abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71568425
waarom hou je t niet gewoon zelf? scheelt flink in de kosten.. schrijf gewoon een extra lang rapport voor je gemoedsrust
  maandag 3 augustus 2009 @ 17:11:18 #252
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71568507
Wat is 'buzzer'??
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 3 augustus 2009 @ 17:15:51 #253
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71568630
www.buzzer.nl . er worden regelmatig testers gezocht om nieuwe producten te testen mikoxx. ik ben nu misschien twee maanden lid ofzo, en heb nu de deo sanex natur protect gebuzzd, en dan vanaf zaterdag de dreumesmelk 2 van nestle. er gaat binnenkort ook een campagne van start met blue wonder schoonmaakmiddel. (wel handig met een kleintje die alles onderknoeit om OT te blijven )

ik heb zojuist een maxi-taxi gekregen! 2ehands, in de kleur zwart en in hele goeie staat dat gaat ruimte schelen zeg in vergelijking met de wandelwagen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 3 augustus 2009 @ 19:24:28 #254
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_71572052
Over toetjes enzo, Maarten krijgt gewoon wat yoghurt, wel of niet met een scheutje roosvicee... Het maakt voor hem niets uit wat hij krijgt! Hij vindt het zo ook gewoon erg lekker!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_71572611
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 15:46 schreef Kleurdoos het volgende:
wow, ik doe mee met buzzer en mocht dreumesmelk buzzen (gratis) nu staat er 10 liter dreumesmelk in mn kast met 16 knuffeldoekjes die ik uit kan delen
Hier ook! Wel 1 setje uit kunnen delen.
pi_71573083
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 08:35 schreef _Ingrid_ het volgende:
Jair ailweer een half jaar. Gaat snel he?

http://tinyurl.com/Tyler-lacht Ook nog even hier. En let niet op mij. (filmpjestopic wordt niet veel bezocht volgens mij)

Hier gaat het gewoon goed! Slaapt wel ineens langer overdag. En steeds vaker zonder bakerzak. Maar goed ook, want als hij goed kan rollen, mag dat niet meer. Al doet hij dat nooit in bed.
Eten gaat ook beter, alleen eet hij nog niet veel. En diksap vind hij niks. Ander smaakje maar proberen.
Doen jullie dat dan uit een fles of tuitbeker?
Ja de tijd gaat heel snel om. Het lijkt soms alsof hij pas net geboren is en is toch al 6 maanden oud. Vanaf welke leeftijd zijn jullie drinken uit een tuitbeker gaan geven? Ik weet ook niet zo goed wanneer en hoeveel ik hem het beste te drinken kan geven. Tenslotte krijgt hij nog 5 keer borstvoeding. Wel geven wij nu bij het fruit/.groente hapje wat extra drinken erbij. Wij hebben gezegd, dat wij het voor nu maar bij thee en water houden.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_71575822
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:07 schreef Kleurdoos het volgende:
waarom hou je t niet gewoon zelf? scheelt flink in de kosten.. schrijf gewoon een extra lang rapport voor je gemoedsrust
pcies

Is zeker niet koemelkvrij? Ik heb me er niet voor ingeschreven.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_71577192
Volgens mij niet Fuente.
Vandaag uitgetest. Hij vond het lekker. Maar moest tijdje erna wel spugen en daarna na een uur nog een keer en weer een uur later nog een keer.
Misschien toeval. Het is wel handiger dan met poeder klooien.
pi_71577234
tis idd niet koemelkvrij Fuente!
Volgens mij hebben we het wel eens gehad. Zijn het die witte flessen met blauwe dop?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 3 augustus 2009 @ 22:15:18 #260
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71577491
http://webwinkel.ah.nl/pr(...)k+opvolg+2+vloeibaar
die is het, website van nestle ligt plat geloof ik
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_71577600

Zo ziet het eruit.
pi_71577683
oke, dat is een andere dan die Amber kreeg...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_71578243
Hier als toetje nog steeds gewoon yoghurt zonder iets er in. Die zoete rommel vind ik echt onzin voor zo'n ukkie en yoghurt vindt hij helemaal te lekker

Verschillend drinken krijgt hij wel. Soms water, soms thee, soms van die 70% vruchten roosvicee achtig spul en soms gewoon sap (sinaasappelsap doet hij een moord voor, haha). Dixap eigenlijk nooit.
Spa rood uit mijn glas is favoriet, haha
pi_71579447
Hoe ziet jullie voedingsschema er nu uit?

Elin eet nu om 12 uur fruit en om half 6 groente, tussendoor drinkt ze 5 keer.
Soms geef ik haar om 3 uur nog wat fruit of groente als ze niet zoveel gegeten heeft als normaal.
Om half 9 geef ik haar nu wel slaappap uit de fles zodat ze wat rustiger in slaap komt (en ze vindt het lekker)

Ze groeit ontzettend goed dus ik twijfel om er nog een eetmomentje in te gooien omdat ze het niet nodig lijkt te hebben. Is er ergens een schema van wat ze minstens binnen moeten krijgen? (dus niet maximaal)
pi_71579480
Oja en af en toe neemt ze wat slokjes water uit een bekertje, vindt ze echt prachtig !
pi_71584426
Freecell, Sara eet nog altijd yoghurt zonder iets erin, ze vindt het heerlijk!

Kleurdoos, hier is het schema nu zo:
7:00 pap
9:30 fruit (anderhalf stuk ongeveer, als het een heel zacht fruitsoort is gaat er een half liga'tje doorheen)
12:00 korst (koemelkvrij) brood
12:30 fles melk
15:00 liga/rijstwafel/fruit en een beetje water uit een tuitbekertje (jaja, ze drinkt eruit )
17:00 groente
18:30 fles melk
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_71584994
Hier iets van

7:00 borst
8:00 (nu dus naast me, haha) heel broodje
9:00 Fruit
11:00 vaak tussendoortje
12:00 broodje en op bed
15:00 koekj met thee oid
ergens tussen 16:00 en 17:00 iets om op te knagen
17:30: avondeten, yoghurt na
19:00 borst en op bed

En tussendoor af en toe wat drinken ed. Eigenlijk staan alleen de 3 hoofdmaaltijden echt vast. Fruit en andere tussendoortjes doe ik een beetje op wat hij aangeeft en op hoe handig de situatie is.
pi_71585415
selene krijgt ook gewoon yoghurt met niks hoor. is ze dol op

hier krijgt ze:
8 uur pap
half 10 fruit
12 uur boterham of bambix
4 uur diksap en een koekje ofzo
half 6 warm eten en yoghurt toe
8 uur papflesje

als ze tussen door dingen wil krijgt ze dat. vaak wil ze wel een hapje van whatever ik heb. potjes zijn hier nu bijna afgeschaft.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_71586105
Ah.. misschien dat ik binnenkort een papmoment er in doe (ochtend)

vaders gaat binnenkort weer aan t werk dus dan zijn we om 6:00 op
Elin slaapt nu elke morgen tot ongeveer half 9 of half 10 maar dat zal dan wel gaan veranderen
pi_71586133
selene en leander gaan deze maand weg uit t topic
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:43:35 #271
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_71586270
Even een klein vraagje tussendoor: welke verzorgingsproducten voor pasgeborenen raden jullie aan? Ik weet dat Zwitsel op alle checklisten staat, maar wij vinden dat spul gewoonweg stinken. Zijn er goede alternatieven die jullie als (ervaren) mama's aanraden?
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:45:09 #272
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_71586300
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:43 schreef Takkembah het volgende:
Even een klein vraagje tussendoor: welke verzorgingsproducten voor pasgeborenen raden jullie aan? Ik weet dat Zwitsel op alle checklisten staat, maar wij vinden dat spul gewoonweg stinken. Zijn er goede alternatieven die jullie als (ervaren) mama's aanraden?
De spullen van Weleda vind ik erg lekker en die zijn allemaal op natuurlijke basis, maar ook wel iets aan de prijzige kant.
Niet mieten! Door gieten!
pi_71586329
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:43 schreef Takkembah het volgende:
Lief heeft een ander merk dat bijna niet ruikt en daar wordt B ook keurig schoon van, en geen huidproblemen, dus het zal best gewoon goed spul zijn. Maar ik heb geen idee hoe het heet... Is ongetwijfeld iets Vlaams, witte flessen, met groene tekst/doppen. Als ik er aan denk zal ik volgende week even kijken...
Ze had het in het ziekenhuis gekregen, toen kon ze na de bevalling kiezen uit twee pakketten met spulletjes, en zij koos deze.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_71586635
neutral

Zwitsal is ook niet geschikt voor pasgeborenen zeiden mijn vk's, te agressief ofzo
pi_71586992
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:36 schreef Kleurdoos het volgende:
selene en leander gaan deze maand weg uit t topic
selene deze week al! ik ben al weken aan het aftellen. mijn kleintje wordt al groot. ze speelt al met duploautootjes!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')