Liever een Harry Potter XBL penis dan een Avatar XBL penisquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:53 schreef Reintji het volgende:
Maar wel een "Harry Potter" XBL penis voor het leven! ;-)
Die stukjes dat je veel lui neer moet halen zijn vet op hard, moet je nog tactisch een route uitstippelenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:07 schreef super-muffin het volgende:
ik ben nu Mirror's Edge op Hard aan het spelen. Toch een stuk pittiger, maar wel vetter én ik krijg nog een achievement aan het einde
Hoeveel activities moet je nog? ik wil je wel helpen.. stuurmaar een FR naar Muchachoooquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:36 schreef super-muffin het volgende:
inderdaad, maar wel frustrerend soms
ik hoef trouwens nog maar 4 achievments te halen bij Skate 2 en dan heb ik het spel op 100%, maar ik heb geen zin in die activities dus ik denk dat ik die maar laat voor wat ze zijn.
quote:A Cut Above
Defeat 5 enemies with the Knife.
15
quote:Stop, Drop, & Roll
Defeat 3 Majini at once by setting oil canisters on fire.
15
quote:Completed Chapter 1 - 1
Complete Chapter 1 - 1 on any difficulty setting.
15
quote:Completed Chapter 1 - 2
Complete Chapter 1 - 2 on any difficulty setting.
15
quote:Baptism by Fire
Defeat 3 Majini at once with a drum or gas tank explosion.
15
quote:A Friend in Need
Save partner 10 times when HELP is displayed.
15
quote:Get Physical
Defeat 20 enemies with physical attacks.
15
13%, in één avondje, best okay. Bovendien vind ik het nog een toffe game ook!quote:Completed Chapter 2 - 1
Complete Chapter 2 - 1 on any difficulty setting.
15
En de rest van de bijhorende achievements ^^quote:Deep and Hard
Complete the game on Hardened or Veteran difficulty
CoD4 was op Veteran vrij pittig, maar eigenlijk was vooral die laatste in dat vliegtuig op Veteran best wel, mja, 'lastig'quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:50 schreef Digixz het volgende:
CoD4
[ afbeelding ]
[..]
En de rest van de bijhorende achievements ^^
Slappy heb jij wel een normaal leven gezien je donatie voor schele manke rot katten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:41 schreef Slappy het volgende:
AQuila360 heb jij wel een normaal leven gezien je achievement lijst.
Dat is geen vraag op mijn antwoord gefrustreerde nerdquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Slappy heb jij wel een normaal leven gezien je donatie voor schele manke rot katten.
Het was een vraag op jou vraagquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:04 schreef Slappy het volgende:
[..]
Dat is geen vraag op mijn antwoord gefrustreerde nerd
Vet!quote:
Als je je profiel op nederlands hebt staan krijg je bij sommige games automatisch nederlandse audio enzo, vandaar (gok ik)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:09 schreef Muchachooo het volgende:
even tussendoor, ik vroeg me af waarom er in onze MGC "clan" zo veel britse mensen zitten?
Wow, respect. Heb je je replays bewaard?quote:
Wederom correct Lennart!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als je je profiel op nederlands hebt staan krijg je bij sommige games automatisch nederlandse audio enzo, vandaar (gok ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |