Ik zie tandjes...quote:Op woensdag 29 juli 2009 13:01 schreef _Ingrid_ het volgende:
heel stom, ik weet het, maar jammer dat niemand de eindelijk gelukte tandjesfoto ziet.
Mila doet wel dr mond open maar steekt dan ook gelijk dr tong uitquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:12 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Ik zie tandjes...
Tandjesfoto's zijn verrekte lastig... Waarom doen ze nu gewoon niet netjes hun mondje open als je daar beleefd om vraagt?
en deze had ik ooknog niet gelezen, wat goed!quote:
ach meis toch, en hij is nog wel zo mooi gelukt met dat lachende koppie van hemquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:01 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nee Pinq, maar goed idee. Nu is het niet meer nodig, alles is weg.
Dus misschien toch vooral rood van warmte. Maar die ga ik zeker halen.
Vicky suc6 bij de huisarts.
DJMO sneu dat hij nog ziek is.
heel stom, ik weet het, maar jammer dat niemand de eindelijk gelukte tandjesfoto ziet.
hij heeft nu 39,8, ik heb m net wat diksap laten drinken (hoe ik ook aandring water of thee moet hij gewoon niet) en een paracetamol gegeven. is nog steeds helder en alert, huilerig/mopperig. had net wel een goeie plasluier en poepluier. (op het moment dat de thermometer bijna klaar was, begon hij nog meer te poepenquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:03 schreef _Ingrid_ het volgende:
tnx! Tandjes zijn ook scherp zeg! In filmpjestopic staat nog een filmpje met hem.
Jelief, kan idd wel meespelen.
Hoe is het nu met Jan djmo?
Mooie tandjesfoto. Ik kan bij Jair niet eens kijken of er iets in zijn mond zit. Laat staan een foto nemen mocht er een tandje zijn. Die tong zit er idd steeds overheen. Knap deze foto!quote:
Het is ook niet aardig om de rest van zijn fles aan zijn papa op te voerenquote:Op donderdag 30 juli 2009 08:52 schreef DJMO het volgende:
ja toch maar wel even doen idd vicky, hij is wel echt aan de beterende handhij begno te huilen toen ik zijn fles even weghaalde zodat hij papa de rest kon drinken. goed teken denk ik zo
herkenbaar. Ben je ergens en dan zeggen ze: oh wwat een schatje en wat slaapt ze vredig.. zeker een rustig kindje...quote:Op donderdag 30 juli 2009 09:24 schreef freecell het volgende:
[..]
Het is ook niet aardig om de rest van zijn fles aan zijn papa op te voeren
Vicky, fijn dat het bakeren rust geeft, maar de rest is echt zó vervelend joh! Vooral omdat de omgeving blijkbaar aldoor de leuke kanten ziet en jij het overstuur zijn!
Ik was laatst bij mijn ouders en daar was ook even iemand op bezoek met een huilbaby en die was ook lief aan het lachen en doen. En die moeder: 'en toen hing ze de lieve baby uit'En die reactie snapte ik best
Heerlijk!quote:Op donderdag 30 juli 2009 10:11 schreef miss_sly het volgende:
Senna heeft vandaag met papa gedoucht![]()
En ze vond het fijn!
Daar was ik ook benieuwd naarquote:
^^ was het niet duidelijk dat deze post na het huisartsenbezoek geschreven was jongens?quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:38 schreef DJMO het volgende:
het is sowieso een buikgriepje, maar als het meezit hebben we vannacht/vandaag het hoogtepunt gehad. het kán zijn dat er ook nog een tandje broeit maar dat weten we dus niethij was verder niet uitgedroogd (gelukkig) en ipv eten/diksap gewoon een extra fles melk aanbieden. bij alle flessen melk wat extra water (zo'n 10cc) voor het vocht geven, en kijken of hij bijv. water uit een bekertje wil drinken (twee vliegen in één klap; hij leert uit een beker drinken én krijgt vocht binnen).
op de terugweg naar huis sokken maat 80/86 gehaald voor hem, want zijn voeten groeien harder dan de rest, 68/74 is te klein
lekker he senna dat douchen !!
WB! Was't leuk?quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:09 schreef Kleurdoos het volgende:
Hullo, wij zijn er ook weer
*doet net alsof ze heel bruin is*
*eerder heel erg regennat en coupe windhoos
aniway, hier gaat alles prima
beterschap voor Jan!
En ik zag dat Mereltje een dikke bips heeft (8850 oid) en dat met die centimeters, proppie
)
hier een vrouwtje dat niet wil slapen maar wel rugmassages wil ontvangen (als je er mee stopt gaat ze piepen)
prinsesje
De eerste keer prikjes waren het ergst vond ik. Daarna werd het geleidelijk aan minder. Het is vooral een van de twee prikken, die erg is. Dat spul schijnt te branden. Bij die prik ging Jair huilen, daarna was het vaak vrij snel weer goed.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:41 schreef DJMO het volgende:
arme tess .. de eerste (en 2e en 3e) keer prikjes zijn zo sneu
Dat hadden wij ook een keer, met twee gelijke beentjes. Meten ze een keer 61,5 cm en bij het volgende bezoek 61 cm. Nou ... dat lijkt me stuk. Dan zou hij ook gekrompen zijn. Gelukkig hebben zij geen heel groot verschil gemeten. Het ligt er eerder aan, dat je het bij zo kleine kindjes nooit nauwkeurig kunt meten.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 09:43 schreef Igraine het volgende:
Hier meten ze ook bij elk bezoek. Maar omdat bij Daryl haar ene beentje langer is dan de andere, (zijn we onlangs achtergekomen) ligt het er ook maar net aan welk beentje ze meten. Dus vorige keer was ze zowat gekrompen
Rond 26 weken of 6 maanden. Zijn jullie daar al over/doorheen?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:06 schreef Kleurdoos het volgende:
wanneer zit er weer een sprong aan te komen?
Elin is echt heeeeel erg aan het zeurenincl. de hele nacht
of zijn het tandjes?quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:06 schreef Kleurdoos het volgende:
wanneer zit er weer een sprong aan te komen?
Elin is echt heeeeel erg aan het zeurenincl. de hele nacht
Aha, dan is het ook hier het euvel met Maarten... hij is snel(ler) wat ontevreden en huileriger...quote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:14 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Rond 37 weken of 8,5 maand, begint al in week 33/34 mogelijkerwijs
Oh ja heerlijk is dat hequote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:18 schreef DJMO het volgende:
jan heeft een nieuw kunstje geleerd: gericht mijn bril van neus aftrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |