tis al de 2e dagquote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:44 schreef mikoxx het volgende:
10x is wel veel idd, maar zolang het niet extreem dik of dun is is er volgens mij weinig aan de hand. Je zou t cb kunnen bellen voor de zekerheid natuurlijk. Misschien zit t wel in de luchten is t morgen voorbij. Laten we t hopen!
Beterschapquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:57 schreef DJMO het volgende:
mooi vicky dat ze zo goed gegroeid is!
ik hing net aan de telefoon met de huisarts assistente .. jan heeft 39,3 koorts. hangerig en huilerig, en een voeding overgegeven. mag m niet te warm kleden, hij ligt nu in een rompertje bij papa, en moet kleine beetjes drinken aanbieden en gewoon zijn eten. morgen terugbellen hoe het gaat...
Niet om je te ontmoedigen ofzo hoor maar dat hoeft niet natuurlijk hè!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:20 schreef mikoxx het volgende:
Volgens mij is de leeftijd van 3 maanden iets magisch, want dan is alles overIk kijk er naar uit! En dan vooral het doorslapen, men wat ben ik moe zeg!
![]()
ik snaput hoor, maar je hoort overal: 'ja na drie maanden wordt dat écht beter' hmhmquote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:41 schreef Raissa het volgende:
Niet om je te ontmoedigen ofzo hoor maar dat hoeft niet natuurlijk hè!
Mijn buurman zei gister dat het na 15 jaar beter wordt.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:45 schreef mikoxx het volgende:
ik snaput hoor, maar je hoort overal: 'ja na drie maanden wordt dat écht beter' hmhm
Ik bedoelde ik was onzeker of hij het goed zou doen op het kdv.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:01 schreef Tinuviel het volgende:
Mikoxx: Jair had heel erg last van krampjes. Na drie maanden werd het beter maar was niet helemaal weg. Was eerst onzeker of hij het wel goed zou doen ...
Ik zou het niet doen als ik jou was, ik smeer aftersun niet eens bij mezelf op mijn gezicht (vaak te "menthol-achtig", dat het een beetje prikt). Ik zou er gewoon een babycreme opdoen, wij hebben hier die babycreme van Natusan, weet niet of je dat hebt of anders wat Bepanthen of een andere babycreme?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:48 schreef _Ingrid_ het volgende:Ik kom even binnen hollen. Tyler is wat verband in zijn gezicht. Weet iemand of daar gewone aftersun op mag? Of beter iets anders?
Bij ons was het inderdaad een heel stuk beter na de 3 maanden, alleen overdag slapen blijft een drama (ze is nu 9 maanden). Dan is ze écht wel heel moe maar dan wil ze niet slapen en dan blijft ze gillen. Soms gaat het twee, drie weken goed ben je helemaal blijquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:26 schreef TheFrankey het volgende:
Ik hoor ook vaak dat het na 3 maanden over is allemaal. Maar dan vraag ik mij af hoe jullie dit ervaren hebben? Was dat ook zo?
heb je calendula emulsie voor baby's thuis? tegen waterpokkenjeuk én na zonnebrand.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:48 schreef _Ingrid_ het volgende:Ik kom even binnen hollen. Tyler is wat verband in zijn gezicht. Weet iemand of daar gewone aftersun op mag? Of beter iets anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |