fucking droeftoeterquote:Op zondag 26 juli 2009 11:03 schreef Eddy. het volgende:
FTW DIT TOPIC IS GEWOON NOG STEEDS OPEN!. Waar zijn die modjes mee bezig?!
. Nouja goed BT vroeg me gisterenavond via een SMS of ik haar keihard in haar geyle kontje wilde pakken en daarna in haar natte poes in ruil daarvoor zou zij mij 1,5 uur lang aan een stuk door pijpen (haar specialiteit) ik zei als ik je geyle vrienden ook meedoen is het oké, dus je begrijpt wel dat ik vanavond niet op FOK! zit...
![]()
.
Nog nooit is hij zo gemeend:quote:Op zondag 26 juli 2009 11:03 schreef Eddy. het volgende:
. Nouja goed BT vroeg me gisterenavond via een SMS of ik haar keihard in haar geyle kontje wilde pakken en daarna in haar natte poes in ruil daarvoor zou zij mij 1,5 uur lang aan een stuk door pijpen (haar specialiteit) ik zei als ik je geyle vrienden ook meedoen is het oké, dus je begrijpt wel dat ik vanavond niet op FOK! zit...
![]()
.
Maar niet neuqenquote:Op zondag 26 juli 2009 00:25 schreef Eddy. het volgende:
TS en Breathtaking waren allemaal geyle PM'etjes naar elkaar aan het sturen en TS hoopde dat Breathtaking uiteindelijk met hem zou willen neuqen maar dat wilde ze uiteindelijk niet.![]()
Klacht : Idem.
Samenvatting : Idem.
Anti-klacht : Ze heeft me wel allemaal geyle foto's gestuurd van haar geyle kontje en tieten en ze heeft me beloofd dat ik haar nog wel een keer mocht beffen en anaal mocht nemen..
quote:Op zondag 26 juli 2009 11:11 schreef Kassaa het volgende:
Ik moet huilen om alles en iedereen in deze topic.
Oké.quote:Op zondag 26 juli 2009 11:11 schreef Kassaa het volgende:
Je moet huilen om jezelf?!quote:Op zondag 26 juli 2009 11:11 schreef Kassaa het volgende:
dat zou jij ook moeten doenquote:
Buitenquote:Op zondag 26 juli 2009 11:27 schreef Maikuuul het volgende:
Flirten in fotoboeken via Fok!
Waarom jong vuillak ga eens naar buiten daar zie je tenminste echte chicks
Je wilt dus zeggen dat BT een robotchick is?!quote:Op zondag 26 juli 2009 11:27 schreef Maikuuul het volgende:
Flirten in fotoboeken via Fok!
Waarom jong vuillak ga eens naar buiten daar zie je tenminste echte chicks
quote:Op zondag 26 juli 2009 11:03 schreef Eddy. het volgende:
![]()
.
Dat maakt de faalheidsfactor er niet minder om, sterker nog; het vergroot het zelfs.quote:Op zondag 26 juli 2009 12:17 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Ik kon hem niet vinden toen ik een edit wilde uitvoeren
Nee maar een meisje int echt zien is toch leuker dan op een beeldscherm ...quote:Op zondag 26 juli 2009 11:32 schreef Eddy. het volgende:
[..]
Je wilt dus zeggen dat BT een robotchick is?!.
Ik kan niets anders doen dan het ermee eens te zijnquote:Op zondag 26 juli 2009 12:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat maakt de faalheidsfactor er niet minder om, sterker nog; het vergroot het zelfs.
jaquote:Op zondag 26 juli 2009 12:32 schreef Bartaz het volgende:
Weinigen zijn zo triest als TS![]()
Desalniettemin heb ik nu nog steeds geen foto van breathtaking gezien... Ze wordt altijd enorm aanbeden hier op fok! en uiteraard wil ik even kijken of dat wel terecht is...
Je snapt wel dat je geloofwaardigheid ergens rond t vriespunt hangt....quote:Op zondag 26 juli 2009 11:03 schreef Eddy. het volgende:
![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |