quote:Op zondag 26 juli 2009 16:35 schreef Tinuviel het volgende:
Ik heb het zelf nooit hoeven doen Jelief maar volgens mij zijn er een of twee dingetjes die goed zouden helpen tegen spugen. Dat zijn ook geen medicijnen. Een daarvan was volgens mij Nutriton. Je zou even kunnen googlen. Nutriton helpt tegen spugen en van wat ik van anderen heb gehoord schijnt het goed te helpen. Je moet het wel in een flesje of in de bv mengen dacht ik. Maar je zou anders misschien ook een kleine hoeveelheid bv kunnen kolven en het dan daar in doen. Ik hoop dat je hier wat aan heb en dat het wellich helemaal niet nodig meer is.
ik weet even zo snel niet meer hoe oud jan was toen ik hem meenam naar een verjaardag, maar ik had zijn eigen slaapzakje, zijn slaapknuffel en muziek geval bij me, die ik altijd aandoe als ik wegloop na het welterusten zeggen. dat en het zelfde ritueel volgen als thuis, (verhaaltje voorlezen, knuffels welterusten zeggen etc) maakten dat hij binnen vijf minuten sliep, en de visite beneden na drie kwartier vroeg of de babyfoon niet kapot was, zo'n zoet kind hadden ze nog nooit meegemaaktquote:Op zondag 26 juli 2009 18:03 schreef mikoxx het volgende:
Hmm.. en dat wordt zeker ook beter als ze een maand of drie zijnhaha! Nou ja, ben blij dat ze nu iig slapen. Ik weet dat ze veel indrukken op doen, waar je zelf eigenlijk niet zo bij stil staat, maar ik vond dit wel opvallend. Daar helemaaaaal niet slapen en thuis binnen een half uurtje vertrokken zijn. Daar is zeker ook verder niks aan te doen dan?
Vanaf welke leeftijd doen jullie je babietje in een wipstoeltje?
JeLief, hoe is het daar nu?
*jaloers is*quote:Op zondag 26 juli 2009 18:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik weet even zo snel niet meer hoe oud jan was toen ik hem meenam naar een verjaardag, maar ik had zijn eigen slaapzakje, zijn slaapknuffel en muziek geval bij me, die ik altijd aandoe als ik wegloop na het welterusten zeggen. dat en het zelfde ritueel volgen als thuis, (verhaaltje voorlezen, knuffels welterusten zeggen etc) maakten dat hij binnen vijf minuten sliep, en de visite beneden na drie kwartier vroeg of de babyfoon niet kapot was, zo'n zoet kind hadden ze nog nooit meegemaakt
Lekker handig dat ze dat bijna net zo noemen dan als een van de grootste merken poedermelk...quote:Op zondag 26 juli 2009 18:26 schreef Vicky het volgende:
nutriton heet het. we hebben het bij Amber ook gebruikt. het maakt de voeding dikker zodat het beter in de maag blijft. je kan het vanaf dag 1 geven.
nutriton is van nutrilonquote:Op zondag 26 juli 2009 22:09 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Lekker handig dat ze dat bijna net zo noemen dan als een van de grootste merken poedermelk...![]()
Maar naar aanleiding van wat je zei, die AR waar ik het over had is er inderdaad ook in een kleine verpakking met speciaal spul voor wat je aan afgekolfde BV kan toevoegen.
Ik had even niet door dat hier sprake was van BV, niet goed opgelet, sorry...
mag je in je handjes knijpenquote:Op maandag 27 juli 2009 06:32 schreef Vicky het volgende:
ik geloof dat Tess het door gaat krijgen 's nachts. al 2 nachten slaaptze van ongeveer 22.00 tot 6.00 om daarna weer te slapen tot een uurtje of 8
Even snel, want moet zo weg. Nee, want het is aparte voeding. Hij krijgt sowieso andere hoeveelheid die aangegeven is. Maar hij krijgt op een slechte dag 400cc melk binnen. En een half klein potje fruit en half klein potje groente.quote:Op maandag 27 juli 2009 13:04 schreef Jelief het volgende:
Ingrid, staat dat niet op het pak van Tyler zijn voeding?
hmm hier heeft elin 6 rode pokkedingies 3 op r gezicht 2 op r armen en 1 op r buik..maar ik weet nou niet of t muggenbulten zijn of een kinderziektequote:Op maandag 27 juli 2009 13:04 schreef Jelief het volgende:
Ruben heeft een keer met een poepbom twee schone luiers ondergepoept, bij elke luier dacht ik dat hij klaar was... niet dus![]()
Mikoxx, Hij is wat minder schor, voor de rest hetzelfde. Ik heb het idee dat hij de waterpokken heeft maar dan heel mild, ik kan drie pokken vinden op zijn buik- en anders zijn het rare puistjes![]()
Ingrid, staat dat niet op het pak van Tyler zijn voeding?
hoeravoorVicky, doorslapen is fijn!
knuffel voor kleurdoos, tegen de tijd dat jeer echt doorheen zit slaapt ze ineens door, tenminste dat is wat die twee van mij steeds doen. Maar zodra ik dan weer uitgerust ben komen ze weer![]()
Ja, dat hebben we vanaf het begin gedaan, om te voorkomen dat de een net voeding heeft gehad en de ander een half uurtje later wakker wordt met honger. Ze krijgen nu om de vier uur voeding en dat gaat heel goed! Overdag gaan ze na de voeding vaak nog eventjes in de box, mobile aan en kijken maar!quote:Op zondag 26 juli 2009 22:33 schreef tessie het volgende:
Mikoxx, slaapt de tweeling echt al op vaste tijden dan?
Graeme slaapt eigenlijk gewoon wanneer hij daar zin in heeft, en ook gewoon net waar hij dan ligt. Alleen savonds/snachts natuurlijk altijd in zn wiegje, maar gewoon overdag zit er nog helemaal geen vast ritme in ofzo.
we hebben Hypoallergene voeding voor Tess omdat M. allergisch is en Amber oko het een en ander heeft. Ik kan dus niet zomaar overstappen op andere voeding.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 07:50 schreef DJMO het volgende:
fijn dat je dan iig een goede nacht heb gehad vicky. heb je die speciale voeding tegen darmkrampjes al geprobeerd?? of biedt dat ook geen soelaas?
tis al de 2e dagquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:44 schreef mikoxx het volgende:
10x is wel veel idd, maar zolang het niet extreem dik of dun is is er volgens mij weinig aan de hand. Je zou t cb kunnen bellen voor de zekerheid natuurlijk. Misschien zit t wel in de luchten is t morgen voorbij. Laten we t hopen!
Beterschapquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:57 schreef DJMO het volgende:
mooi vicky dat ze zo goed gegroeid is!
ik hing net aan de telefoon met de huisarts assistente .. jan heeft 39,3 koorts. hangerig en huilerig, en een voeding overgegeven. mag m niet te warm kleden, hij ligt nu in een rompertje bij papa, en moet kleine beetjes drinken aanbieden en gewoon zijn eten. morgen terugbellen hoe het gaat...
Niet om je te ontmoedigen ofzo hoor maar dat hoeft niet natuurlijk hè!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:20 schreef mikoxx het volgende:
Volgens mij is de leeftijd van 3 maanden iets magisch, want dan is alles overIk kijk er naar uit! En dan vooral het doorslapen, men wat ben ik moe zeg!
![]()
ik snaput hoor, maar je hoort overal: 'ja na drie maanden wordt dat écht beter' hmhmquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:41 schreef Raissa het volgende:
Niet om je te ontmoedigen ofzo hoor maar dat hoeft niet natuurlijk hè!
Mijn buurman zei gister dat het na 15 jaar beter wordt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:45 schreef mikoxx het volgende:
ik snaput hoor, maar je hoort overal: 'ja na drie maanden wordt dat écht beter' hmhm
Ik bedoelde ik was onzeker of hij het goed zou doen op het kdv.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:01 schreef Tinuviel het volgende:
Mikoxx: Jair had heel erg last van krampjes. Na drie maanden werd het beter maar was niet helemaal weg. Was eerst onzeker of hij het wel goed zou doen ...
Ik zou het niet doen als ik jou was, ik smeer aftersun niet eens bij mezelf op mijn gezicht (vaak te "menthol-achtig", dat het een beetje prikt). Ik zou er gewoon een babycreme opdoen, wij hebben hier die babycreme van Natusan, weet niet of je dat hebt of anders wat Bepanthen of een andere babycreme?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:48 schreef _Ingrid_ het volgende:Ik kom even binnen hollen. Tyler is wat verband in zijn gezicht. Weet iemand of daar gewone aftersun op mag? Of beter iets anders?
Bij ons was het inderdaad een heel stuk beter na de 3 maanden, alleen overdag slapen blijft een drama (ze is nu 9 maanden). Dan is ze écht wel heel moe maar dan wil ze niet slapen en dan blijft ze gillen. Soms gaat het twee, drie weken goed ben je helemaal blijquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:26 schreef TheFrankey het volgende:
Ik hoor ook vaak dat het na 3 maanden over is allemaal. Maar dan vraag ik mij af hoe jullie dit ervaren hebben? Was dat ook zo?
heb je calendula emulsie voor baby's thuis? tegen waterpokkenjeuk én na zonnebrand.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:48 schreef _Ingrid_ het volgende:Ik kom even binnen hollen. Tyler is wat verband in zijn gezicht. Weet iemand of daar gewone aftersun op mag? Of beter iets anders?
Ik zie tandjes...quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:01 schreef _Ingrid_ het volgende:
heel stom, ik weet het, maar jammer dat niemand de eindelijk gelukte tandjesfoto ziet.
Mila doet wel dr mond open maar steekt dan ook gelijk dr tong uitquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:12 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ik zie tandjes...
Tandjesfoto's zijn verrekte lastig... Waarom doen ze nu gewoon niet netjes hun mondje open als je daar beleefd om vraagt?
en deze had ik ooknog niet gelezen, wat goed!quote:
ach meis toch, en hij is nog wel zo mooi gelukt met dat lachende koppie van hemquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:01 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nee Pinq, maar goed idee. Nu is het niet meer nodig, alles is weg.
Dus misschien toch vooral rood van warmte. Maar die ga ik zeker halen.
Vicky suc6 bij de huisarts.
DJMO sneu dat hij nog ziek is.
heel stom, ik weet het, maar jammer dat niemand de eindelijk gelukte tandjesfoto ziet.
hij heeft nu 39,8, ik heb m net wat diksap laten drinken (hoe ik ook aandring water of thee moet hij gewoon niet) en een paracetamol gegeven. is nog steeds helder en alert, huilerig/mopperig. had net wel een goeie plasluier en poepluier. (op het moment dat de thermometer bijna klaar was, begon hij nog meer te poepenquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:03 schreef _Ingrid_ het volgende:
tnx! Tandjes zijn ook scherp zeg! In filmpjestopic staat nog een filmpje met hem.
Jelief, kan idd wel meespelen.
Hoe is het nu met Jan djmo?
Mooie tandjesfoto. Ik kan bij Jair niet eens kijken of er iets in zijn mond zit. Laat staan een foto nemen mocht er een tandje zijn. Die tong zit er idd steeds overheen. Knap deze foto!quote:
Het is ook niet aardig om de rest van zijn fles aan zijn papa op te voerenquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:52 schreef DJMO het volgende:
ja toch maar wel even doen idd vicky, hij is wel echt aan de beterende handhij begno te huilen toen ik zijn fles even weghaalde zodat hij papa de rest kon drinken. goed teken denk ik zo
herkenbaar. Ben je ergens en dan zeggen ze: oh wwat een schatje en wat slaapt ze vredig.. zeker een rustig kindje...quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Het is ook niet aardig om de rest van zijn fles aan zijn papa op te voeren
Vicky, fijn dat het bakeren rust geeft, maar de rest is echt zó vervelend joh! Vooral omdat de omgeving blijkbaar aldoor de leuke kanten ziet en jij het overstuur zijn!
Ik was laatst bij mijn ouders en daar was ook even iemand op bezoek met een huilbaby en die was ook lief aan het lachen en doen. En die moeder: 'en toen hing ze de lieve baby uit'En die reactie snapte ik best
Heerlijk!quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:11 schreef miss_sly het volgende:
Senna heeft vandaag met papa gedoucht![]()
En ze vond het fijn!
Daar was ik ook benieuwd naarquote:
^^ was het niet duidelijk dat deze post na het huisartsenbezoek geschreven was jongens?quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:38 schreef DJMO het volgende:
het is sowieso een buikgriepje, maar als het meezit hebben we vannacht/vandaag het hoogtepunt gehad. het kán zijn dat er ook nog een tandje broeit maar dat weten we dus niethij was verder niet uitgedroogd (gelukkig) en ipv eten/diksap gewoon een extra fles melk aanbieden. bij alle flessen melk wat extra water (zo'n 10cc) voor het vocht geven, en kijken of hij bijv. water uit een bekertje wil drinken (twee vliegen in één klap; hij leert uit een beker drinken én krijgt vocht binnen).
op de terugweg naar huis sokken maat 80/86 gehaald voor hem, want zijn voeten groeien harder dan de rest, 68/74 is te klein
lekker he senna dat douchen !!
WB! Was't leuk?quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:09 schreef Kleurdoos het volgende:
Hullo, wij zijn er ook weer
*doet net alsof ze heel bruin is*
*eerder heel erg regennat en coupe windhoos
aniway, hier gaat alles prima
beterschap voor Jan!
En ik zag dat Mereltje een dikke bips heeft (8850 oid) en dat met die centimeters, proppie
)
hier een vrouwtje dat niet wil slapen maar wel rugmassages wil ontvangen (als je er mee stopt gaat ze piepen)
prinsesje
De eerste keer prikjes waren het ergst vond ik. Daarna werd het geleidelijk aan minder. Het is vooral een van de twee prikken, die erg is. Dat spul schijnt te branden. Bij die prik ging Jair huilen, daarna was het vaak vrij snel weer goed.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:41 schreef DJMO het volgende:
arme tess .. de eerste (en 2e en 3e) keer prikjes zijn zo sneu
Dat hadden wij ook een keer, met twee gelijke beentjes. Meten ze een keer 61,5 cm en bij het volgende bezoek 61 cm. Nou ... dat lijkt me stuk. Dan zou hij ook gekrompen zijn. Gelukkig hebben zij geen heel groot verschil gemeten. Het ligt er eerder aan, dat je het bij zo kleine kindjes nooit nauwkeurig kunt meten.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:43 schreef Igraine het volgende:
Hier meten ze ook bij elk bezoek. Maar omdat bij Daryl haar ene beentje langer is dan de andere, (zijn we onlangs achtergekomen) ligt het er ook maar net aan welk beentje ze meten. Dus vorige keer was ze zowat gekrompen
Rond 26 weken of 6 maanden. Zijn jullie daar al over/doorheen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:06 schreef Kleurdoos het volgende:
wanneer zit er weer een sprong aan te komen?
Elin is echt heeeeel erg aan het zeurenincl. de hele nacht
of zijn het tandjes?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:06 schreef Kleurdoos het volgende:
wanneer zit er weer een sprong aan te komen?
Elin is echt heeeeel erg aan het zeurenincl. de hele nacht
Aha, dan is het ook hier het euvel met Maarten... hij is snel(ler) wat ontevreden en huileriger...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:14 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Rond 37 weken of 8,5 maand, begint al in week 33/34 mogelijkerwijs
Oh ja heerlijk is dat hequote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:18 schreef DJMO het volgende:
jan heeft een nieuw kunstje geleerd: gericht mijn bril van neus aftrekken
precies dat is het bij Jair vaak ook houvast zoeken als hij op mijn arm zit. Maar hij doet het ook als hij op de commode ligt en ik lucht op zijn buik of in zijn nek blaas. Hij grijpt ook dan gewoon onbewust naar mijn haar denk ik.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:34 schreef DJMO het volgende:
mijn haar trok hij al regelmatig aan tinuviel (en ik mag het niet laten knippen van mijn man, een vrouw hoort lang haar te hebben), maar sinds vandaag pakt hij gericht mijn bril vast en trekt hem ook bewust van mijn neus af... mijn haren zijn minder bewust, dat is gewoon houvast zoeken als ik hem op mijn arm heb (armpjes om mijn nek hen en graaien naar iets wat houvast biedt)
Heerlijk vicky dat Tess zo lekker heeft geslapen. En dat helemaal niet ingebakerd zo te zien. Misschien ligt het ook deels aan de houding. Jij schrijft dat zij op haar buik ligt, het lijkt een beetje alsof het op haar zij is. Heeft zij al eerder op haar buik geslapen. Wij hebben op een gegeven moment onlangs uitgevonden dat Jair heel graag op zijn zij slaapt. Dan kan hij zijn beentjes voor zijn buik trekken, handjes voor zich, speen of duim in de mond en een lievelingsknuffeldoekje van hem in zijn armen.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 22:45 schreef Vicky het volgende:
Tess heeft gewoon 2 uur lang in ons bed geslapen... Op haar buik!
[ afbeelding ]
welkom en gefeliciteerdquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 19:34 schreef Urla het volgende:
Hallo dames. Ook ik wilde mij en mijn dochter officieel melden in dit topic.
Dewi is haar naam en geboren op 25 July
Dewi heeft hier ook allemaal schilfertjes. Volgens de kraamhulp was het niet een droge huid, maar moest ze het gewoon kwijt idd. Volgens haar had goed inolieen weinig zin, maar ruikt wel lekker.![]()
Beeb roept weer. (snel wegrent)
Aan voeden op verzoek gaan we hier ook echt niet beginnenquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:05 schreef Smirre het volgende:
Mikoxx, wij hebben onze tweeling wel altijd gevoed op schema. Je bent anders de hele dag met niets anders bezig. Voeden op verzoek werkt prima voor 1 kindje, maar voor een tweeling is dat imho ondoenlijk. Er zal altijd iemand ontevreden zijn, daarom bepaalden wij het schema; zij of ze (alles) dronken.
Dan kom ik bij je volgende vraag. Het pak voeding geeft maximum hoeveelheden aan. Daar hoef je niet aan te komen (en ik lees dat ze bij jou ook nog bv bijkrijgen). Het is een richtlijn waar je niet overheen mag komen. Onze kinderen lieten regelmatig wat staan. WIj vonden dat geen probleem. Vol is vol en van slapen groei je ook. Als ze dan een keer dag driekwart dronken van wat ik aanbood, was me dat prima. (Het zijn immers geen machientjes.)
ik krijg ze zaterdagquote:Op maandag 3 augustus 2009 15:46 schreef Kleurdoos het volgende:
wow, ik doe mee met buzzer en mocht dreumesmelk buzzen (gratis) nu staat er 10 liter dreumesmelk in mn kast met 16 knuffeldoekjes die ik uit kan delen![]()
mijn ah heeft veel uit het assorti gehaald, maar van diksap hebben ze wel vrijf soorten staanquote:Op maandag 3 augustus 2009 14:04 schreef Diaan73 het volgende:
Zo Tess is wel goed gegroeid zeg![]()
Diksap aardbei??? Ik zie hier bij AH maar 2 soorten staan... waar haal je de aardbei vandaan? Wat geven jullie trouwens als toetje? Ik koop "mijn eerste danoontje" maar die hebben ze bij "onze" AH niet meer in het assortiment.
Ingrid, ik geef de diksap gewoon in een flesje, Lennon wil nog niet aan de beker.
Ik heb t in huis voor noodgevallen of als ik een avond weg moet ofzo, ik kolf niet meer en dan is dreumesmelk wel hendig (ook voor pap)quote:
ik heb in mijn familie genoeg kleintjes aan wie ik ze kan uitdelenquote:Op maandag 3 augustus 2009 16:05 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Ik heb t in huis voor noodgevallen of als ik een avond weg moet ofzo, ik kolf niet meer en dan is dreumesmelk wel hendig (ook voor pap)
t zijn trouwens 10 knuffeldoekjes, allemaal t zelfde..ik leg ze hier wel bij t CB neer ofzo
Hier ook! Wel 1 setje uit kunnen delen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:46 schreef Kleurdoos het volgende:
wow, ik doe mee met buzzer en mocht dreumesmelk buzzen (gratis) nu staat er 10 liter dreumesmelk in mn kast met 16 knuffeldoekjes die ik uit kan delen![]()
Ja de tijd gaat heel snel om. Het lijkt soms alsof hij pas net geboren is en is toch al 6 maanden oud. Vanaf welke leeftijd zijn jullie drinken uit een tuitbeker gaan geven? Ik weet ook niet zo goed wanneer en hoeveel ik hem het beste te drinken kan geven. Tenslotte krijgt hij nog 5 keer borstvoeding. Wel geven wij nu bij het fruit/.groente hapje wat extra drinken erbij. Wij hebben gezegd, dat wij het voor nu maar bij thee en water houden.quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:35 schreef _Ingrid_ het volgende:
Jair ailweer een half jaar. Gaat snel he?
http://tinyurl.com/Tyler-lacht Ook nog even hier. En let niet op mij. (filmpjestopic wordt niet veel bezocht volgens mij)
Hier gaat het gewoon goed! Slaapt wel ineens langer overdag. En steeds vaker zonder bakerzak. Maar goed ook, want als hij goed kan rollen, mag dat niet meer. Al doet hij dat nooit in bed.
Eten gaat ook beter, alleen eet hij nog niet veel. En diksap vind hij niks. Ander smaakje maar proberen.
Doen jullie dat dan uit een fles of tuitbeker?
pciesquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:07 schreef Kleurdoos het volgende:
waarom hou je t niet gewoon zelf? scheelt flink in de kosten.. schrijf gewoon een extra lang rapport voor je gemoedsrust
De spullen van Weleda vind ik erg lekker en die zijn allemaal op natuurlijke basis, maar ook wel iets aan de prijzige kant.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:43 schreef Takkembah het volgende:
Even een klein vraagje tussendoor: welke verzorgingsproducten voor pasgeborenen raden jullie aan? Ik weet dat Zwitsel op alle checklisten staat, maar wij vinden dat spul gewoonweg stinken. Zijn er goede alternatieven die jullie als (ervaren) mama's aanraden?
Lief heeft een ander merk dat bijna niet ruikt en daar wordt B ook keurig schoon van, en geen huidproblemen, dus het zal best gewoon goed spul zijn. Maar ik heb geen idee hoe het heet... Is ongetwijfeld iets Vlaams, witte flessen, met groene tekst/doppen. Als ik er aan denk zal ik volgende week even kijken...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:43 schreef Takkembah het volgende:
Even een klein vraagje tussendoor: welke verzorgingsproducten voor pasgeborenen raden jullie aan? Ik weet dat Zwitsel op alle checklisten staat, maar wij vinden dat spul gewoonweg stinken. Zijn er goede alternatieven die jullie als (ervaren) mama's aanraden?
selene deze week al! ik ben al weken aan het aftellen. mijn kleintje wordt al groot. ze speelt al met duploautootjes!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:36 schreef Kleurdoos het volgende:
selene en leander gaan deze maand weg uit t topic
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:36 schreef Kleurdoos het volgende:
selene en leander gaan deze maand weg uit t topic
Uh dat hij aant werk gaat wil toch niet zeggen dat jij ook om 6 uur moet opstaan?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:35 schreef Kleurdoos het volgende:
Ah.. misschien dat ik binnenkort een papmoment er in doe (ochtend)
vaders gaat binnenkort weer aan t werk dus dan zijn we om 6:00 op
Elin slaapt nu elke morgen tot ongeveer half 9 of half 10![]()
maar dat zal dan wel gaan veranderen
Senna is nu 16 dagen oud, en ik heb nog niets anders gebruikt dan sudocreme voor de billetjes en balneum voor de droge huid op de voetjes. In bad of mee onder de douche is water meer dan voldoende om haar schoon te krijgen (waar worden ze nu vies van) en verder vind ik haar lekker naar babietjes ruiken zonder dat ik extra spul gebruikquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:43 schreef Takkembah het volgende:
onze badkamer zit vast aan de slaapkamerquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uh dat hij aant werk gaat wil toch niet zeggen dat jij ook om 6 uur moet opstaan?
Ik zou mooi blijven liggen(als dat kan natuurlijk)
ook altijd zorgen voor een schoon reserveslaapzakje en beddengoed trouwensquote:
Jep! En als de postbode zegt dat de doos zwaar is, geloof `m danquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:57 schreef Axi het volgende:
ik ga ook de dreumesmelk buzzen.... maar krijg je echt 10!! liter?!?!
je krijgt 20 pakjes van 500mlquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:57 schreef Axi het volgende:
ik ga ook de dreumesmelk buzzen.... maar krijg je echt 10!! liter?!?!
oi!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:25 schreef Jore het volgende:
Hier verandert de poep momenteel als gevolg van de bijvoeding, ik ben er nog niet zo over te spreken geloof ik (stinkt!).
Kleurdoos, geef je 's avonds een kv-papje? Hoe gaat dat? Slaapt E. er op door? Interessevragen hoor!
Wil je de bv gaan afbouwen of gewoon combineren? Ik zit echt een beetje te dubben wat ik moet gaan doen, Lieuwe slaapt echt heel slecht de laatste tijd en ik weet eigenlijk niet of ik heel principieel alleen bv wil blijven geven of toch ook 's avonds iets vullenders. Misschien eerst eens een papje brouwen van rijstebloem + afgekolfde melk maar ik ben nu op vakantie en hier is geen natuurvoedingswinkel en dus ook geen Biobim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |