Mwah, hoe kan ik je dan overtuigen?quote:Op zondag 26 juli 2009 01:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hebt een geil hoofd, ik zou nooit vrienden met je kunnen zijn, en daarom ben je dus te jong.
Zie FBquote:Op zondag 26 juli 2009 01:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voor klachten kun je terecht in m'n FB!
Je bent geen slet, dat weet ik. Dus een onenightstand zie je niet zitten?quote:
quote:Op zondag 26 juli 2009 01:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk dat je de verkeerde foto hebt geplaatst. Ik zie alleen maar een skinny junk zijn volgende joint opsteken? Waar die die Armhold Zwartschenegert van je beschrijving dan?
Probeer het over 10 jaar nog eens.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:31 schreef SexPistol het volgende:
[..]
Je bent geen slet, dat weet ik. Dus een onenightstand zie je niet zitten?![]()
Dus als ik 20 was, had ik wel een kans?quote:Op zondag 26 juli 2009 01:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Probeer het over 10 jaar nog eens.
Ik heb een keer tijgerbalsem op m'n voorhoofd gesmeerd omdat dat me wel chill leek, het was niet chill.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:33 schreef cerror het volgende:
Hehehehehehe ik zag een homo op youtube die voldeed aan al mijn slechte vooroordelen.
Alsof assepoester me een handjob gaf met tijgerbalsem, een lichte tinteling voelde ik.
Sneeuwwitjequote:Op zondag 26 juli 2009 01:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb een keer tijgerbalsem op m'n voorhoofd gesmeerd omdat dat me wel chill leek, het was niet chill.
Dan heb je toch liever sneeuwwitje met vaseline hoor, geloof me.
bij die thee drink foto moest ik gelijk aan strawberry shortcake denkenquote:Op zondag 26 juli 2009 01:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hebt een geil hoofd, ik zou nooit vrienden met je kunnen zijn, en daarom ben je dus te jong.
[..]
Wut?
Sneeuwwitje deed het met dwergen.... ik ben 1 meter 92.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb een keer tijgerbalsem op m'n voorhoofd gesmeerd omdat dat me wel chill leek, het was niet chill.
Dan heb je toch liever sneeuwwitje met vaseline hoor, geloof me.
Zeg. Drink wat GHB en drop morgen langs bij je "normale" dealer.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:36 schreef MiVer het volgende:
het kieken
reikt zelden naar binnen
want dan een speculum
dus nu de spits
die trekt, en zegt
hahaha
Imo niet hoor.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:15 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
ik ken dit meisje in het echt, ze is lelijk hoor bah bah
Leer cerror kennenquote:
Dude, 1 blik in je fotoboek zegt mij genoeg! De tongval heb je vermoedelijk al, nu ook nog het kapsel! Bleken en blonderen die hap!quote:Op zondag 26 juli 2009 01:34 schreef SexPistol het volgende:
[..]
Dus als ik 20 was, had ik wel een kans?![]()
ben jij wel eens getongd in je oorquote:Op zondag 26 juli 2009 01:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Zeg. Drink wat GHB en drop morgen langs bij je "normale" dealer.
En dan bedoel ik de TBS kliniek voor wat kalmerende middelen.
De klank dat?quote:Op zondag 26 juli 2009 01:41 schreef MiVer het volgende:
[..]
ben jij wel eens getongd in je oor
of is het slechts de klank
van kankerhoer
dat na kriebelt?
Maar jij hebt Kempi als avatar!quote:Op zondag 26 juli 2009 01:41 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dude, 1 blik in je fotoboek zegt mij genoeg! De tongval heb je vermoedelijk al, nu ook nog het kapsel! Bleken en blonderen die hap!
En dan maar uit je hoofd leren.. dat en groepjes allochtone opgefokte jongeren als 't even kan mijden.
Zo zitten we allemaal wel ergens mee.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Sneeuwwitje deed het met dwergen.... ik ben 1 meter 92.
Was ik maar 1 meter 20, dan leek mijn piemel groter.
Drink jijquote:Op zondag 26 juli 2009 01:41 schreef MiVer het volgende:
[..]
ben jij wel eens getongd in je oor
of is het slechts de klank
van kankerhoer
dat na kriebelt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |