Aan hand van o.a. deze posts zal ik de wanhopige fok!kertjes hier uitleggen hoe niet afgewezen te worden door breathtaking!quote:Op zondag 26 juli 2009 01:11 schreef MiVer het volgende:
[..]
ja man
michel biedt zijn ziel hier aan
hahaha
deur doormidden
groetjes I.
eensquote:
Je hebt een geil hoofd, ik zou nooit vrienden met je kunnen zijn, en daarom ben je dus te jong.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:22 schreef SexPistol het volgende:
[..]
Hey, voor vrienden ben je nooit te jong.
Over generaliseren gesproken...
Hoef niet meteen sex met je te hebben, nadat ik je msn heb
Wutquote:
KLIK HIER NIET!!!!! ALSTUBLIEFT!!!!! IK SMEEK JE!!!!! KLIK Hquote:
en hier en daarquote:Op zondag 26 juli 2009 01:25 schreef NotYou het volgende:
[..]
Aan hand van o.a. deze posts zal ik de wanhopige fok!kertjes hier uitleggen hoe niet afgewezen te worden door breathtaking!![]()
1. Schrijf in pseudo-dichtvorm.
2. Maak een coole foto van jezelf:
[ afbeelding ]
Van groot belang zijn de volgende punten:
- Armspieren, dwing ze het beeld in!
- Roken. Ja, je doet eraan en ja, het is cool. Neem hiervoor als 't even kan een "jonko".
- Zelfs al is het een zelfgemaakt webcam snapshot, doe zo nonchalant mogelijk! "Nee ik ga niet goed zitten voor de foto, ik steek mn joint aan en show daarbij toevallig m'n armspieren yo!"
3. Muziek, ga voor Elektronisch! Verwijs naar coole muziek; hippe naam binnen 't genre maar in de mainstream niet al te bekend.
Succes!
Ik denk dat je de verkeerde foto hebt geplaatst. Ik zie alleen maar een skinny junk zijn volgende joint opsteken? Waar die die Armhold Zwartschenegert van je beschrijving dan?quote:Op zondag 26 juli 2009 01:25 schreef NotYou het volgende:
[..]
Aan hand van o.a. deze posts zal ik de wanhopige fok!kertjes hier uitleggen hoe niet afgewezen te worden door breathtaking!![]()
1. Schrijf in pseudo-dichtvorm.
2. Maak een coole foto van jezelf:
[ afbeelding ]
Van groot belang zijn de volgende punten:
- Armspieren, dwing ze het beeld in!
- Roken. Ja, je doet eraan en ja, het is cool. Neem hiervoor als 't even kan een "jonko".
- Zelfs al is het een zelfgemaakte webcam snapshot, doe zo nonchalant mogelijk! "Nee ik ga niet goed zitten voor de foto, ik steek mn joint aan en show daarbij toevallig m'n armspieren yo!"
3. Muziek, ga voor Elektronisch! Verwijs naar coole muziek; hippe naam binnen 't genre maar in de mainstream niet al te bekend.
Succes!
Voor klachten kun je terecht in m'n FBquote:Op zondag 26 juli 2009 01:25 schreef cerror het volgende:
Tjonge, het lijkt zo wel het breathtaking fan afhandeltopic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |