Hm, ik moet ongeveer hetzelfde, alleen de 1e 2 heb ik alquote:Op woensdag 16 september 2009 11:36 schreef Reintji het volgende:
[..]
Liberty City Minute, Teamplayer, Join The Midnight Club, Fly The Co-op, Taking It For The Team, Top Of The Food Chain, Top The Midnight Club, Wanted, Auf Wiedersehen Petrovic.
Ik heb gta uitgeleendquote:Op woensdag 16 september 2009 11:50 schreef Reintji het volgende:
Zo even naar de ikea en dan GTA er maar weer eens in. Alleen die Liberty City minute is me echt teveel werk.
Hoe lang heb je er wel niet over gedaan om het spel uit te spelen?quote:Op woensdag 16 september 2009 11:50 schreef Reintji het volgende:
Zo even naar de ikea en dan GTA er maar weer eens in. Alleen die Liberty City minute is me echt teveel werk.
Al het kloten en zij-missies heb ik gewoon tussendoor gedaan, en toen zat ik op de 40uur ofzo. Later nog een keer helemaal overnieuw begonnen, weer incl kloten (wel wat minder), en toen zat ik op 26 ofzoquote:Op woensdag 16 september 2009 11:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoe lang heb je er wel niet over gedaan om het spel uit te spelen?
Ik heb rustig aan gedaan (wel zo veel mogelijk taxi's genomen) en deed het in 16 uur ofzo. Daarnį nog 80 uur beziggeweest met zij-missies en kloten, daar niet van
Daar heb ik toen ik voor de derde keer het verhaal ging uitspelen rekening mee gehouden.quote:Op woensdag 16 september 2009 11:50 schreef Reintji het volgende:
Die heb ik uitgezet na de missie met die strontwagen. Ben geen 12 meerquote:Op woensdag 16 september 2009 12:06 schreef AQuila360 het volgende:
GTA was beter dat is een feit!
Maar het was te realistich gemaakt waardoor een hoop fun verdwenen was. Saint's Row was gewoon nog die over de top shit met tanks en heli's
Die missie was gaar iddquote:Op woensdag 16 september 2009 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die heb ik uitgezet na de missie met die strontwagen. Ben geen 12 meer
Ik ook exact na die missiequote:Op woensdag 16 september 2009 12:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die heb ik uitgezet na de missie met die strontwagen. Ben geen 12 meer
Ik vond de besturing van GTA juist slechtquote:Op woensdag 16 september 2009 12:08 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ook exact na die missie![]()
En saints row 2 bestuurde gewoon kut vond ik
True het was even wennen maar daarna rijdt het echt geweldig! SR2 had gewoon bakstenen op de wegquote:Op woensdag 16 september 2009 12:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik vond de besturing van GTA juist slechtDe wagens in elk geval maar dat heeft ook weer te maken met het realisme denk ik.
quote:Op woensdag 16 september 2009 12:16 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
True het was even wennen maar daarna rijdt het echt geweldig! SR2 had gewoon bakstenen op de weg
Ik had het wel, maar op een compleet andere manier, alleen die sfeer al met het lekkere rijden, dat was genoeg voor mijquote:Op woensdag 16 september 2009 12:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Maarja toch, ik weet nog wel hoe vet ik Gta 3 en Vice city vond en dat had ik bij 4 niet meer helaas
Die lijkt me best tofquote:Op woensdag 16 september 2009 17:22 schreef AQuila360 het volgende:
Matt Hazard: Eat lead
De vaagste game ooit! Ben je in een cowboy omgeving aan het schieten stap je een deur door sta je in een russische atoomsiloEn volgens mij krijg je later van die Wolfenstein 2d vijanden en zo'n rpg baas
Jaa,,,, ik moet er nog maar van genieten dat ik nog niet full-time hoef te werken,.quote:Op donderdag 17 september 2009 00:36 schreef cypher21 het volgende:
LOL,
Ik werk 40 uur, daarnaast heb ik 2 kids, dus heb alleen tijd als de kids slapen (na 20.00)
In de weekenden heb ik meestal wel wat te doen, dus ook geen tijd
Morgen gaat de wekker weer om 6:30
Tijd om naar bed te gaan dusch
Wil je die kutgame straks ruilen tegen 1 van deze kutgames?quote:Op woensdag 16 september 2009 17:22 schreef AQuila360 het volgende:
Matt Hazard: Eat lead
De vaagste game ooit! Ben je in een cowboy omgeving aan het schieten stap je een deur door sta je in een russische atoomsiloEn volgens mij krijg je later van die Wolfenstein 2d vijanden en zo'n rpg baas
Hells Highwayquote:Op donderdag 17 september 2009 10:35 schreef lkb9000 het volgende:
Vandaag is het toch de dag voor die achievement van Bad Company ofzo?
Dat mensen het niet vergeten
quote:
Opzich wel leuk om te gokken...quote:Op donderdag 17 september 2009 14:20 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Dat kon ik er ook nog niet uithalen.
Brr bij how it's made kan ik mij altijd zo ergeren aan de muziek.quote:Op donderdag 17 september 2009 14:24 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Opzich wel leuk om te gokken...
ik gok Wheelman!
Net als 'How It's Made' op discovery, als je daar halverwege inkomt kan je ook gokken wat ze aan het maken zijn
Ik kan altijd zo lachen om die absurd slechte woordgrappenquote:Op donderdag 17 september 2009 14:32 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Brr bij how it's made kan ik mij altijd zo ergeren aan de muziek.
Wheelman jaquote:Op donderdag 17 september 2009 14:24 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Opzich wel leuk om te gokken...
ik gok Wheelman!
Net als 'How It's Made' op discovery, als je daar halverwege inkomt kan je ook gokken wat ze aan het maken zijn
Dat kan toch niet samen? Om die achievements te halen moet je in Ranked spelen, en daar kan je geloof ik niet vrienden uitnodigen en dus alleen met willekeurige mensen spelen.quote:Op donderdag 17 september 2009 12:55 schreef Etimm het volgende:
Ik mis ook nog de online achievements van GTA IV mocht iemand ze willen doen, ik hou me aanbevolen!
EwoutV6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |