abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71503967
Ah, lekker pitten meiske! Zo moet dat!
pi_71509033
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 17:34 schreef DJMO het volgende:
mijn haar trok hij al regelmatig aan tinuviel (en ik mag het niet laten knippen van mijn man, een vrouw hoort lang haar te hebben ), maar sinds vandaag pakt hij gericht mijn bril vast en trekt hem ook bewust van mijn neus af... mijn haren zijn minder bewust, dat is gewoon houvast zoeken als ik hem op mijn arm heb (armpjes om mijn nek hen en graaien naar iets wat houvast biedt)
precies dat is het bij Jair vaak ook houvast zoeken als hij op mijn arm zit. Maar hij doet het ook als hij op de commode ligt en ik lucht op zijn buik of in zijn nek blaas. Hij grijpt ook dan gewoon onbewust naar mijn haar denk ik.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_71509105
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 22:45 schreef Vicky het volgende:
Tess heeft gewoon 2 uur lang in ons bed geslapen... Op haar buik!
[ afbeelding ]
Heerlijk vicky dat Tess zo lekker heeft geslapen. En dat helemaal niet ingebakerd zo te zien. Misschien ligt het ook deels aan de houding. Jij schrijft dat zij op haar buik ligt, het lijkt een beetje alsof het op haar zij is. Heeft zij al eerder op haar buik geslapen. Wij hebben op een gegeven moment onlangs uitgevonden dat Jair heel graag op zijn zij slaapt. Dan kan hij zijn beentjes voor zijn buik trekken, handjes voor zich, speen of duim in de mond en een lievelingsknuffeldoekje van hem in zijn armen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 09:39:14 #204
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_71509536
Wij hadden het ook weer luxe hoor, Maarten sliep uit tot tien voor 9 (!) althans, toen liet hij zich horen

En gelijk weer een uurtje minder voordat we vanmiddag visite krijgen, en ik wil nog zoveel doen (het is nu ff snel eten en koffie en dan zo douchen, boodschappen doen (Lidl en Gamma) en nog even stofzuigen beneden en nog wat wassen enzo...
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_71509637
10 voor 9 Geniaal!

Hier vanmorgen om iets voor 7, daarna schreeuwen tot hij aan de borst lag en daarna schrééuwen tot zijn slaapje die pas om half 10 begon

Niet tof

Hopen dat hij straks iets blijer wakker wordt!

En ik ga straks even met hem naar de kapper
  Moderator zaterdag 1 augustus 2009 @ 16:49:52 #206
5428 crew  miss_sly
pi_71517496
Vraagje: de huid van Senna's buikje is echt erg droog, zitten zelfs wat schilfertjes op. Nou had ik het al ingesmeerd met balneum (gebruiken we ook voor de voetjes, helpt daar wel lijkt het) maar het wordt bepaald niet minder. Wat kan ik daar het beste mee doen? Ik wil niet te veel en te vaak smeren, maar zo'n droog huidje is ook niet fijn, lijkt me.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71518157
Cold cream van Mustela hielp hier erg goed.
pi_71519553
die gelolie van zwitsal deed het bij selene heel goed.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 18:29:48 #209
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71519648
Miss_Sly, ik heb het ook met Balneum extra vettend gedaan, maar Senna moet het huidje gewoon even kwijt. Morris had het ook - heel heel erg hoor - en toen ie wat gegroeid was, zat hij lekker in zijn nieuwe velletje! Gaat vanzelf over.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_71520217
Graeme was ook echt helemaal aan het vervellen na een paar dagen. Ik wist echt niet dat dat normaal was bij baby´s, had niemand me verteld Maar wij hebben hem toen elke ochtend gemasseerd met ´rijke olie´ van Zwitsal. Erg lekker spul trouwens, en dat masseren vind ie nog steeds erg fijn ook
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71521233
Hallo dames. Ook ik wilde mij en mijn dochter officieel melden in dit topic.
Dewi is haar naam en geboren op 25 July

Dewi heeft hier ook allemaal schilfertjes. Volgens de kraamhulp was het niet een droge huid, maar moest ze het gewoon kwijt idd. Volgens haar had goed inolieen weinig zin, maar ruikt wel lekker.

Beeb roept weer. (snel wegrent)
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:40:41 #212
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_71524816
Urla en Dewi, van harte welkom!! En nog van harte gefeliciteerd!!

Zo ben een beetje bijgelezen, teveel om op te reageren.

Het ging met Lennon de afgelopen week erg goed op vakantie Hij heeft bijna elke dag tot een uur of 9 geslapen snachts wel een keertje wakker voor de speen, hij is mee geweest naar de Efteling en heeft in de Droomvlucht, bootje en Carnaval gezeten, hij gaf geen kick en was alleen maar aan het rondkijken, heel interessant allemaal. Zwemmen vond hij ook heerlijk, we zijn ook een keer babyzwemmen geweest, kopje onder, op de buik, op de rug en in het bubbelbad, hij vond het allemaal goed en even leuk. Heeft ook nog in de box op het zwembad geslapen, maar ook af en toe in de buggy.
Hij eet nu ook erg goed, vooral zn groente- en fruithapjes, gisteren hebben we hem gewogen dmv de WII en hij is gewoon bijna 500 gram aangekomen in 10 dagen dat kon hij ook wel gebruiken. We hebben wat het eten betreft nu ook een goed ritme voor hem gevonden.

Al met al hebben we dus een heerlijke vakantie gehad, alleen was een week te kort. Volgend jaar langer en dan naar het buitenland.

Ow en we hadden vakantiehuiskittens

[ Bericht 5% gewijzigd door Diaan73 op 01-08-2009 21:52:40 ]
Make love, not war ☮
pi_71524975
Welkom Urla en Dewi!

Dat ziet eruit als een leuke vakantie Diaan! Die laatste foto is lief!
Edit: die van jullie twee bedoel ik!

Kobus zit in zijn eerste sprongetje volgens mij. Met 8 weken. Heel ongedurig, ineens veel meer huilen en weinig willen slapen en heel veel rondkijken. Oogcontact maken met al het bezoek en zingen en lachen Laatst deed hij zelfs een giecheltje!
Ons lieve kuikentje!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 21:48:32 #214
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_71525041
Urla en Dewi... welkom!
Diaan, dat klinkt als een topweek!
Miss_Sly, wat Memmel zegt, klinkt me wel logisch in de oren hoor, dat (kleine) baby'tjes een nieuw velletje kunnen krijgen, dus vervellen... Al heb ik het zelf niet gemerkt bij Maarten!

Ik heb vandaag helemaal een slaapkopje geloof ik... Vanmorgen om een uurtje of 11 weer naar bed, tot half 1 (wakker gemaakt) en vanmiddag weer van 15 uur tot 17.15 uur. En vanavond weer om 19 uur naar bed (even wakker gemaakt voor een fles, was een kwartier wakker). Ben benieuwd hoe laat hij morgen wakker wordt!

-Edit- Kobus een sprongetje, wel lief he, dat hij zoveel meer contact maakt?
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_71525864
Diaan wat schattig!!! Zowel Lennon als die kittens ongelofelijk leuk!!!
Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad.
pi_71525885
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 19:34 schreef Urla het volgende:
Hallo dames. Ook ik wilde mij en mijn dochter officieel melden in dit topic.
Dewi is haar naam en geboren op 25 July

Dewi heeft hier ook allemaal schilfertjes. Volgens de kraamhulp was het niet een droge huid, maar moest ze het gewoon kwijt idd. Volgens haar had goed inolieen weinig zin, maar ruikt wel lekker.

Beeb roept weer. (snel wegrent)
welkom en gefeliciteerd
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 23:05:32 #217
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_71526575
Mikoxx, wij hebben onze tweeling wel altijd gevoed op schema. Je bent anders de hele dag met niets anders bezig. Voeden op verzoek werkt prima voor 1 kindje, maar voor een tweeling is dat imho ondoenlijk. Er zal altijd iemand ontevreden zijn, daarom bepaalden wij het schema; zij of ze (alles) dronken.
Dan kom ik bij je volgende vraag. Het pak voeding geeft maximum hoeveelheden aan. Daar hoef je niet aan te komen (en ik lees dat ze bij jou ook nog bv bijkrijgen). Het is een richtlijn waar je niet overheen mag komen. Onze kinderen lieten regelmatig wat staan. WIj vonden dat geen probleem. Vol is vol en van slapen groei je ook. Als ze dan een keer dag driekwart dronken van wat ik aanbood, was me dat prima. (Het zijn immers geen machientjes.)
pi_71526796
Urla en Dewi welkom!

Diaan klinkt als een leuke vakantie. Leuke foto’s!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 2 augustus 2009 @ 07:05:20 #219
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71530803
welkom met dewi urla!!

*GAAP* uk was al om vijf uur wakker ofzo en om zes uur niet meer stil te krijgen, dus zijn papfles maar gemaakt. zijn vader mopperde op hem, kan ik me wel voorstellen, maar hey, hij is ziek geweest, heeft slecht gegeten, kan me ook voorstellen dat hij doodgewoon honger heeft nu (en dat had ie, fles ging leeg waar hij normaal een laagje laat staan)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_71531321
Urla welkom

Diaan wat een heerlijke foto's, klinkt als een topvakantie!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_71531403
en Seb zwaaien even vanuit een zonnig Italië

Seb doet het heel goed, alleen veel wakker 's nachts en heel vroeg in de ochtend maar dan hebben we nog wat aan onze dag zullen we maar zeggen Aan aandacht geen gebrek in ieder geval, de Italiaanse dames vinden hem erg schattig..aaaaah che bellooooo. En Seb maar glimlachen

ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_71531473
Gefeliciteerd Urla met Dewi Welkom in dit topic

Diaan het ziet er op de fotos ernaar uit, dat jullie een prachtige vakantie hebben gehad. Leuke fotos van jou en Lennon.

Wat goed DJMO det het weer beter gaat met Jan. Ook al betekent dat s'morgens vroeg opstaan voor Mama en/ of Papa.

Miss-sly: Jair vervelde maar een heel klein beetje, aan de handjes en voetjes. Ik meen me te herinneren, dat wij er vaseline opsmeerden. Maar het is vandaag precies EEN HALF JAAR geleden, dus ik weet het niet meer precies. Straks even een VERHALFJAARDAGS FOTO posten.

Mikoxx: Ik weet niet hoe het zit met een tweeling. Maar voeden op verzoek hoeft niet alleen maar op verzoek van het kind te zijn. Dat betekent ook soms op verzoek van de moeder. Dat gaat haast niet anders: door afspraken, werk etc. kun je niet altijd op het moment voeden dat je kind dat wil. Soms verschuijft het naar een iets vroeger of iets later tijdstip.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_71531488
Heeerlijk Estrys, geniet er van!! Waar zit je precies?

Wij waren ook in Italie vorige maand, geweldig he, al die aandacht
pi_71531505
meer van Lugano Seb is alleen beetje knorrig lijkt het, en papa is helemaaal niet te genieten vandaag. Dus die stuur ik lekker weg Vandaag weer lekker zwemmen met de kleine man, hij is gek van water
ti amo più di ieri ma meno di domani
  zondag 2 augustus 2009 @ 10:02:54 #225
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_71531518
Welkom Urla! en Dewi.

Diaan, dat lijkt me een erg gezellig vakantie! Fijn dat Lennon het zo leuk heeft gevonden

Oeke, hoe gaat het met het sprongetje?

Joep heeft tot 05.30 geslapen! Ik schrok er zelf van! zolang heeft hij nog nooit geslapen Toen even lekker eten en nog tot 07.30 geslapen. Even schone luier en wat lachen met mama en om 08.30 weer naar bed, lekker bij papa liggen en daar ligt hij nu nog!
Niet mieten! Door gieten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')