abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:44:55 #51
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71393981
10x is wel veel idd, maar zolang het niet extreem dik of dun is is er volgens mij weinig aan de hand. Je zou t cb kunnen bellen voor de zekerheid natuurlijk. Misschien zit t wel in de lucht en is t morgen voorbij. Laten we t hopen!
pi_71394045
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 13:44 schreef mikoxx het volgende:
10x is wel veel idd, maar zolang het niet extreem dik of dun is is er volgens mij weinig aan de hand. Je zou t cb kunnen bellen voor de zekerheid natuurlijk. Misschien zit t wel in de lucht en is t morgen voorbij. Laten we t hopen!
tis al de 2e dag heb er vandaag al 4 gehad.
gister minstens 10

net ff het cb gebeld. Kan zijn dat er een virus op d'r darmen zit. 10 poepluiers is wel veel.
Straks ff naar het inloopspreekuur om t ewegen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Vicky op 28-07-2009 14:15:08 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71399817
4700 gram en 55 cm!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:31:45 #54
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71400139
Haha, hoeveel is ze gegroeid in hoeveel tijd Vicky? Blijkbaar doe je het goed!!!
pi_71400284
800 gram en 3 cm in 3 weken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 28 juli 2009 @ 16:38:28 #56
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71400357
Goed bezig dus Is ze inmiddels in slaap? De mannen zijn hier in een (hopelijk diepe) slaap gevallen nadat ze na de voeding van 11 uur alleen maar 'last' hadden...pfff
pi_71400395
ze is nu weer wakker. tis bijna flessentijd. Ze ligt in de wipper in de box... te trappen naar d'r mobiel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 juli 2009 @ 16:57:12 #58
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71400951
mooi vicky dat ze zo goed gegroeid is!

ik hing net aan de telefoon met de huisarts assistente .. jan heeft 39,3 koorts. hangerig en huilerig, en een voeding overgegeven. mag m niet te warm kleden, hij ligt nu in een rompertje bij papa, en moet kleine beetjes drinken aanbieden en gewoon zijn eten. morgen terugbellen hoe het gaat...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_71401153
Vicky, wat goed dat Tess zo lekker gegroeid is! Maar 10 poepluiers op een dag, wow, das echt wel heel erg veel! Graeme had er vandaag 2, dat vonden we al veel
DJMO, wat sneu voor Jan!

Wij moesten vandaag een pasfoto laten maken van Graeme, omdat we hem wilden laten bijschrijven in mijn paspoort. Jee, wat een gedoe is dat zeg. Moet ie ook gewoon op zo´n zelfde stoeltje waar volwassenen op moeten zitten, en je mag dan op de foto niet zien dat je hem ondersteunt. Heel gedoe alleen al om hem niet van het stoeltje af te laten glijden en te zorgen dat zn hoofdje omhoog bleef terwijl je niet onze handen zag, en dat vond hij natuurlijk niet leuk, dus ging hij huilen, en dat mocht ook weer niet. Uitendelijk hebben we een foto waarop hij heel zielig en scheef kijikt.. maar dat was ok.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 28 juli 2009 @ 17:14:16 #60
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71401450

Dat tshirt...vertel vertel...waarvandaan?

Ik kan vandaag Morris z'n paspoort halen. Morgen maar effe doen als ik weer naar buiten ga.

Tess...gaat goed zeg! Grote meid!

En beterschap voor Jan!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_71401505
Gewoon van de H&M, maar wel al een paar maanden geleden
Was het bij jullie ook zo´n gedoe om die pasfoto te laten maken, of ging dat al wat makkelijker omdat Morris ietsje ouder is al?

Wij willen trouwens nog een paar daagjes op vakantie met Graeme, maar we weten echt niet waarheen. We willen niet te ver weg, het liefst met de trein. (we hebben geen auto/rijbewijs) Ik zat te denken aan Parijs ofzo, maar daar zijn we niet zo lang geleden al geweest... In NL vind ik altijd zo lastig, want is het dan nog wel leuk als het slecht weer is? En iets als Centerparcs lijkt me best wel saai, aangezien Graeme nog niet in het zwembad mag... Vind het echt zo lastig...
pi_71401525
Jesse is nu bijna 6 weken en slaapt snachts goed. Meestal tot 4u en dan weer tot 8. Overdag is een het een ander verhaal. Doet alleen powernaps om die af te sluiten met een flinke huilbui. Hij kan zo hard schreeuwen brrr.

Ik hoop dat het huilen snel afneemt, want ik kan niets aanwijzen waar het aan ligt en hij groeit, drinkt goed. Krampjes hebben we nu redelijk onder controle met Sab Simplex. Wat een wondermiddel

Maar dat harde gehuil van overdag mag van mij wel minder, we kunnen niet eens langer dan 2 minuten in een winkel staan haha

Maar het komt met de tijd allemaal goed ga ik vanuit.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 17:20:12 #63
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71401622
Leuke foto Tessie! Ik heb er eigenlijk nog helemaal niet aan gedacht om ze bij te laten schrijven?! Daar zeg je wat! *mikoxx moet dat ook eens even gaan regelen*
TheFrankey, dat huilen is enorm vervelend en kost veel energie, herkenbaar. Volgens mij is de leeftijd van 3 maanden iets magisch, want dan is alles over Ik kijk er naar uit! En dan vooral het doorslapen, men wat ben ik moe zeg!
Beterschap voor Jan
pi_71401876
Leuke foto van Graeme!
TheFrankey, helemaal herkenbaar!
Beterschap voor Jan!

Pff poepluier 6 is een feit. 't Wordt dunner en het gaat anders ruiken.. Net wel weer een fles helemaal leeg.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71402192
Ik heb een raar kind... Ik had haar, inclusief boxkleed, op de grond gelegd (omdat ze probeert te kruipen en steeds met een bloedgang tegen de boxspijlen aanknalt als ze grip krijgt ) zodat ze wat vrijer kan spelen en oefenen met vooruit komen, gaat ze tv liggen kijken
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 16:57 schreef DJMO het volgende:
mooi vicky dat ze zo goed gegroeid is!

ik hing net aan de telefoon met de huisarts assistente .. jan heeft 39,3 koorts. hangerig en huilerig, en een voeding overgegeven. mag m niet te warm kleden, hij ligt nu in een rompertje bij papa, en moet kleine beetjes drinken aanbieden en gewoon zijn eten. morgen terugbellen hoe het gaat...
Beterschap
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 17:20 schreef mikoxx het volgende:
Volgens mij is de leeftijd van 3 maanden iets magisch, want dan is alles over Ik kijk er naar uit! En dan vooral het doorslapen, men wat ben ik moe zeg!
Niet om je te ontmoedigen ofzo hoor maar dat hoeft niet natuurlijk hè!
  dinsdag 28 juli 2009 @ 17:45:43 #66
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71402299
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 17:41 schreef Raissa het volgende:

Niet om je te ontmoedigen ofzo hoor maar dat hoeft niet natuurlijk hè!
ik snaput hoor, maar je hoort overal: 'ja na drie maanden wordt dat écht beter' hmhm
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 juli 2009 @ 18:09:35 #67
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71402849
thnx all even een vraagje: hij heeft na zijn flesje diksap overgegeven, en ook zijn avondeten kwam er weer uit .. heb nu dus een wasmachine aanstaan en jan een badje gegeven want alles zat onder. maar hoe laat moet ik nu weer wat aanbieden? het lijkt me dat dat kind wel honger heeft nu hij zijn avond eten niet op heeft of maak ik nu een denkfout?
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_71402915
Thomas staat los
pi_71403174
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 17:45 schreef mikoxx het volgende:
ik snaput hoor, maar je hoort overal: 'ja na drie maanden wordt dat écht beter' hmhm
Mijn buurman zei gister dat het na 15 jaar beter wordt.

DJMO, ik weet het niet, maar ik hoop dat Jan zich snel beter voelt!

Thomas, wat goed van jou!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71403228
Ik hoor ook vaak dat het na 3 maanden over is allemaal. Maar dan vraag ik mij af hoe jullie dit ervaren hebben? Was dat ook zo?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 18:27:39 #71
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_71403274
Thomas wat knap!

Djmo, ik heb met Noah altijd afgewacht tot ie zelf aangaf weer honger en trek te hebben. Als je zelf hebt over gegeven heb je meestal ook niet meteen weer zin in eten toch?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 juli 2009 @ 18:29:06 #72
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71403309
ik kan je niet helpen met een antwoord thefrankey ; ik mag in mijn handen knijpen want jan heeft maar 1 keer krampjes gehad toen hij te snel had gedronken, is met nu meegerekend nog maar twee keer ziek geweest (vorige keer was wrs. buikgriep) en hij slaapt al door sinds dat hij een week of vijf oud is ...

Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 juli 2009 @ 18:30:09 #73
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71403340
dat is waar tex , bedankt het is zo raar voor mij omdat hij nooit ziek is

pi_71407713
Ik kom even binnen hollen. Tyler is wat verband in zijn gezicht. Weet iemand of daar gewone aftersun op mag? Of beter iets anders?
pi_71407813
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:12 schreef Reinhilde het volgende:
Thomas staat los
Wat goed!!
pi_71408134
Gefeliciteerd Reinhilde. Wat goed van Thomas . Hoe oud is hij nu?

Vicky: Goed dat Tess in ieder geval lekker aankomt.

Mikoxx: Jair had heel erg last van krampjes. Na drie maanden werd het beter maar was niet helemaal weg. Was eerst onzeker of hij het wel goed zou doen vanwege de krampjes. Ik dacht dat als ze daar zo veel kindjes hebben zij geen tijd maken om met hem rond te lopen. Maar dat deden ze wel. Pas rond 5/6 maanden hadden wij het idee dat de krampjeszowat over waren. Nu denken wij eerder, dat hij moet poepen of dat het hem dwars zit als hij lang niet heeft gepoept. Maar niet elk kind is hetzelfde. Er wordt bijvoorbeeld gezegd dat kinderen na 3 maanden gelijktijdig kunnen poepen en drinken. Toch raar, want ik heb het idee, dat als hem een poeperd dwars zit, hij niet goed drinkt.

DJMO: Mijn advies zou ook zijn wachten totdat je kind honger heeft.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_71408206
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 21:01 schreef Tinuviel het volgende:

Mikoxx: Jair had heel erg last van krampjes. Na drie maanden werd het beter maar was niet helemaal weg. Was eerst onzeker of hij het wel goed zou doen ...
Ik bedoelde ik was onzeker of hij het goed zou doen op het kdv.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_71408258
He wat goed van Thomas!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 juli 2009 @ 21:04:58 #79
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71408261
ik heb hem om ongeveer half negen zijn normale avondfles gegeven, die is voor vier vijfde op gegaan ongeveer, en hij ligt nu met alleen een rompertje aan in een zomerslaapzakje. hydrofiel onder zijn hoofdje tegen het zweten en in de hoop dat hij het niet uitspuugt ik ben als de dood dat hij in zijn slaap spuugt en er dan in stikt hij was verder wel alert, nog wat jengelig, heeft even in de box geslapen, en verder lief gespeeld met wat mopperhuiltjes, pas tegen half negen begon het mekkeren om voeding .. zijn temperatuur was wel gezakt naar 37,8 overigens.

pi_71408387
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik kom even binnen hollen. Tyler is wat verband in zijn gezicht. Weet iemand of daar gewone aftersun op mag? Of beter iets anders?
Ik zou het niet doen als ik jou was, ik smeer aftersun niet eens bij mezelf op mijn gezicht (vaak te "menthol-achtig", dat het een beetje prikt). Ik zou er gewoon een babycreme opdoen, wij hebben hier die babycreme van Natusan, weet niet of je dat hebt of anders wat Bepanthen of een andere babycreme?
pi_71408598
Babycreme heb ik wel. Bepanthen volgens mij ook nog wel een tubetje van.
pi_71408678
Wat goed van Thomas! En snel ook !

DJMO, wat Tex zegt. Ik zou het eten vandaag laten voor wat het is, morgen maar weer kijken of hij honger heeft. Eventjes een (paar) dag(en) alleen melk & ander vocht is geen probleem hoor!

Vandaag is Lieuwe een half jaar
Dit hebben we gevierd met een hapje meloen op een lepeltje (geen succes) en een hapje meloen uit mijn hand (groot succes). En met een korstje brood, dat leverde veel gekokhals op en vieze gezichten
Verder zijn we lekker op vakantie (in eigen land) en hebben we een fietskar gehuurd, groot succes! Lekker met z'n drietjes eropuit en meneer ligt heerlijk te pitten onderweg

Lieuwe is trouwens nog nooit ziek geweest. Hij spuugt nog steeds wel veel helaas, dus ik moet de bijvoedingsmomenten goed uitkienen om te voorkomen dat alles er weer uitkomt samen met de melk. Maar gelukkig is het hier nog bij-voeding dus we nemen de tijd!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 juli 2009 @ 21:21:50 #83
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71408844
ik had het wel aangeboden zoals de dokter had gezegd jore, en in 1e instantie ging het lekker naar binnen (was een van zijn lievelingskostjes, witlof) maar blijkbaar een hapje teveel gehad ofzo, want dat kwam er weer uit. daarna alleen nog zijn avondfles aangeboden nu net, en toen ik hem verschoonde had hij (Gelukkig) een zeiknatte luier (circa 2,5 uur gedragen) dus dat zit nog wel goed .. ik ben wel zijn tanden vergeten te poetsen, maar dat komt ook morgen wel.

gefeliciteerd met lieuwe jan is precies een maandje ouder

en thomas

pi_71409043
Zucht...
Om half 7 begon de ellende hier weer. Ontroostbaar krijsen. Dit heeft zeker 2 uur geduurd. Als het goed is slaapt ze nu... Maar dat dacht ik een half uur geleden ook.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 juli 2009 @ 21:37:55 #85
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71409407
is vaker aanbieden en dan kleinere hoeveelheden een idee vicky? dan krijgt ze niet zoveel ineens te verwerken en heeft ze misschien wat minder last van krampjes als het krampjes zijn natuurlijk?

pi_71409454
dat zou ook een mogelijkheid zijn, maar ik weet niet of het huilen door de krampjes komt...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71409854
vicky

Kijk! Tandjes!
pi_71409937
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:26 schreef TheFrankey het volgende:
Ik hoor ook vaak dat het na 3 maanden over is allemaal. Maar dan vraag ik mij af hoe jullie dit ervaren hebben? Was dat ook zo?
Bij ons was het inderdaad een heel stuk beter na de 3 maanden, alleen overdag slapen blijft een drama (ze is nu 9 maanden). Dan is ze écht wel heel moe maar dan wil ze niet slapen en dan blijft ze gillen. Soms gaat het twee, drie weken goed ben je helemaal blij en dan begint het weer van voor af aan. Heb totaal geen idee waar het aan ligt. Het is zeer vermoeiend in ieder geval.
's Nachts slapen ging al vrij snel wel heel goed, van 20.00 tot 8.00 maar dat kan ook niet anders als je zo moe bent

Toffe pasfoto trouwens Tessie!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_71410182
Even naar boven gescrolled(?)
Grappige pasfoto geworden Tessie. Mooi shirt, heeft Tyler ook. Pasfoto maken was hier ook zo'n drama.
pi_71410761
Wow, Thomas wat snel zeg! Wat goed!

Vicky, ik weet dat je bij de osteopaat geweest bent en dat dat niet echt geholpen heeft. Misschien is het nog een idee om de chiropractor ook nog te proberen? Ik merkte bij Lotte (ook al huilde die niet heel veel, maar had duidelijk last ervan met liggen) echt heel snel verbetering. En nu nog steeds eigenlijk. Gisteren geweest voor controle en sinds de behandeling (ze gaat al vanaf ze 4/5 weken is) van gisteren gaat ze bijna zonder problemen slapen. Waar dat voorheen toch elke keer brullen was.
Wie weet geeft dat toch net het stukje verlichting? Je kunt ze anders misschien altijd even bellen om te overleggen en zeggen dat je de ostheopaat ook al geprobeerd hebt..wie weet wat ze nog kunnen betekenen voor Tess en jou
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 29 juli 2009 @ 07:48:18 #91
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71417887
gisteravond is goed gegaan, fles bleef erin, heeft goed geslapen, maar vanmorgen was het 39,6 maar een paracetamol gegeven. zijn papfles heeft hij maar voor de helft op. om een uur of acht gelijk de dokter maar weer bellen .. mijn arme koortsige traanoogje

woensdag 29 juli 2009 @ 08:28:47 #92
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71418218
Thomas, goed man!!

Tessie, Ik heb Morris op dat stoeltje gezet, mijn hand onder zijn shirtje gedaan en met mijn wijsvinger zijn nek ondersteund. Toen heeft de fotograaf met een groot wit vel papier staan zwaaien, daar keek Morris naar op en toen klikkerdekikkerdeklik! Zal straks eens kijken of ik zijn mugshot kan plaatsen hier.

Oja, kan iemand mij nog even een gebruiksaanwijzing voor babies lenen?
Je geeft ze om 12 uur een fles van 180 cc en dan zijn ze om 3 uur weer wakker. Vervolgens (gisteren) krijgen ze om 11 uur een fles waar ze maar 80 van drinken en ze slapen tot 7 uur. Op welke pagina kan ik de uitleg hierover vinden?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_71418355
Jeetje wat gaat Thomas hard! Goed hoor
Vicky

Merel moet zo naaar het cb, ben zo benieuwd naar hoe groot ze nu is!

DJMO, beterschap voor JJ
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_71420957
Jore, gefeliciteerd met Lieuwe's halve verjaardag!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_71421167
Neg met Tess bij de fysio geweest. Tess is een heel onrustig kindje met verschrikkelijk veel (spier)spanning en onrust in haar lijf. We moeten haar nu in gaan bakeren, maar niet in de zak, nee echt strak.

Straks met d'r naar de huisarts. Luier 3 is een feit en het wordt steeds dunner en gaat viezer ruiken. Ze was daarstraks helrmaal doorgelekt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 29 juli 2009 @ 11:03:11 #96
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71421568
sterkte vicky, is babyzwemmen (na de eerste prikjes) misschien een optie om de spanningen te verminderen?

pi_71422840
wie weet....ze ligt nu in bed, ingebakerd maar ze is heftig aan het protesteren/huilen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71424373
Wat knap van Thomas!

Vicky, hoe was het eigenlijk bij die kinderpsycholoog? (of heb ik daar overheen gelezen?)

DJMO, wat zielig voor Jan dat het nog niet beter gaat.

En Lieuwe, gefeliciteerd, een half jaar alweer!

Wij proberen hier al een paar dagen om Graeme overdag na de voedingen even boven te laten slapen, maar het werkt echt niet. Zelfs na de fles van 9 uur savonds niet. Hij is soms heel even stil, maar al heel snel begint hij te huilen, steeds harder. Hij houdt pas op als we hem er weer uit halen. Iemand nog tips?
  woensdag 29 juli 2009 @ 12:53:55 #99
56471 pinquit
oh my lama!
pi_71424877
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 20:48 schreef _Ingrid_ het volgende:
heb je calendula emulsie voor baby's thuis? tegen waterpokkenjeuk én na zonnebrand.

[edit]
van vsm dus
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 29 juli 2009 @ 12:58:57 #100
62233 Jelief
ikke lief!
pi_71425066
Memmel dat staat op pagina 5999a, das een eratum misschien is die uit jouw handleiding gevallen?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')