abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 juli 2009 @ 12:58:57 #100
62233 Jelief
ikke lief!
pi_71425066
Memmel dat staat op pagina 5999a, das een eratum misschien is die uit jouw handleiding gevallen?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_71425164
Nee Pinq, maar goed idee. Nu is het niet meer nodig, alles is weg.
Dus misschien toch vooral rood van warmte. Maar die ga ik zeker halen.

Vicky suc6 bij de huisarts.

DJMO sneu dat hij nog ziek is.

heel stom, ik weet het, maar jammer dat niemand de eindelijk gelukte tandjesfoto ziet.
  woensdag 29 juli 2009 @ 13:12:02 #102
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_71425514
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 13:01 schreef _Ingrid_ het volgende:

heel stom, ik weet het, maar jammer dat niemand de eindelijk gelukte tandjesfoto ziet.
Ik zie tandjes...

Tandjesfoto's zijn verrekte lastig... Waarom doen ze nu gewoon niet netjes hun mondje open als je daar beleefd om vraagt?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_71425648
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 13:12 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Ik zie tandjes...

Tandjesfoto's zijn verrekte lastig... Waarom doen ze nu gewoon niet netjes hun mondje open als je daar beleefd om vraagt?
Mila doet wel dr mond open maar steekt dan ook gelijk dr tong uit
pi_71426624
de tandjes staan er heel goed en duidelijk op Ingrid!! Hoera voor Tyler!
  woensdag 29 juli 2009 @ 14:11:46 #105
62233 Jelief
ikke lief!
pi_71427692
verrrek! ik had maar gelezen vanaf post 97...
Misschien dat hij daarom wat minder goed at Ingrid?
  woensdag 29 juli 2009 @ 14:22:24 #106
62233 Jelief
ikke lief!
pi_71428097
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:12 schreef Reinhilde het volgende:
Thomas staat los
en deze had ik ooknog niet gelezen, wat goed!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 29 juli 2009 @ 14:28:15 #107
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71428290
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 13:01 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nee Pinq, maar goed idee. Nu is het niet meer nodig, alles is weg.
Dus misschien toch vooral rood van warmte. Maar die ga ik zeker halen.

Vicky suc6 bij de huisarts.

DJMO sneu dat hij nog ziek is.

ach meis toch, en hij is nog wel zo mooi gelukt met dat lachende koppie van hem
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_71428553
Vicky, sterkte!!

En leuke foto van Greame!
En voor de tandjes van Tyler en het los staan van Thomas...
En voor alle ander bijzondere kindjes en voor de kindjes die iets bijzonders kunnen ook natuurlijk!
(Het zijn er altijd zo veel, dat kan ik nooit onthouden... )
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_71429630
tnx! Tandjes zijn ook scherp zeg! In filmpjestopic staat nog een filmpje met hem.

Jelief, kan idd wel meespelen.

Hoe is het nu met Jan djmo?
  woensdag 29 juli 2009 @ 16:15:50 #110
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71431991
Vicky ben je al bij de ha geweest? En Jan, al aan de beterende hand?

Tandjes....lieieief! Heeft hij er veel last van ingrid?

Vandaag ben ik weer goedgekeurd door de vk in het zkh, had nacontrole. Gelukkig maar! Spiraal gezet en dat viel me reuze mee
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 29 juli 2009 @ 16:36:06 #111
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71432620
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 15:03 schreef _Ingrid_ het volgende:
tnx! Tandjes zijn ook scherp zeg! In filmpjestopic staat nog een filmpje met hem.

Jelief, kan idd wel meespelen.

Hoe is het nu met Jan djmo?
hij heeft nu 39,8, ik heb m net wat diksap laten drinken (hoe ik ook aandring water of thee moet hij gewoon niet) en een paracetamol gegeven. is nog steeds helder en alert, huilerig/mopperig. had net wel een goeie plasluier en poepluier. (op het moment dat de thermometer bijna klaar was, begon hij nog meer te poepen ) zijn middagmelk boterham gingen overigens wel aardig op net als zijn fruithapje vanmorgen.

-edit- diksap kwam er even hard weer uit ook. dan maar thee blijven proberen ....

[ Bericht 3% gewijzigd door DJMO op 29-07-2009 16:57:39 ]
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_71437641
Ach, arme jan

Mooie tanden van Tyler!

En over dat 3 maanden, hier was die grens echt een verademing! Niet aanwijsbaar waarom, maar zeker aanwezig! Alles ging ineens beter.

Hier ook een sneutje, maar dat komt van de prikken denk ik. 38,9 en een stijf beentje vanavond. Wel lekker gaan slapen gelukkig!
Deze keer CB was alleen prikken en wegen, de volgende keer gesprek.

Op de curve van het CB is hij ongeveer gelijk gebleven/beetje gedaald qua gewicht en gestegen in de lengte, maar de BV. com curve doet dit:

Dus die curves zijn het weer eens niet eens (ok, over de lengte wel, haha)

Verder heeft hij er eergisteren in een uur brullen een tand uitgestampt En is hij in anderhalve week uit op 2 na al zijn rompers gegroeid.
pi_71437935
Jeetje Jan, beterschap!

En Leander ook! Nare prikken. Maar wel lekker gegroeid toch, volgens de BV-curve dan. Raar dat dat zo verschilt eigenlijk. Ik ben benieuwd wat voor curve ze hier gebruiken.

Tyler wat een mooie tandjes in je onderkaak!

Vicky, wat heftig toch allemaal. Hopelijk helpt het bakeren Tess rustiger te worden.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 29 juli 2009 @ 21:28:05 #114
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71440657
beterschap leander

ik hoop dat we het ergste nu gehad hebben, na het uitspugen van de diksap op mama's mooie nieuwe grijze trui het niet willen avondeten, krijsen, tenslotte melk gedronken, toen na een uur of twee zachtjes mekkeren in de box (krijsen als ik hem op bed probeerde te leggen, alleen mama in de buurt hield m rustig, bij papa ging hij ook janken) heeft hij zowaar nog even gespeeld en gedraaid in de box! was zijn temperatuur gezakt naar 37,8. in bad gedaan, ook hier was hij weer zichzelf, beentjes trappelen zodat ik drijfnat was, toen nog een paracetamol gegeven voor de nacht, een fles avondpapje banaan, waar hij circa driekwart van op heeft issie heel lief gaan slapen. mocht hij nou weer/nog koorts hebben morgenochtend heb ik al een auto geregeld om naar de dokter te gaan met hem. dan kan de assistente mijn kont kussen zogezegd

pi_71440985
Over de ha komt morgen.. Te verl tikken voor de iphone

ff juichen hoor... Tess ligt al vanaf uuryje of 8 in brf. Ze heeft bijns een uur wakker gelegen ZONDER piepen en ligt nu te slapen!!!!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 29 juli 2009 @ 21:42:21 #116
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71441127
wat goed vicky!!! ingebakerd?

pi_71441274
Ja! Strak zie bakertopic
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71442365
voor Tess!
pi_71442763
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:49 schreef _Ingrid_ het volgende:
vicky

Kijk! Tandjes!
[ afbeelding ]
Mooie tandjesfoto. Ik kan bij Jair niet eens kijken of er iets in zijn mond zit. Laat staan een foto nemen mocht er een tandje zijn. Die tong zit er idd steeds overheen. Knap deze foto!
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_71442874
Beterschap voor Jan en Leander.

Wat goed Vicky. Heel blij voor Tess en voor jou. Dit is zeker een opluchting, dat het inbakeren helpt dat Tess minder last heeft. Dat maakt het voor jou ook makkelijker. Ik denk dat jij jezelf ook gelijk een stuk beter voelt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  woensdag 29 juli 2009 @ 22:29:31 #121
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_71442996
DMJO, fijn dat het met Jan wat beter gaat!

Ingrid, ik had Tylers tandje gezien hoor! en ik dacht écht dat ik wat gezegd had erop, zeker nu Maarten ook net zijn eerste tandje(s) heeft

En ik voor Tess!

Vanavond even bij een vriendin op visite geweest die jarig is. Maarten was hartstikke lief, en lachen tegen mensen die hij nog nooit gezien had... Een papfles daar gegeven en toen naar bed... hij was stil (maar wel wakker). Op een gegeven moment was hij het zat in bed, dus nog maar even op schoot en toen naar huis. We waren om 10 uur thuis dus nu ligt hij er pas in... Hij heeft wel nog thuis van 7 tot 8 geslapen, maar toch... ach het zijn incidenten en ik vind het nog niet echt een fijn idee om hem hier alleen te laten liggen en de babyfoon bij de buren... Dan maar even zo, misschien dat we dat in de toekomst nog wel eens doen...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_71443034
Wat fijn Vicky

Merel is op het cb geweest. Ze is nu 67,5 cm en 8855 gram! Ze is gewoon ff 1,1 kilo aangekomen in een maand tijd
Verder doet ze het supergoed
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  woensdag 29 juli 2009 @ 22:32:31 #123
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_71443139
Wat goed Merel! Ik denk dat Maarten net zo zwaar is (of bijna net zo zwaar). We moeten de 13e weer naar het consultatie bureau dus dan horen (en zien) we het wel...
pi_71443508
Fuente: Zo dat is een vooruitgang (1,1 kg) in een maand tijd.

Mijn zoontje heeft vanmiddag op het kdv niet geslapen, wat hij normaal wel doet. Oma, die hem had opgehaald zei: straks maar in bed leggen. Maar meneer wilde per se niet slapen. Net na de laatste voeding van 10 uur in bed gelegd. Het is heerlijk stil, dus ik ga ook maar snel naar bed en slapen. Teruste iedereen
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_71444313
B woog vandaag al 5,5 kilo! (hij is nu 6 1/2 week)
Het wordt een speklappie...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_71449000
Goedemorgen!!
Wow, wat een verschil zeg!! Tess is in slaap gevallen gisteravond, ingebakerd. Het duurde ff voor ze sliep maar ze was al die tijd stil. Uiteindelijk om uurjte of 22.30 geloof ik een flesje gegeven en rond 23.15 ging ze weer slapen, tot 6.15. Toen weer een flesje, ff spelen n de box en toen was het gapen.. Hup, doeken weer om d'r heen en naar d'r bed (dit keer dr ledikant omdat Amber nu in mijn bed ligt en ik niet wil dat Amber wakker wordt). ff een paar minuten flink pruttelen maar het is nu al een tijdje stil. Ze slaapt volgens mij nog niet, maar ligt wel heel rustig.

Gister dus naar de ha geweest. Vind het moeilikj te bepalen of ik met bepaalde vragen nou bij de ha of bij de ka moet zijn. Goed, dus naar de ha, onze eigen is op vakantie dus naar een invaller. Verhaal gedaan over het vele poepen maar ze ging toch maar voor de zekerheid ff overleggen met de ka. Blijkt dus dat we een afspraak bij de ka hadden en dat de ka op ons zat te wachten, ik wist nergens van. Dus terug naar de auto en WEER naar het zh ik heb deze week een knipkaart. De ka heeft ff geluisterd en gekeken, vond wel dat d'r fontanel ietsje ingedeukt was maar ze was nog niet uitgedroogd. Aangezien het aantal luiers afneemt is virusje dat ze ws. heeft, op z;n retour. Moeten d'r wel ff in de gaten houden.
De ka zag wel dat ik er best doorheen zit, ze zorgde zelfs voor een koppie thee
Ennieweej, ze besprak nog de mogelijkheid voor een geplande opname, om ons rust te geven maar ook om te proberen of ze het patroontje waar Tess in zit te kunnen doorbreken.
Geplande opname gaat ons behoorlijk boven onze pet, maar we houden het zeker in onze achterhoofd... hoe moeilijk ik het vind.. maar misschien dat ze dan beter kunnen zien waar het extreme huilen vandaan komt.
Gistermiddag was het weer zover, helemaal over de zeik. We waren bij mijn ouders en mijn meoder heeft denk ik ruim een half uur met d'r gelopen tot ze stil was. Eindelijk nog iemand die ziet hoever Tess door kan slaan en het was eigenlikj nog niks vergeleken bij andere dagen. Thuis was het ook weer flink mis. Ik heb Tess een flesje gegeven op ons bed omdat het daar het rustigst was, en uiteindelijk kwam ze wel tot rust.
Mijn moeder heeft dus nu gezien hoe Tess kan zijn en heeft ook aangeboden eventueel een avondje te komen om er puur voor Tess te zijn en d'r te troosten enzo als ze doorslaat..
In september iig weer terug naar de ka en kinderpsych en over 3 weken naar de fysio...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator donderdag 30 juli 2009 @ 08:23:20 #127
5428 crew  miss_sly
pi_71449122
Hoe is het met Jan vanochtend? Wat opgeknapt?

Fuente, wat goed van Merel

Je kunt Maarten dus wel meenemen naar een verjaardag als hij zo lief is, Marie. Fijn hoor. Ik zou ook niet zo van de babyfoon zijn, denk ik.

Vicky, hoera voor een slapende Tess
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 30 juli 2009 @ 08:28:27 #128
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71449175
Vicky, fijn dat het inbakeren Tess wat rust lijkt te geven, maar wat vervelend dat het verder zo gaat met haar. Dikke kus voor jullie!

En even een jompeltje voor alle eerste tandjes!

Ik kan hier nog steeds geen hoogte krijgen van het slapen van mijn mannetje hoor. Gisteren sliep ie door en vannacht kwam hij om 3 uur weer voor een voeding. En mag ik 'm al in een slaapzakje doen? Hij kruipt namelijk zijn hele bed door!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_71449195
Memmel, Amber lag met 3 dagen al in een slaapzak! Je moet misschien de armsgaten iets kleiner maken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 30 juli 2009 @ 08:36:11 #130
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71449231
Met die spierballen van Morris? Ik ga gelijk de oude slaapzakken opduiken.
Maar ik overweeg ook een Puckababy, want Morris maait nogal met zijn armen.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 juli 2009 @ 08:37:41 #131
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71449250
vicky

vraagje, jan heeft 38,4 , het is geen 39+ meer, maar wel de 3e dag op rij dat hij koorts heeft. hij is verder vrolijk en alert, en beweegt weer zoals voor hij ziek werd zg maar. ook het snotteren lijkt iets minder. moet ik nou toch naar de huisarts gaan? als ik de assistente bel voor een afspraak gaat ze waarschijnlijk zeggen dat het nu beter gaat dus dat ik niet moet zeuren en gewoon thuis kan blijven ik ken dr inmiddels een beetje

pi_71449282
gewoon bellen djmo!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 juli 2009 @ 08:52:41 #133
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71449461
ja toch maar wel even doen idd vicky, hij is wel echt aan de beterende hand hij begno te huilen toen ik zijn fles even weghaalde zodat hij papa de rest kon drinken. goed teken denk ik zo

pi_71449528
Zolang ze voldoende drinken mogen ze best iets langer dan 3 dagen koorts hebben (vertelde ze ons op de huisartsenpost )
  donderdag 30 juli 2009 @ 09:02:05 #135
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_71449606
DJ, wat naar voor Jan zeg. Ik hoop dat hij snel opknapt.

Tjee Vicky, dat lijkt me inderdaad niet leuk, een geplande opname, maar als het zo door gaat... dan is dat voor jou en Tess misschien wel het beste.

Fuente, die van jou is aan het groeien zeg

Memmel, Joep heeft dat ook hoor. Gisteren om 23.00 150 cc op en dan om 03.00 gillen van de honger en de volgende dag om 23.00 150 cc op en dan slapen tot 04.45...
Bij Joep is het trouwens nog geen een keer later geworden dan 05.00. Hij gaat dan nog tot 06.00 slapen (ongeacht hoelaat hij eet) en om 06.00 is hij klaar wakker. Heel soms wil hij even knuffelen in bed, maar meestal wil hij gewoon opstaan, want als ik dan met hem naar beneden ga is het goed, anders blijft hij huilen. Vaak valt hij om 07.30/08.00 wel weer in slaap voor een paar uurtjes... gek ding. Kan hij die uurtjes die hij slaapt van 08.00 tot 10.30 niet gewoon aan zijn slaapje van de nacht vast plakken vraag ik me dan af. Maar dat komt vast wel een keer.
Niet mieten! Door gieten!
pi_71449698
Eigenlijk mag ik 's nachts echt niet klagen. Tess slaapt tot minstens 6 uur..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71450108
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 08:52 schreef DJMO het volgende:
ja toch maar wel even doen idd vicky, hij is wel echt aan de beterende hand hij begno te huilen toen ik zijn fles even weghaalde zodat hij papa de rest kon drinken. goed teken denk ik zo
Het is ook niet aardig om de rest van zijn fles aan zijn papa op te voeren

Vicky, fijn dat het bakeren rust geeft, maar de rest is echt zó vervelend joh! Vooral omdat de omgeving blijkbaar aldoor de leuke kanten ziet en jij het overstuur zijn!
Ik was laatst bij mijn ouders en daar was ook even iemand op bezoek met een huilbaby en die was ook lief aan het lachen en doen. En die moeder: 'en toen hing ze de lieve baby uit' En die reactie snapte ik best
pi_71450154
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 09:24 schreef freecell het volgende:

[..]

Het is ook niet aardig om de rest van zijn fles aan zijn papa op te voeren

Vicky, fijn dat het bakeren rust geeft, maar de rest is echt zó vervelend joh! Vooral omdat de omgeving blijkbaar aldoor de leuke kanten ziet en jij het overstuur zijn!
Ik was laatst bij mijn ouders en daar was ook even iemand op bezoek met een huilbaby en die was ook lief aan het lachen en doen. En die moeder: 'en toen hing ze de lieve baby uit' En die reactie snapte ik best
herkenbaar. Ben je ergens en dan zeggen ze: oh wwat een schatje en wat slaapt ze vredig.. zeker een rustig kindje...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 juli 2009 @ 09:30:02 #139
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71450241
ik vergat het woordje bij freecell

Moderator donderdag 30 juli 2009 @ 10:11:35 #140
5428 crew  miss_sly
pi_71451229
Senna heeft vandaag met papa gedoucht
En ze vond het fijn!
pi_71453010
Goh Vicky, wat fijn, van de KA en van je moeder en van het doorslapen van Tess! Het gaat volgens mij de goede kant op.
En inderdaad zo belangrijk dat andere mensen zien wat er aan de hand is zodat je meer begrip en hulp krijgt.
Ik hoop dat je gezin snel in rustiger vaarwater komt en dat je meer rust en tijd hebt om ervan te genieten.

Jeetje Jan, alweer een tandje, dat gaat snel zeg!

Senna, fijn he, douchen met de papa!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 juli 2009 @ 12:38:13 #142
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71455426
het is sowieso een buikgriepje, maar als het meezit hebben we vannacht/vandaag het hoogtepunt gehad. het kán zijn dat er ook nog een tandje broeit maar dat weten we dus niet hij was verder niet uitgedroogd (gelukkig) en ipv eten/diksap gewoon een extra fles melk aanbieden. bij alle flessen melk wat extra water (zo'n 10cc) voor het vocht geven, en kijken of hij bijv. water uit een bekertje wil drinken (twee vliegen in één klap; hij leert uit een beker drinken én krijgt vocht binnen).

op de terugweg naar huis sokken maat 80/86 gehaald voor hem, want zijn voeten groeien harder dan de rest, 68/74 is te klein

lekker he senna dat douchen !!

pi_71455906
Hoop dat Jan er snel vanaf is!

Mijn zusje heeft tess in bad gedaan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:23:52 #144
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71456660
Oh wat fijn dat het beter lijkt te gaan met Tess! Goed nieuws!

Hier hadden we vannacht voor de tweede keer een nacht van 23.00 voeding tot 5.00 uur! Hoera! Het waren geen twee nachten achter elkaar hoor, maar toch. Ik werd zelf om 4 uur wakker van stuwing helaas, dus ik heb er nog niet echt van kunnen profiteren, maar toch. Ik hoop zo dat het doorzet! Vandaag alleen wel het hele voedingsschema in de war. Om 5 uur hadden ze voeding gehad, dus om 7 uur geen honger (da's normaal de ochtendvoeding, 's nachts was steeds tussen 3 en 4). Vervolgens kwamen ze om 9.45 en nu slapen ze nog. Ik hoop dat ze t nog even vol gaan houden tot 14.15 ofzo, dan kunnen we 19 uur en 23 uur wel halen denk ik. We voeden hier echt op tijd en tegelijk. Normaal is het 7 uur 11 uur 15 uur 19 uur en 23 uur. Hebben jullie ook dat het schema van de dag dan zo in de war loopt? Volgens het schema op de verpakking vd flesvoeding mogen ze nu 150/5 (dus 165ml), maar ze drinken eigenlijk nooit meer dan 140 ml op. Is dat erg? Ze krijgen er natuurlijk bv bij, en daarvan weet ik natuurlijk niet hoeveel ze binnen krijgen....
pi_71456752
Vicky, klinkt stom, maar 'fijn' dat je moeder het nu ook gezien heeft. Hier was het toen hetzelfde (ah joh, zoveel huilt een baby toch niet?). Tot mijn schoonmoeder ging oppassen omdat ik weer moest werken en Merel daar ook uren achter elkaar huilde, ik was er ergens 'blij' mee omdat ze het erna ook beter begreep.
Fijn dat het bakeren zo goed helpt
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_71463487
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:11 schreef miss_sly het volgende:
Senna heeft vandaag met papa gedoucht
En ze vond het fijn!
Heerlijk!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 30 juli 2009 @ 17:16:35 #147
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71463641
Als je met een baby gaat zwemmen, houd je m dan zelf vast of doen je m in zo'n zwemring?
Oeh, samen douchen is zo gezellig
pi_71465051
Zelf vasthouden. Voor zo'n ring zijn ze nog veel te klein
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71465534
Vasthouden inderdaad. Is ook veel lekkerder volgens mij

L. doet zo zijn best om los te lopen, maar hij kan het echt nog niet. Los staan gaat goed. Dan kijkt hij bedenkelijk voor zich uit, doet een woeste stap, of 2 en valt om
Van de tafel naar de bank ed in één of 2 stappen gaat wel goed.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 juli 2009 @ 18:38:04 #150
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71465925
haha, nog even oefenen dus leander

hier ging er een kwart potje en een half toetje in. eerst deed hij zijn bekkie wagenwijd open, maar op kwart potje begon hij te protesteren. toen toetje maar gegeven, protesteren na een half toetje. het lijkt erin te blijven *vingers kruist* en hij ligt rustig in de box nu. ik geloof dat vanmorgen dat fruit uitspugen wel het hoogtepunt is geweest

pi_71470432
Wat goed van Leander.

Sterkte Vicky, hoop dat het snel beter gaat. Maar je krijgt hulp van je omgeving, dat is mooi.

Mikoxx helaas doen babys niet elke dag/ nacht hetzelfde. Hier is zoonlief ook de ene ochtend vroeger wakker en wil eten dan de andere ook als hij zijn voeding om dezelfde tijd heeft gehad.

Hier is er net bijna een hele pastinaak verdwenen. Leuk, dat Jair ook echt van die kauwbewegingen maakt. Verder is hij heel tevreden en lief. Hij heeft vanochtend twee uur strak doorgeslapen op het kdv. En toen wij na de voeding bij Oma en Opa naar huis kwamen heeft hij nog eens een half uur gepit in de kinderwagen. Apart, dat hij daarin dan slaapt en in het bedje een stuk moeilijker. Wij proberen hem dan vaak op zijn zij te leggen omdat hij zo lekkerder slaapt. Hij strekt zich helemaal en werkt zich standaard weer terug op zijn rug. Wij moeten echt iets in zijn rug leggen zodat hij niet kan omdraaien.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_71470561
Hoe was het bij de huisarts DJMO?
  Jubileum moderator donderdag 30 juli 2009 @ 21:14:16 #153
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71471116
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 20:58 schreef Raissa het volgende:
Hoe was het bij de huisarts DJMO?
Daar was ik ook benieuwd naar
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 juli 2009 @ 21:25:07 #154
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71471429
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:38 schreef DJMO het volgende:
het is sowieso een buikgriepje, maar als het meezit hebben we vannacht/vandaag het hoogtepunt gehad. het kán zijn dat er ook nog een tandje broeit maar dat weten we dus niet hij was verder niet uitgedroogd (gelukkig) en ipv eten/diksap gewoon een extra fles melk aanbieden. bij alle flessen melk wat extra water (zo'n 10cc) voor het vocht geven, en kijken of hij bijv. water uit een bekertje wil drinken (twee vliegen in één klap; hij leert uit een beker drinken én krijgt vocht binnen).

op de terugweg naar huis sokken maat 80/86 gehaald voor hem, want zijn voeten groeien harder dan de rest, 68/74 is te klein

lekker he senna dat douchen !!
^^ was het niet duidelijk dat deze post na het huisartsenbezoek geschreven was jongens?

Jubileum moderator donderdag 30 juli 2009 @ 21:26:16 #155
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71471460
Bij mij even niet DJMO maar nu wel
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71471488
Vreemd, dat over die sokken had ik namelijk wel gelezen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 juli 2009 @ 21:28:48 #157
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71471560
geeft niet meiden, vind het lief dat jullie aan me/ons denken het gaat nu iig wel veel beter, hij is eigenlijk na het bezoek aan de dokter koortsvrij gebleven, nog wel lichte verhoging, maar hey onder de 38.5 en zijn eten is binnen gebleven gelukkig (durfde ook geen heel potje te geven, uit angst dat hij het dan wel zou spugen).

ik hoef ook niet voor controle terug te komen, ze weet dat ik toch wel bel als ik het niet vertrouw

pi_71472963
Hullo, wij zijn er ook weer
*doet net alsof ze heel bruin is*

*eerder heel erg regennat en coupe windhoos

aniway, hier gaat alles prima
beterschap voor Jan!
En ik zag dat Mereltje een dikke bips heeft (8850 oid ) en dat met die centimeters, proppie )
hier een vrouwtje dat niet wil slapen maar wel rugmassages wil ontvangen (als je er mee stopt gaat ze piepen)

prinsesje
pi_71473448
Edit: Goede topci gevonden! Tnx

[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2009 22:39:01 ]
  Moderator donderdag 30 juli 2009 @ 22:35:45 #160
5428 crew  miss_sly
pi_71474150
Ik heb geen idee, TheFrankey, maar er is een apart flesvoeding topic, daar kunnen ze je vast helpen:
Flesvoeding deel 6!!
pi_71476933
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:09 schreef Kleurdoos het volgende:
Hullo, wij zijn er ook weer
*doet net alsof ze heel bruin is*

*eerder heel erg regennat en coupe windhoos

aniway, hier gaat alles prima
beterschap voor Jan!
En ik zag dat Mereltje een dikke bips heeft (8850 oid ) en dat met die centimeters, proppie )
hier een vrouwtje dat niet wil slapen maar wel rugmassages wil ontvangen (als je er mee stopt gaat ze piepen)

prinsesje
WB! Was't leuk?

Ja de bips van Merel Ik ben nog steeds dol op haar bips
Sara
Merel
Ukje
pi_71477221
Merel is inderdaad een flinkerdje! Een week of drie geleden woog ze hier 8270 gram bij 66 cm. Ik denk dat ze nu net zoiets als Merel is. Echt bolle wangen hapsnoet zeg maar.

En, ze heeft sinds gisteren een tandje. Ze sliep al een beetje slecht de laatste week, weer 's nachts wakker worden enzo. Nu snap ik waarom. Maar geen koorts gehad en geen zure luiers. Ik zag het ook niet echt aankomen dus. Maar wel leuk.

Nog twee nachtjes en dan gaan we op vakantie, ik ben zo benieuwd hoe dat gaat. Kamperen met die meiden.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_71480171
Merel is gewoon zwaarder dan L (die is nu 8250 bij 75 CM)
Tof toch?

En lekker hoosvakantie voor prinsesje Elin

Hier een hummel die vanmorgen om half 7 wakker werd (zijn we niet van hem gewend, eerder dan 7:00 is het nooit) toen héél hard ging brullen, eten wilde en nu niet meer gaat slapen.
Raar kind En een beetje onhandig, want als hij nu nog zou gaan slapen tot een uurtje of 8/half 9 kan hij het met alleen een middagslaapje af, maar nu zal hij er wel weer 2x in moeten vandaag.
pi_71480259
Mijn jochie is nu 70 cm en 8400!
♥mama van het liefste jongetje♥
pi_71480317
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 07:39 schreef fIoortje het volgende:
Mijn jochie is nu 70 cm en 8400!
En gewoon 4 maand jonger hè? Ik heb echt een mini-mensje
pi_71480341
Of ik heb gewoon een beer.

(Maar dat valt eigenlijk wel mee, hij zit op de middellijn!)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 31 juli 2009 @ 08:26:15 #167
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71480717
jan zal nu ook zo'n 70 centimeter zijn, gewicht ben ik niet zeker van, maar zit boven de 8 kilo. ik zou maandag even kunnen gaan wegen, dan weet ik gelijk wat die week ziek zijn heeft gekocht qua gewicht (hij zit overigens ook op het gemiddelde)

pi_71480806
die 70 cm is trouwens een schatting, want meten doen ze maar 1x in de 100 jaar op mijn cb.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 31 juli 2009 @ 08:35:52 #169
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71480829
oh hier 1 keer in de vier weken ik kan wel vragen om vaker, maar dat heeft echt geen zin volgens esther (mijn wvk(

pi_71480877
Hier meten en wegen ze gewoon bij elk CB bezoek. Nu dus elke 2 maanden.
MAar over 2 weken weer, omdat de afspraak nu opgedeeld was ivm zieke WVK
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 31 juli 2009 @ 08:40:23 #171
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71480896
ja hier normaal ook freecell, maar ik ga iets vaker dan de gemiddelde ouder he

pi_71480907
maandag mogen we weer naar het cb en dan krijgt Tess dr 1e prikjes
maar dan mogen we wel gaan zwemmen
hier meten en wegen ze ook elke keer.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 31 juli 2009 @ 08:41:44 #173
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71480921
arme tess .. de eerste (en 2e en 3e) keer prikjes zijn zo sneu

pi_71481304
Nou goed, 100 jaar is lichtelijk overdreven, maar om het bezoek is het. dus de laatste keer dat hij gemeten is, is alweer 3 maanden geleden...
pi_71481386
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 08:41 schreef DJMO het volgende:
arme tess .. de eerste (en 2e en 3e) keer prikjes zijn zo sneu
De eerste keer prikjes waren het ergst vond ik. Daarna werd het geleidelijk aan minder. Het is vooral een van de twee prikken, die erg is. Dat spul schijnt te branden. Bij die prik ging Jair huilen, daarna was het vaak vrij snel weer goed.

Hier wilden wij ook gaan zwemmen. Maar in verband met de bv en kolven en het idee dat dat precies samen gaat vallen met de les, heb ik nog geen actie ondernomen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_71481416
in Delft kan het elke dag tussen 10.00 en 12.00
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71482119
Hier meten ze ook bij elk bezoek. Maar omdat bij Daryl haar ene beentje langer is dan de andere, (zijn we onlangs achtergekomen) ligt het er ook maar net aan welk beentje ze meten. Dus vorige keer was ze zowat gekrompen
pi_71482612
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 09:43 schreef Igraine het volgende:
Hier meten ze ook bij elk bezoek. Maar omdat bij Daryl haar ene beentje langer is dan de andere, (zijn we onlangs achtergekomen) ligt het er ook maar net aan welk beentje ze meten. Dus vorige keer was ze zowat gekrompen
Dat hadden wij ook een keer, met twee gelijke beentjes. Meten ze een keer 61,5 cm en bij het volgende bezoek 61 cm. Nou ... dat lijkt me stuk. Dan zou hij ook gekrompen zijn. Gelukkig hebben zij geen heel groot verschil gemeten. Het ligt er eerder aan, dat je het bij zo kleine kindjes nooit nauwkeurig kunt meten.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  vrijdag 31 juli 2009 @ 11:32:39 #179
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_71484923
Mikoxx, ik los dat op door sowieso om 05.00 geen volledige voeding te geven. Het is nog nacht, dus dan krijgt Joep de helft van wat hij overdag eet. Dan heeft hij tegen 08.00 geen mega honger, maar lust hij wel weer wat en krijgt hij de andere helft, soms iets meer en om 11.00 uur zitten we weer op "schema" zeg maar. Maar dan nog hoor, de ene dag heeft Joep gewoon vroeger honger dan de andere dag. Ik begrijp dat dat schema handig is, maar ik eet zelf ook niet iedere dag stipt om 17.30.
Niet mieten! Door gieten!
pi_71486019
wanneer zit er weer een sprong aan te komen?
Elin is echt heeeeel erg aan het zeuren incl. de hele nacht
pi_71486257
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:06 schreef Kleurdoos het volgende:
Rond 26 weken of 6 maanden. Zijn jullie daar al over/doorheen?
Rond 37 weken of 8,5 maand, begint al in week 33/34 mogelijkerwijs
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_71486330
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:06 schreef Kleurdoos het volgende:
of zijn het tandjes?
Carpe Diem- Pluk de Dag
  vrijdag 31 juli 2009 @ 12:33:21 #183
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_71486732
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:14 schreef Tinuviel het volgende:

[..]
Rond 37 weken of 8,5 maand, begint al in week 33/34 mogelijkerwijs
Aha, dan is het ook hier het euvel met Maarten... hij is snel(ler) wat ontevreden en huileriger...
Maar dan nog heb ik een heel lief jongetje
pi_71486805
mwoah dan gok ik ook op tandjes..sodeju
  vrijdag 31 juli 2009 @ 16:07:05 #185
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71492861
Jihaa, even een egopost, maar vannacht hebben ze geslapen na de voeding van 23 uur tot 5.30!! En overdag krijgen ze nu een grotere fles en ook dat gaat goed. We zitten nu dan op 5 voedingen (bv en fv), in de fles gaat 150/5 en er gaat 150 cc op!

Vicky, dat zwemmen lijkt mij ook zo leuk. Hier krijgen ze 20 aug de prikken.

Kleurdoos, heb je al witte stipjes ontdekt (tandjes)?
  vrijdag 31 juli 2009 @ 16:35:36 #186
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_71493717
Goedemiddag Wij zijn weer terug van vakantie... even snel mail checken en later even rustig dit topic doorlezen..
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 31 juli 2009 @ 16:37:24 #187
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71493766
stinken dr luiers ook zo erg kd??

fijn mikoxx dat het zo goed gaat!!

hier lijkt jan tijdens het ziekzijn geleerd te hebben hoe hij eten in zijn mond moet stoppen hij knaagt nu aan rijstwafel (onder het oog van papa) en zijn flesje diksap is er (vooralsnog) ingebleven, dus ik dat ik kan wel zeggen dat hij beter is, alleen nog een klein beetje snotterig.

Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 31 juli 2009 @ 17:18:27 #188
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71494731
jan heeft een nieuw kunstje geleerd: gericht mijn bril van neus aftrekken

pi_71494967
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 17:18 schreef DJMO het volgende:
jan heeft een nieuw kunstje geleerd: gericht mijn bril van neus aftrekken
Oh ja heerlijk is dat he Dat kan Jair ook heel goed. Het is of de bril of mijn haar, hij krijgt altijd een van de twee te pakken.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_71495050
Hier ook al een ziek tandenmonstertje. Vanmiddag werd ik gebeld door het KDV dat ze verhoging had en hanerig was. Dus haar maar opgehaald, ik was aan het inpakken thuis omdat we morgen op vakantie gaan. Nou ja, dat maak ik vanavond wel af. Ze heeft er echt last van, maar pas nu het tandje al door is, niet vooraf.

Apart hoor.

Leuk he DJMO, dat nieuwe ontdekken. Misschien toch ook een sprongetje gehad dan.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 31 juli 2009 @ 17:34:26 #191
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71495067
mijn haar trok hij al regelmatig aan tinuviel (en ik mag het niet laten knippen van mijn man, een vrouw hoort lang haar te hebben ), maar sinds vandaag pakt hij gericht mijn bril vast en trekt hem ook bewust van mijn neus af... mijn haren zijn minder bewust, dat is gewoon houvast zoeken als ik hem op mijn arm heb (armpjes om mijn nek hen en graaien naar iets wat houvast biedt)

Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 31 juli 2009 @ 17:39:33 #192
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71495170
hij is overmorgen 31 weken igraine, en voor wat ik weet zijn de sprongetjes bij 26 weken, en dan pas weer bij 37 weken.

alvast een hele fijne vakantie en sterkte met je tandenmonstertje

pi_71495240
Dank je.

Ja zo rond die periode, klopt. Nou ja, misschien gewoon een nieuw iets dan.
Ik heb een microdermal in mijn decollete, en daar probeert ze ook altijd heel precies aan te zitten. Echt met zo'n priegelvingertje. Of mijn tongpiercing proberen te pakken als ik m'n tong uitsteek. Echt grappig is dat.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 18:20:55 #194
12913 GreatWhiteSilence
pi_71496084
Annicka doet mij volgens mij af en toe na: als ik luidruchtig uitadem, doet zij dat vervolgens ook. Dan snuiven we dus om de beurt. Snuif, snuif, snuif...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_71496216
Leuk is dat als je kindje je nadoet zoals Annicka. Je kan er heel veel lol mee beleven.

Bij Jair werkt dat heel goed als Mama of Papa en lachbui hebben, begint meneer prompt ook te giechelen en andersom. En zo ligt de hele familie soms in een deuk!
Carpe Diem- Pluk de Dag
  vrijdag 31 juli 2009 @ 18:56:18 #196
12913 GreatWhiteSilence
pi_71496888
Echt hardop lachen doet ze niet echt, maar wij geven dan ook niet echt het goede voorbeeld... We zijn veel te serieus hier...

Ze heeft trouwens ook een nieuw spelletje ontwikkeld: gooi het lepeltje weg en rups erachteraan...

[ Bericht 0% gewijzigd door GreatWhiteSilence op 31-07-2009 22:34:47 ]
pi_71497804
Best een tof spelletje toch?
pi_71503419
Tess heeft gewoon 2 uur lang in ons bed geslapen... Op haar buik!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')