abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71342047
Vorige deel: Het grote kleine babietjes topic deel 206

Babietjes

04 augustus 2008: Cynthia, dochter van Speedy
06 augustus 2008: Selene, dochter van simmu en sangdrax
06 augustus 2008: Evalynn Feline Kaidy, dochter van Mibos
07 augustus 2008: Jasja Katarina Madelieve, dochter van Madelieve
17 augustus 2008: Leander, zoon van freecell en TARAraboemdijee
22 augustus 2008: Sten, zoon van Kaarr
7 september 2008: Luca Roan Kris, zoon van DevilsChase
11 september 2008: Ben Maarten Lode, zoon van OooLizaooO
15 september 2008: Isis, dochter van Jojogirl
05 oktober 2008: Thijmen Jordin, zoon van Miffy1984
15 oktober 2008: Sanne, dochter van Marit1978
20 oktober 2008: Kevin, zoon van CrazyMoon
21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
2 november 2008: Manouk, dochter van Jepali
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van Marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
24 november 2008: Daryl May, dochter van Igraine
06 december 2008: Thomas Pieter Jan Maurits Alexander, zoon van Reinhilde en nixxx
08 december 2008: Tyler Jeroen, zoon van Ingrid en Djeez
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
08 januari 2009: Odin Eos, zoon van juttertje
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009: Jair Amitai , zoon van iamredleader en Tinuviel
04 februari 2009: Joanne Christel, dochter van MaleDuck
12 februari 2009: Guus, zoon van Koningin
20 februari 2009: Lianne Esmee, dochter van Zweefvliegje
22 februari 2009: Lola Sophie, dochter van Ik80
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van Soepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
29 april 2009: Ties, zoon van Marlieske
12 mei 2009: Tessel Eloise, dochter van Noli
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
30 mei 2009: Jari Jesse, zoon van Angel-Eyez
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Marien Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: Max en Tygo, zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

En de laatste post:
quote:
Op zondag 26 juli 2009 16:35 schreef Tinuviel het volgende:
Ik heb het zelf nooit hoeven doen Jelief maar volgens mij zijn er een of twee dingetjes die goed zouden helpen tegen spugen. Dat zijn ook geen medicijnen. Een daarvan was volgens mij Nutriton. Je zou even kunnen googlen. Nutriton helpt tegen spugen en van wat ik van anderen heb gehoord schijnt het goed te helpen. Je moet het wel in een flesje of in de bv mengen dacht ik. Maar je zou anders misschien ook een kleine hoeveelheid bv kunnen kolven en het dan daar in doen. Ik hoop dat je hier wat aan heb en dat het wellich helemaal niet nodig meer is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lois op 03-08-2009 08:27:47 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_71342555
Ik weet niet of iedere Nutrilon helpt, maar Nutrilon heeft in ieder geval wel een speciale AR (anti-reflux) variant. Zit Johannesbroodpitmeel in. Zit in Nederland in oranje-achtige verpakkingen, zonder schildje erop en met alleen de letters AR erop. Aan de voorkant dan.
Bij grotere supermarkten (AlbertHeijn XL bijvoorbeeld) is het gewoon vanuit het schap te koop.
(B spuugde ook te veel, en moest daarom die speciale variant hebben, vandaar dat ik het weet )
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 26 juli 2009 @ 17:06:20 #3
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71342690
vervelend jelief, sterkte ermee

Jan weet geloof ik nog niet echt wat hij wil qua slapen; de ene dag slaapt hij twee keer, de andere dag drie keer. ach, zodra ik merk dat hij moe wordt leg ik m gewoon op bed. hij doet nog steeds verwoede pogingen om te kruipen al lijkt het wat minder, het is net alsof hij zich aan het concentreren is op iets nieuws leren. ik ben benieuwd wat hij wil gaan doen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 26 juli 2009 @ 17:57:57 #4
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71343908
Ik heb ook gehoord dat Johannesbroodpitmeel goed kan helpen bij spugen... ik weet alleen niet of je dat pas vanaf drie maanden mag gebruiken of meteen al.

Vandaag is opa jarig en we zijn natuurlijk even geweest. Ze gingen alleen helemaal niet slapen daar! We hadden ze nog wel in een (stille) slaapkamer gezet. Wel met daglicht want dat doen we thuis ook en ze lagen in de kinderwagenbakken (ook dat doen we overdag thuis), maar slapen, ho maar! Herkenbaar? Ik vond het maar vervelend iig. We zijn op een gegeven moment maar naar huis gegaan. Wel jammer natuurlijk. Eenmaal thuis zijn ze na een half uurtje in een diepe slaap gevallen. Hoe kan dat nou? Merken ze dan toch dat ze in een andere omgeving zijn, terwijl ze in hun eigen bedje en in hun eigen slaapzakje liggen?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 26 juli 2009 @ 18:01:07 #5
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71343975
oh dat merken ze volgens mij op zeker mikoxx! het ruikt anders, hoort anders en voelt toch anders aan dan thuis
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zondag 26 juli 2009 @ 18:03:35 #6
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71344029
Hmm.. en dat wordt zeker ook beter als ze een maand of drie zijn haha! Nou ja, ben blij dat ze nu iig slapen. Ik weet dat ze veel indrukken op doen, waar je zelf eigenlijk niet zo bij stil staat, maar ik vond dit wel opvallend. Daar helemaaaaal niet slapen en thuis binnen een half uurtje vertrokken zijn. Daar is zeker ook verder niks aan te doen dan?

Vanaf welke leeftijd doen jullie je babietje in een wipstoeltje?

JeLief, hoe is het daar nu?
pi_71344271
Nutriton/ Nutrilon misschien ben ik nu in de war wat dit betreft.

Jair is op het moment in een sprongetje. Dat maakt het niet altijd makkelijk. Zo is hij wel moe maar wil niet gaan slapen. Vaak als wij hem neerleggen of hij zelfs nog boven het bed of de box zweeft begint hij al te huilen. Maar als ik zo bij lees wat er rond de 6 maanden allemaal gebeurt is dat ook een ingrijpende verandering in het leven van zo'n frup. Dus ik kan begrijpen dat je dan overstuur bent. Hij wil ook vaak alleen op de arm en als hij daar dan is dan wil hij dat weer niet maar liggen wil hij ook niet. Als hij weer bijgekomen is van dit ontwikkelingssprongetje wordt het vast weer beter.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_71344519
nutriton heet het. we hebben het bij Amber ook gebruikt. het maakt de voeding dikker zodat het beter in de maag blijft. je kan het vanaf dag 1 geven.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71344590
mikoxx, tess zit regelmatig in de wipper. we hebben m al omgedoopt tot poepstoel omdat tess 9 van de 10 keer gaat poepen als ze in de wippep zit.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 26 juli 2009 @ 18:39:48 #10
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71344797
quote:
Op zondag 26 juli 2009 18:03 schreef mikoxx het volgende:
Hmm.. en dat wordt zeker ook beter als ze een maand of drie zijn haha! Nou ja, ben blij dat ze nu iig slapen. Ik weet dat ze veel indrukken op doen, waar je zelf eigenlijk niet zo bij stil staat, maar ik vond dit wel opvallend. Daar helemaaaaal niet slapen en thuis binnen een half uurtje vertrokken zijn. Daar is zeker ook verder niks aan te doen dan?

Vanaf welke leeftijd doen jullie je babietje in een wipstoeltje?

JeLief, hoe is het daar nu?
ik weet even zo snel niet meer hoe oud jan was toen ik hem meenam naar een verjaardag, maar ik had zijn eigen slaapzakje, zijn slaapknuffel en muziek geval bij me, die ik altijd aandoe als ik wegloop na het welterusten zeggen. dat en het zelfde ritueel volgen als thuis, (verhaaltje voorlezen, knuffels welterusten zeggen etc) maakten dat hij binnen vijf minuten sliep, en de visite beneden na drie kwartier vroeg of de babyfoon niet kapot was, zo'n zoet kind hadden ze nog nooit meegemaakt

pi_71344821
tvp (heel slecht)
Ik kwam tessie tegen in Artis met kleine rooie Graeme
pi_71345650
Nutriton krijgt Tyler nog steeds.

Weet er iemand toevallig hoeveel melk Tyler per dag moet hebben? Hij is nu ca 7,5 kg. Krijgt 4 flessen van 200. Maar drinkt ze lang niet allemaal goed op. Vaak maar 100. Ontlasting gaat ook moeizamer nu. Daar moeten we bij hem extra op letten.
Pc crast steeds, zoeken lukt niet.
pi_71346280
Ik heb wel eens van verschillende regels gehoord. Het rare is, dat als je het gaat uitrekenen met de verschillende regels de hgoeveelheid niet hetzelfde is. Volgens mij is de regel van het cb voor kunstvoeding kg lichaamsgewicht x 150 ml gedeeld door het aantal voedingen. De hoeveelheid per voeding mag dan bij borstgevoede kinderen ook wat minder zijn. Maar als je kind goed groeit , voldoende plasluiers heeft, een alerte indruk maakt enz. enz. hoef je je geen zorgen te maken als hij de flesjes niet opmaakt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zondag 26 juli 2009 @ 19:48:40 #14
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71346427
quote:
Op zondag 26 juli 2009 18:39 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik weet even zo snel niet meer hoe oud jan was toen ik hem meenam naar een verjaardag, maar ik had zijn eigen slaapzakje, zijn slaapknuffel en muziek geval bij me, die ik altijd aandoe als ik wegloop na het welterusten zeggen. dat en het zelfde ritueel volgen als thuis, (verhaaltje voorlezen, knuffels welterusten zeggen etc) maakten dat hij binnen vijf minuten sliep, en de visite beneden na drie kwartier vroeg of de babyfoon niet kapot was, zo'n zoet kind hadden ze nog nooit meegemaakt
*jaloers is*
pi_71349994
Ik heb wel eens van verschillende regels gehoord. Het rare is, dat als je het gaat uitrekenen met de verschillende regels de hgoeveelheid niet hetzelfde is. Volgens mij is de regel van het cb voor kunstvoeding kg lichaamsgewicht x 150 ml gedeeld door het aantal voedingen. De hoeveelheid per voeding mag dan bij borstgevoede kinderen ook wat minder zijn. Maar als je kind goed groeit , voldoende plasluiers heeft, een alerte indruk maakt enz. enz. hoef je je geen zorgen te maken als hij de flesjes niet opmaakt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_71350556
quote:
Op zondag 26 juli 2009 18:26 schreef Vicky het volgende:
nutriton heet het. we hebben het bij Amber ook gebruikt. het maakt de voeding dikker zodat het beter in de maag blijft. je kan het vanaf dag 1 geven.
Lekker handig dat ze dat bijna net zo noemen dan als een van de grootste merken poedermelk...
Maar naar aanleiding van wat je zei, die AR waar ik het over had is er inderdaad ook in een kleine verpakking met speciaal spul voor wat je aan afgekolfde BV kan toevoegen.
Ik had even niet door dat hier sprake was van BV, niet goed opgelet, sorry...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 26 juli 2009 @ 22:30:08 #17
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71351166
quote:
Op zondag 26 juli 2009 22:09 schreef Pandora73 het volgende:

[..]

Lekker handig dat ze dat bijna net zo noemen dan als een van de grootste merken poedermelk...
Maar naar aanleiding van wat je zei, die AR waar ik het over had is er inderdaad ook in een kleine verpakking met speciaal spul voor wat je aan afgekolfde BV kan toevoegen.
Ik had even niet door dat hier sprake was van BV, niet goed opgelet, sorry...
nutriton is van nutrilon geen wonder dus dat het bijna hetzelfde heet

pi_71351248
Mikoxx, slaapt de tweeling echt al op vaste tijden dan?
Graeme slaapt eigenlijk gewoon wanneer hij daar zin in heeft, en ook gewoon net waar hij dan ligt. Alleen savonds/snachts natuurlijk altijd in zn wiegje, maar gewoon overdag zit er nog helemaal geen vast ritme in ofzo.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71355212
tvp!
pi_71356407
ik geloof dat Tess het door gaat krijgen 's nachts. al 2 nachten slaaptze van ongeveer 22.00 tot 6.00 om daarna weer te slapen tot een uurtje of 8
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71356463
Lekker hoor Vicky
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_71356573
Ik most gister trouwens zo lachen om Tess. Ze lag te persen en te persen dus ik ging d;r luier verschonen. Ben ik biijna klaar, begint ze weer te persen.. nog een berg poep.. Ze is klaar met poepen, ze kijkt me aan en begint me toch te lachen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 27 juli 2009 @ 09:26:18 #23
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_71357439
Wat fijn Vicky! dat is wel super lekker!
Niet mieten! Door gieten!
  maandag 27 juli 2009 @ 09:58:29 #24
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_71357884
Wat heerlijk zeg Vicky, dat Tess nu wat ritme gaat krijgen!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_71358504
Wat lekker Vikcy dat Tess een beetje ddoor gaat slapen, dat moet voor jouw/jullie rust toch ook wel prettig zijn of niet?
  Moderator maandag 27 juli 2009 @ 12:03:14 #26
5428 crew  miss_sly
pi_71360930
Fijn Vicky! Ben je zelf ook weer wat meer uitgerust?

Hier gaat alles prima, Senna doet het geweldig. Ook 's nachts gaat het al wat beter dan de eerste nachten. En huilen doet ze sowieso heel weinig, behalve als haar iets echt neit zint of als ze honger heeft en ik het niet al gezien heb aan andere signalen. Kortom, voorbeeldig kind
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71361048
wat een heerlijke nieuwtjes allemaal

hier vergat selene dat ze weliswaar wat stapjes kan doen, maar dat als papa een halve kamer verderop staat, het toch een ander verhaal wordt klabats!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_71361094
quote:
Op maandag 27 juli 2009 06:32 schreef Vicky het volgende:
ik geloof dat Tess het door gaat krijgen 's nachts. al 2 nachten slaaptze van ongeveer 22.00 tot 6.00 om daarna weer te slapen tot een uurtje of 8
mag je in je handjes knijpen Elin slaapt om half 9, komt daarna om 12:00 of 1:00 en daarna nog om 3:00 of 4:00 en dan 6:00 of 7:00 en pit dan door tot half 10, dat is dan wel weer fijn..maargoed..tess is nog een piepje, elin alweer bijna 7 mnd. kan je nagaan wat dat doet met je nachtrust
pi_71361128
ooooh en gisteren.. vader pakt r uit de wipper, zijn hele handen onder de poep
dus ik kijk even van dichtbij.. was t voor en achter naar boven gespoten dus haar hele buik, rug, nek, hoofd zaten allemaal onder de poep.

over poepbom gesproken, hallelujah
  maandag 27 juli 2009 @ 12:15:56 #30
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71361200
Vicky, klinkt bekend! Hier ben ik ook wel eens te snel met het verschonen van een poepbroek. Dan doet ie nog even hhhnnngggggggg en komt en nog een berg uit. En dan idd die gelukzalige lach....

Morris is vandaag een dagje bij opa en oma omdat mama met griep en een keelontsteking op bed ligt. Ik mis 'm...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_71361855
hier ligt mevrouw al 2 uur te pitten
pi_71361929
Vicky, dat klinkt fijn. Dan kun jezelf ook lekker een beetje uitrusten, hoop ik.
Kobus niet hoor, die komt nog wel 2 keer per nacht om een slokje, gelukkig slaapt hij wel meteen verder.

Tjee, een poepbom, die hebben we nog niet gehad, en ik kijk er ook niet naar uit eerlijk gezegd.

Memmel, dat is niet leuk! Beterschap.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 27 juli 2009 @ 13:04:21 #33
62233 Jelief
ikke lief!
pi_71362551
Ruben heeft een keer met een poepbom twee schone luiers ondergepoept, bij elke luier dacht ik dat hij klaar was... niet dus

Mikoxx, Hij is wat minder schor, voor de rest hetzelfde. Ik heb het idee dat hij de waterpokken heeft maar dan heel mild, ik kan drie pokken vinden op zijn buik- en anders zijn het rare puistjes

Ingrid, staat dat niet op het pak van Tyler zijn voeding?

hoeravoorVicky, doorslapen is fijn!
knuffel voor kleurdoos, tegen de tijd dat jeer echt doorheen zit slaapt ze ineens door, tenminste dat is wat die twee van mij steeds doen. Maar zodra ik dan weer uitgerust ben komen ze weer
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_71363105
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:04 schreef Jelief het volgende:
Even snel, want moet zo weg. Nee, want het is aparte voeding. Hij krijgt sowieso andere hoeveelheid die aangegeven is. Maar hij krijgt op een slechte dag 400cc melk binnen. En een half klein potje fruit en half klein potje groente.
Hij zat wat verstopt, veel kramp. Heel klein beetje lactulose gegeven. En nu poepbom! Helpt dus goed gelukkig!
pi_71363427
quote:
Op maandag 27 juli 2009 13:04 schreef Jelief het volgende:
Ruben heeft een keer met een poepbom twee schone luiers ondergepoept, bij elke luier dacht ik dat hij klaar was... niet dus

Mikoxx, Hij is wat minder schor, voor de rest hetzelfde. Ik heb het idee dat hij de waterpokken heeft maar dan heel mild, ik kan drie pokken vinden op zijn buik- en anders zijn het rare puistjes

hoeravoorVicky, doorslapen is fijn!
knuffel voor kleurdoos, tegen de tijd dat jeer echt doorheen zit slaapt ze ineens door, tenminste dat is wat die twee van mij steeds doen. Maar zodra ik dan weer uitgerust ben komen ze weer
hmm hier heeft elin 6 rode pokkedingies 3 op r gezicht 2 op r armen en 1 op r buik..maar ik weet nou niet of t muggenbulten zijn of een kinderziekte
er komen er iig niet meer bij en ze heeft er geen last van. Ook geen verhoging
  maandag 27 juli 2009 @ 14:02:06 #36
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71364390
quote:
Op zondag 26 juli 2009 22:33 schreef tessie het volgende:
Mikoxx, slaapt de tweeling echt al op vaste tijden dan?
Graeme slaapt eigenlijk gewoon wanneer hij daar zin in heeft, en ook gewoon net waar hij dan ligt. Alleen savonds/snachts natuurlijk altijd in zn wiegje, maar gewoon overdag zit er nog helemaal geen vast ritme in ofzo.
Ja, dat hebben we vanaf het begin gedaan, om te voorkomen dat de een net voeding heeft gehad en de ander een half uurtje later wakker wordt met honger. Ze krijgen nu om de vier uur voeding en dat gaat heel goed! Overdag gaan ze na de voeding vaak nog eventjes in de box, mobile aan en kijken maar!
Ze slapen overdag in de kinderwagenbakken (nu lekker buiten!) en na de voeding van 19 uur gaan ze in hun eigen bedjes boven. Zo proberen we toch zoveel mogelijk structuur aan te brengen....
  maandag 27 juli 2009 @ 14:04:30 #37
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71364496
hihi, die poepbommen kennen we hier ook! Papa moest laatst zo lachen omdat mama al 3 poepbommen in 1 dag had verschoond, mama zei nog: de volgende is voor jou! Binnen vijf minuten was ie aan de beurt, haha!!!!
  maandag 27 juli 2009 @ 14:06:21 #38
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_71364559
Ik weet niet meer wie het vroeg... maar het over spelen met je baby. Nu is Joep bijna 3 maanden en na het eten dan gaan we samen kletsen, dan gaat hij nog even in de wipstoel en dan doen we zijn oefeningen van de fysio. Kan dat ook teveel zijn voor hem?

Sinds gisteren heeft Joep ineens moeite met zijn middagslaapje. Na een half uur is hij alweer wakker, de aanloop naar het slaapje toe: veel huilen. Dan na dat half uur slapen ook weer huilen en ik zie gewoon dat hij nog hardstikke moe is, dus troosten, weer in bed, weer huilen, weer beetje slapen. Zo zielig
Niet mieten! Door gieten!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 27 juli 2009 @ 16:40:40 #39
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71369249
kan het niet zijn dat hij nog niet wil slapen seilram? dat je hem een half uurtje later naar bed doet ? hij wordt tenslotte ouder en heeft misschien wat minder slaap nodig. of wat meer melk?

wij zijn weer terug van het cb: meneer woog keurig 8055 gram

pi_71369676
@ Sly : wat heerlijk dat je ook zo'n voorbeeldig kind hebt, en wat heb je een superkaartje voor haar uigezocht!

@ de rest : Thijs was vanmiddag 3890 gram, helemaal goed dus. Volgende week donderdag gaan we naar het inloopspreekuur om weer te wegen. We moeten vooral zo doorgaan zei de wijkvpk!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_71369822
Wij zijn vandaag ook bij het CB geweest, dit was eigenlijk echt de eerste keer (vorige keer was intake en een keertje wegen). Graeme is helemaal goedgekeurd, hij is nu 59 cm en hij weegt 5255gram, lekker gegroeid dus!
Ik vond alleen die arts een beetje weird, ze leek wel dronken (was ze natuurlijk niet, maar ze deed nogal vreemd). En als ik wat vroeg, gaf ze zo´n net niks antwoord, moest ik echt zelf gaan zeggen wat ik dacht dat we konden doen, en of dat dan ok was, en dan zei ze nog iets van ja, kan je natuurlijk altijd gewoon even proberen, en dan even kijken hoe het gaat. Nou ja, op zich fijn dat ze niet probeert voor te schrijven hoe we het moeten doen, maar dit was wel een beetje weer het andere uiterste...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71385268
Vanancht weer een goede nacht gehad maar dat mag ook wel na zo'n dag als gister...
Gisterochtend ging het goed maar op een gegeven moment sloeg het om. tess bleef maar huilen huilen huilen, ws geen troosten aan. Ze heeft gister ook wel 10x gepoept denk ik. Denk dat ze pijn in d'r buik heeft...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 juli 2009 @ 07:50:03 #43
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71385427
fijn dat je dan iig een goede nacht heb gehad vicky. heb je die speciale voeding tegen darmkrampjes al geprobeerd?? of biedt dat ook geen soelaas?

fijn dat het goed gaat tessie en mclaura!!

Hier is jan al sinds half zeven wakker eigenlijk sinds johan vakantie heeft issie vroeger wakker, dus hij gaat ook maar vroeger naar bed denk ik dan om elf uur naar de ha voor de (inmiddels standaard hier) maandelijkse controle. ik denk trouwens dat tandje nummer vijf zich aan het aandienen is, hij kan ontzettend stinken, hij stopt constant alles in zijn mondje én hij bijt zijn fopspenen kapot (die dingen zijn gelukkig niet zó duur )

pi_71385440
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 07:50 schreef DJMO het volgende:
fijn dat je dan iig een goede nacht heb gehad vicky. heb je die speciale voeding tegen darmkrampjes al geprobeerd?? of biedt dat ook geen soelaas?
we hebben Hypoallergene voeding voor Tess omdat M. allergisch is en Amber oko het een en ander heeft. Ik kan dus niet zomaar overstappen op andere voeding.

Tot gister ging het eigenlijk heel erg goed met de krampjes.. maar tis nu weer helemaal mis.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 28 juli 2009 @ 09:34:25 #45
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71386671
oh ja, dat was ik even kwijt, sorry vicky, ik hoop dat het vandaag beter gaat

en jan is vandaag 7 maanden

Moderator dinsdag 28 juli 2009 @ 09:46:56 #46
5428 crew  miss_sly
pi_71386864
tessie, fijn dat alles goed was. Klinkt wel als een rare, inderdaad

Vicky, wat naar is het toch met Tess. Fijn dat jullie een goede nacht gehad hebben.

GEfeliciteerd DJMO!

Senna is een voorbeeldig kind, behalve dat ze nogal een nachtbrakertje is. Zo van 12 tot 6 houdt ze me vrijwel iedere nacht nogal bezig met voedingen. Soms zit er 1-1,5 uur tussen twee voedingen, maar vaker maar een minuut of 10. Redelijk vermoeiend dus En nu ligt ze weer als een roosje te slapen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71388541
Tessie en McLaura, fijn dat jullie zoons goed groeien!
Jammer dat je niet echt lekker advies kreeg bij het CB, Tessie.

DJMO, gefeliciteerd met de 7 maanden! Jan gaat als een speer met de tandjes, zeg!

Vicky, wat doen jullie het goed met Tess, en wat zal het zwaar zijn!

Miss Sly, Senna moet blijkbaar nog haar hele dag-nachtritme omdraaien. In de buik was ze 's nachts waarschijnlijk ook wakkerder dan overdag.
Maar dat komt wel goed. Laat haar duidelijk het verschil merken tussen dag en nacht. Door licht-donker, geluid-stilte ed. En verder gewoon genieten van haar en zelf ook lekker bijslapen overdag, hoor!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71390243
Is Estrys op vakantie ?
  dinsdag 28 juli 2009 @ 13:38:04 #49
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71393701
pfff miss, da's heftig idd. Maar, zoals oeke zegt, waarschijnlijk is het een omgekeerd dag-nacht ritme. Komt vast helemaal goed. Lekker overdag bijslapen!

Vicky, hier zijn de krampjes ook terug van weg geweest, helaas. t Ging een hele tijd heel goed, mbv infacol, maar nu lijkt t wel of ze er immuun voor zijn geworden ofzo. Ze liggen nu allebei wakker te zijn met spartelende beentjes en rode koppies van de krampjes. Lastig om ze beide steeds te troosten.... Ik hoop maar dat t snel weer beter gaat!
pi_71393856
volgens mij is Tess ook imuun geworden voor infacol.

pff ze blijft ook maar poepen. bij ele schtte die ze laat zit haar luier bomvol. Tis wel geel en goed van substantie... maar minstens 10x poepen op een dag vind ik toch wel veel.. of ligt dat aan mij
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')