L4D wordt nog aardig gespeeld hoorquote:Op zondag 26 juli 2009 22:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Valt er mee dat er nog mensen het spelen, vrienden doen ook nooit mee :/
Gisteravond ff moeite moeten doen om deze te halen:quote:LIVE Activity for week of July 13th
Xbox 360 Top Live Titles (based on UU’s)
1 Halo 3
2 Call of Duty 4
3 Call of Duty: WaW
4 Gears of War 2
5 Battlefield 1943
6 GTA IV
7 FIFA 09
8 Left 4 Dead
9 UFC 2009 Undisputed
10 Fallout 3
quote:Op maandag 27 juli 2009 09:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik heb maar 2055 gamescorehttp://profile.mygamercard.net/Tahie81
Ja, maar goed, je weet dat de toverstaf van Harry groter is dan de jouwequote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:53 schreef Reintji het volgende:
Maar wel een "Harry Potter" XBL penis voor het leven! ;-)
Liever een Harry Potter XBL penis dan een Avatar XBL penisquote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:53 schreef Reintji het volgende:
Maar wel een "Harry Potter" XBL penis voor het leven! ;-)
Die stukjes dat je veel lui neer moet halen zijn vet op hard, moet je nog tactisch een route uitstippelenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 14:07 schreef super-muffin het volgende:
ik ben nu Mirror's Edge op Hard aan het spelen. Toch een stuk pittiger, maar wel vetter én ik krijg nog een achievement aan het einde
Hoeveel activities moet je nog? ik wil je wel helpen.. stuurmaar een FR naar Muchachoooquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:36 schreef super-muffin het volgende:
inderdaad, maar wel frustrerend soms
ik hoef trouwens nog maar 4 achievments te halen bij Skate 2 en dan heb ik het spel op 100%, maar ik heb geen zin in die activities dus ik denk dat ik die maar laat voor wat ze zijn.
quote:A Cut Above
Defeat 5 enemies with the Knife.
15
quote:Stop, Drop, & Roll
Defeat 3 Majini at once by setting oil canisters on fire.
15
quote:Completed Chapter 1 - 1
Complete Chapter 1 - 1 on any difficulty setting.
15
quote:Completed Chapter 1 - 2
Complete Chapter 1 - 2 on any difficulty setting.
15
quote:Baptism by Fire
Defeat 3 Majini at once with a drum or gas tank explosion.
15
quote:A Friend in Need
Save partner 10 times when HELP is displayed.
15
quote:Get Physical
Defeat 20 enemies with physical attacks.
15
13%, in één avondje, best okay. Bovendien vind ik het nog een toffe game ook!quote:Completed Chapter 2 - 1
Complete Chapter 2 - 1 on any difficulty setting.
15
En de rest van de bijhorende achievements ^^quote:Deep and Hard
Complete the game on Hardened or Veteran difficulty
CoD4 was op Veteran vrij pittig, maar eigenlijk was vooral die laatste in dat vliegtuig op Veteran best wel, mja, 'lastig'quote:Op zondag 2 augustus 2009 18:50 schreef Digixz het volgende:
CoD4
[ afbeelding ]
[..]
En de rest van de bijhorende achievements ^^
Slappy heb jij wel een normaal leven gezien je donatie voor schele manke rot katten.quote:Op zondag 2 augustus 2009 23:41 schreef Slappy het volgende:
AQuila360 heb jij wel een normaal leven gezien je achievement lijst.
Dat is geen vraag op mijn antwoord gefrustreerde nerdquote:Op zondag 2 augustus 2009 23:48 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Slappy heb jij wel een normaal leven gezien je donatie voor schele manke rot katten.
Het was een vraag op jou vraagquote:Op maandag 3 augustus 2009 00:04 schreef Slappy het volgende:
[..]
Dat is geen vraag op mijn antwoord gefrustreerde nerd
Vet!quote:
Als je je profiel op nederlands hebt staan krijg je bij sommige games automatisch nederlandse audio enzo, vandaar (gok ik)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:09 schreef Muchachooo het volgende:
even tussendoor, ik vroeg me af waarom er in onze MGC "clan" zo veel britse mensen zitten?
Wow, respect. Heb je je replays bewaard?quote:
Wederom correct Lennart!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:14 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Als je je profiel op nederlands hebt staan krijg je bij sommige games automatisch nederlandse audio enzo, vandaar (gok ik)
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 02:12 schreef Jimbo het volgende:
Binnenkort maar eens Avatar huren/lenen, dat is like 1000+ in minder dan 5 min.
ik ben bang dat jij mijn friendslist dan niet gaat halenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 02:12 schreef Jimbo het volgende:
Binnenkort maar eens Avatar huren/lenen, dat is like 1000+ in minder dan 5 min.
ik wil je nog best wel ff helpenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:00 schreef super-muffin het volgende:
dus dan moet ik ook maar een andere Skate partner gaan zoeken?
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:04 schreef RacerDKB het volgende:
Rock Band 2:
[ afbeelding ]
Clothes to the Edge 20G
Buy over $100,000 worth of items from the Rock Shop
[ afbeelding ]
AN-I-MAL!!! 25G
Beat the Impossible Drum Challenge
[ afbeelding ]
Virtuoso 25G
Beat the Impossible Vocal Challenge
Nog 2 achievements voor de 1000/1000
quote:Get Them Out of Our Schools
Eliminate 10 Scientists and stop them from spreading their filthy lies.
10
Verkregen 12-8-2009
is toch alleen engelse versie van??quote:Op donderdag 13 augustus 2009 08:15 schreef charmed_angel het volgende:
Ow het zijn 555 puntenDe game is wel leuk, maar niet fantastisch
ja engelse versie. Maar de vragen zijn echt wel makkelijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 10:38 schreef DaMSWer het volgende:
[..]
is toch alleen engelse versie van??
Die achievements hou je wel dus je kan wel al je saves weggooien voor die laatstequote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja engelse versie. Maar de vragen zijn echt wel makkelijkEn goed te begrijpen hoor.
Als je snel achievements wil halen is dit een goeie.
Ik moet er nog 1. En dat is mijn persoonlijke score verbeteren. alleen ik heb direct de hoogste score neergezet.
Als ik nu alles van de game verwijderd op mijn harde schijf. Ben ik dan mijn achievements kwijt? Duurde namelijk 3 uur, om 990 G te halen
ok thx... vanavond maar even aan mijn laatste achievement van de game werkenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:26 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die achievements hou je wel dus je kan wel al je saves weggooien voor die laatste
Denk dat je beide wilt weten?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:38 schreef lkb9000 het volgende:
Welke game?
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 18:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Denk dat je beide wilt weten?
Tales of Vesperia en Fifa 09!!
Damn, jij bent ook een echte achv hoer is het niet? Eerst Triviant en nu NFSMWquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:37 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
Defeat Toru Sato "Bull"
Defeated Toru Sato and took the 2nd spot on the Blacklist 15.
200 [ afbeelding ] Verkregen 14-8-2009
Ben nu met de laatste bezig
quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ben aan Alone in the Dark begonnen. Maar wat een kutspelDus heb hem vrij snel uitgezet.
[ afbeelding ]
The Blind Man
Finish the 'Wake Up' sequence without blinking.
10 [ afbeelding ] Verkregen 16-8-2009
eerst komt er nog een tweede DLC packquote:Op zondag 16 augustus 2009 21:26 schreef VTB het volgende:
Eindelijk nog net voordat deel 2 uitkomt.
Left4Dead
What Are You Trying to Prove?
en
Nothing Special
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |