quote:
Ja hoorquote:Op zondag 26 juli 2009 01:02 schreef SexPistol het volgende:
BT![]()
Ik wil een innige vriendschapsrelatie, interesse?
Het is een foto van een cake en hij heeft hem geupload op tinypic dus hyvestrucje valt niet toe te passen.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm die cake was lekkermaar euhm moet ik je nou serieus van m'n hyves af gaan gooien ofzo?
En dit jaquote:Op zondag 26 juli 2009 01:01 schreef Fascination het volgende:
Zeg wees eens even respectvol tegenover Breathtaking, dit kan zo niet.
Ik ben niet tegen het huwelijk, alles behalve zelfsquote:Op zondag 26 juli 2009 01:03 schreef Sjibble het volgende:
[..], nee tegen huwelijk? Gelijk heb je, vind het ook onzin
"sop sop sop.."quote:
Heb je een dikke man op Hyves dan?quote:Op zondag 26 juli 2009 01:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm die cake was lekkermaar euhm moet ik je nou serieus van m'n hyves af gaan gooien ofzo?
Dat is aardig van 'm, maar m'n hyves staat toch op privé dus dat scheelt weer.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het is een foto van een cake en hij heeft hem geupload op tinypic dus hyvestrucje valt niet toe te passen..
En ik ben ook jongquote:Op zondag 26 juli 2009 01:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dit ja![]()
[..]
Ik ben niet tegen het huwelijk, alles behalve zelfsmaar ik ben te jong om me te verloven.
Zou je dan je MSN willen PM'en?quote:
Zie mijn ninja editquote:Op zondag 26 juli 2009 01:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En dit ja![]()
[..]
Ik ben niet tegen het huwelijk, alles behalve zelfsmaar ik ben te jong om me te verloven.
Feck off.quote:
Neequote:
Hee MiVquote:Op zondag 26 juli 2009 01:08 schreef MiVer het volgende:
er is een topic
ok
dat is een begin
nu de rest nog
dan een gang
nee niet dat
hahahah
En ik ben 1 van de 10quote:Op zondag 26 juli 2009 01:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Neezodra ik iemand op msn heb wordt het in 9 van de 10 gevallen saai.
[..]
Hee MiVjij ook hier!
Mag ik me ajb bewijzen.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ja manquote:
We hebben weinig gemeen.quote:
De vonken spatten er vanaf zaterdag 's nachts op fok. Ongelooflijk dat bazen dit forum nog verlaten voor een club.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Hee MiVjij ook hier!
Op BTs Hyves? ZOU JIJ MIJ KUNNEN ZIJN?!?quote:Op zondag 26 juli 2009 01:06 schreef PeZu het volgende:
maar die cake heb ik al wel eens eerder gezien
spatten en spatten is niet hetzelfdequote:Op zondag 26 juli 2009 01:13 schreef NotYou het volgende:
[..]
De vonken spatten er vanaf zaterdag 's nachts op fok. Ongelooflijk dat bazen dit forum nog verlaten voor een club.
Jij weerquote:Op zondag 26 juli 2009 01:16 schreef MiVer het volgende:
[..]
spatten en spatten is niet hetzelfde
kan wel fruitig zijn
maar dan squirt
nu droog
ach ja
Nopequote:Op zondag 26 juli 2009 01:10 schreef SexPistol het volgende:
[..]
Mag ik me ajb bewijzen.![]()
Ik beloof dat het niet saai wordt.
Ik zou niet weten wat wij wel of niet gemeen hebben, jij wel?quote:
Belachelijk hequote:Op zondag 26 juli 2009 01:13 schreef NotYou het volgende:
[..]
De vonken spatten er vanaf zaterdag 's nachts op fok. Ongelooflijk dat bazen dit forum nog verlaten voor een club.
quote:Op zondag 26 juli 2009 01:15 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
ik ken dit meisje in het echt, ze is lelijk hoor bah bah
Yes honeyquote:
wie ik?quote:
Zonde dat ik zo boos kijk daar. MiVer kan wel heel mooi photoshoppenquote:Op zondag 26 juli 2009 01:20 schreef Dikke_Man het volgende:
http://s223.photobucket.com/albums/dd135/MiVer_photo/?action=view¤t=IMG_4001_3_1024x768.jpg
Hey, voor vrienden ben je nooit te jongquote:Op zondag 26 juli 2009 01:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Yes honey? Ik zei nee, bewijs jezelf eerst maar eens op Fok! zelf
bovendien ben je te jong voor me
!
Jep. Mooie fotoquote:Op zondag 26 juli 2009 01:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zonde dat ik zo boos kijk daar. MiVer kan wel heel mooi photoshoppen!
Machtig.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:21 schreef MiVer het volgende:
[..]
wie ik?
of jij
of zelfs wij
wentelend in je vet
zeker wel lekker los
je lagen
hahaha
quote:Op zondag 26 juli 2009 01:20 schreef Dikke_Man het volgende:
http://s223.photobucket.com/albums/dd135/MiVer_photo/?action=view¤t=IMG_4001_3_1024x768.jpg
Aan hand van o.a. deze posts zal ik de wanhopige fok!kertjes hier uitleggen hoe niet afgewezen te worden door breathtaking!quote:Op zondag 26 juli 2009 01:11 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja man
michel biedt zijn ziel hier aan
hahaha
deur doormidden
groetjes I.
eensquote:
Je hebt een geil hoofd, ik zou nooit vrienden met je kunnen zijn, en daarom ben je dus te jong.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:22 schreef SexPistol het volgende:
[..]
Hey, voor vrienden ben je nooit te jong.
Over generaliseren gesproken...
Hoef niet meteen sex met je te hebben, nadat ik je msn heb
Wutquote:
KLIK HIER NIET!!!!! ALSTUBLIEFT!!!!! IK SMEEK JE!!!!! KLIK Hquote:
en hier en daarquote:Op zondag 26 juli 2009 01:25 schreef NotYou het volgende:
[..]
Aan hand van o.a. deze posts zal ik de wanhopige fok!kertjes hier uitleggen hoe niet afgewezen te worden door breathtaking!![]()
1. Schrijf in pseudo-dichtvorm.
2. Maak een coole foto van jezelf:
[ afbeelding ]
Van groot belang zijn de volgende punten:
- Armspieren, dwing ze het beeld in!
- Roken. Ja, je doet eraan en ja, het is cool. Neem hiervoor als 't even kan een "jonko".
- Zelfs al is het een zelfgemaakt webcam snapshot, doe zo nonchalant mogelijk! "Nee ik ga niet goed zitten voor de foto, ik steek mn joint aan en show daarbij toevallig m'n armspieren yo!"
3. Muziek, ga voor Elektronisch! Verwijs naar coole muziek; hippe naam binnen 't genre maar in de mainstream niet al te bekend.
Succes!
Ik denk dat je de verkeerde foto hebt geplaatst. Ik zie alleen maar een skinny junk zijn volgende joint opsteken? Waar die die Armhold Zwartschenegert van je beschrijving dan?quote:Op zondag 26 juli 2009 01:25 schreef NotYou het volgende:
[..]
Aan hand van o.a. deze posts zal ik de wanhopige fok!kertjes hier uitleggen hoe niet afgewezen te worden door breathtaking!![]()
1. Schrijf in pseudo-dichtvorm.
2. Maak een coole foto van jezelf:
[ afbeelding ]
Van groot belang zijn de volgende punten:
- Armspieren, dwing ze het beeld in!
- Roken. Ja, je doet eraan en ja, het is cool. Neem hiervoor als 't even kan een "jonko".
- Zelfs al is het een zelfgemaakte webcam snapshot, doe zo nonchalant mogelijk! "Nee ik ga niet goed zitten voor de foto, ik steek mn joint aan en show daarbij toevallig m'n armspieren yo!"
3. Muziek, ga voor Elektronisch! Verwijs naar coole muziek; hippe naam binnen 't genre maar in de mainstream niet al te bekend.
Succes!
Voor klachten kun je terecht in m'n FBquote:Op zondag 26 juli 2009 01:25 schreef cerror het volgende:
Tjonge, het lijkt zo wel het breathtaking fan afhandeltopic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |