quote:Op zondag 26 juli 2009 00:26 schreef Jojoortje het volgende:
Dan had je jouw foto niet moeten sturen.
Nee ze vond me er wel lekker uitzien, ze wilde niet omdat ik 14 benquote:Op zondag 26 juli 2009 00:26 schreef Jojoortje het volgende:
Dan had je jouw foto niet moeten sturen.
Als ik opzoek was naar eer had ik dit topic sowieso niet geopend.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:28 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik geloof de anti-klacht ook niet..
TS heb je zit verzonnen om je eer een beetje te proberen te redden?.
quote:Op zondag 26 juli 2009 00:27 schreef Eddy. het volgende:
[..]
Nee ze vond me er wel lekker uitzien, ze wilde niet omdat ik 14 ben.
Wacht dus even tot je volgroeid bent TS misschien dat ze dan wel wat met je kanquote:Op zondag 26 juli 2009 00:27 schreef ThaOMG het volgende:
Zeker toen je een pic van je dickje stuurde zei ze nee ? Ofniet TS ?
Goed puntquote:Op zondag 26 juli 2009 00:29 schreef Eddy. het volgende:
[..]
Als ik opzoek was naar eer had ik dit topic sowieso niet geopend..
Ja dus, Br3Ez4Hs toch ook, en dat maakt hen er toch ook niet minder lekker door?quote:Op zondag 26 juli 2009 00:30 schreef Sjibble het volgende:
Gast, je mist niks. Die is allang uitgewoond door zekere Fok!kers
Oohjaquote:Op zondag 26 juli 2009 00:30 schreef Sjibble het volgende:
Gast, je mist niks. Die is allang uitgewoond door zekere Fok!kers
Jaja, ga nu niet ontkennen schatje.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:30 schreef Breathtaking het volgende:
Pardon @ de antiklacht!?
En ja euh sorryzoek een leuk meisje van je eigen leeftijd
die zijn over het algemeen nog makkelijker ook.
quote:Op zondag 26 juli 2009 00:25 schreef Eddy. het volgende:
TS en Breathtaking waren allemaal geyle PM'etjes naar elkaar aan het sturen en TS hoopde dat Breathtaking uiteindelijk met hem zou willen neuqen maar dat wilde ze uiteindelijk niet.![]()
Klacht : Idem.
Samenvatting : Idem.
Anti-klacht : Ze heeft me wel allemaal geyle foto's gestuurd van haar geyle kontje en tieten en ze heeft me beloofd dat ik haar nog wel een keer mocht beffen en anaal mocht nemen..
quote:Op zondag 26 juli 2009 00:30 schreef Breathtaking het volgende:
Pardon @ de antiklacht!?
En ja euh sorryzoek een leuk meisje van je eigen leeftijd
quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 00:28 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik geloof de anti-klacht ook niet..
TS heb je zit verzonnen om je eer een beetje te proberen te redden?.
Whehe had ik het toch goedquote:
quote:En ja euh sorryzoek een leuk meisje van je eigen leeftijd
Je FoBo-rukkersquote:
Wel minder strak. Maar ja als meisjes van jouw leeftijd niet strak meer zijn dan zijn het wel hele erge sletten die ook al wel erg jong zijn begonnenquote:Op zondag 26 juli 2009 00:32 schreef Eddy. het volgende:
[..]
Ja dus, Br3Ez4Hs toch ook, en dat maakt hen er toch ook niet minder lekker door?.
goffur wat ben jij een droeftoeter zegquote:Op zondag 26 juli 2009 00:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
[..]
Whehe had ik het toch goed
[..]dat zeker ja. TS ga naar een profielensite en plaats in de balk erboven een bericht als: zijn er nog leuke meiden uit omgeving *insert plaatsnaam*
Als je een mooiboy bent heb je zo reactiesAnders gewoon zelf naar wat accounts berichtjes sturen. gewoon veel doen.( veel zijn gewoon arrogant en reageren niet eens op een hoi
) dan is je slagingskans zeker groot
Genoeg sletjes op profielensitesGewoon gesprekje beginnen beetje complimentjes geven langzaam aan steeds wat meer opgeilen met subtiele woorden en als je dan afspreekt thuis film gaan kijken op je bed. De film volg je dan waarschijnlijk de eerste paar minuten voordat die uit de weg gaat
Maar dat soort chicks op predofielensites zijn allemaal 18+ en willen mij dan hoogstwaarschijnlijk niet omdat ik nog maar 14 ben!quote:Op zondag 26 juli 2009 00:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
[..]
[..]dat zeker ja. TS ga naar een profielensite en plaats in de balk erboven een bericht als: zijn er nog leuke meiden uit omgeving *insert plaatsnaam*
Als je een mooiboy bent heb je zo reactiesAnders gewoon zelf naar wat accounts berichtjes sturen. gewoon veel doen.( veel zijn gewoon arrogant en reageren niet eens op een hoi
Genoeg sletjes op profielensitesGewoon gesprekje beginnen beetje complimentjes geven langzaam aan steeds wat meer opgeilen met subtiele woorden en als je dan afspreekt thuis film gaan kijken op je bed. De film volg je dan waarschijnlijk de eerste paar minuten voordat die uit de weg gaat
de lippen van BTquote:Op zondag 26 juli 2009 00:38 schreef NoFidea het volgende:
Ben ik de enige die niet weet hoe Breathtaking eruit ziet?
Ik geloof dat dus nietquote:Op zondag 26 juli 2009 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die mocht wel bij me blijven slapenmaar dan wel op de bank.
quote:Op zondag 26 juli 2009 00:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
[..]
Ik denk het.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:38 schreef NoFidea het volgende:
Ben ik de enige die niet weet hoe Breathtaking eruit ziet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 juli 2009 00:40 schreef Dikke_Man het volgende:
[..]
Ik denk het.tits or GTFOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie plant.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:40 schreef NotYou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Big pimpin' met pc-fr34k!![]()
't is dat ik te lui ben hier een profielensite in te shoppen.
Nouja dat mag, je moet vooral geloven wat je zelf wilquote:
Of we doen dat even nietquote:Op zondag 26 juli 2009 00:40 schreef NoFidea het volgende:
Post eens even een pic in dit topic van Breathtaking dan!
De aandacht is al genoeg om je eindeloos te laten soppen, of niet?quote:Op zondag 26 juli 2009 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik die allemaal zou moeten afwerken dan zat ik hier nu niet achter m'n computertje hoor.
Hehe das wel een foto van de tijd dat ik daarop rondhingquote:Op zondag 26 juli 2009 00:40 schreef NotYou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Big pimpin' met pc-fr34k!![]()
't is dat ik te lui ben hier een profielensite in te shoppen.
wieonsbreektbrekenwijquote:Op zondag 26 juli 2009 00:44 schreef Eddy. het volgende:
[..]
Thanks homie..
Snel chillen. One love brada..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij snapt 'm!quote:Op zondag 26 juli 2009 00:42 schreef Sjibble het volgende:
[..]
De aandacht is al genoeg om je eindeloos te laten soppen, of niet?
Vonden we wel gezelligquote:Op zondag 26 juli 2009 00:43 schreef Eddy. het volgende:
Waarom mocht die ananas eigenlijk bij jou slapen?!!!!!!!![]()
![]()
.
Maar dat soort gastjes gaan toch altijd met dronken chicks of breezers weg? Je hoeft geen mooiboy te wezen om een breezer te regelen van je zakcenten.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:39 schreef Eddy. het volgende:
[..]
Maar dat soort chicks op predofielensites zijn allemaal 18+ en willen mij dan hoogstwaarschijnlijk niet omdat ik nog maar 14 ben!En ik ben geen mooiboy, geef eens tips hoe ik een mooiboy kan worden? Want die scoren toch vaak lekkere chickies?
.
Mag ik dan ook bij jou slapen?quote:Op zondag 26 juli 2009 00:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij snapt 'm!
[..]
Vonden we wel gezellig!
quote:Op zondag 26 juli 2009 00:45 schreef Dikke_Man het volgende:
Mooie ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Noemde je hem in het echt ook Ananas.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij snapt 'm!
[..]
Vonden we wel gezellig!
Ik heb een ananas in me broekquote:Op zondag 26 juli 2009 00:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij snapt 'm!
[..]
Vonden we wel gezellig!
onze liefde is NTB <3quote:Op zondag 26 juli 2009 00:47 schreef Eddy. het volgende:
[..]
Je hoort het wie ons probeer te breken krijgt met mij te maken bitchezzzzzz!!!!!.
opgelost ts heeft een holmaatjequote:Op zondag 26 juli 2009 00:47 schreef Eddy. het volgende:
[..]
Je hoort het wie ons probeert te breken krijgt met mij te maken bitchezzzzzz!!!!!.
quote:Op zondag 26 juli 2009 00:45 schreef Dikke_Man het volgende:
Ik schrokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Nee! D_A wilde niet met me neuken en daarom mocht ie blijven slapen, jij wil dat wel dus jammer dan.quote:Wel helemaal dood gephotoshoptquote:Neequote:Op zondag 26 juli 2009 00:47 schreef mieuwmieuw het volgende:
[..]
Noemde je hem in het echt ook Ananas.!
Tot het huwelijk, jwz.quote:
je lippen zijn wel echt, tochquote:Op zondag 26 juli 2009 00:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik schrok!
[..]
Nee! D_A wilde niet met me neuken en daarom mocht ie blijven slapen, jij wil dat wel dus jammer dan.
[..]
Wel helemaal dood gephotoshopt
Je schrok van je eigen ogen?quote:Op zondag 26 juli 2009 00:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik schrok!
[..]
Nee! D_A wilde niet met me neuken en daarom mocht ie blijven slapen, jij wil dat wel dus jammer dan.
[..]
Wel helemaal dood gephotoshopt
[..]
Nee!
[..]
Tot het huwelijk, jwz.
Jij geloofd dat serieus?quote:Op zondag 26 juli 2009 00:49 schreef Breathtaking het volgende:
Mensen die nog nooit van bradalove hebben gehoord.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:49 schreef dagdag het volgende:
[..]
opgelost ts heeft een holmaatje
remlof hij mag dicht
Uiteraard.quote:
Krijg je niet genoeg aandacht voor je boodschapquote:Op zondag 26 juli 2009 00:50 schreef GasTurbine het volgende:
Ik hou van een flinke tepelpiercing hoor, daar hoor je mij niet over klagen.
jij weet echt 0 dat blijkt.. je lijkt wel op PHPquote:Op zondag 26 juli 2009 00:51 schreef Eddy. het volgende:
[..]
Jij geloofd dat serieus?. Nouja goed en als ik je niet meer wil neuken/beffen/baffen/tieten likken etc. etc. mag het dan wel?
.
Welnee, die is allang naar de klote door al die dingen die je er in stopte bij het soppen op je adoratietopicsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
ja en circle jerken is ook niet gayquote:Op zondag 26 juli 2009 00:52 schreef Eddy. het volgende:
[..]
Mensen die nog nooit van bradalove hebben gehoord..
Je had dan ook niet gereageerd, woman. En jaja, dat zeggen alle gothics.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Uiteraard.
[..]
Krijg je niet genoeg aandacht voor je boodschap? Verder heb ik geen idee waar je het over hebt.
Jij bent toch de lelijke turk?quote:Op zondag 26 juli 2009 00:52 schreef Eddy. het volgende:
[..]
Mensen die nog nooit van bradalove hebben gehoord..
Jaquote:
Nee want dan trap ik er niet meer inquote:Op zondag 26 juli 2009 00:51 schreef Eddy. het volgende:
[..]
Jij geloofd dat serieus?. Nouja goed en als ik je niet meer wil neuken/beffen/baffen/tieten likken etc. etc. mag het dan wel?
.
Ik ben het leger des heils nietquote:Op zondag 26 juli 2009 00:51 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
ik neuk niet, maar zal het wel fijn vinden even thuis weg te zijn.
maak ik een kans?even serieus.
DAT ZEI ROSBIEF OOK AL!quote:Op zondag 26 juli 2009 00:52 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
jij weet echt 0 dat blijkt.. je lijkt wel op PHPen dat is geen compliment
bedoel je "Onur de Baas" ?quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 00:52 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Welnee, die is allang naar de klote door al die dingen die je er in stopte bij het soppen op je adoratietopicsHihi trueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nee
!
Zeggen ze dat ja? Wist ik niet.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:53 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Je had dan ook niet gereageerd, woman. En jaja, dat zeggen alle gothics.
Doe maar onschuldig, met je mammo-fietsenrekquote:Op zondag 26 juli 2009 00:55 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi trueen nee
!
[..]
Zeggen ze dat ja? Wist ik niet.
Nee joh juist nietquote:Op zondag 26 juli 2009 00:39 schreef Eddy. het volgende:
[..]
Maar dat soort chicks op predofielensites zijn allemaal 18+ en willen mij dan hoogstwaarschijnlijk niet omdat ik nog maar 14 ben!En ik ben geen mooiboy, geef eens tips hoe ik een mooiboy kan worden? Want die scoren toch vaak lekkere chickies?
.
Citeer want ik geloof je niet.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:53 schreef Eddy. het volgende:
[..]
DAT ZEI ROSBIEF OOK AL!. Maar in welk opzicht lijk ik op PHP dan?
En waar is PHP eigenlijk, ik heb hem al een tijdje niet meer gezien.
.
lsd cakequote:
Was in een PM.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:56 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Citeer want ik geloof je niet.
Anders:
[ ] geschikt
[x] ongeschikt
Thanks homie.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee joh juist niet18+ kom je juist zeer weinig tegen.
Veel tussen de 14/17
http://www.funkybabes.nl bijvoorbeeld. Gewoon naar wat chicks sturen van hoi je ziet er leuk uit alles goed?
Sowieso moet er wel iemand zijn die interesse heeft, Ga niet als een geile puber(ook al ben je het) pushen en gelijk heel oversekst lullenRustig aan.
Succes
Als 14 jarig pikkie dat op fok vrouwen lastig valt in de hoop te kunnen neuken is het zeker wel een optie met een hogere slagingskansquote:
Hij is best trippy jaquote:
Veel plezier.quote:
quote:
Ja hoorquote:Op zondag 26 juli 2009 01:02 schreef SexPistol het volgende:
BT![]()
Ik wil een innige vriendschapsrelatie, interesse?
Het is een foto van een cake en hij heeft hem geupload op tinypic dus hyvestrucje valt niet toe te passen.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm die cake was lekkermaar euhm moet ik je nou serieus van m'n hyves af gaan gooien ofzo?
En dit jaquote:Op zondag 26 juli 2009 01:01 schreef Fascination het volgende:
Zeg wees eens even respectvol tegenover Breathtaking, dit kan zo niet.
Ik ben niet tegen het huwelijk, alles behalve zelfsquote:Op zondag 26 juli 2009 01:03 schreef Sjibble het volgende:
[..], nee tegen huwelijk? Gelijk heb je, vind het ook onzin
"sop sop sop.."quote:
Heb je een dikke man op Hyves dan?quote:Op zondag 26 juli 2009 01:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm die cake was lekkermaar euhm moet ik je nou serieus van m'n hyves af gaan gooien ofzo?
Dat is aardig van 'm, maar m'n hyves staat toch op privé dus dat scheelt weer.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het is een foto van een cake en hij heeft hem geupload op tinypic dus hyvestrucje valt niet toe te passen..
En ik ben ook jongquote:Op zondag 26 juli 2009 01:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dit ja![]()
[..]
Ik ben niet tegen het huwelijk, alles behalve zelfsmaar ik ben te jong om me te verloven.
Zou je dan je MSN willen PM'en?quote:
Zie mijn ninja editquote:Op zondag 26 juli 2009 01:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dit ja![]()
[..]
Ik ben niet tegen het huwelijk, alles behalve zelfsmaar ik ben te jong om me te verloven.
Feck off.quote:
Neequote:
Hee MiVquote:Op zondag 26 juli 2009 01:08 schreef MiVer het volgende:
er is een topic
ok
dat is een begin
nu de rest nog
dan een gang
nee niet dat
hahahah
En ik ben 1 van de 10quote:Op zondag 26 juli 2009 01:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neezodra ik iemand op msn heb wordt het in 9 van de 10 gevallen saai.
[..]
Hee MiVjij ook hier!
Mag ik me ajb bewijzen.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ja manquote:
We hebben weinig gemeen.quote:
De vonken spatten er vanaf zaterdag 's nachts op fok. Ongelooflijk dat bazen dit forum nog verlaten voor een club.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Hee MiVjij ook hier!
Op BTs Hyves? ZOU JIJ MIJ KUNNEN ZIJN?!?quote:Op zondag 26 juli 2009 01:06 schreef PeZu het volgende:
maar die cake heb ik al wel eens eerder gezien
spatten en spatten is niet hetzelfdequote:Op zondag 26 juli 2009 01:13 schreef NotYou het volgende:
[..]
De vonken spatten er vanaf zaterdag 's nachts op fok. Ongelooflijk dat bazen dit forum nog verlaten voor een club.
Jij weerquote:Op zondag 26 juli 2009 01:16 schreef MiVer het volgende:
[..]
spatten en spatten is niet hetzelfde
kan wel fruitig zijn
maar dan squirt
nu droog
ach ja
Nopequote:Op zondag 26 juli 2009 01:10 schreef SexPistol het volgende:
[..]
Mag ik me ajb bewijzen.![]()
Ik beloof dat het niet saai wordt.
Ik zou niet weten wat wij wel of niet gemeen hebben, jij wel?quote:
Belachelijk hequote:Op zondag 26 juli 2009 01:13 schreef NotYou het volgende:
[..]
De vonken spatten er vanaf zaterdag 's nachts op fok. Ongelooflijk dat bazen dit forum nog verlaten voor een club.
quote:Op zondag 26 juli 2009 01:15 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
ik ken dit meisje in het echt, ze is lelijk hoor bah bah
Yes honeyquote:
wie ik?quote:
Zonde dat ik zo boos kijk daar. MiVer kan wel heel mooi photoshoppenquote:Op zondag 26 juli 2009 01:20 schreef Dikke_Man het volgende:
http://s223.photobucket.com/albums/dd135/MiVer_photo/?action=view¤t=IMG_4001_3_1024x768.jpg
Hey, voor vrienden ben je nooit te jongquote:Op zondag 26 juli 2009 01:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Yes honey? Ik zei nee, bewijs jezelf eerst maar eens op Fok! zelf
bovendien ben je te jong voor me
!
Jep. Mooie fotoquote:Op zondag 26 juli 2009 01:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zonde dat ik zo boos kijk daar. MiVer kan wel heel mooi photoshoppen!
Machtig.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:21 schreef MiVer het volgende:
[..]
wie ik?
of jij
of zelfs wij
wentelend in je vet
zeker wel lekker los
je lagen
hahaha
quote:Op zondag 26 juli 2009 01:20 schreef Dikke_Man het volgende:
http://s223.photobucket.com/albums/dd135/MiVer_photo/?action=view¤t=IMG_4001_3_1024x768.jpg
Aan hand van o.a. deze posts zal ik de wanhopige fok!kertjes hier uitleggen hoe niet afgewezen te worden door breathtaking!quote:Op zondag 26 juli 2009 01:11 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja man
michel biedt zijn ziel hier aan
hahaha
deur doormidden
groetjes I.
eensquote:
Je hebt een geil hoofd, ik zou nooit vrienden met je kunnen zijn, en daarom ben je dus te jong.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:22 schreef SexPistol het volgende:
[..]
Hey, voor vrienden ben je nooit te jong.
Over generaliseren gesproken...
Hoef niet meteen sex met je te hebben, nadat ik je msn heb
Wutquote:
KLIK HIER NIET!!!!! ALSTUBLIEFT!!!!! IK SMEEK JE!!!!! KLIK Hquote:
en hier en daarquote:Op zondag 26 juli 2009 01:25 schreef NotYou het volgende:
[..]
Aan hand van o.a. deze posts zal ik de wanhopige fok!kertjes hier uitleggen hoe niet afgewezen te worden door breathtaking!![]()
1. Schrijf in pseudo-dichtvorm.
2. Maak een coole foto van jezelf:
[ afbeelding ]
Van groot belang zijn de volgende punten:
- Armspieren, dwing ze het beeld in!
- Roken. Ja, je doet eraan en ja, het is cool. Neem hiervoor als 't even kan een "jonko".
- Zelfs al is het een zelfgemaakt webcam snapshot, doe zo nonchalant mogelijk! "Nee ik ga niet goed zitten voor de foto, ik steek mn joint aan en show daarbij toevallig m'n armspieren yo!"
3. Muziek, ga voor Elektronisch! Verwijs naar coole muziek; hippe naam binnen 't genre maar in de mainstream niet al te bekend.
Succes!
Ik denk dat je de verkeerde foto hebt geplaatst. Ik zie alleen maar een skinny junk zijn volgende joint opsteken? Waar die die Armhold Zwartschenegert van je beschrijving dan?quote:Op zondag 26 juli 2009 01:25 schreef NotYou het volgende:
[..]
Aan hand van o.a. deze posts zal ik de wanhopige fok!kertjes hier uitleggen hoe niet afgewezen te worden door breathtaking!![]()
1. Schrijf in pseudo-dichtvorm.
2. Maak een coole foto van jezelf:
[ afbeelding ]
Van groot belang zijn de volgende punten:
- Armspieren, dwing ze het beeld in!
- Roken. Ja, je doet eraan en ja, het is cool. Neem hiervoor als 't even kan een "jonko".
- Zelfs al is het een zelfgemaakte webcam snapshot, doe zo nonchalant mogelijk! "Nee ik ga niet goed zitten voor de foto, ik steek mn joint aan en show daarbij toevallig m'n armspieren yo!"
3. Muziek, ga voor Elektronisch! Verwijs naar coole muziek; hippe naam binnen 't genre maar in de mainstream niet al te bekend.
Succes!
Voor klachten kun je terecht in m'n FBquote:Op zondag 26 juli 2009 01:25 schreef cerror het volgende:
Tjonge, het lijkt zo wel het breathtaking fan afhandeltopic.
Mwah, hoe kan ik je dan overtuigen?quote:Op zondag 26 juli 2009 01:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hebt een geil hoofd, ik zou nooit vrienden met je kunnen zijn, en daarom ben je dus te jong.
Zie FBquote:Op zondag 26 juli 2009 01:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor klachten kun je terecht in m'n FB!
Je bent geen slet, dat weet ik. Dus een onenightstand zie je niet zitten?quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 01:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk dat je de verkeerde foto hebt geplaatst. Ik zie alleen maar een skinny junk zijn volgende joint opsteken? Waar die die Armhold Zwartschenegert van je beschrijving dan?
Probeer het over 10 jaar nog eens.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:31 schreef SexPistol het volgende:
[..]
Je bent geen slet, dat weet ik. Dus een onenightstand zie je niet zitten?![]()
Dus als ik 20 was, had ik wel een kans?quote:Op zondag 26 juli 2009 01:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Probeer het over 10 jaar nog eens.
Ik heb een keer tijgerbalsem op m'n voorhoofd gesmeerd omdat dat me wel chill leek, het was niet chill.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:33 schreef cerror het volgende:
Hehehehehehe ik zag een homo op youtube die voldeed aan al mijn slechte vooroordelen.
Alsof assepoester me een handjob gaf met tijgerbalsem, een lichte tinteling voelde ik.
Sneeuwwitjequote:Op zondag 26 juli 2009 01:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb een keer tijgerbalsem op m'n voorhoofd gesmeerd omdat dat me wel chill leek, het was niet chill.
Dan heb je toch liever sneeuwwitje met vaseline hoor, geloof me.
bij die thee drink foto moest ik gelijk aan strawberry shortcake denkenquote:Op zondag 26 juli 2009 01:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hebt een geil hoofd, ik zou nooit vrienden met je kunnen zijn, en daarom ben je dus te jong.
[..]
Wut?
Sneeuwwitje deed het met dwergen.... ik ben 1 meter 92.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb een keer tijgerbalsem op m'n voorhoofd gesmeerd omdat dat me wel chill leek, het was niet chill.
Dan heb je toch liever sneeuwwitje met vaseline hoor, geloof me.
Zeg. Drink wat GHB en drop morgen langs bij je "normale" dealer.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:36 schreef MiVer het volgende:
het kieken
reikt zelden naar binnen
want dan een speculum
dus nu de spits
die trekt, en zegt
hahaha
Imo niet hoor.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:15 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
ik ken dit meisje in het echt, ze is lelijk hoor bah bah
Leer cerror kennenquote:
Dude, 1 blik in je fotoboek zegt mij genoeg! De tongval heb je vermoedelijk al, nu ook nog het kapsel! Bleken en blonderen die hap!quote:Op zondag 26 juli 2009 01:34 schreef SexPistol het volgende:
[..]
Dus als ik 20 was, had ik wel een kans?![]()
ben jij wel eens getongd in je oorquote:Op zondag 26 juli 2009 01:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Zeg. Drink wat GHB en drop morgen langs bij je "normale" dealer.
En dan bedoel ik de TBS kliniek voor wat kalmerende middelen.
De klank dat?quote:Op zondag 26 juli 2009 01:41 schreef MiVer het volgende:
[..]
ben jij wel eens getongd in je oor
of is het slechts de klank
van kankerhoer
dat na kriebelt?
Maar jij hebt Kempi als avatar!quote:Op zondag 26 juli 2009 01:41 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dude, 1 blik in je fotoboek zegt mij genoeg! De tongval heb je vermoedelijk al, nu ook nog het kapsel! Bleken en blonderen die hap!
En dan maar uit je hoofd leren.. dat en groepjes allochtone opgefokte jongeren als 't even kan mijden.
Zo zitten we allemaal wel ergens mee.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Sneeuwwitje deed het met dwergen.... ik ben 1 meter 92.
Was ik maar 1 meter 20, dan leek mijn piemel groter.
Drink jijquote:Op zondag 26 juli 2009 01:41 schreef MiVer het volgende:
[..]
van kankerhoer
dat na kriebelt?
Ik zit met een lichte pijn aan mijn lies.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo zitten we allemaal wel ergens mee.
Die zijn gewend IRL genegeerd te worden of meteen iets naar de kop te krijgen als "Kanker op je bent lelijk" en denken van deze reageertquote:Op zondag 26 juli 2009 01:40 schreef griekjeee het volgende:
Mensen die gelijk denken dat je wel wilt alleen maar omdat je terug pmt
Verre bazenquote:Op zondag 26 juli 2009 01:41 schreef MiVer het volgende:
[..]
van kankerhoer
dat na kriebelt?
het apen van de naquote:Op zondag 26 juli 2009 01:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Drink jij
wel eens kraanwater
met
teveel drugs?
zodat jij
denkt
dat flipper
een wapen was
uit chili>
Moet je tijdens de seks niet denken dat je lenig bent, dat ben je dus duidelijk niet.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zit met een lichte pijn aan mijn lies.
Ik heb al tijden geen sex gehad dus het komt waarschijnlijk door stress of teveel drank.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moet je tijdens de seks niet denken dat je lenig bent, dat ben je dus duidelijk niet.
de grap was niet jouquote:Op zondag 26 juli 2009 01:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
Verre bazen
Ik vind jou dus
echt niet grappig
hè? Al zal dat je
gezien je oude kop vast
niet meer verbazen.
NotYou 2009 Jeweetzelf.
Mwoah, het staat je natuurlijk vrij te denken en een woord als speculatief in the mix te gooien - erg stoer overigens - maar meer dan ongefundeerde nonsens zal 't zelfs als je 't zo mooi brengt niet worden.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:44 schreef SexPistol het volgende:
[..]
Maar jij hebt Kempi als avatar!![]()
Nou, ik denk dat ik wel meer succes heb dan jij, maar dat is subjectief.
Hoop natuurlijk dat het niet zo is.
Ik snap het wel hoorquote:Op zondag 26 juli 2009 01:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb al tijden geen sex gehad dus het komt waarschijnlijk door stress of teveel drank.
Ik schat een combo + wild geraas aan mijn schoorsteen if you know waddy mean.
Soms is je lichaam zijn eigen vijand. Net als bij een wedstrijdje Jägermeisters of een spelletje Tongzoen je buurvrouw op zondagochtend.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoorik had spierpijn in m'n achillespees vandaag omdat die gisternacht verkrampte bij een pornofeestje waar alleen m'n computer en ik aanwezig waren
!
Ludo.quote:
Het is oneerlijk he?quote:Op zondag 26 juli 2009 01:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Soms is je lichaam zijn eigen vijand. Net als bij een wedstrijdje Jägermeisters of een spelletje Tongzoen je buurvrouw op zondagochtend.
Eerst sneuvelen alvorens de beloofde maagden ten tonele verschijnen.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Ludo.
Nog erotische verhalen vanaf het front?
Ik heb geen woord 'in the mix gegooid' als speculatief?quote:Op zondag 26 juli 2009 01:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Mwoah, het staat je natuurlijk vrij te denken en een woord als speculatief in the mix te gooien - erg stoer overigens - maar meer dan ongefundeerde nonsens zal 't zelfs als je 't zo mooi brengt niet worden.Doe me een plezier, kijk eens goed naar mn ondertitel en doe nog eens dat waarvan je claimt dat je 't al gedaan hebt: (na)denken.
Dat zei ik laatst ook bij levensweg. Ik gooide m'n groene autootje weg. Zal 'r leren, m'n onzichtbare vriendin.quote:
Ze had het ongetwijfeld verdiend. Ik speelde een paar jaar geleden altijd poker met 2 denkbeeldige vrienden, Julia en Timothyquote:Op zondag 26 juli 2009 02:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat zei ik laatst ook bij levensweg. Ik gooide m'n groene autootje weg. Zal 'r leren, m'n onzichtbare vriendin.
Het groene autootje is vooraf gewoon een slechte keuze geweest, cerror. Groen staat voor een emotioneel, actief innerlijk gevoelsleven. Dat is vragen om problemen.quote:Op zondag 26 juli 2009 02:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat zei ik laatst ook bij levensweg. Ik gooide m'n groene autootje weg. Zal 'r leren, m'n onzichtbare vriendin.
Goffer. Mijn horoscoop had gelijk. Naast de dertienhonderd andere suggesties was dat er één!quote:Op zondag 26 juli 2009 02:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het groene autootje is vooraf gewoon een slechte keuze geweest, cerror. Groen staat voor een emotioneel, actief innerlijk gevoelsleven. Dat is vragen om problemen.
Daarom speel ik Battlefield 2. Zo heb ik nog een link naar realiteit.quote:Op zondag 26 juli 2009 02:04 schreef Breathtaking het volgende:
Ik: Hmm okay ik heb niks, jij?
Zij: Nee ik ook niet![]()
Ik: Even kijken wat Julia heeft.
Ik: Wtf, een full house!
Zij: En timothy heeft een flush
Wij:
M'n broertje scholden ze altijd uit voor hackerquote:Op zondag 26 juli 2009 02:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Daarom speel ik Battlefield 2. Zo heb ik nog een link naar realiteit.
Een realiteit vol met 14 jarigen die denken dat je hun niet eerlijk tussen hun ogen schiet.
Blauw daarentegen staat voor actiegericht, beheerst en naar binnen gekeerd. Ook voor het oersymbool: Vadertje Tijd, de lotsvoltrekker, maar dat is tamelijk irrelevant.quote:Op zondag 26 juli 2009 02:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Goffer. Mijn horoscoop had gelijk. Naast de dertienhonderd andere suggesties was dat er één!
Dropfruit duo'squote:Op zondag 26 juli 2009 02:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
valt een beetje tegen, of ik heb teveel dropfruit op.
en roodquote:Op zondag 26 juli 2009 02:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Blauw daarentegen staat voor actiegericht, beheerst en naar binnen gekeerd. Ook voor het oersymbool: Vadertje Tijd, de lotsvoltrekker, maar dat is tamelijk irrelevant.
Ik ben er niet eens goed in. Dat maakt het nog sneuer.quote:Op zondag 26 juli 2009 02:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
M'n broertje scholden ze altijd uit voor hackeren waller, en lagger en allemaal onaardige dingen.
Ben je eens ergens goed in, is het weer niet goed.
Waller? Is dat de broer van Wallie Wallie?quote:Op zondag 26 juli 2009 02:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
M'n broertje scholden ze altijd uit voor hackeren waller, en lagger en allemaal onaardige dingen.
Ben je eens ergens goed in, is het weer niet goed.
Ik probeer altijd geduld op te brengen en het niet meteen kapot te bijten en doorslikken.quote:Op zondag 26 juli 2009 02:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dropfruit duo'sdie vind ik zo lekker. Maar ik eet er standaard teveel waarna ik me misselijk voorneem om ze niet meer te eten.
En paars? Dat is m'n favorietquote:
Je weet nooit hoe ver die kipfilet je zou kunnen brengenquote:Op zondag 26 juli 2009 02:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben er niet eens goed in. Dat maakt het nog sneuer.
En ik maak muziek, zelfs dat kan ik niet goed.
Het enige wat ik wel goed kan is kipfilet bakken. Maar ja, dat staat zo lullig op je cv.
Nee dat is iemand die door muren heen loopt of schiet geloof ikquote:Op zondag 26 juli 2009 02:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Waller? Is dat de broer van Wallie Wallie?
Ja stuur maar opquote:Op zondag 26 juli 2009 02:10 schreef Kafka. het volgende:
Ik heb hier nog een hele zak met de drop kant, die vind ik niet lekker. Iemand hebben?
Rood staat voor het oersymbool: de oudere, geharde veldheer. Klinkt niet verkeerd bij een potje Levensweg, maar laat je geen zand in de ogen strooien. Rood staat immers (Aanrader: Tim Immers - Liever dan lief) ook voor emotie, passie en verlangen. Ook fysieke energie is daar een eigenschap van, net als Ik gerichtheid.quote:
Echt vijandig was 't niet bedoeld hoor.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:58 schreef SexPistol het volgende:
[..]
Ik heb geen woord 'in the mix gegooid' als speculatief?![]()
Ik zei subjectief, dat is heel wat anders.
Je hebt in je ondertitel 'Free Kempi' staan.
Je zal vast een hele toffe gozer zijn, daar niet van. Maar ik snap jouw reactie naar mij toe niet.
Waarom doe jij zo vijandig? Deed ik jou iets verkeerd?
En nee, je hebt mij niets verkeerd gedaan, wel was je aanname - iig op 't eerste gezicht - onjuist. Meer succes dan ik heb zou ik jou zeker niet toeschrijven oordelend op je posts. Daarbij verwijst mijn ondertitel ter verduidelijking naar het artikel van de auteurswet dat jou en mij het recht op een thuiskopie verschaft en drijf ik dus - veelal onopgemerkt - de spot met kempi en zijn 'thug attitude'.quote:spe·cu·la·tief bn, bw 1 een financieel risico inhoudend: speculatieve transacties 2 niet op feiten gebaseerd: speculatieve beweringen
okquote:Op zondag 26 juli 2009 02:13 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Rood staat voor het oersymbool: de oudere, geharde veldheer. Klinkt niet verkeerd bij een potje Levensweg, maar laat je geen zand in de ogen strooien. Rood staat immers (Aanrader: Tim Immers - Liever dan lief) ook voor emotie, passie en verlangen. Ook fysieke energie is daar een eigenschap van, net als Ik gerichtheid.
Een ordinaire quote uit het grote bronnenboek genaamd internet:quote:Op zondag 26 juli 2009 02:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En paars? Dat is m'n favoriet!
[..]
quote:Paars staat voor boete(doening), bekering en droefheid. Maar, paars staat ook symboliek voor hoop en verwachting dat het goede overwint.
De kleur wordt dan ook gebruikt in de Veertigdagentijd en de Advent, wat ook een periode is van inkeer en voorbereiding op de komst van de Heer. Soms wordt de kleur paars ook gebruikt bij uitvaarten en in dodenmissen.
Wat een kutquote. En m'n haar is zwart. Ik ben boos. Ik ga slapenquote:Op zondag 26 juli 2009 02:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een ordinaire quote uit het grote bronnenboek genaamd internet:
[..]
Que?quote:
Op aanvraag wil ik er nog wel eens mijn eigen licht op laten schijnen, maar niet nu. Slaap lekker!quote:Op zondag 26 juli 2009 02:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat een kutquote. En m'n haar is zwart. Ik ben boos. Ik ga slapenwelterusten
![]()
!
Dit wil ik graag verduidelijkt hebben als het kanquote:Op zondag 26 juli 2009 02:14 schreef NotYou het volgende:
[..]
Echt vijandig was 't niet bedoeld hoor.
Maar true, je zei subjectief al maakt het trouwens niet heel veel verschil. Speculatief is hooguit treffender.
[..]
En nee, je hebt mij niets verkeerd gedaan, wel was je aanname - iig op 't eerste gezicht - onjuist. Meer succes dan ik heb zou ik jou zeker niet toeschrijven oordelend op je posts. Daarbij verwijst mijn ondertitel ter verduidelijking naar het artikel van de auteurswet dat jou en mij het recht op een thuiskopie verschaft en drijf ik dus - veelal onopgemerkt - de spot met kempi en zijn 'thug attitude'.
Welteruste, heb me vermaakt met t lezen van dit topic.....quote:Op zondag 26 juli 2009 02:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat een kutquote. En m'n haar is zwart. Ik ben boos. Ik ga slapenwelterusten
![]()
!
Dude, je vraagt er gewoon om.quote:Op zondag 26 juli 2009 00:25 schreef Eddy. het volgende:
TS en Breathtaking waren allemaal geyle PM'etjes naar elkaar aan het sturen en TS hoopde dat Breathtaking uiteindelijk met hem zou willen neuqen maar dat wilde ze uiteindelijk niet.![]()
Anti-klacht : Ze heeft me wel allemaal geyle foto's gestuurd van haar geyle kontje en tieten en ze heeft me beloofd dat ik haar nog wel een keer mocht beffen en anaal mocht nemen..
fucking droeftoeterquote:Op zondag 26 juli 2009 11:03 schreef Eddy. het volgende:
FTW DIT TOPIC IS GEWOON NOG STEEDS OPEN!. Waar zijn die modjes mee bezig?!
. Nouja goed BT vroeg me gisterenavond via een SMS of ik haar keihard in haar geyle kontje wilde pakken en daarna in haar natte poes in ruil daarvoor zou zij mij 1,5 uur lang aan een stuk door pijpen (haar specialiteit) ik zei als ik je geyle vrienden ook meedoen is het oké, dus je begrijpt wel dat ik vanavond niet op FOK! zit...
![]()
.
Nog nooit is hij zo gemeend:quote:Op zondag 26 juli 2009 11:03 schreef Eddy. het volgende:
. Nouja goed BT vroeg me gisterenavond via een SMS of ik haar keihard in haar geyle kontje wilde pakken en daarna in haar natte poes in ruil daarvoor zou zij mij 1,5 uur lang aan een stuk door pijpen (haar specialiteit) ik zei als ik je geyle vrienden ook meedoen is het oké, dus je begrijpt wel dat ik vanavond niet op FOK! zit...
![]()
.
Maar niet neuqenquote:Op zondag 26 juli 2009 00:25 schreef Eddy. het volgende:
quote:Op zondag 26 juli 2009 11:11 schreef Kassaa het volgende:
Ik moet huilen om alles en iedereen in deze topic.
Oké.quote:Op zondag 26 juli 2009 11:11 schreef Kassaa het volgende:
Je moet huilen om jezelf?!quote:Op zondag 26 juli 2009 11:11 schreef Kassaa het volgende:
dat zou jij ook moeten doenquote:
Buitenquote:Op zondag 26 juli 2009 11:27 schreef Maikuuul het volgende:
Flirten in fotoboeken via Fok!
Waarom jong vuillak ga eens naar buiten daar zie je tenminste echte chicks
Je wilt dus zeggen dat BT een robotchick is?!quote:Op zondag 26 juli 2009 11:27 schreef Maikuuul het volgende:
Flirten in fotoboeken via Fok!
Waarom jong vuillak ga eens naar buiten daar zie je tenminste echte chicks
quote:Op zondag 26 juli 2009 11:03 schreef Eddy. het volgende:
![]()
.
Dat maakt de faalheidsfactor er niet minder om, sterker nog; het vergroot het zelfs.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:17 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ik kon hem niet vinden toen ik een edit wilde uitvoeren
Nee maar een meisje int echt zien is toch leuker dan op een beeldscherm ...quote:Op zondag 26 juli 2009 11:32 schreef Eddy. het volgende:
[..]
Je wilt dus zeggen dat BT een robotchick is?!.
Ik kan niets anders doen dan het ermee eens te zijnquote:Op zondag 26 juli 2009 12:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat maakt de faalheidsfactor er niet minder om, sterker nog; het vergroot het zelfs.
jaquote:Op zondag 26 juli 2009 12:32 schreef Bartaz het volgende:
Weinigen zijn zo triest als TS![]()
Desalniettemin heb ik nu nog steeds geen foto van breathtaking gezien... Ze wordt altijd enorm aanbeden hier op fok! en uiteraard wil ik even kijken of dat wel terecht is...
Je snapt wel dat je geloofwaardigheid ergens rond t vriespunt hangt....quote:Op zondag 26 juli 2009 11:03 schreef Eddy. het volgende:
![]()
.
quote:Op zondag 26 juli 2009 12:32 schreef Bartaz het volgende:
Desalniettemin heb ik nu nog steeds geen foto van breathtaking gezien...
Preciesquote:Op zondag 26 juli 2009 12:32 schreef Bartaz het volgende:
Desalniettemin heb ik nu nog steeds geen foto van breathtaking gezien... Ze wordt altijd enorm aanbeden hier op fok! en uiteraard wil ik even kijken of dat wel terecht is...
Ik zou huillachen:quote:Op zondag 26 juli 2009 13:14 schreef Biels het volgende:
Stukje gelezen. Moet ik lachen of huilen?
Als je het topic ff doorgelezen had:quote:Op zondag 26 juli 2009 12:32 schreef Bartaz het volgende:
quote:
Ben je retarded of watquote:Op zondag 26 juli 2009 12:32 schreef Bartaz het volgende:
Hmm, ik ben lichtelijk teleurgesteld, ik had een blond koppie in gedachtenquote:Op zondag 26 juli 2009 13:38 schreef Dikke_Man het volgende:
[..]
Als je het topic ff doorgelezen had:
Waar denk je waar die cake van een paar pagina's terug vandaan komt?quote:Op zondag 26 juli 2009 14:04 schreef Ritmo het volgende:
BT is cool.
Ik heb d'r lekker op HyvesNu p0wn ik jullie allemaal, jeweet.
quote:Op zondag 26 juli 2009 14:07 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
ze is wel beetje bleek maar zal haar zeker doen.
Ja kut hallo, waren al die PM's van me voor niets dus? Bitch.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:40 schreef griekjeee het volgende:
Mensen die gelijk denken dat je wel wilt alleen maar omdat je terug pmt
quote:Op zondag 26 juli 2009 14:06 schreef Dikke_Man het volgende:
[..]
Waar denk je waar die cake van een paar pagina's terug vandaan komt?
Ja en ik heb ook best wel scherpe knieën..quote:Op zondag 26 juli 2009 14:07 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
ze is wel beetje bleek maar zal haar zeker doen.
Ja raar hequote:Op zondag 26 juli 2009 14:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]Dacht ik eens respect af te kunnen dwingen...
Waarom is dit kut-topic nog niet dicht trouwens?
Ik denk dat het een complot tegen jou is. Eddy is de gezamelijke kloon van Swarmahoer, Boswachter en Adelante.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja raar heswarma en Adelante delen overal slotjes uit maar dit topic blijft gespaard
Nee ik weet wiens kloon het is maar geen bekende naam dus helaasquote:Op zondag 26 juli 2009 14:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik denk dat het een complot tegen jou is. Eddy is de gezamelijke kloon van Swarmahoer, Boswachter en Adelante.
Oh god, je kent die persoon in real life?quote:Op zondag 26 juli 2009 14:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik weet wiens kloon het is maar geen bekende naam dus helaas!
Nee manquote:Op zondag 26 juli 2009 14:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Oh god, je kent die persoon in real life?
quote:Op zondag 26 juli 2009 14:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja kut hallo, waren al die PM's van me voor niets dus? Bitch.
Als MaddoxX het zegt is het waarquote:Op zondag 26 juli 2009 14:50 schreef MaddoxX het volgende:
slechte foto .. niks speciaals. zie je genoeg op straat etc.. blabla
Heb je wel samen gefrituurd?quote:Op zondag 26 juli 2009 00:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij snapt 'm!
[..]
Vonden we wel gezellig!
Normaal ben ik principieel tegen het plaatsen van foto's uit FB's, maar:quote:Op zondag 26 juli 2009 14:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als MaddoxX het zegt is het waar.
[ afbeelding ]
Omfg dies wel ernstig..quote:Op zondag 26 juli 2009 14:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 juli 2009 14:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lees het topic nog eens door en kijk eens uit je doppen blinde.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:32 schreef Bartaz het volgende:
Op die foto's ziet ie er wel normaal uit idd. En met Maikuuulquote:Op zondag 26 juli 2009 14:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Lol, de foto's in z'n fotoboek zijn wel zonder die falende huid. Kudo's voor het werken aan z'n probleem!
Omdat ze hopen dat je om die reden bij hun in bed duikt, duhquote:Op zondag 26 juli 2009 14:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja raar heswarma en Adelante delen overal slotjes uit maar dit topic blijft gespaard
quote:Op zondag 26 juli 2009 15:16 schreef Skylark. het volgende:
incrowd-topic
Hier lijkt BT sprekend op iemand die ik ken.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:20 schreef Dikke_Man het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |