abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71470432
Wat goed van Leander.

Sterkte Vicky, hoop dat het snel beter gaat. Maar je krijgt hulp van je omgeving, dat is mooi.

Mikoxx helaas doen babys niet elke dag/ nacht hetzelfde. Hier is zoonlief ook de ene ochtend vroeger wakker en wil eten dan de andere ook als hij zijn voeding om dezelfde tijd heeft gehad.

Hier is er net bijna een hele pastinaak verdwenen. Leuk, dat Jair ook echt van die kauwbewegingen maakt. Verder is hij heel tevreden en lief. Hij heeft vanochtend twee uur strak doorgeslapen op het kdv. En toen wij na de voeding bij Oma en Opa naar huis kwamen heeft hij nog eens een half uur gepit in de kinderwagen. Apart, dat hij daarin dan slaapt en in het bedje een stuk moeilijker. Wij proberen hem dan vaak op zijn zij te leggen omdat hij zo lekkerder slaapt. Hij strekt zich helemaal en werkt zich standaard weer terug op zijn rug. Wij moeten echt iets in zijn rug leggen zodat hij niet kan omdraaien.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_71470561
Hoe was het bij de huisarts DJMO?
  Jubileum moderator donderdag 30 juli 2009 @ 21:14:16 #153
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71471116
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 20:58 schreef Raissa het volgende:
Hoe was het bij de huisarts DJMO?
Daar was ik ook benieuwd naar
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 juli 2009 @ 21:25:07 #154
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71471429
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 12:38 schreef DJMO het volgende:
het is sowieso een buikgriepje, maar als het meezit hebben we vannacht/vandaag het hoogtepunt gehad. het kán zijn dat er ook nog een tandje broeit maar dat weten we dus niet hij was verder niet uitgedroogd (gelukkig) en ipv eten/diksap gewoon een extra fles melk aanbieden. bij alle flessen melk wat extra water (zo'n 10cc) voor het vocht geven, en kijken of hij bijv. water uit een bekertje wil drinken (twee vliegen in één klap; hij leert uit een beker drinken én krijgt vocht binnen).

op de terugweg naar huis sokken maat 80/86 gehaald voor hem, want zijn voeten groeien harder dan de rest, 68/74 is te klein

lekker he senna dat douchen !!
^^ was het niet duidelijk dat deze post na het huisartsenbezoek geschreven was jongens?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Jubileum moderator donderdag 30 juli 2009 @ 21:26:16 #155
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71471460
Bij mij even niet DJMO maar nu wel
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71471488
Vreemd, dat over die sokken had ik namelijk wel gelezen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 juli 2009 @ 21:28:48 #157
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71471560
geeft niet meiden, vind het lief dat jullie aan me/ons denken het gaat nu iig wel veel beter, hij is eigenlijk na het bezoek aan de dokter koortsvrij gebleven, nog wel lichte verhoging, maar hey onder de 38.5 en zijn eten is binnen gebleven gelukkig (durfde ook geen heel potje te geven, uit angst dat hij het dan wel zou spugen).

ik hoef ook niet voor controle terug te komen, ze weet dat ik toch wel bel als ik het niet vertrouw
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_71472963
Hullo, wij zijn er ook weer
*doet net alsof ze heel bruin is*

*eerder heel erg regennat en coupe windhoos

aniway, hier gaat alles prima
beterschap voor Jan!
En ik zag dat Mereltje een dikke bips heeft (8850 oid ) en dat met die centimeters, proppie )
hier een vrouwtje dat niet wil slapen maar wel rugmassages wil ontvangen (als je er mee stopt gaat ze piepen)

prinsesje
pi_71473448
Edit: Goede topci gevonden! Tnx

[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2009 22:39:01 ]
  Moderator donderdag 30 juli 2009 @ 22:35:45 #160
5428 crew  miss_sly
pi_71474150
Ik heb geen idee, TheFrankey, maar er is een apart flesvoeding topic, daar kunnen ze je vast helpen:
Flesvoeding deel 6!!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71476933
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:09 schreef Kleurdoos het volgende:
Hullo, wij zijn er ook weer
*doet net alsof ze heel bruin is*

*eerder heel erg regennat en coupe windhoos

aniway, hier gaat alles prima
beterschap voor Jan!
En ik zag dat Mereltje een dikke bips heeft (8850 oid ) en dat met die centimeters, proppie )
hier een vrouwtje dat niet wil slapen maar wel rugmassages wil ontvangen (als je er mee stopt gaat ze piepen)

prinsesje
WB! Was't leuk?

Ja de bips van Merel Ik ben nog steeds dol op haar bips
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_71477221
Merel is inderdaad een flinkerdje! Een week of drie geleden woog ze hier 8270 gram bij 66 cm. Ik denk dat ze nu net zoiets als Merel is. Echt bolle wangen hapsnoet zeg maar.

En, ze heeft sinds gisteren een tandje. Ze sliep al een beetje slecht de laatste week, weer 's nachts wakker worden enzo. Nu snap ik waarom. Maar geen koorts gehad en geen zure luiers. Ik zag het ook niet echt aankomen dus. Maar wel leuk.

Nog twee nachtjes en dan gaan we op vakantie, ik ben zo benieuwd hoe dat gaat. Kamperen met die meiden.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_71480171
Merel is gewoon zwaarder dan L (die is nu 8250 bij 75 CM)
Tof toch?

En lekker hoosvakantie voor prinsesje Elin

Hier een hummel die vanmorgen om half 7 wakker werd (zijn we niet van hem gewend, eerder dan 7:00 is het nooit) toen héél hard ging brullen, eten wilde en nu niet meer gaat slapen.
Raar kind En een beetje onhandig, want als hij nu nog zou gaan slapen tot een uurtje of 8/half 9 kan hij het met alleen een middagslaapje af, maar nu zal hij er wel weer 2x in moeten vandaag.
pi_71480259
Mijn jochie is nu 70 cm en 8400!
♥mama van het liefste jongetje♥
pi_71480317
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 07:39 schreef fIoortje het volgende:
Mijn jochie is nu 70 cm en 8400!
En gewoon 4 maand jonger hè? Ik heb echt een mini-mensje
pi_71480341
Of ik heb gewoon een beer.

(Maar dat valt eigenlijk wel mee, hij zit op de middellijn!)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 31 juli 2009 @ 08:26:15 #167
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71480717
jan zal nu ook zo'n 70 centimeter zijn, gewicht ben ik niet zeker van, maar zit boven de 8 kilo. ik zou maandag even kunnen gaan wegen, dan weet ik gelijk wat die week ziek zijn heeft gekocht qua gewicht (hij zit overigens ook op het gemiddelde)

pi_71480806
die 70 cm is trouwens een schatting, want meten doen ze maar 1x in de 100 jaar op mijn cb.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 31 juli 2009 @ 08:35:52 #169
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71480829
oh hier 1 keer in de vier weken ik kan wel vragen om vaker, maar dat heeft echt geen zin volgens esther (mijn wvk(

pi_71480877
Hier meten en wegen ze gewoon bij elk CB bezoek. Nu dus elke 2 maanden.
MAar over 2 weken weer, omdat de afspraak nu opgedeeld was ivm zieke WVK
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 31 juli 2009 @ 08:40:23 #171
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71480896
ja hier normaal ook freecell, maar ik ga iets vaker dan de gemiddelde ouder he

pi_71480907
maandag mogen we weer naar het cb en dan krijgt Tess dr 1e prikjes
maar dan mogen we wel gaan zwemmen
hier meten en wegen ze ook elke keer.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 31 juli 2009 @ 08:41:44 #173
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71480921
arme tess .. de eerste (en 2e en 3e) keer prikjes zijn zo sneu

pi_71481304
Nou goed, 100 jaar is lichtelijk overdreven, maar om het bezoek is het. dus de laatste keer dat hij gemeten is, is alweer 3 maanden geleden...
pi_71481386
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 08:41 schreef DJMO het volgende:
arme tess .. de eerste (en 2e en 3e) keer prikjes zijn zo sneu
De eerste keer prikjes waren het ergst vond ik. Daarna werd het geleidelijk aan minder. Het is vooral een van de twee prikken, die erg is. Dat spul schijnt te branden. Bij die prik ging Jair huilen, daarna was het vaak vrij snel weer goed.

Hier wilden wij ook gaan zwemmen. Maar in verband met de bv en kolven en het idee dat dat precies samen gaat vallen met de les, heb ik nog geen actie ondernomen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_71481416
in Delft kan het elke dag tussen 10.00 en 12.00
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71482119
Hier meten ze ook bij elk bezoek. Maar omdat bij Daryl haar ene beentje langer is dan de andere, (zijn we onlangs achtergekomen) ligt het er ook maar net aan welk beentje ze meten. Dus vorige keer was ze zowat gekrompen
pi_71482612
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 09:43 schreef Igraine het volgende:
Hier meten ze ook bij elk bezoek. Maar omdat bij Daryl haar ene beentje langer is dan de andere, (zijn we onlangs achtergekomen) ligt het er ook maar net aan welk beentje ze meten. Dus vorige keer was ze zowat gekrompen
Dat hadden wij ook een keer, met twee gelijke beentjes. Meten ze een keer 61,5 cm en bij het volgende bezoek 61 cm. Nou ... dat lijkt me stuk. Dan zou hij ook gekrompen zijn. Gelukkig hebben zij geen heel groot verschil gemeten. Het ligt er eerder aan, dat je het bij zo kleine kindjes nooit nauwkeurig kunt meten.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  vrijdag 31 juli 2009 @ 11:32:39 #179
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_71484923
Mikoxx, ik los dat op door sowieso om 05.00 geen volledige voeding te geven. Het is nog nacht, dus dan krijgt Joep de helft van wat hij overdag eet. Dan heeft hij tegen 08.00 geen mega honger, maar lust hij wel weer wat en krijgt hij de andere helft, soms iets meer en om 11.00 uur zitten we weer op "schema" zeg maar. Maar dan nog hoor, de ene dag heeft Joep gewoon vroeger honger dan de andere dag. Ik begrijp dat dat schema handig is, maar ik eet zelf ook niet iedere dag stipt om 17.30.
Niet mieten! Door gieten!
pi_71486019
wanneer zit er weer een sprong aan te komen?
Elin is echt heeeeel erg aan het zeuren incl. de hele nacht
pi_71486257
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:06 schreef Kleurdoos het volgende:
Rond 26 weken of 6 maanden. Zijn jullie daar al over/doorheen?
Rond 37 weken of 8,5 maand, begint al in week 33/34 mogelijkerwijs
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_71486330
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:06 schreef Kleurdoos het volgende:
of zijn het tandjes?
Carpe Diem- Pluk de Dag
  vrijdag 31 juli 2009 @ 12:33:21 #183
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_71486732
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:14 schreef Tinuviel het volgende:

[..]
Rond 37 weken of 8,5 maand, begint al in week 33/34 mogelijkerwijs
Aha, dan is het ook hier het euvel met Maarten... hij is snel(ler) wat ontevreden en huileriger...
Maar dan nog heb ik een heel lief jongetje
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_71486805
mwoah dan gok ik ook op tandjes..sodeju
  vrijdag 31 juli 2009 @ 16:07:05 #185
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71492861
Jihaa, even een egopost, maar vannacht hebben ze geslapen na de voeding van 23 uur tot 5.30!! En overdag krijgen ze nu een grotere fles en ook dat gaat goed. We zitten nu dan op 5 voedingen (bv en fv), in de fles gaat 150/5 en er gaat 150 cc op!

Vicky, dat zwemmen lijkt mij ook zo leuk. Hier krijgen ze 20 aug de prikken.

Kleurdoos, heb je al witte stipjes ontdekt (tandjes)?
  vrijdag 31 juli 2009 @ 16:35:36 #186
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_71493717
Goedemiddag Wij zijn weer terug van vakantie... even snel mail checken en later even rustig dit topic doorlezen..
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 31 juli 2009 @ 16:37:24 #187
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71493766
stinken dr luiers ook zo erg kd??

fijn mikoxx dat het zo goed gaat!!

hier lijkt jan tijdens het ziekzijn geleerd te hebben hoe hij eten in zijn mond moet stoppen hij knaagt nu aan rijstwafel (onder het oog van papa) en zijn flesje diksap is er (vooralsnog) ingebleven, dus ik dat ik kan wel zeggen dat hij beter is, alleen nog een klein beetje snotterig.

Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 31 juli 2009 @ 17:18:27 #188
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71494731
jan heeft een nieuw kunstje geleerd: gericht mijn bril van neus aftrekken

pi_71494967
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 17:18 schreef DJMO het volgende:
jan heeft een nieuw kunstje geleerd: gericht mijn bril van neus aftrekken
Oh ja heerlijk is dat he Dat kan Jair ook heel goed. Het is of de bril of mijn haar, hij krijgt altijd een van de twee te pakken.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_71495050
Hier ook al een ziek tandenmonstertje. Vanmiddag werd ik gebeld door het KDV dat ze verhoging had en hanerig was. Dus haar maar opgehaald, ik was aan het inpakken thuis omdat we morgen op vakantie gaan. Nou ja, dat maak ik vanavond wel af. Ze heeft er echt last van, maar pas nu het tandje al door is, niet vooraf.

Apart hoor.

Leuk he DJMO, dat nieuwe ontdekken. Misschien toch ook een sprongetje gehad dan.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 31 juli 2009 @ 17:34:26 #191
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71495067
mijn haar trok hij al regelmatig aan tinuviel (en ik mag het niet laten knippen van mijn man, een vrouw hoort lang haar te hebben ), maar sinds vandaag pakt hij gericht mijn bril vast en trekt hem ook bewust van mijn neus af... mijn haren zijn minder bewust, dat is gewoon houvast zoeken als ik hem op mijn arm heb (armpjes om mijn nek hen en graaien naar iets wat houvast biedt)

Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 31 juli 2009 @ 17:39:33 #192
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71495170
hij is overmorgen 31 weken igraine, en voor wat ik weet zijn de sprongetjes bij 26 weken, en dan pas weer bij 37 weken.

alvast een hele fijne vakantie en sterkte met je tandenmonstertje

pi_71495240
Dank je.

Ja zo rond die periode, klopt. Nou ja, misschien gewoon een nieuw iets dan.
Ik heb een microdermal in mijn decollete, en daar probeert ze ook altijd heel precies aan te zitten. Echt met zo'n priegelvingertje. Of mijn tongpiercing proberen te pakken als ik m'n tong uitsteek. Echt grappig is dat.
  vrijdag 31 juli 2009 @ 18:20:55 #194
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_71496084
Annicka doet mij volgens mij af en toe na: als ik luidruchtig uitadem, doet zij dat vervolgens ook. Dan snuiven we dus om de beurt. Snuif, snuif, snuif...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_71496216
Leuk is dat als je kindje je nadoet zoals Annicka. Je kan er heel veel lol mee beleven.

Bij Jair werkt dat heel goed als Mama of Papa en lachbui hebben, begint meneer prompt ook te giechelen en andersom. En zo ligt de hele familie soms in een deuk!
Carpe Diem- Pluk de Dag
  vrijdag 31 juli 2009 @ 18:56:18 #196
12913 GreatWhiteSilence
pi_71496888
Echt hardop lachen doet ze niet echt, maar wij geven dan ook niet echt het goede voorbeeld... We zijn veel te serieus hier...

Ze heeft trouwens ook een nieuw spelletje ontwikkeld: gooi het lepeltje weg en rups erachteraan...

[ Bericht 0% gewijzigd door GreatWhiteSilence op 31-07-2009 22:34:47 ]
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_71497804
Best een tof spelletje toch?
pi_71503419
Tess heeft gewoon 2 uur lang in ons bed geslapen... Op haar buik!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 31 juli 2009 @ 22:51:07 #199
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71503603
oh wat een schatje vicky en wat heerlijk dat ze even relaxed heeft geslapen

vrijdag 31 juli 2009 @ 22:58:20 #200
12913 GreatWhiteSilence
pi_71503857
Het is ook best een tof spel, maar ze doet het zo ontzettend verbeten.

Daar is ze soms zo goed in: net had ik mijn zus even op bezoek en die had een kettinkje om waar Annicka zéér geïnteresseerd in was. Dus ze zat op schoot met het gezicht richting dat kettinkje, maar te ver weg om er bij te kunnen. Resultaat: twee handjes die volledig uitgestrekt werden richting het kettinkje en een gezichtsuitdrukking waar Gollem jaloers op zou zijn. My preciousssss...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')