked spelen, en daar kan je geloof ik niet vrienden uitnodigen en dus alleen met willekeurige mensen spelen.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:55 schreef Etimm het volgende:
Ik mis ook nog de online achievements van GTA IV mocht iemand ze willen doen, ik hou me aanbevolen!
EwoutV6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |