Goedemorgen!!
Wow, wat een verschil zeg!! Tess is in slaap gevallen gisteravond, ingebakerd. Het duurde ff voor ze sliep maar ze was al die tijd stil. Uiteindelijk om uurjte of 22.30 geloof ik een flesje gegeven en rond 23.15 ging ze weer slapen, tot 6.15. Toen weer een flesje, ff spelen n de box en toen was het gapen.. Hup, doeken weer om d'r heen en naar d'r bed (dit keer dr ledikant omdat Amber nu in mijn bed ligt en ik niet wil dat Amber wakker wordt). ff een paar minuten flink pruttelen maar het is nu al een tijdje stil. Ze slaapt volgens mij nog niet, maar ligt wel heel rustig.
Gister dus naar de ha geweest. Vind het moeilikj te bepalen of ik met bepaalde vragen nou bij de ha of bij de ka moet zijn. Goed, dus naar de ha, onze eigen is op vakantie dus naar een invaller. Verhaal gedaan over het vele poepen maar ze ging toch maar voor de zekerheid ff overleggen met de ka. Blijkt dus dat we een afspraak bij de ka hadden en dat de ka op ons zat te wachten, ik wist nergens van. Dus terug naar de auto en WEER naar het zh
ik heb deze week een knipkaart. De ka heeft ff geluisterd en gekeken, vond wel dat d'r fontanel ietsje ingedeukt was maar ze was nog niet uitgedroogd. Aangezien het aantal luiers afneemt is virusje dat ze ws. heeft, op z;n retour. Moeten d'r wel ff in de gaten houden.
De ka zag wel dat ik er best doorheen zit, ze zorgde zelfs voor een koppie thee

Ennieweej, ze besprak nog de mogelijkheid voor een geplande opname, om ons rust te geven maar ook om te proberen of ze het patroontje waar Tess in zit te kunnen doorbreken.
Geplande opname gaat ons behoorlijk boven onze pet, maar we houden het zeker in onze achterhoofd... hoe moeilijk ik het vind.. maar misschien dat ze dan beter kunnen zien waar het extreme huilen vandaan komt.
Gistermiddag was het weer zover, helemaal over de zeik. We waren bij mijn ouders en mijn meoder heeft denk ik ruim een half uur met d'r gelopen tot ze stil was. Eindelijk nog iemand die ziet hoever Tess door kan slaan
en het was eigenlikj nog niks vergeleken bij andere dagen. Thuis was het ook weer flink mis. Ik heb Tess een flesje gegeven op ons bed omdat het daar het rustigst was, en uiteindelijk kwam ze wel tot rust.
Mijn moeder heeft dus nu gezien hoe Tess kan zijn en heeft ook aangeboden eventueel een avondje te komen om er puur voor Tess te zijn en d'r te troosten enzo als ze doorslaat..
In september iig weer terug naar de ka en kinderpsych en over 3 weken naar de fysio...