abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71449000
Goedemorgen!!
Wow, wat een verschil zeg!! Tess is in slaap gevallen gisteravond, ingebakerd. Het duurde ff voor ze sliep maar ze was al die tijd stil. Uiteindelijk om uurjte of 22.30 geloof ik een flesje gegeven en rond 23.15 ging ze weer slapen, tot 6.15. Toen weer een flesje, ff spelen n de box en toen was het gapen.. Hup, doeken weer om d'r heen en naar d'r bed (dit keer dr ledikant omdat Amber nu in mijn bed ligt en ik niet wil dat Amber wakker wordt). ff een paar minuten flink pruttelen maar het is nu al een tijdje stil. Ze slaapt volgens mij nog niet, maar ligt wel heel rustig.

Gister dus naar de ha geweest. Vind het moeilikj te bepalen of ik met bepaalde vragen nou bij de ha of bij de ka moet zijn. Goed, dus naar de ha, onze eigen is op vakantie dus naar een invaller. Verhaal gedaan over het vele poepen maar ze ging toch maar voor de zekerheid ff overleggen met de ka. Blijkt dus dat we een afspraak bij de ka hadden en dat de ka op ons zat te wachten, ik wist nergens van. Dus terug naar de auto en WEER naar het zh ik heb deze week een knipkaart. De ka heeft ff geluisterd en gekeken, vond wel dat d'r fontanel ietsje ingedeukt was maar ze was nog niet uitgedroogd. Aangezien het aantal luiers afneemt is virusje dat ze ws. heeft, op z;n retour. Moeten d'r wel ff in de gaten houden.
De ka zag wel dat ik er best doorheen zit, ze zorgde zelfs voor een koppie thee
Ennieweej, ze besprak nog de mogelijkheid voor een geplande opname, om ons rust te geven maar ook om te proberen of ze het patroontje waar Tess in zit te kunnen doorbreken.
Geplande opname gaat ons behoorlijk boven onze pet, maar we houden het zeker in onze achterhoofd... hoe moeilijk ik het vind.. maar misschien dat ze dan beter kunnen zien waar het extreme huilen vandaan komt.
Gistermiddag was het weer zover, helemaal over de zeik. We waren bij mijn ouders en mijn meoder heeft denk ik ruim een half uur met d'r gelopen tot ze stil was. Eindelijk nog iemand die ziet hoever Tess door kan slaan en het was eigenlikj nog niks vergeleken bij andere dagen. Thuis was het ook weer flink mis. Ik heb Tess een flesje gegeven op ons bed omdat het daar het rustigst was, en uiteindelijk kwam ze wel tot rust.
Mijn moeder heeft dus nu gezien hoe Tess kan zijn en heeft ook aangeboden eventueel een avondje te komen om er puur voor Tess te zijn en d'r te troosten enzo als ze doorslaat..
In september iig weer terug naar de ka en kinderpsych en over 3 weken naar de fysio...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator donderdag 30 juli 2009 @ 08:23:20 #127
5428 crew  miss_sly
pi_71449122
Hoe is het met Jan vanochtend? Wat opgeknapt?

Fuente, wat goed van Merel

Je kunt Maarten dus wel meenemen naar een verjaardag als hij zo lief is, Marie. Fijn hoor. Ik zou ook niet zo van de babyfoon zijn, denk ik.

Vicky, hoera voor een slapende Tess
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 30 juli 2009 @ 08:28:27 #128
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71449175
Vicky, fijn dat het inbakeren Tess wat rust lijkt te geven, maar wat vervelend dat het verder zo gaat met haar. Dikke kus voor jullie!

En even een jompeltje voor alle eerste tandjes!

Ik kan hier nog steeds geen hoogte krijgen van het slapen van mijn mannetje hoor. Gisteren sliep ie door en vannacht kwam hij om 3 uur weer voor een voeding. En mag ik 'm al in een slaapzakje doen? Hij kruipt namelijk zijn hele bed door!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_71449195
Memmel, Amber lag met 3 dagen al in een slaapzak! Je moet misschien de armsgaten iets kleiner maken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 30 juli 2009 @ 08:36:11 #130
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71449231
Met die spierballen van Morris? Ik ga gelijk de oude slaapzakken opduiken.
Maar ik overweeg ook een Puckababy, want Morris maait nogal met zijn armen.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 juli 2009 @ 08:37:41 #131
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71449250
vicky

vraagje, jan heeft 38,4 , het is geen 39+ meer, maar wel de 3e dag op rij dat hij koorts heeft. hij is verder vrolijk en alert, en beweegt weer zoals voor hij ziek werd zg maar. ook het snotteren lijkt iets minder. moet ik nou toch naar de huisarts gaan? als ik de assistente bel voor een afspraak gaat ze waarschijnlijk zeggen dat het nu beter gaat dus dat ik niet moet zeuren en gewoon thuis kan blijven ik ken dr inmiddels een beetje
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_71449282
gewoon bellen djmo!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 juli 2009 @ 08:52:41 #133
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71449461
ja toch maar wel even doen idd vicky, hij is wel echt aan de beterende hand hij begno te huilen toen ik zijn fles even weghaalde zodat hij papa de rest kon drinken. goed teken denk ik zo
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_71449528
Zolang ze voldoende drinken mogen ze best iets langer dan 3 dagen koorts hebben (vertelde ze ons op de huisartsenpost )
  donderdag 30 juli 2009 @ 09:02:05 #135
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_71449606
DJ, wat naar voor Jan zeg. Ik hoop dat hij snel opknapt.

Tjee Vicky, dat lijkt me inderdaad niet leuk, een geplande opname, maar als het zo door gaat... dan is dat voor jou en Tess misschien wel het beste.

Fuente, die van jou is aan het groeien zeg

Memmel, Joep heeft dat ook hoor. Gisteren om 23.00 150 cc op en dan om 03.00 gillen van de honger en de volgende dag om 23.00 150 cc op en dan slapen tot 04.45...
Bij Joep is het trouwens nog geen een keer later geworden dan 05.00. Hij gaat dan nog tot 06.00 slapen (ongeacht hoelaat hij eet) en om 06.00 is hij klaar wakker. Heel soms wil hij even knuffelen in bed, maar meestal wil hij gewoon opstaan, want als ik dan met hem naar beneden ga is het goed, anders blijft hij huilen. Vaak valt hij om 07.30/08.00 wel weer in slaap voor een paar uurtjes... gek ding. Kan hij die uurtjes die hij slaapt van 08.00 tot 10.30 niet gewoon aan zijn slaapje van de nacht vast plakken vraag ik me dan af. Maar dat komt vast wel een keer.
Niet mieten! Door gieten!
pi_71449698
Eigenlijk mag ik 's nachts echt niet klagen. Tess slaapt tot minstens 6 uur..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71450108
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 08:52 schreef DJMO het volgende:
ja toch maar wel even doen idd vicky, hij is wel echt aan de beterende hand hij begno te huilen toen ik zijn fles even weghaalde zodat hij papa de rest kon drinken. goed teken denk ik zo
Het is ook niet aardig om de rest van zijn fles aan zijn papa op te voeren

Vicky, fijn dat het bakeren rust geeft, maar de rest is echt zó vervelend joh! Vooral omdat de omgeving blijkbaar aldoor de leuke kanten ziet en jij het overstuur zijn!
Ik was laatst bij mijn ouders en daar was ook even iemand op bezoek met een huilbaby en die was ook lief aan het lachen en doen. En die moeder: 'en toen hing ze de lieve baby uit' En die reactie snapte ik best
pi_71450154
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 09:24 schreef freecell het volgende:

[..]

Het is ook niet aardig om de rest van zijn fles aan zijn papa op te voeren

Vicky, fijn dat het bakeren rust geeft, maar de rest is echt zó vervelend joh! Vooral omdat de omgeving blijkbaar aldoor de leuke kanten ziet en jij het overstuur zijn!
Ik was laatst bij mijn ouders en daar was ook even iemand op bezoek met een huilbaby en die was ook lief aan het lachen en doen. En die moeder: 'en toen hing ze de lieve baby uit' En die reactie snapte ik best
herkenbaar. Ben je ergens en dan zeggen ze: oh wwat een schatje en wat slaapt ze vredig.. zeker een rustig kindje...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 juli 2009 @ 09:30:02 #139
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71450241
ik vergat het woordje bij freecell

Moderator donderdag 30 juli 2009 @ 10:11:35 #140
5428 crew  miss_sly
pi_71451229
Senna heeft vandaag met papa gedoucht
En ze vond het fijn!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71453010
Goh Vicky, wat fijn, van de KA en van je moeder en van het doorslapen van Tess! Het gaat volgens mij de goede kant op.
En inderdaad zo belangrijk dat andere mensen zien wat er aan de hand is zodat je meer begrip en hulp krijgt.
Ik hoop dat je gezin snel in rustiger vaarwater komt en dat je meer rust en tijd hebt om ervan te genieten.

Jeetje Jan, alweer een tandje, dat gaat snel zeg!

Senna, fijn he, douchen met de papa!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 juli 2009 @ 12:38:13 #142
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71455426
het is sowieso een buikgriepje, maar als het meezit hebben we vannacht/vandaag het hoogtepunt gehad. het kán zijn dat er ook nog een tandje broeit maar dat weten we dus niet hij was verder niet uitgedroogd (gelukkig) en ipv eten/diksap gewoon een extra fles melk aanbieden. bij alle flessen melk wat extra water (zo'n 10cc) voor het vocht geven, en kijken of hij bijv. water uit een bekertje wil drinken (twee vliegen in één klap; hij leert uit een beker drinken én krijgt vocht binnen).

op de terugweg naar huis sokken maat 80/86 gehaald voor hem, want zijn voeten groeien harder dan de rest, 68/74 is te klein

lekker he senna dat douchen !!

pi_71455906
Hoop dat Jan er snel vanaf is!

Mijn zusje heeft tess in bad gedaan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 30 juli 2009 @ 13:23:52 #144
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71456660
Oh wat fijn dat het beter lijkt te gaan met Tess! Goed nieuws!

Hier hadden we vannacht voor de tweede keer een nacht van 23.00 voeding tot 5.00 uur! Hoera! Het waren geen twee nachten achter elkaar hoor, maar toch. Ik werd zelf om 4 uur wakker van stuwing helaas, dus ik heb er nog niet echt van kunnen profiteren, maar toch. Ik hoop zo dat het doorzet! Vandaag alleen wel het hele voedingsschema in de war. Om 5 uur hadden ze voeding gehad, dus om 7 uur geen honger (da's normaal de ochtendvoeding, 's nachts was steeds tussen 3 en 4). Vervolgens kwamen ze om 9.45 en nu slapen ze nog. Ik hoop dat ze t nog even vol gaan houden tot 14.15 ofzo, dan kunnen we 19 uur en 23 uur wel halen denk ik. We voeden hier echt op tijd en tegelijk. Normaal is het 7 uur 11 uur 15 uur 19 uur en 23 uur. Hebben jullie ook dat het schema van de dag dan zo in de war loopt? Volgens het schema op de verpakking vd flesvoeding mogen ze nu 150/5 (dus 165ml), maar ze drinken eigenlijk nooit meer dan 140 ml op. Is dat erg? Ze krijgen er natuurlijk bv bij, en daarvan weet ik natuurlijk niet hoeveel ze binnen krijgen....
pi_71456752
Vicky, klinkt stom, maar 'fijn' dat je moeder het nu ook gezien heeft. Hier was het toen hetzelfde (ah joh, zoveel huilt een baby toch niet?). Tot mijn schoonmoeder ging oppassen omdat ik weer moest werken en Merel daar ook uren achter elkaar huilde, ik was er ergens 'blij' mee omdat ze het erna ook beter begreep.
Fijn dat het bakeren zo goed helpt
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_71463487
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 10:11 schreef miss_sly het volgende:
Senna heeft vandaag met papa gedoucht
En ze vond het fijn!
Heerlijk!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 30 juli 2009 @ 17:16:35 #147
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71463641
Als je met een baby gaat zwemmen, houd je m dan zelf vast of doen je m in zo'n zwemring?
Oeh, samen douchen is zo gezellig
pi_71465051
Zelf vasthouden. Voor zo'n ring zijn ze nog veel te klein
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71465534
Vasthouden inderdaad. Is ook veel lekkerder volgens mij

L. doet zo zijn best om los te lopen, maar hij kan het echt nog niet. Los staan gaat goed. Dan kijkt hij bedenkelijk voor zich uit, doet een woeste stap, of 2 en valt om
Van de tafel naar de bank ed in één of 2 stappen gaat wel goed.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 juli 2009 @ 18:38:04 #150
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71465925
haha, nog even oefenen dus leander

hier ging er een kwart potje en een half toetje in. eerst deed hij zijn bekkie wagenwijd open, maar op kwart potje begon hij te protesteren. toen toetje maar gegeven, protesteren na een half toetje. het lijkt erin te blijven *vingers kruist* en hij ligt rustig in de box nu. ik geloof dat vanmorgen dat fruit uitspugen wel het hoogtepunt is geweest

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')