Eerst sneuvelen alvorens de beloofde maagden ten tonele verschijnen.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Ludo.
Nog erotische verhalen vanaf het front?
Ik heb geen woord 'in the mix gegooid' als speculatief?quote:Op zondag 26 juli 2009 01:51 schreef NotYou het volgende:
[..]
Mwoah, het staat je natuurlijk vrij te denken en een woord als speculatief in the mix te gooien - erg stoer overigens - maar meer dan ongefundeerde nonsens zal 't zelfs als je 't zo mooi brengt niet worden.Doe me een plezier, kijk eens goed naar mn ondertitel en doe nog eens dat waarvan je claimt dat je 't al gedaan hebt: (na)denken.
Dat zei ik laatst ook bij levensweg. Ik gooide m'n groene autootje weg. Zal 'r leren, m'n onzichtbare vriendin.quote:
Ze had het ongetwijfeld verdiend. Ik speelde een paar jaar geleden altijd poker met 2 denkbeeldige vrienden, Julia en Timothyquote:Op zondag 26 juli 2009 02:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat zei ik laatst ook bij levensweg. Ik gooide m'n groene autootje weg. Zal 'r leren, m'n onzichtbare vriendin.
Het groene autootje is vooraf gewoon een slechte keuze geweest, cerror. Groen staat voor een emotioneel, actief innerlijk gevoelsleven. Dat is vragen om problemen.quote:Op zondag 26 juli 2009 02:00 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat zei ik laatst ook bij levensweg. Ik gooide m'n groene autootje weg. Zal 'r leren, m'n onzichtbare vriendin.
Goffer. Mijn horoscoop had gelijk. Naast de dertienhonderd andere suggesties was dat er één!quote:Op zondag 26 juli 2009 02:03 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het groene autootje is vooraf gewoon een slechte keuze geweest, cerror. Groen staat voor een emotioneel, actief innerlijk gevoelsleven. Dat is vragen om problemen.
Daarom speel ik Battlefield 2. Zo heb ik nog een link naar realiteit.quote:Op zondag 26 juli 2009 02:04 schreef Breathtaking het volgende:
Ik: Hmm okay ik heb niks, jij?
Zij: Nee ik ook niet![]()
Ik: Even kijken wat Julia heeft.
Ik: Wtf, een full house!
Zij: En timothy heeft een flush
Wij:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |