quote:Op zondag 26 juli 2009 12:32 schreef Bartaz het volgende:
Desalniettemin heb ik nu nog steeds geen foto van breathtaking gezien...
Preciesquote:Op zondag 26 juli 2009 12:32 schreef Bartaz het volgende:
Weinigen zijn zo triest als TS![]()
Desalniettemin heb ik nu nog steeds geen foto van breathtaking gezien... Ze wordt altijd enorm aanbeden hier op fok! en uiteraard wil ik even kijken of dat wel terecht is...
Ik zou huillachen:quote:Op zondag 26 juli 2009 13:14 schreef Biels het volgende:
Stukje gelezen. Moet ik lachen of huilen?
Als je het topic ff doorgelezen had:quote:Op zondag 26 juli 2009 12:32 schreef Bartaz het volgende:
Desalniettemin heb ik nu nog steeds geen foto van breathtaking gezien... Ze wordt altijd enorm aanbeden hier op fok! en uiteraard wil ik even kijken of dat wel terecht is...
quote:
Ben je retarded of watquote:Op zondag 26 juli 2009 12:32 schreef Bartaz het volgende:
Hmm, ik ben lichtelijk teleurgesteld, ik had een blond koppie in gedachtenquote:Op zondag 26 juli 2009 13:38 schreef Dikke_Man het volgende:
[..]
Als je het topic ff doorgelezen had:
http://s223.photobucket.com/albums/dd135/MiVer_photo/?action=view¤t=IMG_4001_3_1024x768.jpg
Waar denk je waar die cake van een paar pagina's terug vandaan komt?quote:Op zondag 26 juli 2009 14:04 schreef Ritmo het volgende:
BT is cool.
Ik heb d'r lekker op HyvesNu p0wn ik jullie allemaal, jeweet.
quote:Op zondag 26 juli 2009 14:07 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
ze is wel beetje bleek maar zal haar zeker doen.
Ja kut hallo, waren al die PM's van me voor niets dus? Bitch.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:40 schreef griekjeee het volgende:
Mensen die gelijk denken dat je wel wilt alleen maar omdat je terug pmt
quote:Op zondag 26 juli 2009 14:06 schreef Dikke_Man het volgende:
[..]
Waar denk je waar die cake van een paar pagina's terug vandaan komt?
Ja en ik heb ook best wel scherpe knieën..quote:Op zondag 26 juli 2009 14:07 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
ze is wel beetje bleek maar zal haar zeker doen.
Ja raar hequote:Op zondag 26 juli 2009 14:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]Dacht ik eens respect af te kunnen dwingen...
Waarom is dit kut-topic nog niet dicht trouwens?
Ik denk dat het een complot tegen jou is. Eddy is de gezamelijke kloon van Swarmahoer, Boswachter en Adelante.quote:Op zondag 26 juli 2009 14:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja raar heswarma en Adelante delen overal slotjes uit maar dit topic blijft gespaard
Nee ik weet wiens kloon het is maar geen bekende naam dus helaasquote:Op zondag 26 juli 2009 14:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik denk dat het een complot tegen jou is. Eddy is de gezamelijke kloon van Swarmahoer, Boswachter en Adelante.
Oh god, je kent die persoon in real life?quote:Op zondag 26 juli 2009 14:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik weet wiens kloon het is maar geen bekende naam dus helaas!
Nee manquote:Op zondag 26 juli 2009 14:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Oh god, je kent die persoon in real life?
quote:Op zondag 26 juli 2009 14:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja kut hallo, waren al die PM's van me voor niets dus? Bitch.
Als MaddoxX het zegt is het waarquote:Op zondag 26 juli 2009 14:50 schreef MaddoxX het volgende:
slechte foto .. niks speciaals. zie je genoeg op straat etc.. blabla
Heb je wel samen gefrituurd?quote:Op zondag 26 juli 2009 00:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij snapt 'm!
[..]
Vonden we wel gezellig!
Normaal ben ik principieel tegen het plaatsen van foto's uit FB's, maar:quote:Op zondag 26 juli 2009 14:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als MaddoxX het zegt is het waar.
[ afbeelding ]
Omfg dies wel ernstig..quote:Op zondag 26 juli 2009 14:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 juli 2009 14:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lees het topic nog eens door en kijk eens uit je doppen blinde.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:32 schreef Bartaz het volgende:
Op die foto's ziet ie er wel normaal uit idd. En met Maikuuulquote:Op zondag 26 juli 2009 14:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Lol, de foto's in z'n fotoboek zijn wel zonder die falende huid. Kudo's voor het werken aan z'n probleem!
Omdat ze hopen dat je om die reden bij hun in bed duikt, duhquote:Op zondag 26 juli 2009 14:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja raar heswarma en Adelante delen overal slotjes uit maar dit topic blijft gespaard
quote:Op zondag 26 juli 2009 15:16 schreef Skylark. het volgende:
incrowd-topic
Hier lijkt BT sprekend op iemand die ik ken.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:20 schreef Dikke_Man het volgende:
http://s223.photobucket.com/albums/dd135/MiVer_photo/?action=view¤t=IMG_4001_3_1024x768.jpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |