Hier ook! Wel 1 setje uit kunnen delen.quote:Op maandag 3 augustus 2009 15:46 schreef Kleurdoos het volgende:
wow, ik doe mee met buzzer en mocht dreumesmelk buzzen (gratis) nu staat er 10 liter dreumesmelk in mn kast met 16 knuffeldoekjes die ik uit kan delen![]()
Ja de tijd gaat heel snel om. Het lijkt soms alsof hij pas net geboren is en is toch al 6 maanden oud. Vanaf welke leeftijd zijn jullie drinken uit een tuitbeker gaan geven? Ik weet ook niet zo goed wanneer en hoeveel ik hem het beste te drinken kan geven. Tenslotte krijgt hij nog 5 keer borstvoeding. Wel geven wij nu bij het fruit/.groente hapje wat extra drinken erbij. Wij hebben gezegd, dat wij het voor nu maar bij thee en water houden.quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:35 schreef _Ingrid_ het volgende:
Jair ailweer een half jaar. Gaat snel he?
http://tinyurl.com/Tyler-lacht Ook nog even hier. En let niet op mij. (filmpjestopic wordt niet veel bezocht volgens mij)
Hier gaat het gewoon goed! Slaapt wel ineens langer overdag. En steeds vaker zonder bakerzak. Maar goed ook, want als hij goed kan rollen, mag dat niet meer. Al doet hij dat nooit in bed.
Eten gaat ook beter, alleen eet hij nog niet veel. En diksap vind hij niks. Ander smaakje maar proberen.
Doen jullie dat dan uit een fles of tuitbeker?
pciesquote:Op maandag 3 augustus 2009 17:07 schreef Kleurdoos het volgende:
waarom hou je t niet gewoon zelf? scheelt flink in de kosten.. schrijf gewoon een extra lang rapport voor je gemoedsrust
De spullen van Weleda vind ik erg lekker en die zijn allemaal op natuurlijke basis, maar ook wel iets aan de prijzige kant.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:43 schreef Takkembah het volgende:
Even een klein vraagje tussendoor: welke verzorgingsproducten voor pasgeborenen raden jullie aan? Ik weet dat Zwitsel op alle checklisten staat, maar wij vinden dat spul gewoonweg stinken. Zijn er goede alternatieven die jullie als (ervaren) mama's aanraden?
Lief heeft een ander merk dat bijna niet ruikt en daar wordt B ook keurig schoon van, en geen huidproblemen, dus het zal best gewoon goed spul zijn. Maar ik heb geen idee hoe het heet... Is ongetwijfeld iets Vlaams, witte flessen, met groene tekst/doppen. Als ik er aan denk zal ik volgende week even kijken...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:43 schreef Takkembah het volgende:
Even een klein vraagje tussendoor: welke verzorgingsproducten voor pasgeborenen raden jullie aan? Ik weet dat Zwitsel op alle checklisten staat, maar wij vinden dat spul gewoonweg stinken. Zijn er goede alternatieven die jullie als (ervaren) mama's aanraden?
selene deze week al! ik ben al weken aan het aftellen. mijn kleintje wordt al groot. ze speelt al met duploautootjes!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:36 schreef Kleurdoos het volgende:
selene en leander gaan deze maand weg uit t topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |